Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Jamit pitkästä aikaa! la 28.3 Tampereella

Siirry alas 
+17
jossukka
Foxmagon
Henna.C
smoothtar
Ashta
luuti
johrunna
papaija
Nenna
Nina
kajakki
Kat Da
merqus
LaraK
Miia
tasuni
Iina
21 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2
KirjoittajaViesti
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Jamit pitkästä aikaa! la 28.3 Tampereella - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Jamit pitkästä aikaa! la 28.3 Tampereella   Jamit pitkästä aikaa! la 28.3 Tampereella - Sivu 2 Icon_minitimeMa Maalis 16, 2009 10:44 pm

Omalla vastuulla toki, mutta ei musta venähtänyt varvas niin pahalta kuulosta, että pääsyä tartteis evätä Smile Parisenkymmentä henkeä on kaikkiaan ilmoittautunut, eli hyvät jamit pitäis olla tulossa sikäli kun viime hetken varaukset ja peruutukset pitää tilanteen suunnilleen samana!
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
jossukka
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
jossukka


Viestien lukumäärä : 283
Ikä : 38
Location : Helsinki
Registration date : 14.03.2009

Jamit pitkästä aikaa! la 28.3 Tampereella - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Jamit pitkästä aikaa! la 28.3 Tampereella   Jamit pitkästä aikaa! la 28.3 Tampereella - Sivu 2 Icon_minitimeTi Maalis 17, 2009 10:00 am

Hei, mahtuuko vielä mukaan? Kaksi tyttöä olisi tulossa. Olemme suhteellisen aloittelijoita, mutta koska molemmat olemme alunperin Tampereelta, olisi kiva tulla tutustumaan teidän tiloihin ja uusiin tyttöihin. Ja tietysti nämä olisivat ensimmäiset jamit! bounce
Takaisin alkuun Siirry alas
Nanna H.
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Nanna H.


Viestien lukumäärä : 253
Ikä : 36
Location : Tampere
Registration date : 09.12.2007

Jamit pitkästä aikaa! la 28.3 Tampereella - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Jamit pitkästä aikaa! la 28.3 Tampereella   Jamit pitkästä aikaa! la 28.3 Tampereella - Sivu 2 Icon_minitimeTi Maalis 17, 2009 2:12 pm

jossukka kirjoitti:
Hei, mahtuuko vielä mukaan? Kaksi tyttöä olisi tulossa. Olemme suhteellisen aloittelijoita, mutta koska molemmat olemme alunperin Tampereelta, olisi kiva tulla tutustumaan teidän tiloihin ja uusiin tyttöihin. Ja tietysti nämä olisivat ensimmäiset jamit! bounce

Iina varmaan vielä antaa lopullisen vastauksen, mut kyllä studion listassa oli vielä eilen ainakin tilaa. (:
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tampere-showcase.fi
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Jamit pitkästä aikaa! la 28.3 Tampereella - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Jamit pitkästä aikaa! la 28.3 Tampereella   Jamit pitkästä aikaa! la 28.3 Tampereella - Sivu 2 Icon_minitimeTi Maalis 17, 2009 3:03 pm

Mukaan mahtuu kyllä, tervetuloa vaan!
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
luuti
basic spinner
basic spinner
luuti


Viestien lukumäärä : 11
Ikä : 38
Location : Tampere
Registration date : 24.11.2008

Jamit pitkästä aikaa! la 28.3 Tampereella - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Jamit pitkästä aikaa! la 28.3 Tampereella   Jamit pitkästä aikaa! la 28.3 Tampereella - Sivu 2 Icon_minitimeMa Maalis 23, 2009 2:12 pm

mä en pääse, vaikka oon intoillut tästä koko kuukauden Sad. avopuolison paras ystävä menee naimisiin helsingissä tuona lauantaina ja tottakai halutaan olla paikalla myös vihkitilaisuudessa aamupäivästä.

ääh, noo, toivottavasti tää mun tankoilu ottais nyt enemmän tuulta alleen kun oon takas tampereella, täytyy säästää omaa tankoa varten ja käydä ykköstason tunneilla.

mutta hyviä jameja kaikille!!
Takaisin alkuun Siirry alas
johrunna
intermediate spinner
intermediate spinner
johrunna


Viestien lukumäärä : 86
Ikä : 36
Location : Jyväskylä
Registration date : 19.05.2008

Jamit pitkästä aikaa! la 28.3 Tampereella - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Jamit pitkästä aikaa! la 28.3 Tampereella   Jamit pitkästä aikaa! la 28.3 Tampereella - Sivu 2 Icon_minitimeMa Maalis 23, 2009 8:18 pm

Öy nöyy multa jää nyt kyllä sittenkin väliin Sad
Viikonloppuna ois tolppa-akrobatiakurssia ja vielä omassa kotikaupungissa, joten suuntaan katseeni tällä kertaa sinne.
Takaisin alkuun Siirry alas
Riina
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 20
Ikä : 50
Location : Juankoski
Registration date : 07.02.2008

Jamit pitkästä aikaa! la 28.3 Tampereella - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Jamit pitkästä aikaa! la 28.3 Tampereella   Jamit pitkästä aikaa! la 28.3 Tampereella - Sivu 2 Icon_minitimeTi Maalis 24, 2009 12:16 am

No voihan kökkö!Olisin tullut mut mul on se pirun yrittäjäkurssi just,voi Evil or Very Mad
Takaisin alkuun Siirry alas
Ashta
Superman
Superman
Ashta


Viestien lukumäärä : 783
Ikä : 39
Location : Tampere
Registration date : 03.01.2008

Jamit pitkästä aikaa! la 28.3 Tampereella - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Jamit pitkästä aikaa! la 28.3 Tampereella   Jamit pitkästä aikaa! la 28.3 Tampereella - Sivu 2 Icon_minitimeTi Maalis 24, 2009 10:10 am

Mitä ihmettä scratch Mä olin ihan varma et mä oon jo ilmottanu et oon tulossa, mut ku kahlasin tän ketjun läpi ni eipä sellasta viestiä näkyny Very Happy Mun muisti alkaa olee aika loistavalla tasolla siis. Mä siis oon tulossa paikalle Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tankopantteri.blogspot.com/
tankomau
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
tankomau


Viestien lukumäärä : 412
Ikä : 41
Location : Helsinki
Registration date : 08.02.2009

Jamit pitkästä aikaa! la 28.3 Tampereella - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Jamit pitkästä aikaa! la 28.3 Tampereella   Jamit pitkästä aikaa! la 28.3 Tampereella - Sivu 2 Icon_minitimeTi Maalis 24, 2009 9:32 pm

Tuun kanssa! cat
Takaisin alkuun Siirry alas
http://miaudesign.spreadshirt.net
merqus
Superman
Superman
merqus


Viestien lukumäärä : 535
Ikä : 39
Location : Helsinki
Registration date : 11.06.2008

Jamit pitkästä aikaa! la 28.3 Tampereella - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Jamit pitkästä aikaa! la 28.3 Tampereella   Jamit pitkästä aikaa! la 28.3 Tampereella - Sivu 2 Icon_minitimeTi Maalis 24, 2009 11:20 pm

Jeah, täältä Helsingin suunnalta tullaan sitten ainaki yhden autolastillisen voimin Smile Lauantaita odotellessa!
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Jamit pitkästä aikaa! la 28.3 Tampereella - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Jamit pitkästä aikaa! la 28.3 Tampereella   Jamit pitkästä aikaa! la 28.3 Tampereella - Sivu 2 Icon_minitimeTo Maalis 26, 2009 8:59 pm

Jeh, näyttäisi siltä, että melko lailla se 30 henkeä on lopulta paikalle saapumassa. Plus miinus, viime hetken muutoksista riippuen.

Muistuttaisin vielä kauempaa tuleville, että meillä on Tampereen studiolla ollut vuoden alusta alkaen (hygieniasyistä) jalkinepakko. Eli jotain jumppatossuja, balettitossuja jne tai vähintään nilkkasukkia mukaan. Smile Ja tervetuloa kaikille!
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
jossukka
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
jossukka


Viestien lukumäärä : 283
Ikä : 38
Location : Helsinki
Registration date : 14.03.2009

Jamit pitkästä aikaa! la 28.3 Tampereella - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Jamit pitkästä aikaa! la 28.3 Tampereella   Jamit pitkästä aikaa! la 28.3 Tampereella - Sivu 2 Icon_minitimePe Maalis 27, 2009 9:50 am

Hei Iina, Heli jonka ilmotin jameihin ei pääse, mutta mä oon kyllä tulossa!

Kivaa, odotan jo innolla lauantaita! Nyt yritän vähän paremmalla menestyksellä niitä teidän tankoja Very Happy

Tosin mun kylkiluuni on tällä hetkellä niin kipee, et se rajottaa aika paljon, Miialle eilen valittelinkin jo.. No

Ja ketä kaikkia olikaan tulossa täältä Helsingistä? Mitenkäs tuo maksu muuten suoritetaan? Hirveesti kysymyksiä..
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Jamit pitkästä aikaa! la 28.3 Tampereella - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Jamit pitkästä aikaa! la 28.3 Tampereella   Jamit pitkästä aikaa! la 28.3 Tampereella - Sivu 2 Icon_minitimePe Maalis 27, 2009 12:00 pm

Maksu on ihan käteisellä paikan päällä, eli sen verran cashia mukaan, mielellään tasaraha (10 euroa) jos löytyy. Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
tankomau
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
tankomau


Viestien lukumäärä : 412
Ikä : 41
Location : Helsinki
Registration date : 08.02.2009

Jamit pitkästä aikaa! la 28.3 Tampereella - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Jamit pitkästä aikaa! la 28.3 Tampereella   Jamit pitkästä aikaa! la 28.3 Tampereella - Sivu 2 Icon_minitimePe Maalis 27, 2009 5:49 pm

Iina kirjoitti:
Muistuttaisin vielä kauempaa tuleville, että meillä on Tampereen studiolla ollut vuoden alusta alkaen (hygieniasyistä) jalkinepakko. Eli jotain jumppatossuja, balettitossuja jne tai vähintään nilkkasukkia mukaan. Smile Ja tervetuloa kaikille!

Apumau! Jää nähtäväks osaanko ollenkaan kiipeillä tossut jalassa! :O
Takaisin alkuun Siirry alas
http://miaudesign.spreadshirt.net
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Jamit pitkästä aikaa! la 28.3 Tampereella - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Jamit pitkästä aikaa! la 28.3 Tampereella   Jamit pitkästä aikaa! la 28.3 Tampereella - Sivu 2 Icon_minitimeLa Maalis 28, 2009 12:00 pm

No jos et osaa niin katotaan se kiipeämistekniikka kuntoon sitten, painonhan ei pitäis olla jalkapöydällä muutenkaan vaan pohkeen etusyrjällä / polven sisäpinnalla Wink Tossujen paras puoli (hygieniapuolen lisäksi) on että ne estää todella paljon jalan virheasentoja ja esim. jalkapohjilla kiipeämistä.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Jamit pitkästä aikaa! la 28.3 Tampereella - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Jamit pitkästä aikaa! la 28.3 Tampereella   Jamit pitkästä aikaa! la 28.3 Tampereella - Sivu 2 Icon_minitimeLa Maalis 28, 2009 8:34 pm

Muidenkin kuvasatoa tänne, kiitos: http://spinaround.niceboard.org/kuvia-ja-videoita-f5/jamit-283-tre-videot-ja-kuvat-t534.htm
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
christina
basic spinner
basic spinner
christina


Viestien lukumäärä : 19
Ikä : 35
Location : Jyväskylä
Registration date : 25.05.2008

Jamit pitkästä aikaa! la 28.3 Tampereella - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: no juu   Jamit pitkästä aikaa! la 28.3 Tampereella - Sivu 2 Icon_minitimePe Huhti 17, 2009 7:43 pm

no joo...itsekkin oli töitä tuolloin niin ei päässyt. mä haluan kyllä tulla jameilemaan jonain päivänä Smile se olis ihan uus kokemus Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Jamit pitkästä aikaa! la 28.3 Tampereella - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Jamit pitkästä aikaa! la 28.3 Tampereella   Jamit pitkästä aikaa! la 28.3 Tampereella - Sivu 2 Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Jamit pitkästä aikaa! la 28.3 Tampereella
Takaisin alkuun 
Sivu 2 / 2Siirry sivulle : Edellinen  1, 2
 Similar topics
-
» Jamit Tampereella 28.6
» North European Championship Tukholmassa 23.1.2010
» Halloweenbileet / jamit
» Uudet jamit helsinkiin...??!!!
» JAMIT 7th Heaven (TAMPERE) la 26. 3. klo 16 :)

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Tapahtumat ja Workshopit-
Siirry: