Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Mikä musiikki inspiroi

Siirry alas 
+20
Ish
vesi
maimiau
Dahlia D.
wilmiina
Mallory
kajakki
LaraK
Henna.C
nekuliini
Carnivora
miukattus
AdminSusie
tinga1911
kristalli
tasuni
Kat Da
Iina
jiji
annukka
24 posters
Siirry sivulle : 1, 2  Seuraava
KirjoittajaViesti
annukka
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
annukka


Viestien lukumäärä : 458
Ikä : 47
Location : Helsinki
Registration date : 26.02.2008

Mikä musiikki inspiroi Empty
ViestiAihe: Mikä musiikki inspiroi   Mikä musiikki inspiroi Icon_minitimeKe Maalis 12, 2008 3:19 pm

Ajattelin kysyä,että millainen musiikki saa teidät hyppäämään tangolle ja kokeilemaan kaikkea uutta,tekemään koreografioita,piristämään tms..
Itse olen raskaan sarjan tykkääjä,Rob zombie<3 toimii aina,Monster magnet viekoittelee,Mötörhead ja Danzig ei ole hullumpaa:)
Toki ymmärrän musan olevan myös fiilis pohjaista,itse olen ruvennut tykkäämään myös vahasta swigistä ja jazzista..myös kabaree musa niinkuin Jill Tracy ja Liza Minelli uppoaa kuin veitsi voihin cyclops
Takaisin alkuun Siirry alas
http://annukantreenit.blogspot.com
jiji
basic inverter
basic inverter



Viestien lukumäärä : 31
Registration date : 28.02.2008

Mikä musiikki inspiroi Empty
ViestiAihe: Vs: Mikä musiikki inspiroi   Mikä musiikki inspiroi Icon_minitimeKe Maalis 12, 2008 5:13 pm

Danzig, oi kyllä!! mutta fiilispohjalta tietty. she rides.. mutta ne musavideon naiset on jostain syystä melko epä.. no ei kyllä säväytä yhtään..
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Mikä musiikki inspiroi Empty
ViestiAihe: Vs: Mikä musiikki inspiroi   Mikä musiikki inspiroi Icon_minitimeKe Maalis 12, 2008 7:54 pm

Mä tanssin ihan fiiliksen mukaan. Erittäin tanssittavia artisteja viime kuukausilta ovat olleet esim. Marilyn Manson, Rob Zombie, Amy Winehouse, Cirque du Soleilin soundtrackit, Christina Aguilera, Britney Spears, Apocalyptica, Kubb, Remy Ma, 50 cent, Timbaland, Tarja Turunen. Todella sekalaista musiikkia siis. Selkeä rytmi ja rakenne ovat ykkösasia, jota etsin. Toinen on, että musiikin pitää olla "menevää." Eli pitää tulla sellainen olo, että haluaa liikkua musiikin tahdissa. Muulla ei sitten niin väliä.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
Kat Da
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Kat Da


Viestien lukumäärä : 392
Ikä : 41
Location : Tampere
Registration date : 21.12.2007

Mikä musiikki inspiroi Empty
ViestiAihe: Vs: Mikä musiikki inspiroi   Mikä musiikki inspiroi Icon_minitimeTo Maalis 13, 2008 4:25 am

Dramaattinen, melko hidas, elokuvatunnarit, Enigma, Tricky, Massive attack
Takaisin alkuun Siirry alas
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

Mikä musiikki inspiroi Empty
ViestiAihe: Vs: Mikä musiikki inspiroi   Mikä musiikki inspiroi Icon_minitimeTo Maalis 13, 2008 1:37 pm

Pink, Christina Aguilera, Ricky Martin, joskus Whitney Houston (sen kasaribiiseissä on sopiva rytmi), Amaranth-biisi, aika usein r n' b kuten Brick & Lace ja tietenkin Beyonce, ja tätä rataa. Moni musiikki innostaa mutta on tempoltaan hankala tanssia kuitenkin.
Takaisin alkuun Siirry alas
kristalli
intermediate inverter
intermediate inverter
kristalli


Viestien lukumäärä : 137
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 24.01.2008

Mikä musiikki inspiroi Empty
ViestiAihe: Vs: Mikä musiikki inspiroi   Mikä musiikki inspiroi Icon_minitimeTo Maalis 13, 2008 1:53 pm

Yhdyn KCleoon..Dramaattinen musiikki, hidastempoinen, säväyttävä se puree.
Ihan ykkösiä on Cirque du Soleilin levyt olleet viime aikoina, niitä päästiin onneks fiilisteleen vähän Iinankin tunneilla. Yleensäkin kaikki sellainen musa jossa tapahtuu, johon voi eläytyä ja jonka voi tuntea niin, että unohtaa muun ja antaa palaa.... flower
Takaisin alkuun Siirry alas
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

Mikä musiikki inspiroi Empty
ViestiAihe: Vs: Mikä musiikki inspiroi   Mikä musiikki inspiroi Icon_minitimeTo Maalis 13, 2008 4:29 pm

Kristalli, ihan asiasta ovenkahvaan, missä sijaitsee tuo tanko joka sulla on avatarissa?
Takaisin alkuun Siirry alas
kristalli
intermediate inverter
intermediate inverter
kristalli


Viestien lukumäärä : 137
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 24.01.2008

Mikä musiikki inspiroi Empty
ViestiAihe: Vs: Mikä musiikki inspiroi   Mikä musiikki inspiroi Icon_minitimeTo Maalis 13, 2008 5:37 pm

Treella tissibaarissa...siellä saatu tutunkaupalla reenata päiväsaikaan ne muutamat hassut kerrat, joskaan en pitkäääään aikaan enää nyttemmin. Täällä odotellaan omaa tanko kun kuuta nousevaa, sanottiin olevan täällä 7 pvässä. Nyt menny 5 työpäivää.... bounce
Takaisin alkuun Siirry alas
tinga1911
intermediate inverter
intermediate inverter
tinga1911


Viestien lukumäärä : 106
Ikä : 36
Location : Tampere
Registration date : 17.01.2008

Mikä musiikki inspiroi Empty
ViestiAihe: Vs: Mikä musiikki inspiroi   Mikä musiikki inspiroi Icon_minitimePe Maalis 14, 2008 5:18 pm

Vaikka yleensä nautinkin enimmäkseen raskaamman sarjan musiikista, niin oikeastaan kaikki musiikki inspiroi tanssimaan. Omat kuuntelut vaihtelee silti laidasta laitaan (ainakin metallin parissa Wink ), mutta en ole vielä moneenkaan biisiin törmännyt, joka ei olisi insiroinut käymään tankoon kiinni.

Eniten olen yrittänyt suunnitella koreografioita System of a Downin ja Candy Canen biiseihin, joissa tempon ja fiiliksenvaihtelut tekevät suunnittelusta mukavan haasteellista geek
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.freewebs.com/tinga1911
AdminSusie
Admin
Admin
AdminSusie


Viestien lukumäärä : 341
Ikä : 45
Location : Salo
Registration date : 05.12.2007

Mikä musiikki inspiroi Empty
ViestiAihe: Vs: Mikä musiikki inspiroi   Mikä musiikki inspiroi Icon_minitimePe Maalis 14, 2008 6:37 pm

menneiden vuosikymmenien show musiikki, sirkusmusiikki ja burlesque/kabareee hässäköinti musiikki. Mä sain saksalaiselta ystävältäni tuossa taannois kasan vanhoja burlesque biisejä cd muodossa, ne tuossa odottaa muuntoa iPodille.
Kunnon Rockabilly toimii kanssa aina.

Ja lenkkitsempparina mulla on Popedaa Smile Tulee sellanen suomalainen sisuuntumisfiilis ko sitä kuuntelee ja taas maistuu meno sen jälkeen Smile

(mähähän ihan salaa siis Fanitan Popedaa, mä olen löytänyt sisäisen tamperelaiseni)
Takaisin alkuun Siirry alas
http://spinaround.niceboard.net
annukka
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
annukka


Viestien lukumäärä : 458
Ikä : 47
Location : Helsinki
Registration date : 26.02.2008

Mikä musiikki inspiroi Empty
ViestiAihe: Vs: Mikä musiikki inspiroi   Mikä musiikki inspiroi Icon_minitimePe Maalis 14, 2008 7:03 pm

Burlesque<3..
Takaisin alkuun Siirry alas
http://annukantreenit.blogspot.com
miukattus
intermediate spinner
intermediate spinner



Viestien lukumäärä : 58
Ikä : 40
Location : Espoo
Registration date : 23.02.2008

Mikä musiikki inspiroi Empty
ViestiAihe: Vs: Mikä musiikki inspiroi   Mikä musiikki inspiroi Icon_minitimeLa Huhti 19, 2008 11:39 pm

Olen toistaiseksi treenannut ilman musiikkia, mutta olen ahkerasti kuunnellut teidän musiikkejanne ja tykästynyt Rob Zombieen, kiitos I love you
Muulloin tanssahtelun aikaan saa Infected Mushroom, Timbaland, Blackmores Night... Täytyy vielä katsella, että onnistuuko kaikkiin noihin ja muihinkin suosikkeihin tankoilu.
Takaisin alkuun Siirry alas
Carnivora
basic inverter
basic inverter
Carnivora


Viestien lukumäärä : 48
Ikä : 38
Location : Tampere
Registration date : 15.04.2008

Mikä musiikki inspiroi Empty
ViestiAihe: Vs: Mikä musiikki inspiroi   Mikä musiikki inspiroi Icon_minitimeSu Huhti 20, 2008 2:33 pm

Mulla menee ihan kärkeen Rammstein, Deathstars, Rob Zombie (ylläri Very Happy ), Turmion Kätilöt, Marilyn Manson, Das Ich, Red Cell, Drowning Pool, Disturbed, Korn ym. Aika paljon vaihtelee fiiliksen mukaan. Myös musikaaleista löytyy paljon biisejä, joita on jo melkein pakko tanssia Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
nekuliini
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
nekuliini


Viestien lukumäärä : 364
Ikä : 43
Location : Siikajoki
Registration date : 21.12.2007

Mikä musiikki inspiroi Empty
ViestiAihe: Vs: Mikä musiikki inspiroi   Mikä musiikki inspiroi Icon_minitimeSu Huhti 20, 2008 10:33 pm

Kaikki musiikki joka sallii päättömän riehumisen inspiroi. Muulla ei niin ole väliä. Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
Henna.C
Superman
Superman
Henna.C


Viestien lukumäärä : 889
Ikä : 37
Location : Oulu
Registration date : 09.01.2009

Mikä musiikki inspiroi Empty
ViestiAihe: Vs: Mikä musiikki inspiroi   Mikä musiikki inspiroi Icon_minitimePe Helmi 27, 2009 8:54 am

Oi, täältä "arkistoista" löytyi tällainenkin topic.. ihan mun lempijuttuja, koska tykkään niin paljon musiikista!
Tankoillessa mulla tulee kuunnelta musiikkia niin laidasta laitaan.. Razz välillä se voi olla jotakin trance-sekotus-hömppää, välillä vaikkapa sitä Kornia.. välillä vaikka Madonnaa jos siltä tuntuu Very Happy ei siis yhtä ja oikeaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.henna-c.blogspot.com
LaraK
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
LaraK


Viestien lukumäärä : 453
Location : Helsinki
Registration date : 08.04.2008

Mikä musiikki inspiroi Empty
ViestiAihe: Vs: Mikä musiikki inspiroi   Mikä musiikki inspiroi Icon_minitimePe Helmi 27, 2009 9:12 am

Musiikilla on suuri merkitys mun mielestä fiilikseen tankoillessa. Kun pääsin tuon twisted grip handspringin, niin sattumalta silloin olin laittanut isän tuoman Lee Ann Rimesin kantri cd:n soimaan kun se oli jo valmiiksi soittimessa. Naureskelin yksin kotona musiikkivalintaani ja sitten se ihana liike vain meni Very Happy Luulen, että jatkan tuon kantrin kuuntelemista, koska sen avulla pääsin tuon kyseisen liikkeen ja toivottavasti uusiakin liikeitä.

Tässä siis selvennös videolla soivasta musiikista Laughing

Muuten kyllä kuuntelen laidasta laitaa musiikkia. Nykyään tykkään kyllä hieman soul-tyyppisestä musiikista...
Takaisin alkuun Siirry alas
http://larakandthecity.blogspot.com/
kajakki
intermediate spinner
intermediate spinner
kajakki


Viestien lukumäärä : 53
Ikä : 42
Location : Tampereen seutu
Registration date : 03.05.2008

Mikä musiikki inspiroi Empty
ViestiAihe: Vs: Mikä musiikki inspiroi   Mikä musiikki inspiroi Icon_minitimePe Helmi 27, 2009 10:05 am

Mulla menee musiikkimaku äärilaidasta äärilaitaan. Saatan kuunnella jonain päivänä Madonnaa, toisena Sentencediä, kolmantena Bryan Adamsia - ja kaikkia pystyy tanssimaan. Omasta fiiliksestä riippuu millaista musiikkia haluaa kuunnella ja sen mukaan se tietty musiikki sitten inspiroikin. Jotkut biisit on kyllä ylitse muiden... tankotanssimiseni alkuaikoina kuuntelin paljon Kid Rockin "So Hot" biisiä, nyt tykkään tanssia erään korealaisen pop artistin tahtiin (en osaa kirjoittaa sen nimeä Rolling Eyes). Tärkeintä, niin tanssi- kuin kuuntelumusiikissakin on se, että siitä löytyy selkeä rytmi. Olen ehkä niin rytmitön ihiminen, että on saatava se tahti jostain Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Mallory
basic spinner
basic spinner
Mallory


Viestien lukumäärä : 5
Location : Lahti
Registration date : 04.02.2009

Mikä musiikki inspiroi Empty
ViestiAihe: Vs: Mikä musiikki inspiroi   Mikä musiikki inspiroi Icon_minitimeKe Maalis 18, 2009 7:04 pm

Kokeilkaa soitella Ozzy Osbourne- Junkie Wink , ihana kappale!
Takaisin alkuun Siirry alas
wilmiina
Superman
Superman
wilmiina


Viestien lukumäärä : 675
Ikä : 41
Location : Tampere
Registration date : 10.03.2009

Mikä musiikki inspiroi Empty
ViestiAihe: Vs: Mikä musiikki inspiroi   Mikä musiikki inspiroi Icon_minitimeTo Maalis 19, 2009 4:08 pm

oih!
musiikki on ihanaaaa Very Happy
viimeks tankoilin pintandwefallin tahtiin mutta lähinnä kaikki synkkäily ja räminä on eniten mun makuun Very Happy
woven hand, callisto, comeback kid, kings of leon nyt niinkun viimeisimpinä ja kestosuosikkeina Very Happy
toisinaan on kivaa laittaa poppia soimaan ja sheikkaa buutia kunnolla Very Happy
musiikki on kivaa Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.myspace.com/randomaccidentsband
Dahlia D.
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Dahlia D.


Viestien lukumäärä : 250
Ikä : 32
Location : Jyväskylä
Registration date : 02.10.2009

Mikä musiikki inspiroi Empty
ViestiAihe: Vs: Mikä musiikki inspiroi   Mikä musiikki inspiroi Icon_minitimeKe Loka 28, 2009 5:06 pm

mie oon saanut viime päivinä ihan hulluja inspiksiä The Baseballsista! Ai että mikä svengi! I love you

Sit aina maistuu Turmion Kätilöt, Moulin rougen ja Chicagon soundtrackit, Rammsteinin tietyt biisit. Musiikin pitää olla joko kauhiaa jynkkyä tai sitten jotain tuollaista kabareetyylistä jazzia, heti alkaa tanssijalkaa kutitella.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://irc-galleria.net/view.php?nick=Schitzophrenia
maimiau
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
maimiau


Viestien lukumäärä : 400
Ikä : 34
Location : Tammela, Tre.
Registration date : 13.06.2009

Mikä musiikki inspiroi Empty
ViestiAihe: Vs: Mikä musiikki inspiroi   Mikä musiikki inspiroi Icon_minitimeKe Loka 28, 2009 5:26 pm

oma suosikki on viimeaikoina ollu Garbage. Niillä on kivoja tempoja ja fiilistelyjä ja samalla jotenki kiero lataus mikä luo tunnelmaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://parassiskomaailmassa.wordpress.com/
vesi
intermediate inverter
intermediate inverter



Viestien lukumäärä : 115
Ikä : 36
Location : Helsinki
Registration date : 26.03.2009

Mikä musiikki inspiroi Empty
ViestiAihe: Vs: Mikä musiikki inspiroi   Mikä musiikki inspiroi Icon_minitimeKe Loka 28, 2009 7:15 pm

Garbage <3! Teen yleensä sillai, että laitan levyn pyörimään ja sit ku se on loppu ni niin on yleensä voimatkii eli treenitkii.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tanssikissa.livejournal.com/
Dahlia D.
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Dahlia D.


Viestien lukumäärä : 250
Ikä : 32
Location : Jyväskylä
Registration date : 02.10.2009

Mikä musiikki inspiroi Empty
ViestiAihe: Vs: Mikä musiikki inspiroi   Mikä musiikki inspiroi Icon_minitimeKe Loka 28, 2009 7:35 pm

Mie oon huudattanu Indicaa jostain syystä ihan hirveenä tässä kohta yli 48 tuntia. Kohta treeniä, sainkin jo pienen koreografiaidean Vuorien taa-biisiin. Hassua tässä on se, etten oo muka digannu tästä bändistä ennen... Tankoilusta ei kyl tuu miulla mittään jos ei oo musiikki päällä, siitä saa jotenkin rytmiä siihen treeniin, oli se sitten venyttelyä tai täyspainoista tankotanssahtelua.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://irc-galleria.net/view.php?nick=Schitzophrenia
Ish
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 2611
Location : SEINÄJOKI
Registration date : 10.11.2008

Mikä musiikki inspiroi Empty
ViestiAihe: Vs: Mikä musiikki inspiroi   Mikä musiikki inspiroi Icon_minitimeKe Loka 28, 2009 9:27 pm

Oon varmaan vastannu tähän...tai sit en... Michael Jackson mulle aina varma nakki. Samaten Kaoman Lambada. I love you
Marilyn Mansonin tahdissa on ihana fiilistellä.

Rihannan Russian Roulette on vienyt mun sydämen. Kirjoitin siihen koreon samalta istumalta kun kuulin ekan kerran.
Takaisin alkuun Siirry alas
maimiau
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
maimiau


Viestien lukumäärä : 400
Ikä : 34
Location : Tammela, Tre.
Registration date : 13.06.2009

Mikä musiikki inspiroi Empty
ViestiAihe: Vs: Mikä musiikki inspiroi   Mikä musiikki inspiroi Icon_minitimeKe Loka 28, 2009 10:33 pm

vesi kirjoitti:
Garbage <3! Teen yleensä sillai, että laitan levyn pyörimään ja sit ku se on loppu ni niin on yleensä voimatkii eli treenitkii.
sama! paitsi että joskus pyöritän levyn pariki kertaa läpi kun miulla on paha tapa unohtuu johonki sohvan nurkalle keske treenien Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
http://parassiskomaailmassa.wordpress.com/
Sponsored content





Mikä musiikki inspiroi Empty
ViestiAihe: Vs: Mikä musiikki inspiroi   Mikä musiikki inspiroi Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Mikä musiikki inspiroi
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 2Siirry sivulle : 1, 2  Seuraava
 Similar topics
-
» Musiikki?
» Maria J:n musiikki

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Yleistä keskustelua Pole Dance asioista-
Siirry: