Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Jamit Helsingissä elokuussa?

Siirry alas 
+13
Kat Da
merqus
kristalli
Gerippe
Nina
Cherrie
LaraK
Sanni
AdminSusie
annukka
Miia
Iina
tasuni
17 posters
Siirry sivulle : 1, 2, 3  Seuraava
KirjoittajaViesti
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

Jamit Helsingissä elokuussa? Empty
ViestiAihe: Jamit Helsingissä elokuussa?   Jamit Helsingissä elokuussa? Icon_minitimeTo Heinä 03, 2008 12:28 pm

Heip,

mietin tässä josko järkkäisin jamit elokuun 9. tai 16. päivä RTP:n tiloissa Helsingissä. Tilavuokra on 80 eur joten ainakin se ja hiukan naposteltavaa (n. 30 eur) ja mielellään mulle pieni järkkäyspalkkio pitäisi saada, joten jos osallistumismaksu on 10 eur niin 11 ihmistä vähintään pitäisi ilmoittautua jotta kulut saataisiin katettua. Sillä tosin minä en saa mitään kompensaatiota joten sanotaanko 15 ihmistä vähintään pitäisi saada paikalle jotta mun kannattaa se järjestää. Mitä sanotte?

Jamien lisäksi yritän saada järkättyä lisää workshoppeja vuoden mittaan. Nelle (Tukholma), Mariana (Pariisi) ja Suzie Q (Sydney) on mahdollisia, aikatauluja pitää vain katsoa. Toivon saavani yhden heistä jo syys-lokakuun aikana tänne!
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Jamit Helsingissä elokuussa? Empty
ViestiAihe: Vs: Jamit Helsingissä elokuussa?   Jamit Helsingissä elokuussa? Icon_minitimeTo Heinä 03, 2008 12:30 pm

Jos on 16. päivä tulen mielelläni. 9. päivä on polttarivarauksia, tosin saatan saada ne sumplittua niin, että pääsen silti (toistaiseksi kun on vaan puolen päivän aikoihin varauksia).
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

Jamit Helsingissä elokuussa? Empty
ViestiAihe: Vs: Jamit Helsingissä elokuussa?   Jamit Helsingissä elokuussa? Icon_minitimeTo Heinä 03, 2008 12:37 pm

Tuleeko sulle todennäköisesti polttareita myös 16. päivä? Jos luulet, että ei, niin pidetään ehdottomasti se 16. päivä niin pääset varmemmin. Susanna RTP:ltä on nyt lomalla eikä näe kalenteria, mutta yleensä illat on aina lauantaisin vapaita joten klo 18 - 18:30 pitäisi päästä aloittamaan vaikka päivä olisikin täynnä polttareita kuten yleensä on. Joten on todennäköistä että 16.8. olisi hyvä jamipäivä. Varmaa ei tietenkään ole ennen kuin Susanna tulee lomalta.
Takaisin alkuun Siirry alas
Miia
Superman
Superman
Miia


Viestien lukumäärä : 1145
Ikä : 36
Location : Lahti
Registration date : 07.12.2007

Jamit Helsingissä elokuussa? Empty
ViestiAihe: Vs: Jamit Helsingissä elokuussa?   Jamit Helsingissä elokuussa? Icon_minitimeTo Heinä 03, 2008 12:39 pm

Minä sanon, että kuulostaa oikein loistavalta ja pidetään ne nyt sitten kumpana päivänä tahansa niin olen mukana! Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
http://mypartnerincrime-pole.blogspot.com/
annukka
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
annukka


Viestien lukumäärä : 458
Ikä : 47
Location : Helsinki
Registration date : 26.02.2008

Jamit Helsingissä elokuussa? Empty
ViestiAihe: Vs: Jamit Helsingissä elokuussa?   Jamit Helsingissä elokuussa? Icon_minitimeTo Heinä 03, 2008 12:54 pm

Niiiiin miekiiin!!!!! sunny
Takaisin alkuun Siirry alas
http://annukantreenit.blogspot.com
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

Jamit Helsingissä elokuussa? Empty
ViestiAihe: Vs: Jamit Helsingissä elokuussa?   Jamit Helsingissä elokuussa? Icon_minitimeTo Heinä 03, 2008 1:14 pm

Okei no sitten ei muuta kuin listaa keräämään Smile ! Elikkäs

Tanja
Iina
Miia
Annukka
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Jamit Helsingissä elokuussa? Empty
ViestiAihe: Vs: Jamit Helsingissä elokuussa?   Jamit Helsingissä elokuussa? Icon_minitimeTo Heinä 03, 2008 1:39 pm

No jos sä saat ton päivän varmistettua niin sanon sit että se päivä on täyteen varattu muulle ohjelmalle jos polttareita kysellään... Smile Mut tohon aikaan illalla ehdin kyllä yheksäs päiväkin, kunhan vaan tietää tarpeeksi ajoissa, kumpi päivä.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
AdminSusie
Admin
Admin
AdminSusie


Viestien lukumäärä : 341
Ikä : 45
Location : Salo
Registration date : 05.12.2007

Jamit Helsingissä elokuussa? Empty
ViestiAihe: Vs: Jamit Helsingissä elokuussa?   Jamit Helsingissä elokuussa? Icon_minitimeTo Heinä 03, 2008 4:53 pm

9 päivä mä olisin vielä Suomessa. Mä voisin tullakin tuonne silloin.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://spinaround.niceboard.net
Sanni
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Sanni


Viestien lukumäärä : 440
Location : Kerava
Registration date : 17.01.2008

Jamit Helsingissä elokuussa? Empty
ViestiAihe: Vs: Jamit Helsingissä elokuussa?   Jamit Helsingissä elokuussa? Icon_minitimeTo Heinä 03, 2008 8:14 pm

16. pvä jos on niin ehdottomasti KYLLÄ

9. pvä on ylitarjontaa ohjelmasta jo muutenkin, se todennäkösesti ei onnistu.... ehkä Wink
Takaisin alkuun Siirry alas
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

Jamit Helsingissä elokuussa? Empty
ViestiAihe: Vs: Jamit Helsingissä elokuussa?   Jamit Helsingissä elokuussa? Icon_minitimePe Heinä 04, 2008 8:55 am

Voi ei, vaan kaks vaihtoehtoa ja nekin jo jakaa ihmisiä näin paljon...mutta etusija on annettava kaukomailta tulijoille, joten jos Susielle käy vain 9. päivä niin se on varmaan oltava se!

Annukalle tuli todella hyvä idea hankkia videoprojektori (jos sen helposti saa, mä voin kysyä töistä ja se kysyy omista lähteistään) ja näyttää videolta joitakin huippujen esityksiä - ei liian monta tietenkään mutta vaikka pari kolme - tai se voi pyöriä taustallakin ja ihmiset voi katsoa sitä tai treenata valintansa mukaan. RTP:ssähän on hyvät valkoiset verhot jotka voi toimia pienenä valkokankaana.

Mulla on kolme mahdollista esitystä jo elikkä mun kolmen tunnin oppilaat, kakkoset, kolmoset ja spinnioppilaat ja niiden koreografiat. Voisin katsoa mihin niistä riittäisi esiintyjiä ja esittää sitten ne joihin riittää. Vaikka kaikkiin riittäisi, aikaa ei menis hirveästi kun kukin koreografia on reilusti alle 3 min pitkä. Sooloesityksiä voi kanssa esittää kaikki jotka yhtään haluaa! Annukka ja Miia vois esittää niiden tuplakoreografian, how about that??
Takaisin alkuun Siirry alas
LaraK
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
LaraK


Viestien lukumäärä : 453
Location : Helsinki
Registration date : 08.04.2008

Jamit Helsingissä elokuussa? Empty
ViestiAihe: Vs: Jamit Helsingissä elokuussa?   Jamit Helsingissä elokuussa? Icon_minitimePe Heinä 04, 2008 9:05 am

Jippii, kuullostaa todella kivalta! Eli täältä myös yksi osallistuja mukaan bounce

Ja toivottavasti kolmosryhmä saisi esityksen kasaan, koska ei tässä ihan liikaakaan aikaa ole, kun en kerkeä ennen noita jameja kun kolmiin treeneihin... Mutta täytyy yrittää!
Takaisin alkuun Siirry alas
http://larakandthecity.blogspot.com/
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

Jamit Helsingissä elokuussa? Empty
ViestiAihe: Vs: Jamit Helsingissä elokuussa?   Jamit Helsingissä elokuussa? Icon_minitimePe Heinä 04, 2008 9:21 am

Jee, hyvä Laura!!! Kolmosryhmä saa kyllä esityksen aikaan, me ollaan tehty jo puolet Base3:sta ja meillä on kolme tuntia takana. Siinä on jäljellä yks tanssipätkä, yks inverttikombopätkä ja loppu. Voidaan pitää yhdet ylimääräiset esitystreenit joskus jos haluatte! Ja teen tietysti videon kaikista koreoista niiden harjoittelun loppuvaiheessa jotta voitte kotona muistuttaa mieleenne mitä niihin kuuluu.
Takaisin alkuun Siirry alas
Miia
Superman
Superman
Miia


Viestien lukumäärä : 1145
Ikä : 36
Location : Lahti
Registration date : 07.12.2007

Jamit Helsingissä elokuussa? Empty
ViestiAihe: Vs: Jamit Helsingissä elokuussa?   Jamit Helsingissä elokuussa? Icon_minitimePe Heinä 04, 2008 10:16 am

Joo mun puolesta voidaan annukan kanssa esittää se meiän tuplakoreo, uskon, että Annukallekkin sopii Smile Ja voin harkita sooloakin jos jaksan jotain kehitellä tässä, eli siis se on EHKÄ Smile Ja tek3 esityksessä oon toki tietty mukana!
Takaisin alkuun Siirry alas
http://mypartnerincrime-pole.blogspot.com/
annukka
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
annukka


Viestien lukumäärä : 458
Ikä : 47
Location : Helsinki
Registration date : 26.02.2008

Jamit Helsingissä elokuussa? Empty
ViestiAihe: Vs: Jamit Helsingissä elokuussa?   Jamit Helsingissä elokuussa? Icon_minitimePe Heinä 04, 2008 12:52 pm

Käy mullekin kaikki ja MIIIAAA..how about that alley cat? Eli jotai uutta pikaisesti?? cat
Tanja,kysyi Harrilta,niillä on 2 projektoria,mutta niistä lamput palaneet ja ne maksaa yhtälailla kuin uusi?! Mutta yritän huomenna kysyä kaverilta,joka tekee valoja kaikkiin esityksiin työkseen,että tietäiskö hän mistä saisi vaiks vuokrattua... sunny
Takaisin alkuun Siirry alas
http://annukantreenit.blogspot.com
Cherrie
Superman
Superman
Cherrie


Viestien lukumäärä : 770
Ikä : 36
Registration date : 27.04.2008

Jamit Helsingissä elokuussa? Empty
ViestiAihe: Vs: Jamit Helsingissä elokuussa?   Jamit Helsingissä elokuussa? Icon_minitimePe Heinä 04, 2008 3:49 pm

Tää kuulostaa hauskalta, saas nähdä josko pääsis tulemaan kun 10. pv lähdetään Prahaan. Jos vaan jaksaa ennen reissua, niin voisin tulla pällistelemään!
Takaisin alkuun Siirry alas
Nina
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Nina


Viestien lukumäärä : 422
Ikä : 37
Location : Järvenpää
Registration date : 17.03.2008

Jamit Helsingissä elokuussa? Empty
ViestiAihe: Vs: Jamit Helsingissä elokuussa?   Jamit Helsingissä elokuussa? Icon_minitimePe Heinä 04, 2008 5:09 pm

Yheksäs päivä ei taida käydä, mutta kuudestoista vois olla ihan ok... Mutta täytyy katella, kun tässä kesällä on niin paljon kaikkea.
Takaisin alkuun Siirry alas
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

Jamit Helsingissä elokuussa? Empty
ViestiAihe: Vs: Jamit Helsingissä elokuussa?   Jamit Helsingissä elokuussa? Icon_minitimeLa Heinä 05, 2008 5:07 pm

Okei elikkäs

9.8. pääsisi seuraavat

Tanja
Iina
Miia
Annukka
Salla
Laura
Cherry


ja 16.8. seuraavat

Tanja
Iina
Miia
Annukka
Sanni
Laura
Nina

Katellaan miten tilanne kehittyy ja päätetään päivämäärä sitten osallistujamäärän perusteella. Mielellään pitäisin jamit 9. päivä jotta Salla pääsisi mukaan, mutta jos sillai jää liian vähän osallistujia niin sitten ei voi mitään. Vielä ei tiedä miten käy. Tylsää että mulla on oltava tuo minimihenkilömäärä mutta kun studio ei ole oma niin no can do.
Takaisin alkuun Siirry alas
annukka
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
annukka


Viestien lukumäärä : 458
Ikä : 47
Location : Helsinki
Registration date : 26.02.2008

Jamit Helsingissä elokuussa? Empty
ViestiAihe: Vs: Jamit Helsingissä elokuussa?   Jamit Helsingissä elokuussa? Icon_minitimeSu Heinä 06, 2008 4:03 pm

Tanja kysyin eilen siltä minun ystävältä projektorista..Sanoi,että kunhan jamien päivämäärä on selvillä niin hän voisi verrata duunin aikatauluihin,että onko kone silloin vapaana..ilmeisesti saataisiin se sitten vuokrattua bounce mutta varmaan olisi parempi kyllä ettiä sellainen varma nakki rabbit
Takaisin alkuun Siirry alas
http://annukantreenit.blogspot.com
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

Jamit Helsingissä elokuussa? Empty
ViestiAihe: Vs: Jamit Helsingissä elokuussa?   Jamit Helsingissä elokuussa? Icon_minitimeSu Heinä 06, 2008 8:20 pm

OK, mä kysyn töistä. Pistin mailia niille mun oppilaille jotka ei käy täällä foorumilla, ja niistä yksi vastasi jo ja nyt listat näyttää tältä:

9.8. pääsisi seuraavat

Tanja
Iina
Miia
Annukka
Salla
Laura
Cherry
Aura


ja 16.8. seuraavat

Tanja
Iina
Miia
Annukka
Sanni
Laura
Nina
Takaisin alkuun Siirry alas
Gerippe
basic inverter
basic inverter
Gerippe


Viestien lukumäärä : 46
Registration date : 14.05.2008

Jamit Helsingissä elokuussa? Empty
ViestiAihe: Vs: Jamit Helsingissä elokuussa?   Jamit Helsingissä elokuussa? Icon_minitimeMa Heinä 07, 2008 5:30 pm

Minä voisin yrittää päästä 9.päivänä jameihin, jos vain poikakaveri viitsisi lähteä seuraksi yhden päivän Helsingin reissulle Razz teen voitavani saadakseni tarkempaa tietoa mahd.pian, mutta on siis melko pitkälti tuosta ukosta kiinni.
Takaisin alkuun Siirry alas
kristalli
intermediate inverter
intermediate inverter
kristalli


Viestien lukumäärä : 137
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 24.01.2008

Jamit Helsingissä elokuussa? Empty
ViestiAihe: Vs: Jamit Helsingissä elokuussa?   Jamit Helsingissä elokuussa? Icon_minitimeMa Heinä 07, 2008 11:30 pm

Voevoevoeee....
Mä en pääse kumpaankaan, harmituksen harmitus...
Olis niin kivaa päästä jakamaan oivalluksia ja ideoita, mutta kesä on mitä on. Onneks meillä on sentään ollut jo toista viikkoa ihan omat jamit täällä Treella Riian kanssa ja uusia asioita tullut opittua ihanasti. Jos joskus vielä pääsis teidänkin kanssa jakamaan, niin olisipa superia...
Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
merqus
Superman
Superman
merqus


Viestien lukumäärä : 535
Ikä : 39
Location : Helsinki
Registration date : 11.06.2008

Jamit Helsingissä elokuussa? Empty
ViestiAihe: Vs: Jamit Helsingissä elokuussa?   Jamit Helsingissä elokuussa? Icon_minitimeTi Heinä 08, 2008 12:41 am

Tää kuulostais kyllä hirmu kivalta. Ei vaan voi noista työjutuista mennä sanomaan ku vasta vähän lähempänä. Hmph... Neutral Onkos jotain aikarajaa mihin mennessä pitäis tietää tulemisestaan?
Takaisin alkuun Siirry alas
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

Jamit Helsingissä elokuussa? Empty
ViestiAihe: Vs: Jamit Helsingissä elokuussa?   Jamit Helsingissä elokuussa? Icon_minitimeTi Heinä 08, 2008 9:08 am

No heinäkuun loppuvaiheisiin mennessä pitäis tietää jotta voin varata sen lauantain. Jos ei tuu tarpeeksi kesärientojen vuoksi niin ei siinä mitään, pidetään jamit joskus toiste. Elokuun jameja on vaan kyselty jonkun verran tunnilla joten ajattelin katsoa jos järjestäminen onnistuisi.

EDIT: Nyt näyttää seuraavalta:

9.8. pääsisi seuraavat

Tanja
Iina
Miia
Annukka
Salla
Laura
Cherry
Aura
Cathy
Hanna K
(Gerippe)


ja 16.8. seuraavat

Tanja
Iina
Miia
Annukka
Sanni
Laura
Nina
Elina


Vaaka näyttää kallistuvan hivenen 9.8. puolelle. Kahdeksan Iinan ja mun lisäksi kattaisi jo salivuokran, sitten kaikki voisivat tuoda omat syötävät. Pistän infoa nyt RTP:n omalle asiakaslistalle ja katsotaan, saammeko kalastettua sieltä vielä muutaman lisää!


Viimeinen muokkaaja, tasuni pvm Ti Heinä 08, 2008 10:46 am, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Kat Da
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Kat Da


Viestien lukumäärä : 392
Ikä : 41
Location : Tampere
Registration date : 21.12.2007

Jamit Helsingissä elokuussa? Empty
ViestiAihe: Vs: Jamit Helsingissä elokuussa?   Jamit Helsingissä elokuussa? Icon_minitimeTi Heinä 08, 2008 9:56 am

Harmi ku oisin nyt mielellään tullu mut oon koko kuukauden taikus.. ja toivon löytäväni tankokoulun Bankokista..
Takaisin alkuun Siirry alas
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

Jamit Helsingissä elokuussa? Empty
ViestiAihe: Vs: Jamit Helsingissä elokuussa?   Jamit Helsingissä elokuussa? Icon_minitimeTi Heinä 08, 2008 12:32 pm

Hyviä uutisia: testasin meidän työpaikan lainattavan dataprojektorin ja se toimii mun tietokoneen kanssa loistavasti. Ja minä jopa osasin käyttää sitä ihan itse Very Happy ! Joten voidaan katsoa esim. kämmivideoita Very Happy Very Happy Very Happy tai Bobbin koulun videoita tai muita - niitähän saa yksityistilaisuuksissa katsoa, eikö niin!
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Jamit Helsingissä elokuussa? Empty
ViestiAihe: Vs: Jamit Helsingissä elokuussa?   Jamit Helsingissä elokuussa? Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Jamit Helsingissä elokuussa?
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 3Siirry sivulle : 1, 2, 3  Seuraava
 Similar topics
-
» JAMIT 7th Heaven (TAMPERE) la 26. 3. klo 16 :)
» North European Championship Tukholmassa 23.1.2010
» Halloweenbileet / jamit
» Jamit Tampereella 28.6

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Tapahtumat ja Workshopit-
Siirry: