Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Tankoiluilta Helsingin Tigerissa part II

Siirry alas 
+15
Marika
tankomau
sluippa
Sonja
Foxmagon
Iiris
vilionkka
merqus
Miia
Styidy
LaraK
Carita
tasuni
jossukka
-Hanna-
19 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava
KirjoittajaViesti
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Tankoiluilta Helsingin Tigerissa part II - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Tankoiluilta Helsingin Tigerissa part II   Tankoiluilta Helsingin Tigerissa part II - Sivu 3 Icon_minitimeTi Syys 15, 2009 1:29 pm

Tampereen baareissa ovat kaataneet rättiin vodkaa ilmaiseksikin välillä, mutta siihen tuskin voi suoranaisesti luottaa Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
Iiris
intermediate spinner
intermediate spinner
Iiris


Viestien lukumäärä : 80
Location : Helsinki
Registration date : 20.05.2009

Tankoiluilta Helsingin Tigerissa part II - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Tankoiluilta Helsingin Tigerissa part II   Tankoiluilta Helsingin Tigerissa part II - Sivu 3 Icon_minitimeKe Syys 16, 2009 4:37 pm

... kaikki siis ensimmäiseksi tiskille ostamaan vodkashotit ja tanko säihkymään Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
merqus
Superman
Superman
merqus


Viestien lukumäärä : 535
Ikä : 39
Location : Helsinki
Registration date : 11.06.2008

Tankoiluilta Helsingin Tigerissa part II - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Tankoiluilta Helsingin Tigerissa part II   Tankoiluilta Helsingin Tigerissa part II - Sivu 3 Icon_minitimeKe Syys 16, 2009 5:00 pm

Satuin bongaamaan klubbarista tämmöisen http://klubitus.org/tapahtuma.php?id=18319

Koska ennen klo 24 näyttää pääsevän ilmaiseksi sisään niin minä ainaki ajattelin käyttää tilaisuutta hyväkseni ja lähteä tankoilemaan jo perjantaina. Jos joku haluaa liittyä seuraan niin tervetuloa mukaan! Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
tankomau
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
tankomau


Viestien lukumäärä : 412
Ikä : 41
Location : Helsinki
Registration date : 08.02.2009

Tankoiluilta Helsingin Tigerissa part II - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Tankoiluilta Helsingin Tigerissa part II   Tankoiluilta Helsingin Tigerissa part II - Sivu 3 Icon_minitimeKe Syys 16, 2009 5:32 pm

MINÄ minä minä lähden koska en tuhlaa lauantaina rahojani jotka on varattu maanantaina tatuoijalleni Smile Jipi

..ehkä voisin yrittää muistaa ottaa mukaan mun tangonpuhistuslitkun..se on kyllä aika toxic niin saakohan sellasta kantaa siellä mukana, hmm...

cat
Takaisin alkuun Siirry alas
http://miaudesign.spreadshirt.net
Foxmagon
Superman
Superman
Foxmagon


Viestien lukumäärä : 539
Ikä : 39
Location : Helsinki
Registration date : 07.01.2009

Tankoiluilta Helsingin Tigerissa part II - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Tankoiluilta Helsingin Tigerissa part II   Tankoiluilta Helsingin Tigerissa part II - Sivu 3 Icon_minitimeKe Syys 16, 2009 7:38 pm

Mää kans, jei cheers

Varmaan taas liuta tuttuja mukana ja huom! KUKAAN EI VOI KIELTÄÄ TUOLLA KUVAAMISTA! Exclamation
Takaisin alkuun Siirry alas
tankomau
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
tankomau


Viestien lukumäärä : 412
Ikä : 41
Location : Helsinki
Registration date : 08.02.2009

Tankoiluilta Helsingin Tigerissa part II - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Tankoiluilta Helsingin Tigerissa part II   Tankoiluilta Helsingin Tigerissa part II - Sivu 3 Icon_minitimeKe Syys 16, 2009 8:39 pm

kettukiesi kirjoitti:
Mää kans, jei cheers

KUKAAN EI VOI KIELTÄÄ TUOLLA KUVAAMISTA! Exclamation

Tiedätkö mä mietin äsken ihan samaa Smile

cat
Takaisin alkuun Siirry alas
http://miaudesign.spreadshirt.net
Styidy
intermediate spinner
intermediate spinner
Styidy


Viestien lukumäärä : 53
Ikä : 41
Location : Helsinki
Registration date : 19.09.2008

Tankoiluilta Helsingin Tigerissa part II - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Tankoiluilta Helsingin Tigerissa part II   Tankoiluilta Helsingin Tigerissa part II - Sivu 3 Icon_minitimeTo Syys 17, 2009 10:31 am

Moi. Mä en ole vieläkään saanut mitään vastausta siitä lauantaista,enkä viitsi koko ajan pommittaa kaveria.. Sain kanssa ton saman kutsun perjantaille, millon on ilmainen sisäänpääsy.. Ja mulle sopii toi huominenkin.. tai oon kyllä menossa keilaamaan ja yhteen toiseen paikkaan, mutta pääsisin käymään ainakin.. Ketä olis tulossa, jos mennään perjantaina?
Takaisin alkuun Siirry alas
Miia
Superman
Superman
Miia


Viestien lukumäärä : 1145
Ikä : 36
Location : Lahti
Registration date : 07.12.2007

Tankoiluilta Helsingin Tigerissa part II - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Tankoiluilta Helsingin Tigerissa part II   Tankoiluilta Helsingin Tigerissa part II - Sivu 3 Icon_minitimeTo Syys 17, 2009 10:46 am

Huominen sopii kyllä mullekkin, melkeimpä parempikin
Takaisin alkuun Siirry alas
http://mypartnerincrime-pole.blogspot.com/
-Hanna-
Superman
Superman
-Hanna-


Viestien lukumäärä : 947
Ikä : 42
Location : Helsinki
Registration date : 15.02.2008

Tankoiluilta Helsingin Tigerissa part II - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Tankoiluilta Helsingin Tigerissa part II   Tankoiluilta Helsingin Tigerissa part II - Sivu 3 Icon_minitimeTo Syys 17, 2009 10:57 am

Mä oon huomenna liikkeellä naapurissa Circuksessa ainakin alkuillan (kl. 20 alkaen). Mutta hei, heitän sit shortsit mukaan laukkuun ja koitan suostutella tytöt Tigeriin sit vähän myöhemmin Wink ...toivottavasti nähdään huomenna!
Takaisin alkuun Siirry alas
sluippa
Superman
Superman
sluippa


Viestien lukumäärä : 741
Ikä : 39
Location : Espoo
Registration date : 07.05.2009

Tankoiluilta Helsingin Tigerissa part II - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Tankoiluilta Helsingin Tigerissa part II   Tankoiluilta Helsingin Tigerissa part II - Sivu 3 Icon_minitimeTo Syys 17, 2009 11:52 am

Eli kukaan ei ole menossa lauantaina? Noh, viivaan sen sitten yli kalenterista. :/
Perjantaina en ole maisemissa...
Takaisin alkuun Siirry alas
jossukka
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
jossukka


Viestien lukumäärä : 283
Ikä : 38
Location : Helsinki
Registration date : 14.03.2009

Tankoiluilta Helsingin Tigerissa part II - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Tankoiluilta Helsingin Tigerissa part II   Tankoiluilta Helsingin Tigerissa part II - Sivu 3 Icon_minitimeTo Syys 17, 2009 12:35 pm

moikka,

ja mä joudun passaamaan koko tilaisuden, oon kipee No
Takaisin alkuun Siirry alas
merqus
Superman
Superman
merqus


Viestien lukumäärä : 535
Ikä : 39
Location : Helsinki
Registration date : 11.06.2008

Tankoiluilta Helsingin Tigerissa part II - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Tankoiluilta Helsingin Tigerissa part II   Tankoiluilta Helsingin Tigerissa part II - Sivu 3 Icon_minitimeTo Syys 17, 2009 9:03 pm

Niin, tarkoituksena ei ollut siis teilata tuota lauantain lähtöä. Ainoastaan ilmoitella asiasta niille, joilla ei ole mahdollisuutta lähteä lauantaina syystä tai toisesta tai joille tuo perjantai kuulostaisi muutoin paremmalta vaihtoehdolta. Olin varautunut alunperin lähtemään sinne vaikka yksin, mutta onneksi tässä on nyt muutamat ainakin innostuneet lähtemään mukaan ettei tarvitse yksin temppuilla I love you
Takaisin alkuun Siirry alas
Styidy
intermediate spinner
intermediate spinner
Styidy


Viestien lukumäärä : 53
Ikä : 41
Location : Helsinki
Registration date : 19.09.2008

Tankoiluilta Helsingin Tigerissa part II - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Tankoiluilta Helsingin Tigerissa part II   Tankoiluilta Helsingin Tigerissa part II - Sivu 3 Icon_minitimePe Syys 18, 2009 11:37 am

No mulle käy oikeastaan kumpi vaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
-Hanna-
Superman
Superman
-Hanna-


Viestien lukumäärä : 947
Ikä : 42
Location : Helsinki
Registration date : 15.02.2008

Tankoiluilta Helsingin Tigerissa part II - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Tankoiluilta Helsingin Tigerissa part II   Tankoiluilta Helsingin Tigerissa part II - Sivu 3 Icon_minitimePe Syys 18, 2009 11:55 am

Eli naisia Tigerin tangoilla molempina iltoina..? Smile Huomisen taidan pyhittää opiskelulle mutta tänään yritän päästä, mutta kuten sanottu riippuu myös muusta porukasta...
Takaisin alkuun Siirry alas
jossukka
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
jossukka


Viestien lukumäärä : 283
Ikä : 38
Location : Helsinki
Registration date : 14.03.2009

Tankoiluilta Helsingin Tigerissa part II - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Tankoiluilta Helsingin Tigerissa part II   Tankoiluilta Helsingin Tigerissa part II - Sivu 3 Icon_minitimePe Syys 18, 2009 12:30 pm

Niin moneltas te olitte tänään menossa? Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Foxmagon
Superman
Superman
Foxmagon


Viestien lukumäärä : 539
Ikä : 39
Location : Helsinki
Registration date : 07.01.2009

Tankoiluilta Helsingin Tigerissa part II - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Tankoiluilta Helsingin Tigerissa part II   Tankoiluilta Helsingin Tigerissa part II - Sivu 3 Icon_minitimePe Syys 18, 2009 12:32 pm

Ovet aukeaa kymmeneltä, joten oletan että ollaan kinumassa sisälle paria minuuttia ennen sitä. Smile Mitä vähemmän muuta porukkaa pyörii tanssilattialla, sen parempi.
Takaisin alkuun Siirry alas
Styidy
intermediate spinner
intermediate spinner
Styidy


Viestien lukumäärä : 53
Ikä : 41
Location : Helsinki
Registration date : 19.09.2008

Tankoiluilta Helsingin Tigerissa part II - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Tankoiluilta Helsingin Tigerissa part II   Tankoiluilta Helsingin Tigerissa part II - Sivu 3 Icon_minitimePe Syys 18, 2009 12:44 pm

mä oon menossa keilaamaan illalla, ja sitten pitää käydä kotona välissä ulkoiluttamassa koiraa.. en osaa ihan sanoa miten ehdin, mutta yritän tulla paikalle kans ennen suurempaa väentugosta.. Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Miia
Superman
Superman
Miia


Viestien lukumäärä : 1145
Ikä : 36
Location : Lahti
Registration date : 07.12.2007

Tankoiluilta Helsingin Tigerissa part II - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Tankoiluilta Helsingin Tigerissa part II   Tankoiluilta Helsingin Tigerissa part II - Sivu 3 Icon_minitimePe Syys 18, 2009 1:14 pm

niin mitenkäs, mä en nyt vielä tiedä? Laura, Tanja, Sonja ?? Huominen tänään? Missä huomenna tavataan jos huominen? Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
http://mypartnerincrime-pole.blogspot.com/
LaraK
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
LaraK


Viestien lukumäärä : 453
Location : Helsinki
Registration date : 08.04.2008

Tankoiluilta Helsingin Tigerissa part II - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Tankoiluilta Helsingin Tigerissa part II   Tankoiluilta Helsingin Tigerissa part II - Sivu 3 Icon_minitimePe Syys 18, 2009 3:20 pm

Mä en ainakaan tänään pääse, mutta huomenna olisin edelleen menossa jos muut ihmiset on lähdössä..? Olisko Teereenpeli hyvä paikka treffata?
Takaisin alkuun Siirry alas
http://larakandthecity.blogspot.com/
tankomau
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
tankomau


Viestien lukumäärä : 412
Ikä : 41
Location : Helsinki
Registration date : 08.02.2009

Tankoiluilta Helsingin Tigerissa part II - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Tankoiluilta Helsingin Tigerissa part II   Tankoiluilta Helsingin Tigerissa part II - Sivu 3 Icon_minitimePe Syys 18, 2009 8:47 pm

Me ollaan just lähössä sinne! Eli minä, Kettukiesi ja Merqus

cat
Takaisin alkuun Siirry alas
http://miaudesign.spreadshirt.net
vilionkka
intermediate inverter
intermediate inverter
vilionkka


Viestien lukumäärä : 121
Ikä : 36
Location : Helsinki
Registration date : 08.03.2009

Tankoiluilta Helsingin Tigerissa part II - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Tankoiluilta Helsingin Tigerissa part II   Tankoiluilta Helsingin Tigerissa part II - Sivu 3 Icon_minitimePe Syys 18, 2009 11:33 pm

Mä olisin kans lähdössä la eli missäs nähdään ja monelta? mitäs sitä päälle laittais sit... Question
Takaisin alkuun Siirry alas
tankomau
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
tankomau


Viestien lukumäärä : 412
Ikä : 41
Location : Helsinki
Registration date : 08.02.2009

Tankoiluilta Helsingin Tigerissa part II - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Tankoiluilta Helsingin Tigerissa part II   Tankoiluilta Helsingin Tigerissa part II - Sivu 3 Icon_minitimeLa Syys 19, 2009 12:09 am

Meillä oli oikein mukava ilta Tiikerissä, ei saatu yhtään sellasta kohtelua kun viimeksi Smile Joku idiootti jopa heitti mulle euron kun spinnailin Very Happy Very Happy Very Happy Viimekshän mulla oli lapa revähtäny niin en päässy ollenkaan kiipeilemään, mutta korjasin asian tänään jatketuilla perhosilla Smile Toivottavasti teillä on yhtä mukavaa huomenna!

cat

(niin ja oli muuten hyvä idea laittaa shok absorberit biletopin alle Wink )
Takaisin alkuun Siirry alas
http://miaudesign.spreadshirt.net
Marika
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 6
Location : Espoo
Registration date : 08.04.2009

Tankoiluilta Helsingin Tigerissa part II - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Tankoiluilta Helsingin Tigerissa part II   Tankoiluilta Helsingin Tigerissa part II - Sivu 3 Icon_minitimeLa Syys 19, 2009 8:40 am

Voisin edelleen olla tänään mukaan lähdössä, mihin aikaan olisi tarkoitus nähdä ja missä? Ja mietin kyllä ihan tosissaan täällä että mitä ihmettä laitan päälle confused Oliskohan shortsit hameen alla ihan hölmö ratkaisu, kun ei ne sieltä näkyis...
Takaisin alkuun Siirry alas
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

Tankoiluilta Helsingin Tigerissa part II - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Tankoiluilta Helsingin Tigerissa part II   Tankoiluilta Helsingin Tigerissa part II - Sivu 3 Icon_minitimeLa Syys 19, 2009 9:42 am

Minä ja Sonja tullaan tänään, ja Laura ja Miia kans, vai? En tiedä missä on Tiger, en tiedä missä on Teerenpeli, mutta jos selvitän Smile ja nähdään siellä Teerenpelissä vaikka klo 9? Onko sopiva aika, vai pitäiskö nähä aikasemmin?

Ehdotus: teerenpelissä välillä 20:30 - 21:00.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sonja
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Sonja


Viestien lukumäärä : 430
Registration date : 24.06.2008

Tankoiluilta Helsingin Tigerissa part II - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Tankoiluilta Helsingin Tigerissa part II   Tankoiluilta Helsingin Tigerissa part II - Sivu 3 Icon_minitimeLa Syys 19, 2009 11:16 am

Sopii mulle! Tanja, Teerenpeli on se, missä käytiin Suzie Q:n kanssa workshopin jälkeen.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Tankoiluilta Helsingin Tigerissa part II - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Tankoiluilta Helsingin Tigerissa part II   Tankoiluilta Helsingin Tigerissa part II - Sivu 3 Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Tankoiluilta Helsingin Tigerissa part II
Takaisin alkuun 
Sivu 3 / 4Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava
 Similar topics
-
» Tankotanssin SM Battle -jatkobileet The Tigerissa

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Tapahtumat ja Workshopit-
Siirry: