Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 käsien/tangon liukkaus

Siirry alas 
+30
Jenni
kottarainen=)
Päivi
shadow87
paiviku
Lotta.
Ivanka
Saila
maimiau
Ewy
hansi
Ish
Razz
Riksu
Sonja
Henna.C
vesi
Esteria
bettie
Kati
Samira
Kat Da
Miia
Quu
-Hanna-
Cherrie
Iina
johrunna
Nina
Nenna
34 posters
Siirry sivulle : 1, 2, 3  Seuraava
KirjoittajaViesti
Nenna
intermediate spinner
intermediate spinner
Nenna


Viestien lukumäärä : 51
Ikä : 37
Location : Jyväskylä
Registration date : 28.07.2008

käsien/tangon liukkaus Empty
ViestiAihe: käsien/tangon liukkaus   käsien/tangon liukkaus Icon_minitimeTo Elo 14, 2008 7:33 pm

Mun käsien ja tangon välillä ei tunnu olevan mitään pitoa. Jos teen yhen tempun, joka minun tapauksessa on esim. joku ihan perusspinni, niin en pysty tekemään heti perään toista, koska kädet eivät vainyksinkertaisesti pysy tangolla. En tiedä hikoilevatko käteni jotenkin normaalia enemmän ja tietysti tangossakin lienee jotain alkuliukkautta(?), mistä olen kuullut puhuttavan. Ehkä tämä ongelma korjaantuu kun saan kehitettyä enemmän sormien puristusvoimaa jne..? Onko kellään muulla (ollut) samoja ongelmia?
Takaisin alkuun Siirry alas
Nina
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Nina


Viestien lukumäärä : 422
Ikä : 37
Location : Järvenpää
Registration date : 17.03.2008

käsien/tangon liukkaus Empty
ViestiAihe: Vs: käsien/tangon liukkaus   käsien/tangon liukkaus Icon_minitimeTo Elo 14, 2008 8:25 pm

Voi olla alkuliukkautta ja hikoilua... Monilla on kädet hionneet aluksi paljonkin, mutta on aikaa myöten vähentynyt ja joillain hikoilu ei lopu sitten millään. (Tohon hikoilun kanssa elämiseen ottaisin vastaan hyviä vinkkejä, joita voisin jakaa eteenpäin, koska olen kyllästynyt katsomaan, kun Mari romahtaa tangolta alas ei niin kamalan turvallisesti, kun sen kädet hikoo aina yhden liikkeen jälkeen ihan älyttömästi. Saako jostain esim. jotain hanskoja, joiden kanssa OIKEASTI pysyisi ja uskaltaisi olla tangolla, koska apteekin hikoilua vähentävät tuotteet ei ainakaan merkittävästi auttaneet...? Tietääkä kukaan?)
Takaisin alkuun Siirry alas
johrunna
intermediate spinner
intermediate spinner
johrunna


Viestien lukumäärä : 86
Ikä : 36
Location : Jyväskylä
Registration date : 19.05.2008

käsien/tangon liukkaus Empty
ViestiAihe: Vs: käsien/tangon liukkaus   käsien/tangon liukkaus Icon_minitimePe Elo 15, 2008 7:13 am

Mä tästä jo Jennalle jonkun verran kerroinkin että itelläni on kyllä auttanu apteekin Triple Dry- deodorantti, joka on tarkotettu erikseen käsille ja jaloille (on myös kainaloille oma). Dödö jätetään yöks ja pestään aamulla pois. Yhessä yössä se ei auta mutta jos jaksaa vaikka kolmena iltana viikossa sen kanssa tuhrata niin pitäis olla jo apua.
En pystyis tekemään tangolla oikeestaan mitään ilman sitä koska mulla on niin vajaa verenkierto Laughing, että kädet on joko jäiset tai ihan hikiset pienenkin alkulämmittelyn jälkeen. Eihän toi dödö kokonaan hikoilua poista mutta vähentää merkittävästi.
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

käsien/tangon liukkaus Empty
ViestiAihe: Vs: käsien/tangon liukkaus   käsien/tangon liukkaus Icon_minitimePe Elo 15, 2008 9:09 am

Stick-muotoista antiperspiranttia voi myös ihan laittaa käsiin ja lisäillä tunnilla. Magnesiumia löytynee paikalliselta seinäkiipeilykerholta tai kenties kuntosaleiltakin, ja ainakin Tampereen Prismakin myy Gorilla Grippiä, joka on esim. golffareille, tenniksen pelaajille tarkoitettu pitoapu. Toiset suihkuttavat hiuslakkaa käsiin, toiset sylkevät kämmeniin, jne. Itse pitää kokeilla, mikä itsellensä toimii. Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
Cherrie
Superman
Superman
Cherrie


Viestien lukumäärä : 770
Ikä : 36
Registration date : 27.04.2008

käsien/tangon liukkaus Empty
ViestiAihe: Vs: käsien/tangon liukkaus   käsien/tangon liukkaus Icon_minitimeTi Elo 26, 2008 6:51 pm

Mun täytynee kipaista apteekkiin, koska toissapäivänä huomasin että voimaa ois vielä riittänyt muuan liikkeen harjoitteluun, mutta ei ikinä onnistunut kun olin valunut tangolla jo niin alas etten saanut suoristettua käsiä. Alkoi pikkuhiljaa ketuttaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
-Hanna-
Superman
Superman
-Hanna-


Viestien lukumäärä : 947
Ikä : 42
Location : Helsinki
Registration date : 15.02.2008

käsien/tangon liukkaus Empty
ViestiAihe: Vs: käsien/tangon liukkaus   käsien/tangon liukkaus Icon_minitimeKe Elo 27, 2008 8:02 am

Mullakin käsien hikoaminen on ajan myötä helpottanut...olen huomannut että kädet hikoaa lähinnä aina silloin, kun koitan jotain uutta temppua. Tuskanhiki ja jännitys? scratch
Takaisin alkuun Siirry alas
Cherrie
Superman
Superman
Cherrie


Viestien lukumäärä : 770
Ikä : 36
Registration date : 27.04.2008

käsien/tangon liukkaus Empty
ViestiAihe: Vs: käsien/tangon liukkaus   käsien/tangon liukkaus Icon_minitimeKe Elo 27, 2008 3:58 pm

Aa, siitäkö se johtuu! Very Happy Jatkuva pelko aivotärähdyksestä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Nenna
intermediate spinner
intermediate spinner
Nenna


Viestien lukumäärä : 51
Ikä : 37
Location : Jyväskylä
Registration date : 28.07.2008

käsien/tangon liukkaus Empty
ViestiAihe: Vs: käsien/tangon liukkaus   käsien/tangon liukkaus Icon_minitimeKe Elo 27, 2008 4:05 pm

Eilen kokeilin pitkästä aikaa että mitäs sillä tangolla voikaan tehä (oon ollut koko viime viikon kipeenä). En tiedä johtuko siitä että oo vielä vähän kipee, mutta kädet hikos ihan älyttömästi. Tangosta ei meinannut saada mitään otetta. Testasin sit tota hiuslakkaa käsiin, se autto hetkellisesti. Tänään kävin ostaa apteekista käsiin (ja jalkapohjiin) tarkoitettua voidetta Triple dry. Sitä pitäis laittaa just yöks käteen, että huomenna selviää tuleeko apu heti yhdessä yössä. Nyt kun vaan malttais pysyä tangolta poissa siihen asti, että oon parantunut kunnolla.
Takaisin alkuun Siirry alas
Quu
basic inverter
basic inverter
Quu


Viestien lukumäärä : 39
Location : Helsinki
Registration date : 18.02.2008

käsien/tangon liukkaus Empty
ViestiAihe: Vs: käsien/tangon liukkaus   käsien/tangon liukkaus Icon_minitimeSu Elo 31, 2008 9:37 am

No mun ongelmaksi on syksyn alkaessa taas tullut käsien KUIVUUS!! On tosi inhottavaa kun kädet kuivaa ihan hirveesti eikä siinäkään enää pidosta tietoakaan, sitten taas pitää rasvata.. mikä tietty tarkoittaa sitä.. no niin.. ei sitten tankoilla.. masennun... Crying or Very sad
Takaisin alkuun Siirry alas
http://quukmn.blogspot.com/     http://heikkisaari.pp.fi/
Cherrie
Superman
Superman
Cherrie


Viestien lukumäärä : 770
Ikä : 36
Registration date : 27.04.2008

käsien/tangon liukkaus Empty
ViestiAihe: Vs: käsien/tangon liukkaus   käsien/tangon liukkaus Icon_minitimeSu Elo 31, 2008 8:02 pm

Joo, mullakin kuivuu nyt ihan kauheesti kun on kylmä viima ja tollanen.. noh, syksy. Neutral Sit ku menee tangolle, niin ne hikoilee ihan hulluna. Kreisiä. Nyt kyllä aloin kokeileen sitä triple dryta, josko se auttaisi siihen urheiluhikoiluun.
Takaisin alkuun Siirry alas
Quu
basic inverter
basic inverter
Quu


Viestien lukumäärä : 39
Location : Helsinki
Registration date : 18.02.2008

käsien/tangon liukkaus Empty
ViestiAihe: Vs: käsien/tangon liukkaus   käsien/tangon liukkaus Icon_minitimeMa Syys 01, 2008 9:16 am

Joskus aikanaan sai apteekista semmosta deoa kuin ABSOLUTOR... sitä kun laitto kainaloon, niin ei tarvinnu muuta käyttää ainakaan viikkoon. Vaikka urheili ja hiki valu valtoimenaan muualta, niin kainalot pysy rutikuivina! se oli ihan huippuhyvää.. Mietin vaan, että mahtaako vielä saada tai sitten on nykyään jollain toisella nimellä. Sitä voi siis käyttää käsiin ja jalkoihinkin. cyclops
Takaisin alkuun Siirry alas
http://quukmn.blogspot.com/     http://heikkisaari.pp.fi/
Miia
Superman
Superman
Miia


Viestien lukumäärä : 1145
Ikä : 36
Location : Lahti
Registration date : 07.12.2007

käsien/tangon liukkaus Empty
ViestiAihe: Vs: käsien/tangon liukkaus   käsien/tangon liukkaus Icon_minitimeLa Loka 04, 2008 11:46 pm

Mä en löytänyt mitään apua apteekin triple drysta vaikka jonkun aikaa olen jo käyttänyt. Eipä tosta sinänsä haittaa jos pelkkiä liikkeitä treenaa, voi aina välissä kuivailla käsiä ja tankoa mutta jos jotain biisiä haluaa läpi vetää niin tilanne hankaloituu. Pitää vaan ekana putsaa tanko + kädet ja minuutin ajan on pitoa ja loppu biisin joutuukin sitten riippua jalkojen varassa, niissä on pitoa käsienkin edestä Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
http://mypartnerincrime-pole.blogspot.com/
Cherrie
Superman
Superman
Cherrie


Viestien lukumäärä : 770
Ikä : 36
Registration date : 27.04.2008

käsien/tangon liukkaus Empty
ViestiAihe: Vs: käsien/tangon liukkaus   käsien/tangon liukkaus Icon_minitimeSu Loka 05, 2008 11:41 am

Mä kyllä huomasin olevan apua Triple Drysta! Kädet vaan oli sit muutenkin ihan korppukuivat..
Takaisin alkuun Siirry alas
Kat Da
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Kat Da


Viestien lukumäärä : 392
Ikä : 41
Location : Tampere
Registration date : 21.12.2007

käsien/tangon liukkaus Empty
ViestiAihe: Vs: käsien/tangon liukkaus   käsien/tangon liukkaus Icon_minitimeTo Loka 16, 2008 5:43 pm

Mulla hikoilee ihan hulluna kädet ja jalat, pitää kokoajan kuivata, jalkojen hikoilu on paha jos päättää lennosta heivauttaa tankospagun ja sit jalkapohjat lipee, ni auts.. Ehkä pitäis käyttää sukkia, en oikeen tykkää kengistä tangolla. Mite ois liukuestesukat Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

käsien/tangon liukkaus Empty
ViestiAihe: Vs: käsien/tangon liukkaus   käsien/tangon liukkaus Icon_minitimePe Loka 17, 2008 11:26 am

Osta multa sellaset lasten jumppatossut, mallia mokkanahkapohja ja kumpparikangas Smile Sikshän noita just käytetään kun sukat ei pidä ja monet ei tykkää mistään kovin kenkämäisistä/lenkkarimaisista jalkineista.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
Miia
Superman
Superman
Miia


Viestien lukumäärä : 1145
Ikä : 36
Location : Lahti
Registration date : 07.12.2007

käsien/tangon liukkaus Empty
ViestiAihe: Vs: käsien/tangon liukkaus   käsien/tangon liukkaus Icon_minitimeKe Maalis 04, 2009 12:41 pm

Onko täällä kukaan kokeillut absolut torria? Vastaava kuin triple dry mutta ilmeisesti vähän tujumpaa tavaraa kuitenkin. Ainakin jos mahdollisesti syövyttää väritkin paidasta...

Meikälle ei noi grippiavutkaan toimi, mighty grip ihan yhtä tyhjän kanssa ja niin tuntuis olevan gorilla grippikin kun sitä eilen pikaseen kokeilin. Täytyy antaa sille vielä uusi tilaisuus, eilen oli muutenkin huono päivä..
Eikä toimi minkäänlaiset hiusvahat tai stikki dödöt saati sitten sheivaus geeli, en käsitä miten ihmiset väittää, että siitä saa hyvän pidon??

Tää on niin turhauttavaa, ei viitsisi olla koko esityksen ajan olla pyyhkimässä käsiä persuksiin.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://mypartnerincrime-pole.blogspot.com/
Kat Da
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Kat Da


Viestien lukumäärä : 392
Ikä : 41
Location : Tampere
Registration date : 21.12.2007

käsien/tangon liukkaus Empty
ViestiAihe: Vs: käsien/tangon liukkaus   käsien/tangon liukkaus Icon_minitimeKe Maalis 04, 2009 12:52 pm

Mulla on kans niin paha ongelma et olis kiva ommella palat pyyhekangasta sortsien pakaroihin..
Siis jos ongelma on hikoilu eika huono pito niin tuleeko se hiki sit liukastamaan jopa grippiavun lapi? Ite oon kokeillu vaan kotikonsteja.
Takaisin alkuun Siirry alas
Miia
Superman
Superman
Miia


Viestien lukumäärä : 1145
Ikä : 36
Location : Lahti
Registration date : 07.12.2007

käsien/tangon liukkaus Empty
ViestiAihe: Vs: käsien/tangon liukkaus   käsien/tangon liukkaus Icon_minitimeKe Maalis 04, 2009 1:02 pm

Se puskee mulla ainakin läpi noista ja noi avutkin on kai sellasia, että toisilla toimii, toisilla ei vaikka kädet ei hikoisikaan. Mä en usko, että mulla enää puristusvoimasta tässä hommassa on kuitenkaan kyse..
Takaisin alkuun Siirry alas
http://mypartnerincrime-pole.blogspot.com/
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

käsien/tangon liukkaus Empty
ViestiAihe: Vs: käsien/tangon liukkaus   käsien/tangon liukkaus Icon_minitimeKe Maalis 04, 2009 3:54 pm

Jos ei absolut torr tai triple dry toimi ni seuraava toimiva ratkaisu on sit Botox hikirauhasiin ruiskutettuna. Sen parempaa vinkkiä ei paljon hikoiluun löydy. Tappaa hikoilun kokonaan n. 6 kuukaudeksi.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
Samira
intermediate spinner
intermediate spinner
Samira


Viestien lukumäärä : 79
Ikä : 42
Location : Helsinki
Registration date : 02.11.2008

käsien/tangon liukkaus Empty
ViestiAihe: Vs: käsien/tangon liukkaus   käsien/tangon liukkaus Icon_minitimeKe Maalis 04, 2009 5:05 pm

Mä oon huomannut, että Triple Dry-voide ei mulla toimi, mutta Batsin voide toimii.
Ja siis tosissaan vaatii kyllä sen viikon käytön, ennen ku tuloksia rupee näkymään. Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Kati
basic inverter
basic inverter



Viestien lukumäärä : 34
Ikä : 47
Location : Tampere
Registration date : 04.11.2008

käsien/tangon liukkaus Empty
ViestiAihe: Vs: käsien/tangon liukkaus   käsien/tangon liukkaus Icon_minitimeTo Maalis 05, 2009 6:08 pm

Absolut torri on itellä kainalokäytössä. Aivan loistava siihen ainakin mulla, ei kastu eikä haise. Bats ja Triple dry kokeiltu, en niistä tykännyt. Kerran viikossa puhtaalle ja kuivalle iholle yön ajaksi, aamulla pesu ennen vaatteiden pukemista. On tujua tavaraa, ei syövy pelkästään värit vaan myös puuvilla, mä joskus käytin kainaloista aika istuvaa pyjamapaitaa niin sinne syöpyi vuodessa-kahdessa reiät kainaloihin. Eikä todellakaan kannata laittaa jos on vahannut/ajellut kainaloita alle 3 päivää sitten, nimittäin kirvelee affraid Mut kokeilemisen arvoinen varmaan tuohon käsihikeen, mä oon kainaloihin noita muita kokeillut eikä ne olleet tehokkaita mut tämä toimii. Kädet ei edes oo niin herkät niin varmaan helpompi käyttää. Vois kyllä olla kiva pistää sen jälkeen jotkut ohuet puuvillahanskat yöksi, ettei vaan unissaan ronkkaise sitä ainetta käsistään mihinkään väärään paikkaan, esim. suuhun tai 'pyhimpäänsä' koska ei välttämättä maistu/tunnu kovin mukavalta Razz
Takaisin alkuun Siirry alas
bettie
basic spinner
basic spinner
bettie


Viestien lukumäärä : 25
Registration date : 08.12.2008

käsien/tangon liukkaus Empty
ViestiAihe: Vs: käsien/tangon liukkaus   käsien/tangon liukkaus Icon_minitimeLa Maalis 14, 2009 1:15 am

Itse en ole uskaltanut käyttää Absolut Torria kainaloihin. Paketin kyljessä, kun lukee "Voi vahingoittaa tekstiilejä ja metallia." pale Mietin vaan, että tuskin kainalon imusolmukkeet hurraata huutaa, jos metallikaan ei tykkää ko. aineesta. Käsiin sitä voisi ehkäpä kokeilla. Ostin tänään kuitenkin kokeilu mielessä Batsia. Saa nähdä onko siitä mitään hyötyä. Menee hermo super liukkaisiin käsiin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Miia
Superman
Superman
Miia


Viestien lukumäärä : 1145
Ikä : 36
Location : Lahti
Registration date : 07.12.2007

käsien/tangon liukkaus Empty
ViestiAihe: Vs: käsien/tangon liukkaus   käsien/tangon liukkaus Icon_minitimeSu Maalis 29, 2009 3:50 pm

Eipä tuo absolut torr toiminut, kuivatti vaan loppujen lopuksi kädet niin, että vieläkin osittain lähtee nahkaa irti.

No nyt mulla on ihan perus talkki kokeilussa Laughing Mitähän sitä sitten sen jälkeen. Paul Mitchell:n hiusliimaa varmaan Very Happy Se ainakin näytti melko tujulta tavaralta. Kaveri laittoi tukkaansa ja sen jälkeen about liimasi kätensä yhteen sillä..
Takaisin alkuun Siirry alas
http://mypartnerincrime-pole.blogspot.com/
Esteria
basic inverter
basic inverter
Esteria


Viestien lukumäärä : 41
Registration date : 18.02.2009

käsien/tangon liukkaus Empty
ViestiAihe: Vs: käsien/tangon liukkaus   käsien/tangon liukkaus Icon_minitimeLa Toukokuu 02, 2009 12:43 am

Siis voiko muka ihan oikeasti käyttää stick-dödöä? Kun sehän on sellasta voidemaista. Ja mitään rasvoja ei kuitenkaan voi käyttää. Itse ihan nopsaan vaan kokeilin sipaista toiseen käteen jotain ällön hajuista miesten stickiä kun sitä sattui olemaan, tartuin tankoon ja sliiiiiiiiiiiiiis joka paikassa oli rasvakerros joka oli hillittömän liukas. Että miten sen pitäis muka auttaa?
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

käsien/tangon liukkaus Empty
ViestiAihe: Vs: käsien/tangon liukkaus   käsien/tangon liukkaus Icon_minitimeLa Toukokuu 02, 2009 9:29 am

Riippunee varmaan dödöstä, osa toimii, osa ei. Itse en ole ikinä käyttänyt stickidödöä käsiin, vaan sisäreisiin, ja hyvin on pitänyt. Joku Doven dödö tais olla kyseessä, oli tosi kuiva sticki ja se tuntui iholla enemmän jauhemaiselta kuin voidemaiselta, vaikka tietysti stickinä olikin.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
Sponsored content





käsien/tangon liukkaus Empty
ViestiAihe: Vs: käsien/tangon liukkaus   käsien/tangon liukkaus Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
käsien/tangon liukkaus
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 3Siirry sivulle : 1, 2, 3  Seuraava
 Similar topics
-
» Tangon liukkaus ongelmana!
» X-pole kroni 50mm liukkaus
» Tangon putsaus??
» Tanko aloittelijalle

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Yleistä keskustelua Pole Dance asioista-
Siirry: