Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Teknistä tukea, kiitos

Siirry alas 
4 posters
KirjoittajaViesti
Nenna
intermediate spinner
intermediate spinner
Nenna


Viestien lukumäärä : 51
Ikä : 38
Location : Jyväskylä
Registration date : 28.07.2008

Teknistä tukea, kiitos Empty
ViestiAihe: Teknistä tukea, kiitos   Teknistä tukea, kiitos Icon_minitimePe Loka 10, 2008 12:38 pm

Te, jotka ootte käyttäneet Windows Movie Makeria videopätkienne muokkaamiseen, esimerkiksi poistaaksenne tangon pyyhkimiset ja lisätäksenne musiikin taustalle, miten olette saaneet videonne ladattua nettiin? Tiedostomuotohan pitää muuttaa AVIksi? Itse olen sen saanut muutettua AViksi, jollain netistä ladattavalla "konvertterilla", mutta videon keskellä näkyy koko ajan tämän konvertterin mainos. Muiden videoissa en ole tätä huomannu, joten ootte varmaan toimineet eri tavalla? Koitin sitten kuitenkin ladata tätä mainoksella varustettua pätkää sekä photobuckettiin, että omille blogisivuille, mutta ei onnistunut kummallekaan, enkä tajua missä vika. Toissapäivänä taistelin tuntitolkulla tämän ongelman kanssa, mutta, kun pitää olla niin käsi näitten koneiden kanssa...
Takaisin alkuun Siirry alas
Nanna H.
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Nanna H.


Viestien lukumäärä : 253
Ikä : 36
Location : Tampere
Registration date : 09.12.2007

Teknistä tukea, kiitos Empty
ViestiAihe: Vs: Teknistä tukea, kiitos   Teknistä tukea, kiitos Icon_minitimePe Loka 10, 2008 1:15 pm

Mulla on radtools niminen ohjelma, joka ei jätä mitään vesileimoja yms.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tampere-showcase.fi
annukka
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
annukka


Viestien lukumäärä : 458
Ikä : 47
Location : Helsinki
Registration date : 26.02.2008

Teknistä tukea, kiitos Empty
ViestiAihe: Vs: Teknistä tukea, kiitos   Teknistä tukea, kiitos Icon_minitimePe Loka 10, 2008 2:08 pm

Heh...Minä en nyt ymmärtänyt tätä..Koska en ole itse ainakaan tietoisesti muuttanut tiedostoa mitenkään. Olen vain ladannut omasta videotiedostostani ja nettiin ovat menneet kolmelle eri sivulleni..Joten jos haluatte selventää minullekkin affraid cheers
Takaisin alkuun Siirry alas
http://annukantreenit.blogspot.com
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Teknistä tukea, kiitos Empty
ViestiAihe: Vs: Teknistä tukea, kiitos   Teknistä tukea, kiitos Icon_minitimePe Loka 10, 2008 2:34 pm

Jotkun kamerat kuvaa esim. quicktime formaatissa jolloin tarttee muuntaa ne mpeg tai avi tiedostoiksi ennen kuin microsoft movie maker voi niitä käsitellä.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
Nenna
intermediate spinner
intermediate spinner
Nenna


Viestien lukumäärä : 51
Ikä : 38
Location : Jyväskylä
Registration date : 28.07.2008

Teknistä tukea, kiitos Empty
ViestiAihe: Vs: Teknistä tukea, kiitos   Teknistä tukea, kiitos Icon_minitimePe Loka 10, 2008 5:56 pm

mäpäs tarkennan vielä, eli kun kuvaan digikamerallani pätkiä ja lataan ne koneelleni, niin ne on AVI muodossa, mutta kun teen niistä pätkistä koosteen movie makerilla, niin tallentamani koosteen muoto on aina MSWMM eli joku "piip piip windows movie maker" tällaisessa muodossa tiedostoa ei voi ladata oikein minnekään. ELi tiedosto muoto pitää saada muutettua jotenkin..
Mutta täytyypä koittaa tota Feanaron käyttämää Radtool, va mikä se nyt oli, ohjelmaa, niin ei jää sitä typerää vesileimaa. Jospa sen sitten sais vaikka ladattua jonnekin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Teknistä tukea, kiitos Empty
ViestiAihe: Vs: Teknistä tukea, kiitos   Teknistä tukea, kiitos Icon_minitimePe Loka 10, 2008 6:59 pm

Näinpäin se menikin! Mulla on aikaa siitä kun oon movie makeria viimeks käyttänyt... (MicroSoft Windows Movie Maker Smile) Mäkillä kun voi käyttää noita kameralta otettuja suoraan iMoviessa ilman mitään muuntamisia. Mä muistaakseni etsin jonkun ilmaisen converterin ja siihen sit cräkin ettei tullu vesileimaa...
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
Nanna H.
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Nanna H.


Viestien lukumäärä : 253
Ikä : 36
Location : Tampere
Registration date : 09.12.2007

Teknistä tukea, kiitos Empty
ViestiAihe: Vs: Teknistä tukea, kiitos   Teknistä tukea, kiitos Icon_minitimeLa Loka 11, 2008 5:11 pm

Aa. Eli älä tallenna sitä valmista elokuvaa, vaan klikkaa "julkaise elokuva" sen jälkeen se kysyy julkaistaanko omalle tietokoneelle ja missä muodossa.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tampere-showcase.fi
Nenna
intermediate spinner
intermediate spinner
Nenna


Viestien lukumäärä : 51
Ikä : 38
Location : Jyväskylä
Registration date : 28.07.2008

Teknistä tukea, kiitos Empty
ViestiAihe: Vs: Teknistä tukea, kiitos   Teknistä tukea, kiitos Icon_minitimeLa Loka 11, 2008 6:01 pm

Mun movie maker on varmaan joku karvalakkimalli, koska en oo ainakaan löytänyt siitä sitä julkaiset elokuva -painiketta Crying or Very sad
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Teknistä tukea, kiitos Empty
ViestiAihe: Vs: Teknistä tukea, kiitos   Teknistä tukea, kiitos Icon_minitimeSu Loka 12, 2008 11:44 am

Löytyy ylävalikoista tuollainen vaihtoehto... Muistaakseni Tiedosto/Filen alta, mutta mulla on vuosi aikaa, kun oon tohon viimeksi koskenut Smile Vastatkaa joku fiksumpi jolla on movie maker hollilla.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
annukka
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
annukka


Viestien lukumäärä : 458
Ikä : 47
Location : Helsinki
Registration date : 26.02.2008

Teknistä tukea, kiitos Empty
ViestiAihe: Vs: Teknistä tukea, kiitos   Teknistä tukea, kiitos Icon_minitimeSu Loka 12, 2008 3:32 pm

Minä klikkaan siitä movie makerin tiedostosta,että tallenna elokuva, sitten se kysyy,että millä nimellä ja mihin kansioon..lopuksi se kysyy,että toista kun valmis.
Sieltä omista videoistani sen sitten nettiin latailen cheers
En osaa sen paremmin selitellä, mutta näin on mulla toiminut...
Takaisin alkuun Siirry alas
http://annukantreenit.blogspot.com
Sponsored content





Teknistä tukea, kiitos Empty
ViestiAihe: Vs: Teknistä tukea, kiitos   Teknistä tukea, kiitos Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Teknistä tukea, kiitos
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Urheiluvammat
» TELL ME ABOUT IT

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Yleistä keskustelua Pole Dance asioista-
Siirry: