Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 messinkinen vastaan titaani

Siirry alas 
+2
Ish
iku69
6 posters
KirjoittajaViesti
iku69
Superman
Superman
iku69


Viestien lukumäärä : 845
Location : Tornio
Registration date : 27.01.2011

messinkinen vastaan titaani Empty
ViestiAihe: messinkinen vastaan titaani   messinkinen vastaan titaani Icon_minitimeKe Helmi 01, 2012 10:00 pm

En löytänyt keneltäkään kommenttia messinkisestä tangosta. millainen käytössä olis?

Kiitos iso jos viitsisitte kertoa I love you
Takaisin alkuun Siirry alas
Ish
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 2611
Location : SEINÄJOKI
Registration date : 10.11.2008

messinkinen vastaan titaani Empty
ViestiAihe: Vs: messinkinen vastaan titaani   messinkinen vastaan titaani Icon_minitimeKe Helmi 01, 2012 11:16 pm

messinkinen on ollu kotona joulukuusta saakka , samaten studiolla on semmonen.
Käteen tuntuu tosi erilaiselta kuin titaani ja kromi. Kromihan on se mun lemppari ja siinä on aina semmonen
ihana nihkeys kun nappaa tassulla. Messinki tuntuu omaan käteen jauhoiselta, mutta muut sanonu että kädessä tosi hyvä pito. En väitä vastaan, jauhoista tai ei Very Happy

Kotona kun sillä temppuillu niin hyvä pito, tarttuu kiinni kyllä, kunhan tosiaan tekee saman kuin muidenkin tankojen kans, että lämmittää hetken.
Takaisin alkuun Siirry alas
iku69
Superman
Superman
iku69


Viestien lukumäärä : 845
Location : Tornio
Registration date : 27.01.2011

messinkinen vastaan titaani Empty
ViestiAihe: Vs: messinkinen vastaan titaani   messinkinen vastaan titaani Icon_minitimeTo Helmi 02, 2012 5:16 pm

Kiitos ish, kiva ku sinulla kotona sellainen Very Happy jos nyt päättäisit niin ostaisiks vieläkin sen messinkisen itselle.

Meilä salilla titaaninen, kemissä on kromiset ja mulla kotona tuo antishopin tanko,
minusta kaikki tangot hyviä ja tarvitsevat pitoon lämmön :-)

ajattelin kun messinkisen pitoa mainostetaan, niin olisko paras. Sie taijat tykätä sen kromisen pidon parhaaksi vai?
se jauhoisuus tunne käsissä niin tarkoitatko liukasta vai ? Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Ish
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 2611
Location : SEINÄJOKI
Registration date : 10.11.2008

messinkinen vastaan titaani Empty
ViestiAihe: Vs: messinkinen vastaan titaani   messinkinen vastaan titaani Icon_minitimeTo Helmi 02, 2012 11:00 pm

Kyllä mä edelleenkin ostaisin. Kromi 45 on mulle kaikista helpoin tanko, sen myin pois ja pidin kromi 50 mm ja messingin jotta mulla ois ne haasteellisimmat itelle.

messingis pito kropalle itellä on loistava kunhan lämmitän sen vaan Smile
Kromi vaan on semmonen et se natsaa mun käsiin ja natsaa kroppaan aina Smile

Mm, kuinkahan mä selittäisin tuon jauheisuuden...mee länttää kädet jauhopussiin ja sit mee räppää jotain rautasta Very Happy se varmaan kuvais parhaiten.
Takaisin alkuun Siirry alas
iku69
Superman
Superman
iku69


Viestien lukumäärä : 845
Location : Tornio
Registration date : 27.01.2011

messinkinen vastaan titaani Empty
ViestiAihe: Vs: messinkinen vastaan titaani   messinkinen vastaan titaani Icon_minitimeLa Helmi 04, 2012 8:58 pm

kiitos ish, I love you scratch Pitäis olla kaikkia tankoja yks itellä, niin sais aina fiiliksen mukaan valita Twisted Evil
Kyllä nuo kaikki tangot on niin ihania. Very Happy Tämä pakkanen ei kyllä sovi tähn lajiin Sad
Mietin ehkä pari päivä ja sit tilaan hmmm....
Takaisin alkuun Siirry alas
Saila
Superman
Superman
Saila


Viestien lukumäärä : 1166
Ikä : 35
Location : Turku
Registration date : 27.05.2008

messinkinen vastaan titaani Empty
ViestiAihe: Vs: messinkinen vastaan titaani   messinkinen vastaan titaani Icon_minitimeSu Helmi 05, 2012 12:42 am

Täytyy lähtee Seinäjoelle testaamaan Twisted Evil
Takaisin alkuun Siirry alas
Ish
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 2611
Location : SEINÄJOKI
Registration date : 10.11.2008

messinkinen vastaan titaani Empty
ViestiAihe: Vs: messinkinen vastaan titaani   messinkinen vastaan titaani Icon_minitimeSu Helmi 05, 2012 12:57 am

Tervetuloa !! Ja meillähän on Dance for Valentine - tapahtuma ensi lauantaina. Mikäs sen parempi aika tulla testaamaan Wink Twisted Evil
Takaisin alkuun Siirry alas
iku69
Superman
Superman
iku69


Viestien lukumäärä : 845
Location : Tornio
Registration date : 27.01.2011

messinkinen vastaan titaani Empty
ViestiAihe: Vs: messinkinen vastaan titaani   messinkinen vastaan titaani Icon_minitimeMa Helmi 06, 2012 2:48 pm

Nyt on sit se messinkinen kaunotar tilattu Smile toivottavasti meidän rakkaus syttyy heti I love you alien
Takaisin alkuun Siirry alas
Ish
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 2611
Location : SEINÄJOKI
Registration date : 10.11.2008

messinkinen vastaan titaani Empty
ViestiAihe: Vs: messinkinen vastaan titaani   messinkinen vastaan titaani Icon_minitimeMa Helmi 06, 2012 9:00 pm

Smile Onnea sinne uuden vauvan johdosta. Uuden tankon saaminen on parasta I love you
Takaisin alkuun Siirry alas
iku69
Superman
Superman
iku69


Viestien lukumäärä : 845
Location : Tornio
Registration date : 27.01.2011

messinkinen vastaan titaani Empty
ViestiAihe: Vs: messinkinen vastaan titaani   messinkinen vastaan titaani Icon_minitimeMa Helmi 06, 2012 10:06 pm

Kiitos ish I love you jännittää ihan sikana Very Happy pääsen spinnaavalla hiihii cheers kerran kokeillu shadown rakasta spinnaavaa tankoa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Ewy
Superman
Superman
Ewy


Viestien lukumäärä : 965
Ikä : 35
Location : Järvenpää
Registration date : 24.09.2009

messinkinen vastaan titaani Empty
ViestiAihe: Vs: messinkinen vastaan titaani   messinkinen vastaan titaani Icon_minitimeMa Helmi 06, 2012 11:09 pm

Mistä tuollaisia messinkisiä ihanuuksia löytää? Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Ish
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 2611
Location : SEINÄJOKI
Registration date : 10.11.2008

messinkinen vastaan titaani Empty
ViestiAihe: Vs: messinkinen vastaan titaani   messinkinen vastaan titaani Icon_minitimeMa Helmi 06, 2012 11:46 pm

No Pole-a-holicilta tieteski Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
hpl
intermediate inverter
intermediate inverter
hpl


Viestien lukumäärä : 139
Ikä : 36
Location : Tornio
Registration date : 17.10.2011

messinkinen vastaan titaani Empty
ViestiAihe: Vs: messinkinen vastaan titaani   messinkinen vastaan titaani Icon_minitimeMa Helmi 06, 2012 11:58 pm

Toivottavasti se messinkinen on nopeasti lämpeävää sorttia Razz Mie odottelen tänne sitä 50mm kromista kapistusta.. tulispa nopeasti! Tosiaan joulukuusta asti odotellut.. messinkinen ois ollu toinen, minkä olisin voinu ottaa (ihan vain kokeilun kannalta) muttako mie halusin sen 50mm.. ja messinkistä ei näyttäny olevan kuin 45mm.. plus sitten kun tuo hopea värinä miellyttää enempi.. saas nähdä miten tämä minun tuleva suhde kromin kanssa käynnistyy..
Takaisin alkuun Siirry alas
Ish
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 2611
Location : SEINÄJOKI
Registration date : 10.11.2008

messinkinen vastaan titaani Empty
ViestiAihe: Vs: messinkinen vastaan titaani   messinkinen vastaan titaani Icon_minitimeTi Helmi 07, 2012 12:04 am

Kromi on ihana I love you Jos ois pakko olla loppuikä vaan yks tanko niin se ois toi mun kromi beibi .
Kyl mun messinkinen ainaki lämpiä nopiasti ku vaan jaksaa spinnata Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
iku69
Superman
Superman
iku69


Viestien lukumäärä : 845
Location : Tornio
Registration date : 27.01.2011

messinkinen vastaan titaani Empty
ViestiAihe: Vs: messinkinen vastaan titaani   messinkinen vastaan titaani Icon_minitimeTi Helmi 07, 2012 10:33 am

bounce eilen tilasin ja nyt näyttää olevan oulussa.
Kyllä kromi on hyvä ostos. Mut miuta halutti tuo messinkinen vaan.
I love you
Jos unelma toteutuu niin kesällä hankin fitpole stagen kaikille meille tornioon ulkoilutankoiluun Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Ewy
Superman
Superman
Ewy


Viestien lukumäärä : 965
Ikä : 35
Location : Järvenpää
Registration date : 24.09.2009

messinkinen vastaan titaani Empty
ViestiAihe: Vs: messinkinen vastaan titaani   messinkinen vastaan titaani Icon_minitimeTi Helmi 07, 2012 10:44 am

Miten mä en löytänyt sieltä? Sad Sad

Edit. No näköjään sitä löytää, kun ottaa silmän käteen ja katsoo Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
iku69
Superman
Superman
iku69


Viestien lukumäärä : 845
Location : Tornio
Registration date : 27.01.2011

messinkinen vastaan titaani Empty
ViestiAihe: Vs: messinkinen vastaan titaani   messinkinen vastaan titaani Icon_minitimeKe Helmi 15, 2012 9:55 pm

Nyt on sitte maksettukkin se minun rakkain messinkinen beibi ja ihana paita pole a holic !!!

Nyt vaan tankoileen uudessa tilassa uudella tangolla I love you on se vaan niin nätti I love you
Täytyy sanoa, et ku on nuila staattisilla spinnaillut niin herranjumala mitkä vauhit tuli spinnillä.
Nyt aivan uusi opettelu spinnaavaan.... Very Happy


Takaisin alkuun Siirry alas
Ish
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 2611
Location : SEINÄJOKI
Registration date : 10.11.2008

messinkinen vastaan titaani Empty
ViestiAihe: Vs: messinkinen vastaan titaani   messinkinen vastaan titaani Icon_minitimeKe Helmi 15, 2012 10:07 pm

Onnea ikulle Very Happy
Minkä paidan hommasit?
Takaisin alkuun Siirry alas
iku69
Superman
Superman
iku69


Viestien lukumäärä : 845
Location : Tornio
Registration date : 27.01.2011

messinkinen vastaan titaani Empty
ViestiAihe: Vs: messinkinen vastaan titaani   messinkinen vastaan titaani Icon_minitimeTo Helmi 16, 2012 7:20 am

Kiitos ish I love you
Po Razz Razz le a holic t-paita I love you Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Ish
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 2611
Location : SEINÄJOKI
Registration date : 10.11.2008

messinkinen vastaan titaani Empty
ViestiAihe: Vs: messinkinen vastaan titaani   messinkinen vastaan titaani Icon_minitimeTo Helmi 16, 2012 12:46 pm

Ne on kivoja paitoja, itelläki pari. I love you
Takaisin alkuun Siirry alas
Kiira91
basic spinner
basic spinner
Kiira91


Viestien lukumäärä : 13
Ikä : 33
Location : Oulu
Registration date : 25.03.2012

messinkinen vastaan titaani Empty
ViestiAihe: Vs: messinkinen vastaan titaani   messinkinen vastaan titaani Icon_minitimeLa Toukokuu 19, 2012 10:51 pm

Mitä Iku on tykänny messinkisen pidosta?? Mulla ois ihan kaamee hinku testata moista, apua Very Happy Hmm vitsiku toisaalta tykkään kromisesta just ku se tuntuu kivan haastavalta (plussaa siitäki että se väri ei kulu), mutta toisaalta huvittais kokeilla titaanista tai messinkistä jos niis on oikeesti huomattavasti rapsakampi pito... Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Saila
Superman
Superman
Saila


Viestien lukumäärä : 1166
Ikä : 35
Location : Turku
Registration date : 27.05.2008

messinkinen vastaan titaani Empty
ViestiAihe: Vs: messinkinen vastaan titaani   messinkinen vastaan titaani Icon_minitimeSu Toukokuu 20, 2012 8:49 am

titaanissa on ainakin huomattavasti parempi kuin kromissa. mun piti just kaivaa krominen tanko kellarist et treenaan sil showcaseen ja voi että ku se tuntu liukkaalta titaanisen käytön jälkeen.
Takaisin alkuun Siirry alas
iku69
Superman
Superman
iku69


Viestien lukumäärä : 845
Location : Tornio
Registration date : 27.01.2011

messinkinen vastaan titaani Empty
ViestiAihe: Vs: messinkinen vastaan titaani   messinkinen vastaan titaani Icon_minitimeSu Toukokuu 20, 2012 1:02 pm

Kiira91 kirjoitti:
Mitä Iku on tykänny messinkisen pidosta?? Mulla ois ihan kaamee hinku testata moista, apua Very Happy Hmm vitsiku toisaalta tykkään kromisesta just ku se tuntuu kivan haastavalta (plussaa siitäki että se väri ei kulu), mutta toisaalta huvittais kokeilla titaanista tai messinkistä jos niis on oikeesti huomattavasti rapsakampi pito... Very Happy


Messinkinen on kyllä järettömän pitävä. Joskus jopa liikaakin, kun ei vielä taitoa siirtyä liikkeistä toiseen, tosin tykkään 100%
Staattisena en tykkää spinnailla, juurikaan tuon pidon vuoksi. Kädet tuntuu aina vaan pureutuvan tankoon.
Minun Tangon saa spinnaavaksi myös, kun haluaa spinnailla niin pysyy nätisti asennossa siinä.
Mielestäni tällaiselle harjoittelevalle on oikeastaan hyvä tuo pito, tunnen turvalliseksi tangon. Kipeämpää käy tosin kun iho imeytyy kiinni, mut kipua mukavampi kestää, ku ettei pysyis ollenkaan :-)

Titaanitangot mulla käytössä salilla, tykkään taas niillä spinnailla ja pito on myös hyvä minun iholle.
Oppilaat aluksi pitävät sitä liukkaana. Toimii kyllä jos iho kunnossa, kuivahko iho niin ei pidä tittaani. Tangot ovat tosin kuluneet ja vaihtaneet värinsä, ovatko sitten kromisia nyt ?? ( osa uusista oppilaista sanoo tankoja tosi pitäviksi nyt)

Kesä näyttää paremmin tankojen luonteen. Vielä ei ole reenannu kuumissa oloissa Messingillä. Alakerrassa minulla on antisopin tanko, siinä pito myös oikein miellyttävä. (maalattu punainen)

Kromisella olen oppini hakenut vuoden verran, sen pitoon en itse kamalasti kumarra :-) liekö sitten vanha ja kylmä talo jossa reenailtiin, aika useasti oli pito hukassa. Uusia myös oli tangot.

Toiseksi tangoksi hankin fitpolen alakertaan. Haluan kaikenlaista kokemusta tangoista, voin sitten ilmojen mukaan myös treenailla.

Mielipiteeni: Messinkinen pitävin. ++++ Spinnailuun - - spinnimoduuli spinnailu +++
Titaani pitoa +++ spinnailu ++
maalattu antisoppi Pito +++ spinnailu ++
kromi pito + spinnailu ++
Fitpole :-) joskus tulee minulle.

Kaikista tangoista luulen että käytössä tulee hyviä pidoiltaan Messinkinen vaan on heti kun sen on pessy.
Toki alkulämmöt täytyy ottaa aina, oli mikä tanko tahansa ja vaikka pito olisikin hyvä valmiiksi. Loukkaantumisen estämiseksi.


Takaisin alkuun Siirry alas
Kiira91
basic spinner
basic spinner
Kiira91


Viestien lukumäärä : 13
Ikä : 33
Location : Oulu
Registration date : 25.03.2012

messinkinen vastaan titaani Empty
ViestiAihe: Vs: messinkinen vastaan titaani   messinkinen vastaan titaani Icon_minitimeTo Toukokuu 24, 2012 11:46 pm

Ooo ISO kiitos, mehukasta saada noin kattavat analyysit aiheesta! Smile
Pentele kyllä se vähän niin taitaa olla, että se on aina joko tai -hyvä pito/kivulias spinnaus staattisella moodilla. Ei voi saada kaikkee yhtäaikaa... mutta hmmm en tiiä pitäskö se vaan pamauttaa kesätyöpalkoilla taloon titaaninen tai messinkinenki murunen, ku tuntuu että mulla on aikamoista taistelua ton pidon kans kromilla. Mun iho on aika kuiva, ja vaikka kuinka laittais ittensä nihkeeks lämmittelemällä nii tuntuu että sitte sitä ainaki lipsuu!
Mulla on siitä vähän hassu tää mun treenityyli, että pidän treenatessaki melkeen koko ajan tankoa spinnaavalla moodilla, ihan vaan siks että mä rrrakastan sitä kieppumista... Very Happy En muutenkaa oo aatellu mitään kilpailuhommia, nii ei silleen oo ees valtavaa hinkua opetella noita spinejä kovin rautaisiks staattisella, ja voiskin vaan ajatella että liika pito ei oo yhtään pahasta...
Fitpolehan on sitte aivan oma lajinsa, siitä oon kuullu pelkkää hyvää! Vähän jos ulkotankotanssillisesti ajatellaan, niin ainoa miinus siinä mun mielestä on se ei-niin-esteettinen ulkonäkö Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Ish
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 2611
Location : SEINÄJOKI
Registration date : 10.11.2008

messinkinen vastaan titaani Empty
ViestiAihe: Vs: messinkinen vastaan titaani   messinkinen vastaan titaani Icon_minitimeSu Kesä 10, 2012 11:21 pm

Monet ihmiset sanoo että messingis ei pitoo. En vaan ymmärrä mistä ne puhuu Laughing . Jos on sitä tyyppiä et kädet hikoilee, messinki niin paras, oppilaat tykkää olla siinä jos sitä ongelmaa. Samoin minä. Kropan kans samaten ei pito-ongelmia. Tänään niinkin hyvä pito treeneis että melkein ahdisti. Tykkään kyllä ja oon ilonen et 50 mm kromin kans seisoo 45 mm messinki sunny .

Pitää sanoo tuosta fitpolesta vielä että ite kans testannu. mutta en tykänny. Ehkä oon vaan niin x-pole ihminen että ne tuntuu hyvältä, mutta pito ei vaan tunnu hyvältä, käsis tai kropas.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





messinkinen vastaan titaani Empty
ViestiAihe: Vs: messinkinen vastaan titaani   messinkinen vastaan titaani Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
messinkinen vastaan titaani
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Kumpi tanko liukkaampi, titaani vai jauhemaalattu?
» Pole Art 2009 DVD:n tilauksia otetaan vastaan!
» x-pole xpert vastaan fitpole spin?
» Titaani vs. kromi

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Välineet-
Siirry: