Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Titaani vs. kromi

Siirry alas 
+6
Tea
Sanni
Ashta
Ish
Miia
10 posters
KirjoittajaViesti

pole beginner
pole beginner



Viestien lukumäärä : 4
Registration date : 29.10.2008

Titaani vs. kromi Empty
ViestiAihe: Titaani vs. kromi   Titaani vs. kromi Icon_minitimeLa Tammi 31, 2009 11:07 am

Ajattelin aloittaa ihan oman keskustelun aiheesta, moni nimittäin varmaan on samassa tilanteessa kanssani. Eli siis x-pole on saatava (ja äkkiä), mutta kumpaan sitä sitten lopulta päätyy, titaaniseen vai kromiseen kaunokaiseen.. Haluaisin kuulla mielipiteitä puolesta ja vastaan, suosituksia, kokemuksia, mitä vaan.

Kiitos ja kumarrus!

cat
Takaisin alkuun Siirry alas
Miia
Superman
Superman
Miia


Viestien lukumäärä : 1145
Ikä : 36
Location : Lahti
Registration date : 07.12.2007

Titaani vs. kromi Empty
ViestiAihe: Vs: Titaani vs. kromi   Titaani vs. kromi Icon_minitimeLa Tammi 31, 2009 11:25 am

Hyvin henkilökohtaista kummasta pitää enemmän. Mulla palaa jalat kiinni titaaniin mutta kädet ei pidä juuri ollenkaan vaikka siinä ekstra grippiä pitäisikin olla. Kromi on paljon pehmeemmän tuntuinen ja lämpösenä siinä on juuri sopiva pito mun jaloille ja melkeinpä parempi käsillekkin. Mä taidan olla tän asian suhteen kyllä joku outolintu.. suurimalla osalla se titaani kai kuitenkin pitää paremmin..??
Takaisin alkuun Siirry alas
http://mypartnerincrime-pole.blogspot.com/
Ish
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 2611
Location : SEINÄJOKI
Registration date : 10.11.2008

Titaani vs. kromi Empty
ViestiAihe: Vs: Titaani vs. kromi   Titaani vs. kromi Icon_minitimeLa Tammi 31, 2009 12:39 pm

Mullakin tuo krominen tuntuu pitävän paremmin istumisessa ja seisomisessa.
Sulle Miia höpöttänytkin gallerias siitä. Omalla titaanisella en ole onnistunut edes seisomaan. Neutral
Takaisin alkuun Siirry alas
Ashta
Superman
Superman
Ashta


Viestien lukumäärä : 783
Ikä : 39
Location : Tampere
Registration date : 03.01.2008

Titaani vs. kromi Empty
ViestiAihe: Vs: Titaani vs. kromi   Titaani vs. kromi Icon_minitimeLa Tammi 31, 2009 12:44 pm

Itse taas kuulun tähän kategoriaan, joka tykkään enemmän titaanista. Mun iho on semmonen, että en oo kyllä vielä törmänny semmoseen tankoon jossa olis liian hyvä pito. Ihan hyvin kuitenkin pystyn tekemään molemmilla tangoilla jos puhutaan x-polesta. Tampereen studion kromisten tankojen kanssa taas en oo vielä löytäny yhteistä säveltä, vaikka toiset taas sanoo et melkein tykkää enemmän niistä ku x-polesta Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tankopantteri.blogspot.com/
Sanni
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Sanni


Viestien lukumäärä : 440
Location : Kerava
Registration date : 17.01.2008

Titaani vs. kromi Empty
ViestiAihe: Vs: Titaani vs. kromi   Titaani vs. kromi Icon_minitimeLa Tammi 31, 2009 5:11 pm

Täälläkin yksi kromin ystävä Smile Titaania mulla ei ole ollutkaan, mutta kerran sitä olen päässyt kokeilemaan.. hyppäsin lämppäämättä tangolle istumaan ja jämähdin siihen kiinni kuin kärpänen liimapaperiin Very Happy Tästä päättelin, että kromi olis ehkä kuitenkin enempi mun juttu (jo värinkin puolesta), ja niin olikii Smile
Ennen kromista äxää mulla oli punanen anti-shopin tanko, ja miun mielestä tää krominen x-pole on paaaljon paremman tuntunen grippinsä puolesta, käsille ja jaloille Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Tea
intermediate inverter
intermediate inverter



Viestien lukumäärä : 172
Ikä : 38
Location : Ähtäri
Registration date : 28.11.2008

Titaani vs. kromi Empty
ViestiAihe: Vs: Titaani vs. kromi   Titaani vs. kromi Icon_minitimeLa Tammi 31, 2009 6:32 pm

Mä myös tykkään kromista. Kerran titaanista kokeilleena olin tosi tyytyväinen siihen, että ostin itselle kromin (ihan pelkän ulkonäön mukaan valitsin). Kromisella on paljon helpompi tehdä pyörähdyksiä, ja on siinä mun mielestä ihan tarpeeksi pitoa myös istumisiin jne. Makukysymys kuitenkin. Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Kat Da
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Kat Da


Viestien lukumäärä : 392
Ikä : 41
Location : Tampere
Registration date : 21.12.2007

Titaani vs. kromi Empty
ViestiAihe: Vs: Titaani vs. kromi   Titaani vs. kromi Icon_minitimeSu Helmi 01, 2009 6:17 am

Titaani saattaa hetken olla kiva mut sit mun ihoa rupee kyl polttelemaan. Ja oli mika tahansa tanko niin kunnon kammenhiki estaa kylla monet liikkeet!
Takaisin alkuun Siirry alas
leben
basic spinner
basic spinner
leben


Viestien lukumäärä : 14
Location : somewhere
Registration date : 14.01.2009

Titaani vs. kromi Empty
ViestiAihe: Vs: Titaani vs. kromi   Titaani vs. kromi Icon_minitimeSu Helmi 01, 2009 7:54 pm

Minäkin tuon kromisen valitsin.. Titaanista en kylläkään ole testannut..
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Titaani vs. kromi Empty
ViestiAihe: Vs: Titaani vs. kromi   Titaani vs. kromi Icon_minitimeMa Helmi 02, 2009 10:14 am

Mä en nykyään oikeestaan pidä materiaalieroja mitenkään merkittävinä. Kromi, titaani tai maalattu, kaikki käy. Oma ote tottuu niihin kuitenkin pidemmän päälle ja välttää sitten ne palovammat ja luistamiset. Mulla ei oo enää mitään erityistä favourittia.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
Henna.C
Superman
Superman
Henna.C


Viestien lukumäärä : 889
Ikä : 37
Location : Oulu
Registration date : 09.01.2009

Titaani vs. kromi Empty
ViestiAihe: Vs: Titaani vs. kromi   Titaani vs. kromi Icon_minitimeTi Helmi 03, 2009 1:30 pm

No tälläpä hetkellä omaan titaanisen polen. Hyvältähän tuo on tuntunut.. mutta kromia en ole kyllä vielä koittanut edes.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.henna-c.blogspot.com
Ish
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 2611
Location : SEINÄJOKI
Registration date : 10.11.2008

Titaani vs. kromi Empty
ViestiAihe: Vs: Titaani vs. kromi   Titaani vs. kromi Icon_minitimeTi Helmi 03, 2009 1:36 pm

Noin yleisesti ottaen tykkään titaanisesta enemmän. Titaani jo liukas mulle, jotta
voitte kuvitella kuinka iloisesti luisun kromista pitkin Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
Henna.C
Superman
Superman
Henna.C


Viestien lukumäärä : 889
Ikä : 37
Location : Oulu
Registration date : 09.01.2009

Titaani vs. kromi Empty
ViestiAihe: Vs: Titaani vs. kromi   Titaani vs. kromi Icon_minitimeTi Helmi 03, 2009 1:50 pm

Ishtar kirjoitti:
Noin yleisesti ottaen tykkään titaanisesta enemmän. Titaani jo liukas mulle, jotta
voitte kuvitella kuinka iloisesti luisun kromista pitkin Laughing

Heh, samoin Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.henna-c.blogspot.com
Sponsored content





Titaani vs. kromi Empty
ViestiAihe: Vs: Titaani vs. kromi   Titaani vs. kromi Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Titaani vs. kromi
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» messinkinen vastaan titaani
» Kumpi tanko liukkaampi, titaani vai jauhemaalattu?
» X-pole-tankotanssitanko kromi, 50 mm
» Upouusi XPERT kromi!!

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Välineet-
Siirry: