Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Tankoiluilta Helsingin Tigerissa part II

Siirry alas 
+15
Marika
tankomau
sluippa
Sonja
Foxmagon
Iiris
vilionkka
merqus
Miia
Styidy
LaraK
Carita
tasuni
jossukka
-Hanna-
19 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4
KirjoittajaViesti
Iiris
intermediate spinner
intermediate spinner
Iiris


Viestien lukumäärä : 80
Location : Helsinki
Registration date : 20.05.2009

Tankoiluilta Helsingin Tigerissa part II - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Pettymysten pettymys   Tankoiluilta Helsingin Tigerissa part II - Sivu 4 Icon_minitimeLa Syys 19, 2009 2:31 pm

... sillä nyt jää kyllä Tiger kuitenkin väliin Sad On sen verran monta buukkausta tälle illalle, etten millään ehdi vaikka kuinka haluaisin!

Täytyy yrittää taas jos mennään vielä uudestaan! Pitäkää kaikki hauskaa!
Takaisin alkuun Siirry alas
Miia
Superman
Superman
Miia


Viestien lukumäärä : 1145
Ikä : 36
Location : Lahti
Registration date : 07.12.2007

Tankoiluilta Helsingin Tigerissa part II - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Tankoiluilta Helsingin Tigerissa part II   Tankoiluilta Helsingin Tigerissa part II - Sivu 4 Icon_minitimeLa Syys 19, 2009 4:23 pm

Nähdään vaan teerenpelissä vaikka ysin aikaan. Miia ei tuskin jaksa lähteä tiikeriin mutta tulee moikkaamaan ihmisiä. Laura miettii lähempänä ajankohtaa jaksaako lähteä tankoilemaan. Olemme siis koululla treenamassa jo muutaman tunnin ensiksi.

T: Miia ja Laura
Takaisin alkuun Siirry alas
http://mypartnerincrime-pole.blogspot.com/
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

Tankoiluilta Helsingin Tigerissa part II - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Tankoiluilta Helsingin Tigerissa part II   Tankoiluilta Helsingin Tigerissa part II - Sivu 4 Icon_minitimeLa Syys 19, 2009 5:12 pm

Heh, ai nähtyänne Pariisin kilpailun videot... Wink
Takaisin alkuun Siirry alas
merqus
Superman
Superman
merqus


Viestien lukumäärä : 535
Ikä : 39
Location : Helsinki
Registration date : 11.06.2008

Tankoiluilta Helsingin Tigerissa part II - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Tankoiluilta Helsingin Tigerissa part II   Tankoiluilta Helsingin Tigerissa part II - Sivu 4 Icon_minitimeLa Syys 19, 2009 5:35 pm

Mä skippaan tämän illan myös suosiolla. Oli henkisesti sen verran rankka koulupäivä, että nyt pakko saada omaa rauhaa ja lepoa. Mutta pitäkääs tytöt kivaa!
Takaisin alkuun Siirry alas
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

Tankoiluilta Helsingin Tigerissa part II - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Tankoiluilta Helsingin Tigerissa part II   Tankoiluilta Helsingin Tigerissa part II - Sivu 4 Icon_minitimeLa Syys 19, 2009 7:17 pm

No minä lähden nyt kaikessa glitterissäni matkaan, joten toivon totisesti että teerenpelistä löytyy muitakin tankoilijoita. Muuten en takaa minkätyyppistä porukkaa nappaan mukaani Tigeriin!
Takaisin alkuun Siirry alas
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

Tankoiluilta Helsingin Tigerissa part II - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Tankoiluilta Helsingin Tigerissa part II   Tankoiluilta Helsingin Tigerissa part II - Sivu 4 Icon_minitimeSu Syys 20, 2009 7:31 am

Olipas hauska ilta! Mentiin Marikan, Tytin ja Sonjan kanssa nelistään ja oli sopiva määrä yhdelle tangolle. Ihmisiä ei ollut melkein lainkaan kun saavuttiin, mutta kun lähdettiin, meidän kohdalle oli muodostunut pieni ryhmä katsojia jotka kauhean kohteliaasti aina välillä taputti. Siellä oli Lauran ystävä, nimeä en kuullut, joka on vähän tankoillut ja selvästi sen mieli olis tehnyt tangolle mutta ei kuulemma uskaltanut. Mutta oli Lauran ja tankoilun takia sinne kuitenkin tullut, ymmärsin.

Treenattiin ankarasti runsas tunti ja lähdettiin sitten kotiin. Ihmettelin kävellessäni miten oon niin puhki ja rikki ja tajusin sitten että varmaan siksi, kun tangot oli niin korkeita että tuli aina kiivettyä 2-3 kertaa korkeammalle kuin yleensä. Sitten olikin muuuten pähkäilemistä että miten sieltä pääsee alas, kun kuumentunut kromitanko oli niin tahmea ettei supermanistä päässyt figureheadiin eikä nilkkatakanojasta liukumaan käsinseisontaan. Tulin sitten aina Alesialla alas mutta olis varmaan enkelilläkin päässyt, tai bow&arrow:lla.

Kivaa oli ja uudestaan mennään varmasti!
Takaisin alkuun Siirry alas
Marika
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 6
Location : Espoo
Registration date : 08.04.2009

Tankoiluilta Helsingin Tigerissa part II - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Tankoiluilta Helsingin Tigerissa part II   Tankoiluilta Helsingin Tigerissa part II - Sivu 4 Icon_minitimeSu Syys 20, 2009 8:54 am

Kyllä oli tosi kivaa, vaikka ei jaksanutkaan samaa tahtia tangolla kiipeillä kuin Tanja Smile Ehkä ensi kerralla uskaltaa jo enemmän kokeilla, ja lämmittely vois olla kova sana... Selkälihakset huutaa tänään apua Very Happy Mutta kiitos hyvästä seurasta, ja pian uudelleen!
Takaisin alkuun Siirry alas
Miia
Superman
Superman
Miia


Viestien lukumäärä : 1145
Ikä : 36
Location : Lahti
Registration date : 07.12.2007

Tankoiluilta Helsingin Tigerissa part II - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Tankoiluilta Helsingin Tigerissa part II   Tankoiluilta Helsingin Tigerissa part II - Sivu 4 Icon_minitimeSu Syys 20, 2009 12:48 pm

Kiva kuulla että oli hauskaa Smile Mä olin kyllä niin tautisen väsynyt, että jos oisin mukaan lähtenyt oisitte saanut pelastaa mut sieltä etten ois tipahtanut kupolilleni Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
http://mypartnerincrime-pole.blogspot.com/
Sonja
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Sonja


Viestien lukumäärä : 430
Registration date : 24.06.2008

Tankoiluilta Helsingin Tigerissa part II - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Tankoiluilta Helsingin Tigerissa part II   Tankoiluilta Helsingin Tigerissa part II - Sivu 4 Icon_minitimeMa Syys 21, 2009 8:33 am

Lämmittely tosiaan olisi ollut kova sana - onnistuin venäyttämään jonkun kylki/selkälihaksen... Sad Lihas tuntui jo siellä jotenkin rasittuneelta, yöllä sitten en voinut liikahtaakaan ilman vihlaisua. Sama homma jatkui eilen, tänään on jo parempi, mutta kipua tuntuu joka askeleella, joten taitaa olla ainakin viikon tauko edessä.... Sad Mutta hauskaa oli ja ehdottomasti mennään toistekin!

Ja Tanja unohti mainita, että ainoastaan hän sai aplodeja.... Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
LaraK
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
LaraK


Viestien lukumäärä : 453
Location : Helsinki
Registration date : 08.04.2008

Tankoiluilta Helsingin Tigerissa part II - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Tankoiluilta Helsingin Tigerissa part II   Tankoiluilta Helsingin Tigerissa part II - Sivu 4 Icon_minitimeMa Syys 21, 2009 8:56 am

Joo kaveri oli kanssa eksyny Tigeriin samana iltana ja olin tainut sille jotain selittääkin tuosta meidän tankoiluillasta, mutta ihan iltaa viettämässä oli kavereiden kanssa ollut eikä ollut paikalla vain minun takiani Very Happy

Täytyy näköjään jättää nyt kaikki ylimääräinen kiva pois ennen kisoja, koska aikaa on muutenkin niin vähän treenaamiseen, niin se kaikki ylimääräinen aika menee nyt siihen. Oon viikonlopun jäljiltä aivan poikki, vaikka en silloin lauantaina Tigeriin tullutkaan ja hyvä niin, joska olisin varmaan kontannut tänään töihin Surprised

Mut mahtavaa, että teillä oli mielettömän kiva ilta Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
http://larakandthecity.blogspot.com/
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

Tankoiluilta Helsingin Tigerissa part II - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Tankoiluilta Helsingin Tigerissa part II   Tankoiluilta Helsingin Tigerissa part II - Sivu 4 Icon_minitimeMa Syys 21, 2009 10:23 am

Mä rupeen jo ihmetteleen että mitä kummaa te oikein teette siellä treeneissä kun ootte kaikki noin kuolleita?

Enkä minä muuten tiennyt olevani ainoa joka sai aplodeita. Minä ainakin itse aplodeerasin muille kun ne teki hienoja temppuja. Sonja, älysin kotona että me yritettiin ottaa väärällä kädellä tangosta kiinni siinä Traceyn chopper - ITH - tangosta kiinni ja pois -kombossa. Siksi me jäätiin jumiin!
Takaisin alkuun Siirry alas
Miia
Superman
Superman
Miia


Viestien lukumäärä : 1145
Ikä : 36
Location : Lahti
Registration date : 07.12.2007

Tankoiluilta Helsingin Tigerissa part II - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Tankoiluilta Helsingin Tigerissa part II   Tankoiluilta Helsingin Tigerissa part II - Sivu 4 Icon_minitimeMa Syys 21, 2009 11:14 am

No mutta meillähän on noin kolmen tunnin kevyitä treenejä niin viehän ne mehut Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
http://mypartnerincrime-pole.blogspot.com/
Sonja
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Sonja


Viestien lukumäärä : 430
Registration date : 24.06.2008

Tankoiluilta Helsingin Tigerissa part II - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Tankoiluilta Helsingin Tigerissa part II   Tankoiluilta Helsingin Tigerissa part II - Sivu 4 Icon_minitimeMa Syys 21, 2009 11:26 am

tasuni kirjoitti:
Sonja, älysin kotona että me yritettiin ottaa väärällä kädellä tangosta kiinni siinä Traceyn chopper - ITH - tangosta kiinni ja pois -kombossa. Siksi me jäätiin jumiin!
Yritettiin väärältä puolelta ylös vai? Häh, ei tajuu.. scratch
Takaisin alkuun Siirry alas
Styidy
intermediate spinner
intermediate spinner
Styidy


Viestien lukumäärä : 53
Ikä : 41
Location : Helsinki
Registration date : 19.09.2008

Tankoiluilta Helsingin Tigerissa part II - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Tankoiluilta Helsingin Tigerissa part II   Tankoiluilta Helsingin Tigerissa part II - Sivu 4 Icon_minitimeMa Syys 21, 2009 12:56 pm

Oli ihan kivaa! ..vaikka olinkin ihan liian vässy..(tuli vähän perjantaina juhlittua! :S).. Ja Tanjan sarjat oli niiin hienoja! vauu! Mun kaveri Heikki tykkäs varsinkin kovasti.. se kysyi multa,et "antaiskohan toi sun opettaja mulle puh. nron" ja mä olin vaan,et "voi, voi, ei taida antaa,kun sillä on lapsikin, ja kai naimisissa tms.).. Hehheh. Wink Wink Se oli ihan ihmeissään,että "ei voi ollaaa" Very Happy Very Happy Very Happy

Ja meillähän oli kiva ja kannustava pikku yleisökin! Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Sonja
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Sonja


Viestien lukumäärä : 430
Registration date : 24.06.2008

Tankoiluilta Helsingin Tigerissa part II - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Tankoiluilta Helsingin Tigerissa part II   Tankoiluilta Helsingin Tigerissa part II - Sivu 4 Icon_minitimeMa Syys 21, 2009 1:31 pm

Styidy kirjoitti:
Ja meillähän oli kiva ja kannustava pikku yleisökin! Smile
Ne oli tosi hauskoja, kun ne niin hirmu sivistyneen hillitysti ja kohteliaasti aplodeerasi! Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Tankoiluilta Helsingin Tigerissa part II - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Tankoiluilta Helsingin Tigerissa part II   Tankoiluilta Helsingin Tigerissa part II - Sivu 4 Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Tankoiluilta Helsingin Tigerissa part II
Takaisin alkuun 
Sivu 4 / 4Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4
 Similar topics
-
» Tankotanssin SM Battle -jatkobileet The Tigerissa

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Tapahtumat ja Workshopit-
Siirry: