Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Pole Art tekosyyt threadi

Siirry alas 
+24
papaija
FemmeFatale
Cinnamoroll
Foxmagon
tankomau
AdminSusie
Riuku
Marie
maimiau
Dahlia D.
Ashta
vesi
Kat Da
paiviku
Ish
-Hanna-
Sonja
Cherrie
Nina
LaraK
jossukka
tasuni
Miia
Iina
28 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3  Seuraava
KirjoittajaViesti
vesi
intermediate inverter
intermediate inverter



Viestien lukumäärä : 115
Ikä : 36
Location : Helsinki
Registration date : 26.03.2009

Pole Art tekosyyt threadi - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Art tekosyyt threadi   Pole Art tekosyyt threadi - Sivu 2 Icon_minitimeTo Loka 22, 2009 3:13 pm

Pähkinöinä todellakin. Ihme kiljuja siinä kameran vieressä... Oli pakko ottaa äänet pois ehkä 20 s jälkeen... Mut, oli vähän tönkköö, eikä se vissiin käyttäny koko tangon pituutta hyväkseen kun oli kovin matalalla vain...
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tanssikissa.livejournal.com/
Ish
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 2611
Location : SEINÄJOKI
Registration date : 10.11.2008

Pole Art tekosyyt threadi - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Art tekosyyt threadi   Pole Art tekosyyt threadi - Sivu 2 Icon_minitimeTo Loka 22, 2009 3:22 pm

"parhaimmistoa"? Shocked


Moro, mäki voisin osallistua tuola lol!
Takaisin alkuun Siirry alas
Ashta
Superman
Superman
Ashta


Viestien lukumäärä : 783
Ikä : 39
Location : Tampere
Registration date : 03.01.2008

Pole Art tekosyyt threadi - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Art tekosyyt threadi   Pole Art tekosyyt threadi - Sivu 2 Icon_minitimeTo Loka 22, 2009 3:56 pm

Mä tuun olee se kisojen häpeäpilkku Very Happy Mä en vaan osaa ... mun kiipeämiset tulee olee varmasti vielä heikompaa ku siel englannissa, ei vaan oo tullu treenattua tarpeeks pyörivällä tangolla Sad Mulla ei tuu olee mitää vaativia liikkeitä, enkä tuu menee kovinkaan korkeelle, mulla ei oo tarpeeks voimaa ... tätä listaa voi jatkaa loputtomiin ... yhteenvetona mä oon vaan paska!

Noh, parhaani aion yrittää ja toivon ettei mua naureta pihalle sieltä ... eläytyä aion sitäki enemmän ku tanssia en osaa Very Happy Otetaan tää nyt vaan yhtenä kokemuksena ja treenataan muutama vuos ennen seuraavia kisoja Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tankopantteri.blogspot.com/
Dahlia D.
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Dahlia D.


Viestien lukumäärä : 250
Ikä : 32
Location : Jyväskylä
Registration date : 02.10.2009

Pole Art tekosyyt threadi - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Art tekosyyt threadi   Pole Art tekosyyt threadi - Sivu 2 Icon_minitimeTo Loka 22, 2009 4:17 pm

Miulla on iso luotto meidän foorumin tyttöihin, etenkin tuon videon jälkeen. Melkoista pönötystä, jotenkin hommasta puuttui "flow" kokonaan confused

Tsemppiä kovasti kisoihin kaikille!
Takaisin alkuun Siirry alas
http://irc-galleria.net/view.php?nick=Schitzophrenia
maimiau
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
maimiau


Viestien lukumäärä : 400
Ikä : 34
Location : Tammela, Tre.
Registration date : 13.06.2009

Pole Art tekosyyt threadi - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Art tekosyyt threadi   Pole Art tekosyyt threadi - Sivu 2 Icon_minitimeTo Loka 22, 2009 7:36 pm

Ashta voin ilmottautuu siun virallisiin kannatusjoukkoihin! Ei voi olla surkee jos on jo valmiiks faneja Cool

Tää oli iha huono thread ko kaik vaa masentuu.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://parassiskomaailmassa.wordpress.com/
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Pole Art tekosyyt threadi - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Art tekosyyt threadi   Pole Art tekosyyt threadi - Sivu 2 Icon_minitimeTo Loka 22, 2009 9:07 pm

Tää o hyvä thread ku hermoilee ja antaa tekosyyt nyt jo etukäteen ni ei tartte sit jälkikäteen harmitella Very Happy

Vai eikai tästä joku ihan oikeesti oo masentunu? Tarkotus oli tsempata No
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
Marie
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Marie


Viestien lukumäärä : 301
Ikä : 37
Location : Toijala
Registration date : 28.04.2009

Pole Art tekosyyt threadi - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Art tekosyyt threadi   Pole Art tekosyyt threadi - Sivu 2 Icon_minitimeTo Loka 22, 2009 9:33 pm

No minä en onneks ole tänä viikonloppuna kisaamassa mut kyl mä vähän masennuin kun katoin ton brittien kisan videon ja joo eihän se mikään loistava ollut mut NIIN paljon parempi kun mihin mä olisin pystynyt.. Tuli sellanen olo et oon ihan paska ja mä kun luulin et oisin kehannu kokeilla lähettä videota tonne battle of the poleen kittens tasolle kun olen vast 7kk tanssinu.. Sad ehkä pitää varovainen impro nauhottaa tänään et nökee onko oikeesti niin surkee kun kuvittelen. Varovainen siks et on selkä niin rikki et käsiin ei kierrä veri kunnol tuntuu tennis kyynerpäältä +venähtäneeltä hauikselta mut kummassakaan ei ole vikaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Ashta
Superman
Superman
Ashta


Viestien lukumäärä : 783
Ikä : 39
Location : Tampere
Registration date : 03.01.2008

Pole Art tekosyyt threadi - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Art tekosyyt threadi   Pole Art tekosyyt threadi - Sivu 2 Icon_minitimeTo Loka 22, 2009 10:08 pm

Puuh, mun niin tekis mieli iskee hanskat tiskiin ... harmi vaan ku luonne ei anna periks siihen Very Happy Ainoo hyvä asia mun koreossa on se, että siinä on sen verran raju teema, ettei se haittaa vaikka liike ois rumaa, oikeestaan sen pitää olla rumaa Very Happy Eli ne mun kämmäilytki saa mennä sit sen piikkiin, et se kuulu mennä niin Wink Ehkä mun tehtävä noissa kisoissa on se, että kaikki muut näyttää niin paljon paremmilta sen jälkee ku mä oon käyny rämpimässä siellä lavalla Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tankopantteri.blogspot.com/
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Pole Art tekosyyt threadi - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Art tekosyyt threadi   Pole Art tekosyyt threadi - Sivu 2 Icon_minitimeTo Loka 22, 2009 10:34 pm

Munkin täytyy myöntää, että mua ahdistaa toi toisten videoiden julkinen arvostelu täällä. Onhan se tietty niin, että kun kisaamaan lähdettään ja on arvostelulajista kyse niin pitää arvio tehdä sen mukaan. Mutta toisaalta tuo toisten selän takana negaaminen tekee just sellasen olon että "apua jos ne sanoo tota noin niin mitä ne sanoo musta."
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
-Hanna-
Superman
Superman
-Hanna-


Viestien lukumäärä : 947
Ikä : 42
Location : Helsinki
Registration date : 15.02.2008

Pole Art tekosyyt threadi - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Art tekosyyt threadi   Pole Art tekosyyt threadi - Sivu 2 Icon_minitimePe Loka 23, 2009 7:07 am

Ei tosiaan ollut tarkoitus ketään lannistaa! No

Mutta ehkäpä Iinakin jo vähän viittasi siihen suuntaan että silloin kuin kilpaillaan niin silloin kilpaillaan ja yksi pelottava juttu on se että siinä asettaa itsensä myös alttiiksi kritiikille, näin se vain on. Tällä en nyt siis todellakaan tarkoita sitä että itse olisin kovin kriittinen toisten esitysten suhteen kun siihen ei missään nimessä ole mitään varaa Surprised ...hatunnostot ja isot aplodit vaan kaikille teille jo siitä että on rohkeutta esiintyä! cheers
Takaisin alkuun Siirry alas
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

Pole Art tekosyyt threadi - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Art tekosyyt threadi   Pole Art tekosyyt threadi - Sivu 2 Icon_minitimePe Loka 23, 2009 8:26 am

Mä en negaa ketään selän takana vaan olin arvostelemassa siellä ja annoin pisteet avoimesti. Jos toi kommentti siis liittyi muhun Smile. Sanoin myös että tykkäsin kaikesta muusta paitsi mainitsemistani asioista. Mun mielestä flow taas oli tosi hyvä, on vaikea pitää sulavaa liikettä tossa vauhdissa. Trikit ja spinnit tehtiin konfidenssilla ja vauhdilla jollaista harvoin näkee.

Mä hymyilin koko suorituksen ajan ja mun pisteissä Faye oli muistaakseni neljäs, ja niin matalalla vain siksi että arvostelulomakkeessa oli yhtäläinen paino asulla, trikeillä, koreon musiikkiin sopimisella, lavasäteilyllä ja transitio-floor workeillä. Asu, floor workin puute ja musiikkiin sopiminen pudotti fayen mun listalla ihan liian alas. Arvostelulomakkeen vuoksi taas mun listalla kirkkaaksi kakkoseksi nousi balettitanssija jonka eläytyminen, musikaalisuus, tekniikka ja asu oli vertaansa vailla mutta jonka vaikein temppu oli kai takanoja.

Faye oli ammattilaissarjassa, sillä on oma koulu ja vuosikausien ellei vuosikymmenen kokemus sekä lajista yleensä että kilpailemisesta. Ihan eri tilanne kuin meillä jossa kaikki suomalaiset kisaa ekaa kertaa ja on treenanneet yleensä 1-2 vuotta. Mutta Fayekin kaikesta kokemuksestaan huolimatta selitteli suoritustaan jos huomasitte...Wink
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Pole Art tekosyyt threadi - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Art tekosyyt threadi   Pole Art tekosyyt threadi - Sivu 2 Icon_minitimePe Loka 23, 2009 10:08 am

Joo ei johtunut susta yhtään vaan lähinnä sitten sun kommentteja seuranneet kommentit tässä ja myös Ranskan kisoja käsitelleessä keskustelussa... Jotenkin kun itse esim. foorumien kautta Fayenkin jotenkin tuntee niin tuntuu se julkinen ruotiminen kurjalta.

No mulla on joka tapauksessa paljon parempi fiilis tänään, vedin eilen ton kisakoreon studiolla meidän show-ryhmät yleisönä ja vaikkei se nyt mikään 100% nappisuoritus ollut niin omaan silmään sentään hyvinkin mukiinmenevä esitys. Nyt vaan sopii toivoa että huomenna kisoissa menee sitten vielä pikkuisen paremmin, tai ei ainakaan huonompaan suuntaan Wink Tänään vielä kuivaharjoittelen tota kotona, treenata ei enää uskalla tai on ihan kipeenä sit kun pitäis kisata.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
Ashta
Superman
Superman
Ashta


Viestien lukumäärä : 783
Ikä : 39
Location : Tampere
Registration date : 03.01.2008

Pole Art tekosyyt threadi - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Art tekosyyt threadi   Pole Art tekosyyt threadi - Sivu 2 Icon_minitimePe Loka 23, 2009 10:47 am

Noh tää nimenomaan treenaa vielä tänään ja on jo eilisestä ihan jumissa eli oon varmaa ihan krampissa huomenna ... tosin seki sopii mun koreoon Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tankopantteri.blogspot.com/
Riuku
basic inverter
basic inverter
Riuku


Viestien lukumäärä : 46
Location : Vantaa
Registration date : 10.04.2009

Pole Art tekosyyt threadi - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Art tekosyyt threadi   Pole Art tekosyyt threadi - Sivu 2 Icon_minitimePe Loka 23, 2009 12:27 pm

Jokainen esitys on varmasti melkoinen inspiraatio meille yleisössä! En malta odottaa, eka kerta kun ylipäänsä näkee tankotanssia livenä. Tsemppiä kaikille!
Takaisin alkuun Siirry alas
Ish
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 2611
Location : SEINÄJOKI
Registration date : 10.11.2008

Pole Art tekosyyt threadi - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Art tekosyyt threadi   Pole Art tekosyyt threadi - Sivu 2 Icon_minitimePe Loka 23, 2009 12:44 pm

Totta ! tää ainakin killittää silmät suurena ja ihastelee kaikkea näkemäänsä, minkä jännitykseltään pystyy Very Happy

Onnea!! flower
Takaisin alkuun Siirry alas
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

Pole Art tekosyyt threadi - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Art tekosyyt threadi   Pole Art tekosyyt threadi - Sivu 2 Icon_minitimePe Loka 23, 2009 1:57 pm

Niin minäkin! Ja ellei ole tullut vielä selväksi, niin minä en arvosta mitään niin paljon kuin sitä, että ihmiset pistää itsensä likoon. Perfektionistit voivat pysyä omassa nurkassaan perfektoimassa sillä välin kun me pidetään hauskaa ja viedään lajia eteenpäin!

Tämä on taas kommentti josta mut varmaan hirtetään, mutta enpä ole tieteessä enkä tanssissa montaa perfektionistia tavannut, jotka saisivat jotain aikaan...Wink
Takaisin alkuun Siirry alas
-Hanna-
Superman
Superman
-Hanna-


Viestien lukumäärä : 947
Ikä : 42
Location : Helsinki
Registration date : 15.02.2008

Pole Art tekosyyt threadi - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Art tekosyyt threadi   Pole Art tekosyyt threadi - Sivu 2 Icon_minitimePe Loka 23, 2009 2:17 pm

Hyvä Tanja, puhut asiaa! Eiköhän tämä ketju ole hyvä päättää noihin kauniisiin sanoihin Wink ...onnea kaikille huomiseen, nähdään!
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Pole Art tekosyyt threadi - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Art tekosyyt threadi   Pole Art tekosyyt threadi - Sivu 2 Icon_minitimePe Loka 23, 2009 2:29 pm

Joo, ite olen luonteeltani ihan kauhee täydellisyyden tavoittelija, mut jossain vaiheessa sitä on vaan päätettävä että hitot, elämä on elämistä varten Very Happy Keksisin nytkin varmaan miljoona eri liikettä ja spinniä jotka ois tosi kiva saada tonne esitykseen mutta kun biisi on 2:48 pitkä niin on otettava ne mitkä omasta mielestä siihen istuu ja jätettävä muut pois vaikka kuin tekis mieli.

Voiskohan ton perfektionismin noin niinku luonteen laatuna vaikka sahata jotenkin pois ni stressais aika paljon vähemmän. Suspect
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

Pole Art tekosyyt threadi - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Art tekosyyt threadi   Pole Art tekosyyt threadi - Sivu 2 Icon_minitimePe Loka 23, 2009 2:33 pm

Ei sitä kai irti saa Smile mutta sitä voi vaimentaa ja ottaa pelkät hyödyt!
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Pole Art tekosyyt threadi - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Art tekosyyt threadi   Pole Art tekosyyt threadi - Sivu 2 Icon_minitimePe Loka 23, 2009 2:36 pm

Joo aika paljon saa hiljennettyä sitä sentään. Muutoin en ois vaikka sinne talentiin uskaltautunu ikinä. Toisaalta myös aivan täydellinen omien taitojensa arviointipuute on melkein vielä pelottavampaa kuin äärimmäinen perfektionismi Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
Ashta
Superman
Superman
Ashta


Viestien lukumäärä : 783
Ikä : 39
Location : Tampere
Registration date : 03.01.2008

Pole Art tekosyyt threadi - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Art tekosyyt threadi   Pole Art tekosyyt threadi - Sivu 2 Icon_minitimeLa Loka 24, 2009 6:23 am

Huh huh ... ette uskokaan kuinka kovaa mun sydän tykyttää jo nyt. En muista milloin oisin viimeks jännittäny jotain näin paljon!
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tankopantteri.blogspot.com/
Nina
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Nina


Viestien lukumäärä : 422
Ikä : 37
Location : Järvenpää
Registration date : 17.03.2008

Pole Art tekosyyt threadi - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Art tekosyyt threadi   Pole Art tekosyyt threadi - Sivu 2 Icon_minitimeLa Loka 24, 2009 8:19 am

Onnea kaikille, jos vielä joku käy lukemassa tätä! Te ootte hyviä aivan varmasti! cheers
Takaisin alkuun Siirry alas
AdminSusie
Admin
Admin
AdminSusie


Viestien lukumäärä : 341
Ikä : 45
Location : Salo
Registration date : 05.12.2007

Pole Art tekosyyt threadi - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Art tekosyyt threadi   Pole Art tekosyyt threadi - Sivu 2 Icon_minitimeLa Loka 24, 2009 10:00 am

"Break a Leg!"
kannustukset munkin puolelta kaikille Pole Artiin osallistujille.

Tehkäähän mahtava ilta tänään!
Takaisin alkuun Siirry alas
http://spinaround.niceboard.net
Nina
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Nina


Viestien lukumäärä : 422
Ikä : 37
Location : Järvenpää
Registration date : 17.03.2008

Pole Art tekosyyt threadi - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Art tekosyyt threadi   Pole Art tekosyyt threadi - Sivu 2 Icon_minitimeLa Loka 24, 2009 11:52 pm

Tähän ei kyllä mitään tekosyitä tarvita!

Te olitte KAIKKI aivan ÄLYTTÖMÄN upeita ja aivan MIELETÖN kisa ja taso ylipäätään! Aivan kertakaikkisen upeeta!
cheers
cheers

Onnea Oonalle voitosta ja Miialle kolmannesta sijasta! Ansaitsitte ne todellakin!

Ja kiitos Tanjalle koko tapahtuman järjestämisestä! Kaikki meni loistavasti ja aivan loistava tunnelma jne koko ajan! cheers
Takaisin alkuun Siirry alas
tankomau
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
tankomau


Viestien lukumäärä : 412
Ikä : 41
Location : Helsinki
Registration date : 08.02.2009

Pole Art tekosyyt threadi - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Art tekosyyt threadi   Pole Art tekosyyt threadi - Sivu 2 Icon_minitimeSu Loka 25, 2009 12:03 am

cheers cheers Mahtavaa!! Paljon onnea Smile

cat
Takaisin alkuun Siirry alas
http://miaudesign.spreadshirt.net
Sponsored content





Pole Art tekosyyt threadi - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Art tekosyyt threadi   Pole Art tekosyyt threadi - Sivu 2 Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Pole Art tekosyyt threadi
Takaisin alkuun 
Sivu 2 / 3Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3  Seuraava
 Similar topics
-
» NORDIC POLE EVENT Pole Dance Showcase Oulussa la18.4 su19.4
» Pole Art DVD ennakkovaraukset
» Pole Art 2009 - lippujen ennakkovaraus foorumilaisille
» The Art of Pole- DVD:t
» R pole

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Tapahtumat ja Workshopit-
Siirry: