Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Urheiluvammat

Siirry alas 
+118
laurus
Cristine16
ollu
nita
OonaK
hiekkis
Malin
W_devil
hheidii
minorvok
mujuvaa
iitaliina
Paprika
eika
Tazze
BLAAAAACK
Neneth
Polecat
zayah
AnskuN
SaMaJA
marraskuu
Päivi
lilith84
yonski
Caralee
Tiiku
Tiu
Nexu
iku69
Mortianna
hpl
erika
Retu
sonkos
Manares
Vekexxx
Nepu
Pandakarhu
shadow87
maya.s
Elegia
Martta
Goldie
Herkkupurkki
Unya
annakatariina
jolla
SusannaR
Nahkis
pineapple
Jenni H
Ivanka
salama
Farang
liisan
neitinopsa
nasu
Inila
Nina
Ewy
Lotta.
Jutta
Johanna
Marie
Eeva
angela
karti
LaraK
Em Kay
Hiirenvirna
Zahrain
piija
tiko
Olgimax
FemmeFatale
Hennu/Henriikka
downthepole
Maris^
hemuliini
Razz
Dahlia D.
maimiau
Iiris
wilmiina
Jenni
Sonja
tankomau
sluippa
Ish
christina
vesi
Foxmagon
papaija
Henna.C
Kati
Samira
merqus
celya
pikkukissa
Carnivora
Lissuwursti
kajakki
Cherrie
annukka
Ashta
JonnaK
miukattus
-Hanna-
Kirsi
Miia
Sanni
nekuliini
Kat Da
Nanna H.
AdminSusie
tasuni
Iina
122 posters
Siirry sivulle : 1, 2, 3 ... 12 ... 24  Seuraava
KirjoittajaViesti
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 39
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Urheiluvammat Empty
ViestiAihe: Urheiluvammat   Urheiluvammat Icon_minitimeLa Joulu 08, 2007 1:04 pm

Eli tätä aihettahan on jo mustelmien ja omituisten kipujen kanssa sivuttu, mutta ajattelin, että oma keskustelunaihekin voisi olla sopiva. Eli minkälaisia urheiluvammoja olette saaneet tangolla aikaan? Isoja mustelmia, venähdyksiä, revähdyksiä? Onko nilkka murtunut laskeutuessa?

Ite oon tähän mennessä venäyttänyt alaselän ja lonkan, molemmat vasemmalta puolelta. Lonkka ei paljon menoa haitannut vaan parani nopeasti, ei kai pahasti mennytkään. Sen sijaan selkä esti skorpionin tekemisen pariksi kuukaudeksi. Nämä ovat molemmat vammoja, jotka olisin voinut estää, jos olisin vaan viittinyt kunnolla lämmitellä/venytellä!

Lisäksi oon venäyttänyt vasemman olkapääni hypätessäni suoraan perhosia tekemään. Ei se eka kerta tai kymmenen mut jossain parinkymmenen kohdalla tuo hartia venähti. Tämä taas ei johtunut lämmittelyn tai venyttelyn puutteesta, vaan väärästä tekniikasta (hyppäsin tangolle jotenkin hassusti). Mulla on yliliikkuvat olkanivelet ja lihasten tuki ympärillä on toistaiseksi heikko, joten mun pitäis olla vähän varovaisempi, ainakin, kunnes lihakset on paljon vahvemmat.

Hartiakin meni vasemmalta puolelta, josta nyt sit päätös alkaa entistä enemmän opetella liikkeitä molemmin puolin. Uudet liikkeet oon pyrkinytkin opettelemaan molempiin suuntiin, mutta se heikompi suunta helposti vaan jää, kun esiintyessä totta kai tahtoo näyttää parhaat puolensa.

Lisäksi mun tenniskyynärpäät on ärtyny pariin otteeseen, ekaks pari vuotta takaperin, kun opettelin split gripin, ja nyt sit uudestaan kun aloin tekemään vaativampia temppuja (ja käydä salilla).

Omalta osaltani voin sanoa että pahemminkin ois voinu joskus käydä, mutta toisaalta taas osa tähänkin mennessä tulleista vammoista ois ollu helposti vältettävissä, jos ois ollu vähän fiksumpi. Mites muut?
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

Urheiluvammat Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat Icon_minitimeLa Joulu 08, 2007 1:12 pm

Mustelmia ja ruhjeita tietysti, näyttäviä ja vähemmän hirveitä. Tuolla toisaalla jo puhuttiinkin rintarankakivuista, no ne on mulla jatkuvia. Selkävamma tuli moneksi kuukaudeksi kun yritin tulla samaa tietä alas kuin menin ylös basic invertissä. Ei sovi mulle! Nimenomaan oikealla puolella on jostain syystä se vaiva. Ja sitten tietysti kaikki lievät palovammat ja hiertymät jotka tulee liian nopeasta alaslaskeutumisesta spagaattiin tai korkealla tangolla kun liukuu alas ja sitten pysäyttää sen liikkeen jalkapöydällä yhtäkkiä, tiedättehän sen trikin. Näyttävä mutta helppo. Eipä oikeastaan muuta! Jaa, kerran venäytin olkapään hätäpelastustarrautumisessa kun putoaminen uhkasi, mutta vain sen yhden kerran.
Takaisin alkuun Siirry alas
AdminSusie
Admin
Admin
AdminSusie


Viestien lukumäärä : 341
Ikä : 45
Location : Salo
Registration date : 05.12.2007

Urheiluvammat Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat Icon_minitimeLa Joulu 08, 2007 10:32 pm

mustelmia ja ruhjeita totta kai. eihän sitä muuten tietäis mitään tekevänsä.
mulla on ehdottomasti paras henkilökohtainen mustelma kokonaan mustunut jalkapöytä (mä loin sillä tankoon).
muuten mä olen aika vammaton.

mulla on vaan tälläisiä kiusallisia erityspiireitä, ei ne ole mitään vammoja, mutta toisinaan kivuliaita.
mulla on miltei jatkuva jännitystila leuoissa. mä puren takahampaita aina yhteen kun "jännitän" tehdessäni jotakin, tai mietin ja keskityn kovasti. Varsinkin näin alussa mä pureskelen hampaita yhteen liki aina ko temppuilen tangon kanssa Smile On toisinaan leukaluut kovilla
Takaisin alkuun Siirry alas
http://spinaround.niceboard.net
Nanna H.
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Nanna H.


Viestien lukumäärä : 253
Ikä : 35
Location : Tampere
Registration date : 09.12.2007

Urheiluvammat Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat Icon_minitimeTi Joulu 11, 2007 6:40 pm

Pahin lienee tähän mennessä ollut alaselän syvä lihasvaurio, jonka sain ahnedittuani osaamistani pikkasen liikaa.. Kuukauden harjottelun jälkeen ei kannata välttämättä vielä yrittää roikkua pääalaspäin ilman käsiä. Ainakaan parin metrin korkeudessa. Pari viikkoa lähestulkoon pelkästään maaten selkä turvonneena ja mustana. Sit meni viel melkeen kuukaus ennenkuin pysty normaalisti liikkumaan ja olemaan.

En oppinu sitä liikettä, enkä sen enempää mitään muutakaan kuin pelkäämään putoomista. Että se niistä hyödyistä.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tampere-showcase.fi
Kat Da
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Kat Da


Viestien lukumäärä : 392
Ikä : 41
Location : Tampere
Registration date : 21.12.2007

Urheiluvammat Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat Icon_minitimePe Joulu 21, 2007 12:48 am

Ponnistin istumaan tangolle mahdollisimman ylös, pikkuvarvas nyrjähti kun kenkä muljahti. Sama juttu uudelleen viikon päästä. Ihan törkeen kipee!
Takaisin alkuun Siirry alas
nekuliini
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
nekuliini


Viestien lukumäärä : 364
Ikä : 43
Location : Siikajoki
Registration date : 21.12.2007

Urheiluvammat Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat Icon_minitimeSu Tammi 13, 2008 5:44 pm

Lävähti viiden päivän harjoituskielto punttisalille ja tangolle tänään lääkäriltä sekä viikon tulehduslääkekuuri. Joku dorka on sitten mennyt rempomaan oikealta puolelta yläselästä lihakset huonoon kuntoon. Isoa ongelmaa ei pitäisi olla, koska mitään paikkoja ei varsinaisesta ole rikki vaan liiasta harjoittelusta hieman ovat vaan tulehtuneet nuo lihakset. Pitänee jalkalihastreenejä tehdä nämä viisi päivää ja venyttelyjä. Mustelmia ei kyllä tällä hetkellä juurikaan ole. Viikko sitten knee hold harkoissa syntynyt komea mustelmakin on ehtinyt kadota.
Takaisin alkuun Siirry alas
nekuliini
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
nekuliini


Viestien lukumäärä : 364
Ikä : 43
Location : Siikajoki
Registration date : 21.12.2007

Urheiluvammat Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat Icon_minitimeKe Tammi 16, 2008 8:32 pm

Alkaa olla jo normaali olotila eikä lapaa enää jomota. Pienimmät mustelmatkin ovat ehtineet kadota. Polttelisi kovasti jo tangolla kokeilemaan paria uutta juttua, mutta aion säilyttää itsehillintäni lauantaihin saakka ja onneksi on tuo mies, joka kyllä vahtii kuin Kerberos, etten liian aikaisin lähde tangolle roikuskelemaan. tongue Toivoisin kovasti, että uusi tanko tulisi viikonloppuun mennessä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sanni
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Sanni


Viestien lukumäärä : 440
Location : Kerava
Registration date : 17.01.2008

Urheiluvammat Empty
ViestiAihe: Tsemppausta tänne kiitos..   Urheiluvammat Icon_minitimeSu Helmi 17, 2008 1:19 pm

Nyt nasahti olkapää Crying or Very sad

Tavallaan vanha vaiva, vuosia sitten kun kävin salilla se vaivaili kaikissa olkatason yläpuolella tehdyissä nostoliikkeissä. Nyt ei ole vuosiin ollut mitään harmia. Pari viikkoa sitten se kuitenkin alkoi vähän vihloskella, ja kun en sit malttanut pysyä tolpasta poissa niin nyt on ihan kammo kipeä. Tyhmä tyhmä tyhmä!!!! Mad
Lääkärissä en oo kerinnyt käymään, mutta muilta kuullun perusteella vaikuttais pahasti kiertäjäkalvosinjutulta, ttu. Saattaa toki olla muutakin..

Nyt bannasin itteni tangolta kokonaan reiluksi viikoksi kera tulehduskipulääkekuurin, ehkä jotain istumistreeniä vois tehdä (matalalla niin ettei tarvii kiivetä).. Toooosi helppoa pysyä poissa tangolta, kun tuo samperin tanko tönöttää käyttövalmiina keskellä olohuonetta koko ajan, mrrrr. Takokaa nyt tekin mun päähäni järkeä, että parempi vaan lepuuttaa ja että treenaamaan ehtii myöhemminkin.
Ja jos jollakulla on idiksiä mitä voisin tehdä tässä odotellessa (olan kuntoa tukevaa, tai tangon kanssa hyödynnettävää) niin pliis, olen kiitollinen Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
nekuliini
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
nekuliini


Viestien lukumäärä : 364
Ikä : 43
Location : Siikajoki
Registration date : 21.12.2007

Urheiluvammat Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat Icon_minitimeSu Helmi 17, 2008 1:40 pm

Sillon kun minulla oli se lääkärin tankoilu kielto, mies lupautui ystävällisesti tarvittaessa purkamaan tangon pois tai lukitsemaan tankohuoneen oven ja piilottamaan avaimen. Ei siihen kuitenkaan tarvinnut mennä. Pitää ajatella myönteisesti. Tankoilutauko kasvattaa itsehillinnän jaloa hedelmää. Toivon pikaista paranemista olkapäälle. Itse olen jatkuvasti rasitusvammoille alttiina, koska teen niin paljon lihaksille vaativia liikkeitä ja vietän harjoituksissa suurimmaksi osaksi aikani tangolla roikkuen kuin maassa sen vieressä. Lämmittelyn merkitys on avautunut ihan uudella tavalla tankoilun myötä, mutta siitäkin huolimatta tahtoo tietyt paikat välillä rasittua.

Meillä oli yks hyvä miespuolinen ystävä kylässä ja yötä. Hän treenaa melko kovasti kuntosalilla ja kokeili tankoa ensimmäistä kertaa elämässään. Hänkin totesi parin kerran jälkeen, että sen verran raju kuntoilumuoto, että lämmitellä täytyy, jos ehjänä meinaa paikkansa pitää.
Takaisin alkuun Siirry alas
Miia
Superman
Superman
Miia


Viestien lukumäärä : 1145
Ikä : 36
Location : Lahti
Registration date : 07.12.2007

Urheiluvammat Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat Icon_minitimeSu Helmi 17, 2008 4:05 pm

Mä oon nyt ollut viikonpäivät jo pois tangolta, oikea lapa meni niitä perhosia vääntäessä.. On oltu levossa, vedetty särkylääkettä, testattu mobilat ja ice power ja jäätä oon pitänyt kans tossa selällä sekä venytellyt ja edelleen on niin pirun kipeä. Huomenna soitan ajan lääkäriin. Tästä lähin vedän kyllä semmoset lämmittelyt ennen tangolle kipuamista.. Harmittaa kun omaa tyhmyyttään meni rehkimään..
Takaisin alkuun Siirry alas
http://mypartnerincrime-pole.blogspot.com/
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 39
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Urheiluvammat Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat Icon_minitimeSu Helmi 17, 2008 4:37 pm

Mulla meni vasen lapa niiden perhosien kanssa aikanaan. Jos ei muuta niin ekan kunnon olka/selkävaurion jälkeen muistaa oikeasti ne lämmittelyt ja verryttelyt ihan eri tavalla. Toivottavasti Mia ja Sanni paranette pian!
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
Kirsi
intermediate inverter
intermediate inverter
Kirsi


Viestien lukumäärä : 186
Ikä : 41
Location : Helsinki
Registration date : 15.01.2008

Urheiluvammat Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat Icon_minitimeSu Helmi 17, 2008 5:12 pm

Mulla on vaan ja ainoastaan mustelmia.. Viime viikolla treenasin jatkuvasti joka päivä lisää mustelmia mustelmien päälle niin että yksi päivä sattui jo niin paljon että melkein olin valmis heittämään tangolla vesilintua.. Päätin että on varmaan pienen tauon aika ja oon sen viikon nyt keskittynyt kouluun ja jalat alkaa jo näyttää ihonvärisiltä ja kohta taas tangolle takas. Smile
Mutta tosiaan syy että mulla on vaan mustelmia on ehkä tää että mä etenen aika hitaasti.. Se on sitten se tradeoff.. Harvempi teistä varmaan silti valitsisi tätä mun tietä vaikka oonkin kovin terve. Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 39
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Urheiluvammat Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat Icon_minitimeSu Helmi 17, 2008 5:17 pm

No kunnon urheiluvamma se vasta kehitystä hidastaakin. Älä hyvä ihminen treenaa joka päivä! Joka toinen korkeintaan, että ehtii lihakset palautuakin välillä. Ja jos on oikein pahat mustelmat olisi syytä antaa niiden parantua rauhassa ainakin pari päivää, mielellään viikko, ennen kuin kiusaa samaa ihoaluetta uudelleen.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
Miia
Superman
Superman
Miia


Viestien lukumäärä : 1145
Ikä : 36
Location : Lahti
Registration date : 07.12.2007

Urheiluvammat Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat Icon_minitimeMa Helmi 18, 2008 12:55 pm

Nyt kyllä menetin uskon meidän työterveyshuollon toimivuuteen Evil or Very Mad Sain kuin sainkin ajan lääkäriin, mutta lääkäri ei edes katsonut selkää / kokeillut, vaikka kuinka sanoin, että on niin *erkeleen kipeä ja mikään ei tunnu auttavan ja kyselin, että onko mahdollisesti rasitusvamma.. Ei kuulemma mitään sinne päinkään, hieromalla vaan lähtee. Öh, miten tätä voi hieroa jos ei kärsi ede kunnolla koskea. Voltaren kipupiikin sitten sain lopuksi pakaraan ja sen tehoa odottelen vieläkin tulevaksi..heh.

Kysyi sitten vielä lopuksi , että onko sua kukaan töissä hieronut kun kerran olet neurologian kuntoutuspoliklinikalla töissä, kun nämä kuntoutusjutut ovat meille arkipäivää.. apua, meillä ei hoideta selkäsairauksia eikä meillä mitään hierontapiirejä töissä ole Laughing

Metsästelen tässä nyt sitten jotain hyvää lääkäriä yksityispuolelta, joka todella osaisi jotain sanoa.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://mypartnerincrime-pole.blogspot.com/
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 39
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Urheiluvammat Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat Icon_minitimeMa Helmi 18, 2008 1:21 pm

Lääkäreiden ratkaisu yleensäkin on vaan kipulääkitys ja lepo. Jos et ole aiemmin osteopaatilla käynyt, tsekkaas tämä: http://www.osteopatia.fi/ ja käy ihan piruuttasi kysymässä mielipidettä joltain koulutetulta, rekisteröidyltä osteopaatilta.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
Miia
Superman
Superman
Miia


Viestien lukumäärä : 1145
Ikä : 36
Location : Lahti
Registration date : 07.12.2007

Urheiluvammat Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat Icon_minitimeKe Helmi 20, 2008 1:01 pm

Noniin, huomiselle sain selkäcenteriin ajan henkilölle joka on fysioterapeutti, napropaatti ja osteopaatti. Huomenna on varmaan taas hieman viisaampi ja onneksi tällä levollakin särky on vähän helpottunut, ettei tee mieli kiljua kokoajan kun liikuttaa kättä.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://mypartnerincrime-pole.blogspot.com/
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 39
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Urheiluvammat Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat Icon_minitimeKe Helmi 20, 2008 1:05 pm

Oi joi. Toivottavasti ei ole mitään revennyt tai pahemmin pielessä. Crying or Very sad Keep us updated!
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
nekuliini
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
nekuliini


Viestien lukumäärä : 364
Ikä : 43
Location : Siikajoki
Registration date : 21.12.2007

Urheiluvammat Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat Icon_minitimePe Helmi 22, 2008 9:59 pm

Joko missmian selkä voi paremmin? Mulle varmaan kehittyy melkoinen mustelma tuohon vasemmalle puolelle kaulan ja olkapään väliselle alueelle eilisten treenien seurauksena. Sen verran se punoittaa ja on hellä. Onneksi näin talvella voi pitää poolopaitaa kenenkään ihmettelemättä.Laughing Kesällä pitää tangon kanssa ottaa rauhallisemmin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Miia
Superman
Superman
Miia


Viestien lukumäärä : 1145
Ikä : 36
Location : Lahti
Registration date : 07.12.2007

Urheiluvammat Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat Icon_minitimePe Helmi 22, 2008 11:32 pm

Joo kyllä täällä jo paremmin voidaan! Oli selkeästi hyötyä selkäcenterin käynnistä, selkä on kyllä vielä kipeä muttei läheskään niin aristava/kipeä kuin pari päivää sitten, ensiviikolla vielä uusi käynti sinne. Tänään kävin myös vielä lääkärilläkin ja olen ensiviikon sairaslomalla, etten vaan rasita tuota selkää mitenkään töissä, siellä kun joskus saa aikamoisia paperi läjiä nostella yms. Ja jos ei ensiviikon aikana tuo kipu katoa niin sitten ultrataan selkä, jotta nähään mitä siellä sitten on pielessä. Mut oon aika luottavaisin mielin et kyl tää tästä, häntä pystyyn vaan ja eteenpäin cat

Jos jotain hyviä puolia pitää etsiä niin tuleepahan keskityttyä opiskeluun Very Happy kolmen viikon päästä olis kirjotukset ja sen jälkeen ois hyvä alkaa availee pääsykoekirjoja.. Eikä tuo tanko tuosta onneksi mihinkään karkaa, sen kimppuun pääsee taas kun on kunnossa Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
http://mypartnerincrime-pole.blogspot.com/
Kat Da
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Kat Da


Viestien lukumäärä : 392
Ikä : 41
Location : Tampere
Registration date : 21.12.2007

Urheiluvammat Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat Icon_minitimeLa Helmi 23, 2008 5:21 am

Löin korvan kipeesti tankoon kun yritin shoulder mounttia. Se on muutenkin arka liike kun oon vetäny sen vaan kerran ja ihan vahingossa. Senkään takia se ei innosta koska en pidä sitä kauniina liikkeenä. Mut aion silti reenata sitä vielä!
Kädetkin rupes kuoriutumaan kun vaihdoin tangonpesuainetta enkä viitsi lisäksi vesirätillä huuhdella kun se pitää muutenkin pestä aina kahen loikan jälkee..
Takaisin alkuun Siirry alas
Miia
Superman
Superman
Miia


Viestien lukumäärä : 1145
Ikä : 36
Location : Lahti
Registration date : 07.12.2007

Urheiluvammat Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat Icon_minitimeTo Helmi 28, 2008 1:03 pm

Nyt voin kertoa ilouutisen! mun selkä voi jo paaaaaljon paremmin, ei satu kun tekee kiertoliikettä, eikä satu kun vie kättä taakse tai jos tekee nopean liikkeen! Kahden viikon päästä vielä selkäcenteriin tarkistus käynti, mutta eilen jo tämä naprapaatti sanoi, että hyvältä vaikuttaa. oon yhtä hymyä Very Happy Taukoa tulee tosin vielä varmaan pariviikkoa pidettyä, kun pitää availla koulukirjoja ahkeraan tahtiin, mutta sitten pikkuhiljaa aletaan taas treenaamaan Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
http://mypartnerincrime-pole.blogspot.com/
-Hanna-
Superman
Superman
-Hanna-


Viestien lukumäärä : 947
Ikä : 42
Location : Helsinki
Registration date : 15.02.2008

Urheiluvammat Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat Icon_minitimeTo Maalis 20, 2008 10:11 am

Jeps, johan alkoi tämän keskustelun aihealue tulemaan minullekkin pikkuhiljaa tutummaksi...
Mustelmia on toki tullut, mutta nyt alkoi oikean käden kyynärvarren lihakset oikuttelemaan Neutral ...mikään liike jossa vaaditaan tangon puristamista (eli siis öö, kaikki liikkeet...) ei onnistu koska purustusvoimaa ei ole ja kyynärvartta särkee ihan törkeästi. Lepoa vaan ja tulehduskipulääkettä. Onneksi avomies on koulutettu osteopaatti ja urheiluhieroja, sain jo eilen hieman helpotusta! I love you
Takaisin alkuun Siirry alas
miukattus
intermediate spinner
intermediate spinner



Viestien lukumäärä : 58
Ikä : 40
Location : Espoo
Registration date : 23.02.2008

Urheiluvammat Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat Icon_minitimePe Maalis 21, 2008 4:31 pm

Heh, tosiaan vasta viikon on tanko mulla ollut ja jopa ruhtinaalliset kaksi kertaa sain treenailla ennenkuin kädet sanoi sopimuksensa irti. Täytyyhän sitä heti aloittaa rasittamalla mahdollisimman paljon noita käsiä kun voimaa kerran löytyy Twisted Evil Lihakset eivät ole kipeät vaan ranteet tai nivelet tai jänteet Question Ei kyllä hajuakaan mikä siellä on vinossa mutta koko painoani en voi käteen tukea tai kääntää oikeaa rannetta kera painon. Valitettavasti työssäni joudun tekemään kippaavaa liikettä, joten kaksin käsin saa varovasti heivautella tavaraa. Ärsyttävää kun ei millään malta antaa toipua rauhassa, tänäänkin piti Flaggiä kokeilla muutaman kerran ihan ohimennen, eihän se missään tunnu jos ihan kerran vaan äkkiä...
Takaisin alkuun Siirry alas
Miia
Superman
Superman
Miia


Viestien lukumäärä : 1145
Ikä : 36
Location : Lahti
Registration date : 07.12.2007

Urheiluvammat Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat Icon_minitimePe Maalis 21, 2008 6:25 pm

Mulla kans kipeyty sormien nivelet kun aloitti tankoilun, mutta nyt se on jo onneksi tiessään. Eiköhän se sullakin ajan kanssa mene ohi Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
http://mypartnerincrime-pole.blogspot.com/
JonnaK
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 23
Ikä : 40
Location : Nummela
Registration date : 31.01.2008

Urheiluvammat Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat Icon_minitimePe Maalis 21, 2008 9:06 pm

Itsellä huomasin viikolla tunnin jälkeen, että hieman alkoi samainen käsi, jossa oli jännetupintulehdus viime kesällä, niin oireilemaan.. enkä tällä viikolla enää oo sit oikein oo voinu treenaa kotona, ku ranne ja kämmen kipeytyy aika pian..
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Urheiluvammat Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Urheiluvammat
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 24Siirry sivulle : 1, 2, 3 ... 12 ... 24  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Yleistä keskustelua Pole Dance asioista-
Siirry: