Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Jamit Helsingissä elokuussa?

Siirry alas 
+13
Kat Da
merqus
kristalli
Gerippe
Nina
Cherrie
LaraK
Sanni
AdminSusie
annukka
Miia
Iina
tasuni
17 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3  Seuraava
KirjoittajaViesti
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Jamit Helsingissä elokuussa? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Jamit Helsingissä elokuussa?   Jamit Helsingissä elokuussa? - Sivu 2 Icon_minitimeTi Heinä 08, 2008 12:53 pm

Mutta eihän se ole yksityistilaisuus jos sä otat pääsymaksun. Sen sijaan esim. omia kämmivideoita voi hyvin näyttää. Tai sit ei vaan kerrota kenellekään Wink
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

Jamit Helsingissä elokuussa? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Jamit Helsingissä elokuussa?   Jamit Helsingissä elokuussa? - Sivu 2 Icon_minitimeTi Heinä 08, 2008 1:50 pm

Okei, hyvä tietää. Mä luulin että yksityistilaisuuden määritelmä on se että se ei ole julkinen, eli että kuka tahansa ei voi kävellä sisään, vaan on suunnattu tietylle porukalle. Ei me sitten tietenkään katsota ostovideoita, oikeesti ainakaan Smile .

Sulla on muuten tosi hienot uudet tanssituntikuvaukset nettisivulla! Menin urheiluvammat-topikin houkuttelemana katsomaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
annukka
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
annukka


Viestien lukumäärä : 458
Ikä : 47
Location : Helsinki
Registration date : 26.02.2008

Jamit Helsingissä elokuussa? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Jamit Helsingissä elokuussa?   Jamit Helsingissä elokuussa? - Sivu 2 Icon_minitimeTi Heinä 08, 2008 1:54 pm

Hei mähän voisin leipoa sinne jotain pientä suolaista kaikille..mielelläni sen tekisin sunny king
Takaisin alkuun Siirry alas
http://annukantreenit.blogspot.com
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

Jamit Helsingissä elokuussa? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Jamit Helsingissä elokuussa?   Jamit Helsingissä elokuussa? - Sivu 2 Icon_minitimeTi Heinä 08, 2008 2:24 pm

Oi sehän olis aivan mielettömän hienoa! Hirveesti ihmiset ei tunnu jameissa syövän joten isoa määrää ei tarvitsisi laittaa mutta tuo lisäisi pienen persoonallisen tuulahduksen. Ja sehän sopis sulle ammatin puolesta Very Happy ! Aina kun sä sanot sanat "leipuri-kondiittori", mulle tulee hirveä nälkä ja silmissä alkaa tanssia berliininmunkit ja karjalanpiirakat!
Takaisin alkuun Siirry alas
annukka
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
annukka


Viestien lukumäärä : 458
Ikä : 47
Location : Helsinki
Registration date : 26.02.2008

Jamit Helsingissä elokuussa? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Jamit Helsingissä elokuussa?   Jamit Helsingissä elokuussa? - Sivu 2 Icon_minitimeTi Heinä 08, 2008 2:28 pm

No nyt mun rupes tekeen mieli berlinin munkkeja Wink ,No jos ihmiset ei syö jamittelun lomassa niin jokaiselle kottin vietäväksi sitten dogibägi:) lol!
Takaisin alkuun Siirry alas
http://annukantreenit.blogspot.com
Ashta
Superman
Superman
Ashta


Viestien lukumäärä : 783
Ikä : 39
Location : Tampere
Registration date : 03.01.2008

Jamit Helsingissä elokuussa? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Jamit Helsingissä elokuussa?   Jamit Helsingissä elokuussa? - Sivu 2 Icon_minitimeTi Heinä 08, 2008 2:43 pm

Jos pääsen tulee ni se ois sitte toi 9.8 ... tosin siinäki on jo ohjelmaa mut se ois mahdollisesti peruutettavissa. Ilmottelen ku tiedän paremmin Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tankopantteri.blogspot.com/
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

Jamit Helsingissä elokuussa? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Jamit Helsingissä elokuussa?   Jamit Helsingissä elokuussa? - Sivu 2 Icon_minitimeTi Heinä 08, 2008 2:48 pm

Okei eli

9.8. pääsisi seuraavat (EDIT)

Tanja
Iina
Miia
Annukka
Salla
Laura
Cherry
Aura
Cathy
Hanna K
Fia
(Gerippe)
(Ashta)


ja 16.8. seuraavat (EDIT)

Tanja
Iina
Miia
Annukka
Sanni
Laura
Nina
Mari
Elina
Heli K


Viimeinen muokkaaja, tasuni pvm Ti Heinä 08, 2008 9:00 pm, muokattu 2 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Nina
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Nina


Viestien lukumäärä : 422
Ikä : 37
Location : Järvenpää
Registration date : 17.03.2008

Jamit Helsingissä elokuussa? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Jamit Helsingissä elokuussa?   Jamit Helsingissä elokuussa? - Sivu 2 Icon_minitimeTi Heinä 08, 2008 4:25 pm

Lisää se Mari tohon 16. päivään kanssa... Vaikka yheksäs päivä tässä voiton taitaakin viedä.
Takaisin alkuun Siirry alas
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

Jamit Helsingissä elokuussa? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Jamit Helsingissä elokuussa?   Jamit Helsingissä elokuussa? - Sivu 2 Icon_minitimeTi Heinä 08, 2008 4:29 pm

No nyt on suht varmat ilmoittautuneet tasan molemmille päiville (10 kpl), joten ei vielä voi varmaksi sanoa, kumpi päivä onnistuu. Tulee vain mieleen semmonen juttu että jos elokuu on RTP:ssä lomakuukausi tuntien osalta (en ole varma tästä kylläkään) niin voi olla fiksumpaa pitää jamit heti tuntien päättymisen jälkeen mieluummin kuin kaksi viikkoa niiden jälkeen. On ihmisillä vielä tuoreessa muistissa kaikki mitä haluaa treenata.
Takaisin alkuun Siirry alas
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

Jamit Helsingissä elokuussa? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Jamit Helsingissä elokuussa?   Jamit Helsingissä elokuussa? - Sivu 2 Icon_minitimeTi Heinä 08, 2008 9:02 pm

Nyt on 11 9.8. joten alkaa nayttaa silta etta se olis se paiva, varsinkin kun Susie paasis niihin jameihin myos. Mutta katsotaan viela muutama paiva ja paatetaan sitten. Jos ens maanantaihin mennessa tehtaisiin paatos niin voisin ilmoittaa varmat ajat sitten kaikille. 9 maksavaa asiakasta kattaisi jo tilavuokran ja 10 eur jaisi ylikin Smile.
Takaisin alkuun Siirry alas
Cherrie
Superman
Superman
Cherrie


Viestien lukumäärä : 770
Ikä : 36
Registration date : 27.04.2008

Jamit Helsingissä elokuussa? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Jamit Helsingissä elokuussa?   Jamit Helsingissä elokuussa? - Sivu 2 Icon_minitimeKe Heinä 09, 2008 12:56 pm

No niin tasuni, siis minä ja veljen tyttöystävä oltaisiin siis tulossa silloin yhdeksäs päivä. (+ se vauva ellei järjesty hoitopaikkaa Very Happy )
Takaisin alkuun Siirry alas
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

Jamit Helsingissä elokuussa? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Jamit Helsingissä elokuussa?   Jamit Helsingissä elokuussa? - Sivu 2 Icon_minitimeKe Heinä 09, 2008 1:43 pm

Okei eli

9.8. pääsisi seuraavat 12 (+ 2)

Tanja
Iina
Miia
Annukka
Salla
Laura
Cherry
+natokokelas & vauva
Aura
Cathy
Hanna K
Fia
(Gerippe)
(Ashta)


ja 16.8. seuraavat 10

Tanja
Iina
Miia
Annukka
Sanni
Laura
Nina
Mari
Elina
Heli K
Takaisin alkuun Siirry alas
Quu
basic inverter
basic inverter
Quu


Viestien lukumäärä : 39
Location : Helsinki
Registration date : 18.02.2008

Jamit Helsingissä elokuussa? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Jamit Helsingissä elokuussa?   Jamit Helsingissä elokuussa? - Sivu 2 Icon_minitimeKe Heinä 09, 2008 6:59 pm

HAHAH! mä taidan sit olla toi natokokelas+vauva Very Happy

Itse oon ihan todella aloittelija vielä (toinen tuntini RTP:ssa perjantaina) joten jos katsomaan otatte, niin tosi mielelläni tulisin. Smile Mutta mikäli haluutte varata paikan jo jollekkin vähän pätevämmälle hahmolle, joka mahdollisesti pystyy taitojaankin hieman esittelemään, niin sitten en häneltä halua paikkaa viedä! Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
http://quukmn.blogspot.com/     http://heikkisaari.pp.fi/
Cherrie
Superman
Superman
Cherrie


Viestien lukumäärä : 770
Ikä : 36
Registration date : 27.04.2008

Jamit Helsingissä elokuussa? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Jamit Helsingissä elokuussa?   Jamit Helsingissä elokuussa? - Sivu 2 Icon_minitimeTo Heinä 10, 2008 10:59 am

Kyllähän Sointu voidaan siellä yhdessä möhkälespinnejä vääntää vauva kainalossa! Älä suotta aliarvioi. Ja sitäpaitsi: osallistumispakko!
Takaisin alkuun Siirry alas
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

Jamit Helsingissä elokuussa? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Jamit Helsingissä elokuussa?   Jamit Helsingissä elokuussa? - Sivu 2 Icon_minitimeTo Heinä 10, 2008 7:54 pm

No ei tosiaan oo osallistumispakko Very Happy , ei vauva kainalossa eika ilman! Uudet tankoilijat nimenomaan on tervetulleita oppimaan ja kertaamaan ja saamaan motivaatiota ja uusia tuttavia. Hienoa etta tulet! Ja ma VAADIN nahda tuon "mohkalespinnin" ... bounce
Takaisin alkuun Siirry alas
Cherrie
Superman
Superman
Cherrie


Viestien lukumäärä : 770
Ikä : 36
Registration date : 27.04.2008

Jamit Helsingissä elokuussa? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Jamit Helsingissä elokuussa?   Jamit Helsingissä elokuussa? - Sivu 2 Icon_minitimeTo Heinä 10, 2008 8:19 pm

Yritin vaan luoda Sointulle paineita, jos se osaaki jo kaikki mitä mä oon jonku kuukauden harjoitellu.. Shocked

Mun täytyy vielä vähän kehitellä möhkälespinniä, siihen tarvitaan ihan omanlaatuinen tatsi ja flow!
Takaisin alkuun Siirry alas
annukka
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
annukka


Viestien lukumäärä : 458
Ikä : 47
Location : Helsinki
Registration date : 26.02.2008

Jamit Helsingissä elokuussa? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Jamit Helsingissä elokuussa?   Jamit Helsingissä elokuussa? - Sivu 2 Icon_minitimeTo Heinä 10, 2008 8:39 pm

I love you I love you
Takaisin alkuun Siirry alas
http://annukantreenit.blogspot.com
Quu
basic inverter
basic inverter
Quu


Viestien lukumäärä : 39
Location : Helsinki
Registration date : 18.02.2008

Jamit Helsingissä elokuussa? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Jamit Helsingissä elokuussa?   Jamit Helsingissä elokuussa? - Sivu 2 Icon_minitimePe Heinä 11, 2008 8:27 am

Joo ehkä mä tuunki ja näytän teille kaikille miten homma oikeasti kulkee! Razz HAHHAHA! ok.. mut kaippa sitä vois vähän testailla sitten Embarassed Sain muuten "luvan" omaan tankoon, joten jonain päivänä vielä mäkin kehtaan pistää jalalla koreaks! EHKÄ... Rolling Eyes
Takaisin alkuun Siirry alas
http://quukmn.blogspot.com/     http://heikkisaari.pp.fi/
Cherrie
Superman
Superman
Cherrie


Viestien lukumäärä : 770
Ikä : 36
Registration date : 27.04.2008

Jamit Helsingissä elokuussa? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Jamit Helsingissä elokuussa?   Jamit Helsingissä elokuussa? - Sivu 2 Icon_minitimePe Heinä 11, 2008 10:38 am

Sointu, ottaisit oppia meidän parisuhteesta. Meillä ei mitään lupia kysellä! Minä teen mitä LYSTÄÄN! Laughing (Vitsi siis, jos joku ihmettelee että mitä oikein puhun)
Takaisin alkuun Siirry alas
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

Jamit Helsingissä elokuussa? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Jamit Helsingissä elokuussa?   Jamit Helsingissä elokuussa? - Sivu 2 Icon_minitimeTi Heinä 15, 2008 1:54 pm

No niin, päätös, päätös on tehty kuten taannoisessa vaalimainoksessa sanottiin.
Jamit on siis lauantaina 9.8. ja kellonajan ilmoitan kunhan RTP:ltä kuulen, mikä käy. PIstän sitten ilmoituksen RTP:n asiakaslistalle ja seinälle!

Jee, hienoa! Annukan leipomukset ja videoprojektori on loistohommat! Meidän tek3-ryhmä esiintyy (ainakin Laura, Miia ja minä), meidän spinniryhmä myös (ainakin Heli, Annukka ja minä), ja Miian ja Annukan tuplaesitys pitäisi myös olla luvassa. Kaikki muutkin mukaan esiintymään joita vain yhtään kiinnostaa!

Nähdään pian!
Takaisin alkuun Siirry alas
annukka
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
annukka


Viestien lukumäärä : 458
Ikä : 47
Location : Helsinki
Registration date : 26.02.2008

Jamit Helsingissä elokuussa? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Jamit Helsingissä elokuussa?   Jamit Helsingissä elokuussa? - Sivu 2 Icon_minitimeTi Heinä 15, 2008 2:12 pm

Je jeij jeah cheers
Takaisin alkuun Siirry alas
http://annukantreenit.blogspot.com
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

Jamit Helsingissä elokuussa? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Jamit Helsingissä elokuussa?   Jamit Helsingissä elokuussa? - Sivu 2 Icon_minitimePe Heinä 25, 2008 10:55 am

Tilannetiedotus: tarkoitus on siis jamitella lauantaina 9.8. Odottelen vain vahvistusta Susannalta RTP:stä, hän varaa kaikki viikonloppujutskat. Meillä on huomenna opetapaaminen koululla joten silloin varmaan selviää. Jos kaikki on OK, veikkaan kellonajaksi noin 17-20. Videoprojektorinkin olen jo varannut. JIPII!!!!! Susie, pääsethän tulemaan? Ja Annukka, lupaustasi leipomuksista ei ole unohdettu! Toivottavasti migreeni ei enää häiriköi... Sad se on hirvittävä tauti.
Takaisin alkuun Siirry alas
Gerippe
basic inverter
basic inverter
Gerippe


Viestien lukumäärä : 46
Registration date : 14.05.2008

Jamit Helsingissä elokuussa? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Jamit Helsingissä elokuussa?   Jamit Helsingissä elokuussa? - Sivu 2 Icon_minitimePe Heinä 25, 2008 12:41 pm

En valitettavasti pääsekään jameihin, kun silloin pidetäänkin siskon polttarit Neutral halloween-jameissa sitten toivottavasti tavataan Razz
Takaisin alkuun Siirry alas
AdminSusie
Admin
Admin
AdminSusie


Viestien lukumäärä : 341
Ikä : 45
Location : Salo
Registration date : 05.12.2007

Jamit Helsingissä elokuussa? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Jamit Helsingissä elokuussa?   Jamit Helsingissä elokuussa? - Sivu 2 Icon_minitimeLa Heinä 26, 2008 12:28 am

Mä saavun suomeen huomenna. Teen kaikkeni että saan itseni siirrettyä tankojameihin oikeana päivänä. Mä pakkasin mukaan shortsin ja topin joten varustautunut mä ainakin olen Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
http://spinaround.niceboard.net
Nanna H.
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Nanna H.


Viestien lukumäärä : 253
Ikä : 36
Location : Tampere
Registration date : 09.12.2007

Jamit Helsingissä elokuussa? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Jamit Helsingissä elokuussa?   Jamit Helsingissä elokuussa? - Sivu 2 Icon_minitimeLa Heinä 26, 2008 11:17 am

tasuni kirjoitti:
Tilannetiedotus: tarkoitus on siis jamitella lauantaina 9.8. Odottelen vain vahvistusta Susannalta RTP:stä, hän varaa kaikki viikonloppujutskat. Meillä on huomenna opetapaaminen koululla joten silloin varmaan selviää. Jos kaikki on OK, veikkaan kellonajaksi noin 17-20. Videoprojektorinkin olen jo varannut. JIPII!!!!! Susie, pääsethän tulemaan? Ja Annukka, lupaustasi leipomuksista ei ole unohdettu! Toivottavasti migreeni ei enää häiriköi... Sad se on hirvittävä tauti.

Mä yritän siirtää työvuoroni alkavaksi sen verran myöhään, että kerkeisin käymään.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tampere-showcase.fi
Sponsored content





Jamit Helsingissä elokuussa? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Jamit Helsingissä elokuussa?   Jamit Helsingissä elokuussa? - Sivu 2 Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Jamit Helsingissä elokuussa?
Takaisin alkuun 
Sivu 2 / 3Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3  Seuraava
 Similar topics
-
» JAMIT 7th Heaven (TAMPERE) la 26. 3. klo 16 :)
» North European Championship Tukholmassa 23.1.2010
» Halloweenbileet / jamit
» Jamit Tampereella 28.6

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Tapahtumat ja Workshopit-
Siirry: