Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Pole jam -päivä siirtyy, vai siirtyykö?

Siirry alas 
+10
annukka
Ashta
kristalli
Sanni
FaeryMe
tinga1911
Iina
Miia
AdminSusie
tasuni
14 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3  Seuraava
KirjoittajaViesti
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

Pole jam -päivä siirtyy, vai siirtyykö? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole jam -päivä siirtyy, vai siirtyykö?   Pole jam -päivä siirtyy, vai siirtyykö? - Sivu 2 Icon_minitimeTo Maalis 27, 2008 12:49 pm

Joo mutta ymmärrän että oli vaikee tunnistaa kun oli vaatteet päällä Very Happy ! Eikä mulla oo enää rillejä kun kävin laser-silmäleikkauksessa marraskuussa. Useimmissa mun vanhoissa videoissa on.
Takaisin alkuun Siirry alas
Mari
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 15
Ikä : 37
Location : Järvenpää
Registration date : 26.03.2008

Pole jam -päivä siirtyy, vai siirtyykö? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole jam -päivä siirtyy, vai siirtyykö?   Pole jam -päivä siirtyy, vai siirtyykö? - Sivu 2 Icon_minitimeTo Maalis 27, 2008 4:21 pm

Moi! Minäkin ilmoittautuisin mukaan jamiin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Nina
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Nina


Viestien lukumäärä : 422
Ikä : 37
Location : Järvenpää
Registration date : 17.03.2008

Pole jam -päivä siirtyy, vai siirtyykö? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole jam -päivä siirtyy, vai siirtyykö?   Pole jam -päivä siirtyy, vai siirtyykö? - Sivu 2 Icon_minitimeTo Maalis 27, 2008 4:22 pm

Jos vielä mahtuu(?), niin mäkin oisin innokas liittymään seuraan. Mahtuuhan? Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

Pole jam -päivä siirtyy, vai siirtyykö? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole jam -päivä siirtyy, vai siirtyykö?   Pole jam -päivä siirtyy, vai siirtyykö? - Sivu 2 Icon_minitimeTo Maalis 27, 2008 5:38 pm

Tietty mahtuu! Kun aikaa on useampia tunteja, yhdeksan tankoa riittaa ruhtinaallisesti meille kaikille. Kaikki osallistumista suunnitelleet varmaankaan eivat oikeasti paase joten olettaisin nyt etta paikalle tulee noin tusinan verran ihmisia treenaamaan ja ehka pari lisaa vain katsomaan, jos jotkut tuovat kavereitaan. Iinan jameissa Tampereella tankoa kohti oli pari kolmekin ihmista mutta kun kaikki aina yrittavat vain vaikeimpia temppujaan niin niiden valissa on vakisinkin makoiltava valilla lattialla ja syotava vahan karkkia Very Happy. Silla valin toiset paasevat treenaamaan ja itse voi ottaa oppia ja ideoita heista.

Tamanhetkinen lista:

Tanja
Susie
missmia
tankotanssija (ehkä)
tinga
Riia
SanniS
kristalli
annuuk
Mari
Nina
Takaisin alkuun Siirry alas
AdminSusie
Admin
Admin
AdminSusie


Viestien lukumäärä : 341
Ikä : 45
Location : Salo
Registration date : 05.12.2007

Pole jam -päivä siirtyy, vai siirtyykö? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole jam -päivä siirtyy, vai siirtyykö?   Pole jam -päivä siirtyy, vai siirtyykö? - Sivu 2 Icon_minitimeTo Maalis 27, 2008 9:49 pm

Polejamit lähestyy kiivaasti.
Mulla on ensi viikon perjantaille lennot suomeen varattuna, että näillä näkyminen tulossa ollaan kovasti.
Mä stemppaan itseäni FanKicksejä varten. Mä olen kyllä niin pirhanan tukossa kaikin puolin, olin innostunut nimittäin juoksemaan öisin ruokatunnilla ja tunnin juoksulenkki 4-5 kertaa viikossa pistää koko kropan niin tukkoon Smile

Odottelen innolla että saan tavata Foorumin porukkaa Smile


Ja Ihan kiva Tasuni että mainostat foorumia tuossa ilmoituksessa. JA muutenkin foorumia saapi hehkutella. Eihän tämä mitenkään minun foorumi ole. Miehän kasasin tämän kanavaksi kaikkia tankotanssista innostuneita varten. Mä olen kovasti jo vetäytynyt taka-alalle ja ilokseni huomaa että kivuttomasti tämä foorumi tuntuu pyörivän. Ei tarvi enää tikusta vääntää asiaa että saadaan keskustelua aikaiseksi. Ja ISO kiitos teille kaikille, että olette pitäneet tämän foorumin näin siistikielisenä. Olen kovasti ylpeä siitä! Kauhulla väillä lueskelen täkäläisiä foorumeita ja muutmia muita kanavia, ja olen surullinen siitä millaista kohtelua jotkut ihmiset osoittavat muita käyttäytyjiä kohtaan.

Well, ensi viikolla tapaamme!
Mä odotan kovasti tankojameja ja mulla on salaisena toiveena ammentaa sieltä mukaani jotakin uutta oppia rendeer
Takaisin alkuun Siirry alas
http://spinaround.niceboard.net
annukka
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
annukka


Viestien lukumäärä : 458
Ikä : 47
Location : Helsinki
Registration date : 26.02.2008

Pole jam -päivä siirtyy, vai siirtyykö? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole jam -päivä siirtyy, vai siirtyykö?   Pole jam -päivä siirtyy, vai siirtyykö? - Sivu 2 Icon_minitimeTo Maalis 27, 2008 10:41 pm

sunny
Takaisin alkuun Siirry alas
http://annukantreenit.blogspot.com
nekuliini
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
nekuliini


Viestien lukumäärä : 364
Ikä : 43
Location : Siikajoki
Registration date : 21.12.2007

Pole jam -päivä siirtyy, vai siirtyykö? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole jam -päivä siirtyy, vai siirtyykö?   Pole jam -päivä siirtyy, vai siirtyykö? - Sivu 2 Icon_minitimePe Maalis 28, 2008 8:16 pm

En kyllä ole yhtään varma, jaksanko kuitenkaan Helsinkiin asti lähteä viikon päästä. Nyt tämä viikonloppu menee Ruotsissa, kun kissa pitää viedä sinne astutettavaksi ja muutenkin huhtikuun viikonloput yhtä menoa, milloin minnekin. Mutta katsotaan, jos innostun spontaanisti aamulla hyppäämään junaan eikä sen jälkeen ole taattua, että esitän mitään, joten älkää minun varaani laskeko. Kuitenkin yli kuusi tuntia junassa yhteen suuntaan. Toisaalta pääsisinpä taas tangolle. Meillä kun nyt on pieni muotoinen remppakaaos tankohuoneessa, joten tangolle tuli toistaiseksi lähtö muualle.Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

Pole jam -päivä siirtyy, vai siirtyykö? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole jam -päivä siirtyy, vai siirtyykö?   Pole jam -päivä siirtyy, vai siirtyykö? - Sivu 2 Icon_minitimeTi Huhti 01, 2008 3:50 pm

Nekuliini, olis tosi HUIPPUkiva jos tulisit, mutta jos esiintymisesi ei ole varmaa, en sitten taida tuoda titaanitankoani koska sen asentamisessa on kuitenkin aikamoinen vaiva. Treenaamiseen sulle varmaan käy ne tavalliset mustat tangot jotka RTP:ssä on?
Takaisin alkuun Siirry alas
nekuliini
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
nekuliini


Viestien lukumäärä : 364
Ikä : 43
Location : Siikajoki
Registration date : 21.12.2007

Pole jam -päivä siirtyy, vai siirtyykö? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole jam -päivä siirtyy, vai siirtyykö?   Pole jam -päivä siirtyy, vai siirtyykö? - Sivu 2 Icon_minitimeTi Huhti 01, 2008 9:18 pm

Nyt varmistu, että kyllä minä tulen. Perjantai-illaksi lupasin systerille mennä ja lauantaiaamu käytetään shoppailuun. Illalla tulen sitten jameihin ja ehkä tuon pikkusiskonkin. Hän ei ole kuin kerran kokeillut tankoa, mutta lupasi harkita tulemista, jos häneltä ei vaadita mitään suoritusta.Laughing Pitäähän mun päästä kokeilemaan yhden käden inverttejä RTP:n mustalla tangolla ja haluan kyllä vinkkejä Tanja sinulta siihen ayshaan. Öh äh, kauhea ramppikuume, mutta jos kerran jostain käsittämättömästä syystä toivotaan minua sinne kaahottamaan niin kyllä minä jotain sähläystä voin vetää hatulla tai ilman.Laughing Pitäisi onnistua kyllä sillä mustallakin ja sillä yhdellä kromisella x-polella ainaskin, joten en minä niin diiva ole, että vaadin titaanista. Olenhan minä sentään kolme tuntia sitä mustaakin päässyt testailemaan. Eri asia, kuinka jännitysmomentti vaikuttaa, mutta anti mennä syteen taikka saveen. Elikkä pohjoisen edustusta on luvassa.lol! Perjantaina hyppäänkin töitten jälkeen suoraan junaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
kristalli
intermediate inverter
intermediate inverter
kristalli


Viestien lukumäärä : 137
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 24.01.2008

Pole jam -päivä siirtyy, vai siirtyykö? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole jam -päivä siirtyy, vai siirtyykö?   Pole jam -päivä siirtyy, vai siirtyykö? - Sivu 2 Icon_minitimeTi Huhti 01, 2008 9:35 pm

cheers cheers cheers

Hurraaa!!
Gurukin tulee!

Ja tuokaa sille titaanitanko jos suinkin jaksatte.....voidaan me muutkin säheltää siinä sivussa... Wink
Takaisin alkuun Siirry alas
Miia
Superman
Superman
Miia


Viestien lukumäärä : 1145
Ikä : 36
Location : Lahti
Registration date : 07.12.2007

Pole jam -päivä siirtyy, vai siirtyykö? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole jam -päivä siirtyy, vai siirtyykö?   Pole jam -päivä siirtyy, vai siirtyykö? - Sivu 2 Icon_minitimeTi Huhti 01, 2008 9:42 pm

jee loistavaa nekuliini että tuut cheers
Takaisin alkuun Siirry alas
http://mypartnerincrime-pole.blogspot.com/
FaeryMe
intermediate spinner
intermediate spinner
FaeryMe


Viestien lukumäärä : 59
Registration date : 23.01.2008

Pole jam -päivä siirtyy, vai siirtyykö? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole jam -päivä siirtyy, vai siirtyykö?   Pole jam -päivä siirtyy, vai siirtyykö? - Sivu 2 Icon_minitimeTi Huhti 01, 2008 10:01 pm

ihanaa päästä kaikkeja teitä näkemään ihan livenäkin!! Kunpa vaan kaikki jäsenet ois käyttökunnossa lauantaiksi...nyt jo taoista viikkoa ihan epäkunnossa..
Takaisin alkuun Siirry alas
annukka
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
annukka


Viestien lukumäärä : 458
Ikä : 47
Location : Helsinki
Registration date : 26.02.2008

Pole jam -päivä siirtyy, vai siirtyykö? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole jam -päivä siirtyy, vai siirtyykö?   Pole jam -päivä siirtyy, vai siirtyykö? - Sivu 2 Icon_minitimeKe Huhti 02, 2008 12:05 am

Kylläpä on huippua nähdä teidät kaikki minunkin mielestä bounce Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
http://annukantreenit.blogspot.com
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

Pole jam -päivä siirtyy, vai siirtyykö? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole jam -päivä siirtyy, vai siirtyykö?   Pole jam -päivä siirtyy, vai siirtyykö? - Sivu 2 Icon_minitimeKe Huhti 02, 2008 8:59 am

Ou jee!!! Ja kato pääsethän treenaamaan hiukan mustalla tangolla ennen esiintymistä, voit ihan rauhassa vaikka tunnin kaksi tulla sinuiksi sen kanssa ja koittaa kaikki tärkeimmät trikit ja sitten vasta kun susta tuntuu että on OK niin heität cowgirlin!!! Jos mustalla onnistuu niin jätän kyllä titaanin kotiin ettei tarvii sitä uudelleen siellä kasata. Very Happy

Nyt on siis

Tanja
Susie
missmia
tankotanssija (ehkä)
tinga
Riia
SanniS
kristalli
annuuk
Mari
Nina
Nekuliini + vieras
Takaisin alkuun Siirry alas
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

Pole jam -päivä siirtyy, vai siirtyykö? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole jam -päivä siirtyy, vai siirtyykö?   Pole jam -päivä siirtyy, vai siirtyykö? - Sivu 2 Icon_minitimeKe Huhti 02, 2008 9:00 am

Niin joo ja RTP:n seinällä listaan on ilmaantunut 11 nimeä joista ehkä pari päällekkäistä näiden kanssa, joten meiltä ei ainakaan ihmiset lopu!
Takaisin alkuun Siirry alas
annukka
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
annukka


Viestien lukumäärä : 458
Ikä : 47
Location : Helsinki
Registration date : 26.02.2008

Pole jam -päivä siirtyy, vai siirtyykö? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole jam -päivä siirtyy, vai siirtyykö?   Pole jam -päivä siirtyy, vai siirtyykö? - Sivu 2 Icon_minitimeKe Huhti 02, 2008 9:11 am

Moi Tasuni,ainakin mun nimi on siellä listalla.. Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
http://annukantreenit.blogspot.com
Nina
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Nina


Viestien lukumäärä : 422
Ikä : 37
Location : Järvenpää
Registration date : 17.03.2008

Pole jam -päivä siirtyy, vai siirtyykö? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole jam -päivä siirtyy, vai siirtyykö?   Pole jam -päivä siirtyy, vai siirtyykö? - Sivu 2 Icon_minitimeKe Huhti 02, 2008 11:12 am

tasuni kirjoitti:
Niin joo ja RTP:n seinällä listaan on ilmaantunut 11 nimeä joista ehkä pari päällekkäistä näiden kanssa, joten meiltä ei ainakaan ihmiset lopu!
Joo mä kattelin kanssa eilen tunnin jälkeen sitä listaa... Ja listassahan on vielä tilaa vaikka millä mitalla ja nyt on vasta keskiviikko. Joten kohta lopputulos on se, että yks mahtuu tangolle, jos muut pakkautuu tiiviisti seinien viereen Very Happy Mutta hauska nähdä, että ihmisiä kiinnostaa.

(Ja Tiina upeeta, että tulet!!!)
Takaisin alkuun Siirry alas
nekuliini
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
nekuliini


Viestien lukumäärä : 364
Ikä : 43
Location : Siikajoki
Registration date : 21.12.2007

Pole jam -päivä siirtyy, vai siirtyykö? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole jam -päivä siirtyy, vai siirtyykö?   Pole jam -päivä siirtyy, vai siirtyykö? - Sivu 2 Icon_minitimeKe Huhti 02, 2008 1:55 pm

Se musta tanko on ok. Lämpinä tosi pitävä, vaikka kämmen oli sitä mieltä, että vähän turhan kuluttava. Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
Sanni
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Sanni


Viestien lukumäärä : 440
Location : Kerava
Registration date : 17.01.2008

Pole jam -päivä siirtyy, vai siirtyykö? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole jam -päivä siirtyy, vai siirtyykö?   Pole jam -päivä siirtyy, vai siirtyykö? - Sivu 2 Icon_minitimeKe Huhti 02, 2008 8:51 pm

Huippuhauskaa... ja nekuliinikin, hih! cheers
Minäkin tulen paikalle kera ystävän (joka käy RTP:n tunneilla, mutta ei ole sutaissut nimeään listaan) Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
nekuliini
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
nekuliini


Viestien lukumäärä : 364
Ikä : 43
Location : Siikajoki
Registration date : 21.12.2007

Pole jam -päivä siirtyy, vai siirtyykö? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole jam -päivä siirtyy, vai siirtyykö?   Pole jam -päivä siirtyy, vai siirtyykö? - Sivu 2 Icon_minitimeKe Huhti 02, 2008 9:33 pm

Mulla on ollut tämän päivän kuumetta, mutta toivottavasti ehdin parin päivän aikana kuntoutua. Pitänee ottaa iisisti. Tangolle ei nyt ole asiaa eikä kyllä kuumeesta kipeiden lihasten puolesta hirveästi huvitakaan. Mutta eiköhän se tästä finrexiniä lipittämällä parissa päivässä lentsu ohi mene. Tanko on varmuuden vuoksi purettuna, ettei tule liian suuri kiusaus harjoitteluun.
Takaisin alkuun Siirry alas
annukka
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
annukka


Viestien lukumäärä : 458
Ikä : 47
Location : Helsinki
Registration date : 26.02.2008

Pole jam -päivä siirtyy, vai siirtyykö? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole jam -päivä siirtyy, vai siirtyykö?   Pole jam -päivä siirtyy, vai siirtyykö? - Sivu 2 Icon_minitimeKe Huhti 02, 2008 9:55 pm

Toivottavasti paranet pian..tuore inkivääri ja valkosipuli auttaa,kun niitä sekoittaa kuumaan veteen(Jos vain tykkää Very Happy )Ja juo sellaisenaan..extra hyvää tulee kun lisää vielä tilkan hunajaa..
Takaisin alkuun Siirry alas
http://annukantreenit.blogspot.com
tinga1911
intermediate inverter
intermediate inverter
tinga1911


Viestien lukumäärä : 106
Ikä : 36
Location : Tampere
Registration date : 17.01.2008

Pole jam -päivä siirtyy, vai siirtyykö? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole jam -päivä siirtyy, vai siirtyykö?   Pole jam -päivä siirtyy, vai siirtyykö? - Sivu 2 Icon_minitimeTo Huhti 03, 2008 12:29 am

Meikäläisellä on nyt iskenyt pieni epävarmuus pääsystä, kun on iskenyt akuutti rahapula :/ Sisäänpääsyyn olisi vielä rahaa, mutta Helsinkiin ja takaisin matkustaminen on ongelma. Ottaa kamalasti kyllä päähän, jos en pääse... Mutta kaikki toivo ei ole vielä mennyttä Smile Tahtootahtootahtoo bounce
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.freewebs.com/tinga1911
Kirsi
intermediate inverter
intermediate inverter
Kirsi


Viestien lukumäärä : 186
Ikä : 41
Location : Helsinki
Registration date : 15.01.2008

Pole jam -päivä siirtyy, vai siirtyykö? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole jam -päivä siirtyy, vai siirtyykö?   Pole jam -päivä siirtyy, vai siirtyykö? - Sivu 2 Icon_minitimeTo Huhti 03, 2008 1:18 am

mäkin voisin ehkä tulla kattelee meininkiä jos tästä paranen ajoissa.. flunssa kaatoi soveliaasti heti kun tikeistä päästiin
Takaisin alkuun Siirry alas
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

Pole jam -päivä siirtyy, vai siirtyykö? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole jam -päivä siirtyy, vai siirtyykö?   Pole jam -päivä siirtyy, vai siirtyykö? - Sivu 2 Icon_minitimeTo Huhti 03, 2008 1:28 pm

Kiva kiva! Ostelen vähän limsaa ja karkkia ja keksejä sitten noin parillekymmenelle. Hyvä että ainakin useimmat tietävät että odotettavissa on liiskaantumista seiniin, ettei kukaan luule että tämä on joku opetustapahtuma jossa jokaiselle olisi varattu oma tanko...yhdessä vaiheessa sain nimittäin tämäntyyppisiä kyselyitä. Mutta ekojen jamien jälkeen ihmiset tietävät mistä on kysymys ja osaavat varautua.

Hienoa, Tiina, että musta tanko käy. On totta että siinä on melkoinen pito varsinkin lämpimällä. Lauantaina on vielä käsittääkseni lämmin päivä ja parinkymmenen ihmisen läsnäolo ei ainakaan tankoja viilennä!

Kiva nähdä teidät kaikki lauantaina!
Takaisin alkuun Siirry alas
annukka
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
annukka


Viestien lukumäärä : 458
Ikä : 47
Location : Helsinki
Registration date : 26.02.2008

Pole jam -päivä siirtyy, vai siirtyykö? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole jam -päivä siirtyy, vai siirtyykö?   Pole jam -päivä siirtyy, vai siirtyykö? - Sivu 2 Icon_minitimePe Huhti 04, 2008 9:43 pm

Jeejeejee Jamit Jamit bounce Very Happy tosi kiva nähdä teidät huomenna!
Takaisin alkuun Siirry alas
http://annukantreenit.blogspot.com
Sponsored content





Pole jam -päivä siirtyy, vai siirtyykö? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole jam -päivä siirtyy, vai siirtyykö?   Pole jam -päivä siirtyy, vai siirtyykö? - Sivu 2 Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Pole jam -päivä siirtyy, vai siirtyykö?
Takaisin alkuun 
Sivu 2 / 3Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3  Seuraava
 Similar topics
-
» Pole Art 2009 - lippujen ennakkovaraus foorumilaisille
» NORDIC POLE EVENT Pole Dance Showcase Oulussa la18.4 su19.4

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Tapahtumat ja Workshopit-
Siirry: