Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Tankotunareiden tsemppiryhmä!

Siirry alas 
+7
Iina
-Hanna-
Cherrie
Ish
Henna.C
tasuni
pipsukka
11 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2
KirjoittajaViesti
Cherrie
Superman
Superman
Cherrie


Viestien lukumäärä : 770
Ikä : 36
Registration date : 27.04.2008

Tankotunareiden tsemppiryhmä! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotunareiden tsemppiryhmä!   Tankotunareiden tsemppiryhmä! - Sivu 2 Icon_minitimePe Huhti 10, 2009 1:53 pm

Hyvä niin! Razz Mäkin oon yrittänyt koukuttaa tuota mun ukkelia tankotanssiin, mut en tiedä arvostettaisko sitä niinkään tuolla black metal piireissä. Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
-Hanna-
Superman
Superman
-Hanna-


Viestien lukumäärä : 947
Ikä : 42
Location : Helsinki
Registration date : 15.02.2008

Tankotunareiden tsemppiryhmä! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotunareiden tsemppiryhmä!   Tankotunareiden tsemppiryhmä! - Sivu 2 Icon_minitimeTi Huhti 14, 2009 9:31 am

Haha, munkin mies katteli mun handspring-yritelmiä hetken ja sai sen onnistumaan noin kolmannella kerralla... Mad
Takaisin alkuun Siirry alas
Kat Da
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Kat Da


Viestien lukumäärä : 392
Ikä : 41
Location : Tampere
Registration date : 21.12.2007

Tankotunareiden tsemppiryhmä! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotunareiden tsemppiryhmä!   Tankotunareiden tsemppiryhmä! - Sivu 2 Icon_minitimeTi Huhti 14, 2009 2:39 pm

Voi ku mäkin saisin sen tekee jotai mutta ei se pysty edes painoaan kannattelemaan siinä..
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Tankotunareiden tsemppiryhmä! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotunareiden tsemppiryhmä!   Tankotunareiden tsemppiryhmä! - Sivu 2 Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Tankotunareiden tsemppiryhmä!
Takaisin alkuun 
Sivu 2 / 2Siirry sivulle : Edellinen  1, 2

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Lajista kiinnostuneille-
Siirry: