Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Pole Art tekosyyt threadi

Siirry alas 
+24
papaija
FemmeFatale
Cinnamoroll
Foxmagon
tankomau
AdminSusie
Riuku
Marie
maimiau
Dahlia D.
Ashta
vesi
Kat Da
paiviku
Ish
-Hanna-
Sonja
Cherrie
Nina
LaraK
jossukka
tasuni
Miia
Iina
28 posters
Siirry sivulle : 1, 2, 3  Seuraava
KirjoittajaViesti
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Pole Art tekosyyt threadi Empty
ViestiAihe: Pole Art tekosyyt threadi   Pole Art tekosyyt threadi Icon_minitimeKe Loka 21, 2009 10:13 am

Ajattelin että voitaisiin täällä jo pohjustaa tekosyitä miksi ei pärjätty jo näin etukäteen niin ei sitten jälkikäteen tarvitse vaan keksiä tangoista jotain valitettavaa Wink

Mulla vatsan venähdys juuri paranemassa, toinen lonkankoukistaja yhä kaameessa kunnossa, vahvemman käden hartia kiristää jo hampaitakin harjatessa. Mites muilla? cherry
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
Miia
Superman
Superman
Miia


Viestien lukumäärä : 1145
Ikä : 36
Location : Lahti
Registration date : 07.12.2007

Pole Art tekosyyt threadi Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Art tekosyyt threadi   Pole Art tekosyyt threadi Icon_minitimeKe Loka 21, 2009 10:28 am

kädet hikoo ja hermot pettää Very Happy hehhe. NO marmatan sitten kisojen jälkeen vasta. Polvi on jo kunnossa joten sen piikkiinkään ei voi mitään pistää Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
http://mypartnerincrime-pole.blogspot.com/
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Pole Art tekosyyt threadi Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Art tekosyyt threadi   Pole Art tekosyyt threadi Icon_minitimeKe Loka 21, 2009 10:54 am

Joo hermot meinaa mullakin pettää, en oo nukkunu kunnolla kohta viikkoon - sänkyyn selviän kolmen pintaan jos selviän ja sit kuljen zombiena koko seuraavan päivän. Pole Art lauantaina, sunnuntaina Jamillan workshop ja selviää Talentissa pääseekö jatkoon vai ei. Sit ens vkolla studion 1-vuotisbileet. Jännä juttu, ettei nukuta! Razz
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

Pole Art tekosyyt threadi Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Art tekosyyt threadi   Pole Art tekosyyt threadi Icon_minitimeKe Loka 21, 2009 11:08 am

Very Happy heh, minä oon niin hermona niistä tangoista että eilen Kaisiksessa musta näytti että katto huojui jossaan viiden metrin korkeudella. Mä en ymmärrä mikä mua vaivaa, niitähän on testattu kaks tuntia!! Ja päivällähän se viimeistään selviää kenraaliharjoituksissa että kestääkö ne. Juonnot ei pelota enää niin paljon kun pääsin niitä mikin kanssa vähän treenaamaan eilen.
Takaisin alkuun Siirry alas
jossukka
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
jossukka


Viestien lukumäärä : 283
Ikä : 38
Location : Helsinki
Registration date : 14.03.2009

Pole Art tekosyyt threadi Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Art tekosyyt threadi   Pole Art tekosyyt threadi Icon_minitimeKe Loka 21, 2009 11:32 am

No mä taas eilen illalla ennen nukkumaan menoa aloin kauhulla ajattelemaan, että voi perkule jos yleisön edessä jännittää niin paljon etten osaakaan edes kiivetä tangolle! Herran jumala! affraid

tai entäs jos vedän lipat siinä lavalla mun pikku platformeissa No

pale
Takaisin alkuun Siirry alas
LaraK
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
LaraK


Viestien lukumäärä : 453
Location : Helsinki
Registration date : 08.04.2008

Pole Art tekosyyt threadi Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Art tekosyyt threadi   Pole Art tekosyyt threadi Icon_minitimeKe Loka 21, 2009 11:45 am

Eilen yritti flunssa iskeä päälle, tänään kun toissä törmäsin siihen henkilöön joka valitti sitä kamalaa flunssaa ja sitä kuinka on niin paljon töitä, meinasin oikeasti hyppää sen kurkkuun kiinni Mad Jos mä olen kipeä lauantaina se on täysin sen ääliön vika.

Olkapää on kipeä ja on ollut viimeisen kuukauden, eli jos viikonlopusta selviän pidän pientä taukoa tankoilusta ja lepään jonkun aikaa.

Pelon sekaisin tuntein odotellen lauantaita Shocked
Takaisin alkuun Siirry alas
http://larakandthecity.blogspot.com/
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

Pole Art tekosyyt threadi Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Art tekosyyt threadi   Pole Art tekosyyt threadi Icon_minitimeKe Loka 21, 2009 11:53 am

Hei muuten Miia, ootko torstaina koululla? tarviin sen jatkopalan takaisin jotta on kaisiksessa aamulla klo 10 maissa. Ellet itse aio olla siellä jo samaan aikaan?
Takaisin alkuun Siirry alas
Miia
Superman
Superman
Miia


Viestien lukumäärä : 1145
Ikä : 36
Location : Lahti
Registration date : 07.12.2007

Pole Art tekosyyt threadi Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Art tekosyyt threadi   Pole Art tekosyyt threadi Icon_minitimeKe Loka 21, 2009 11:56 am

Mä voin tuoda sen koululle torstaina, oon tulossa käymään keskustassa Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
http://mypartnerincrime-pole.blogspot.com/
Nina
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Nina


Viestien lukumäärä : 422
Ikä : 37
Location : Järvenpää
Registration date : 17.03.2008

Pole Art tekosyyt threadi Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Art tekosyyt threadi   Pole Art tekosyyt threadi Icon_minitimeKe Loka 21, 2009 12:31 pm

jossukka kirjoitti:
No mä taas eilen illalla ennen nukkumaan menoa aloin kauhulla ajattelemaan, että voi perkule jos yleisön edessä jännittää niin paljon etten osaakaan edes kiivetä tangolle! Herran jumala! affraid

tai entäs jos vedän lipat siinä lavalla mun pikku platformeissa No

pale
Et oo ainoo Very Happy

Mä oon yrittänyt olla ajattelematta koko asiaa ja yrittänyt keskittyy perjantain tenttiin (ja onnistunut totta kai loistavasti)... Varmasti nukun erinomaisesti pe-la yön. Mulla ei oo koskaan tapana jännittää mitään etukäteen... Rolling Eyes

Ja sitten mua vielä jännittää jo etukäteenkin teidän puolesta, jotka esiinnytte! En voi kuin olla onnellinen, etten saanut loppujen lopuksi mitään mielenhäiriötä ja ilmoittautunut mukaan esiintymään.

No, hyvin se menee....
Takaisin alkuun Siirry alas
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

Pole Art tekosyyt threadi Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Art tekosyyt threadi   Pole Art tekosyyt threadi Icon_minitimeKe Loka 21, 2009 12:44 pm

Kaikki jännittää jotain joka muista tuntuu ihan helpolta varmaankin! Jos platformit häiritsee niin lattialle jäävä voi potkaista ne pois jalasta. Jos siis vaikka kiipeää tuolille ojentelemaan pyyhkeitä ja alkoholia yläilmoihin.

Yleisö varmaan ihmettelee kun me ollaan kaikki yks iso tärisevä hermokimppukasa siellä. Mutta luulen kyllä että homma helpottaa puolen tunnin sisään ja loppu pari tuntia menee mukavasti. EIKS NIIN???

Mä saatan kyllä oksentaa siinä vaiheessa kun suomalaiset kilpailee. Mä jännitän niiden puolesta niin paljon.
Takaisin alkuun Siirry alas
Nina
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Nina


Viestien lukumäärä : 422
Ikä : 37
Location : Järvenpää
Registration date : 17.03.2008

Pole Art tekosyyt threadi Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Art tekosyyt threadi   Pole Art tekosyyt threadi Icon_minitimeKe Loka 21, 2009 12:51 pm

Lainaus :
Yleisö varmaan ihmettelee kun me ollaan kaikki yks iso tärisevä hermokimppukasa siellä. Mutta luulen kyllä että homma helpottaa puolen tunnin sisään ja loppu pari tuntia menee mukavasti. EIKS NIIN???
Joojoo, totta kai helpottaa. (Mä oon siis IHAN varma...). Uskotaan vakaasti niin...

Lainaus :
Mä saatan kyllä oksentaa siinä vaiheessa kun suomalaiset kilpailee. Mä jännitän niiden puolesta niin paljon.
Mä just eilen mietin, että mä en ehkä kestä katsoa...

Saadaan vielä hienoja romahduksia niin kilpailijoiden kuin järjestäjien puolella ja yleisö on sitten vähän pihalla Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Miia
Superman
Superman
Miia


Viestien lukumäärä : 1145
Ikä : 36
Location : Lahti
Registration date : 07.12.2007

Pole Art tekosyyt threadi Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Art tekosyyt threadi   Pole Art tekosyyt threadi Icon_minitimeKe Loka 21, 2009 1:03 pm

Mä oon varmaan niin vatsa sekasin ennen omaa vuoroa Very Happy Mut voi myös lukita johonkin, etten hetken mielijohteesta karkaa pois paikalta Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
http://mypartnerincrime-pole.blogspot.com/
Cherrie
Superman
Superman
Cherrie


Viestien lukumäärä : 770
Ikä : 36
Registration date : 27.04.2008

Pole Art tekosyyt threadi Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Art tekosyyt threadi   Pole Art tekosyyt threadi Icon_minitimeKe Loka 21, 2009 8:21 pm

Voi teitä! Very Happy Ihan varmasti kaikilla menee hyvin ja kaiken pienen mahdollisen mokailun pystyy korjata tai peittää pienellä improlla, ellei sitten romahda tangolta... Ja useimmiten kukaan ulkopuolinen ei edes huomaa jos oot tehnyt koreon ja vähän poikkeet siitä kun jotain unohtuu, koska kukaan muu ei tiedä miten sen esityksen olisi pitänyt mennä kuin sinä! Ei vaan saa näyttää sitä muille, vaan täytyy olla huoneen kuningatar!

Ja se kaatuminenkin keskelle lattiaa selviiä sillä että ei oo moksiskaan, vaan tekee vaikka kauniita pin up poseerauksia sinä pari ja sitten nousee sensuellisti ylös. Very Happy Näin meille burleski workshopissa opetettiin. Tshihihii. Koska jos itse hämmentyy niin yleisökin huomaa sen. You go girls!

Harmi etten pääse paikalle, tsemppaan täällä kaikkia! bounce
Takaisin alkuun Siirry alas
Sonja
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Sonja


Viestien lukumäärä : 430
Registration date : 24.06.2008

Pole Art tekosyyt threadi Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Art tekosyyt threadi   Pole Art tekosyyt threadi Icon_minitimeTo Loka 22, 2009 7:58 am

Voi teitä!! Very Happy Kaikki tulee menemään tosi hyvin ja jos ei menekään ihan putkeen, niin so what? Tänhän on tarkotus olla hauska ja rento tapahtuma!






Mun on tietysti tosi helppo puhua, kun en ole mitenkään itse esillä koko iltana..... Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
-Hanna-
Superman
Superman
-Hanna-


Viestien lukumäärä : 947
Ikä : 42
Location : Helsinki
Registration date : 15.02.2008

Pole Art tekosyyt threadi Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Art tekosyyt threadi   Pole Art tekosyyt threadi Icon_minitimeTo Loka 22, 2009 9:24 am

Onneksi yleisö koostuu pääosin, mitä ilmeisimmin ainakin, kanssatankoilijoista ja kaikki jännää yhtä paljon mukana... Smile Siitä lähdetään että kaikki kuitenkin menee hyvin!!!
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Pole Art tekosyyt threadi Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Art tekosyyt threadi   Pole Art tekosyyt threadi Icon_minitimeTo Loka 22, 2009 9:43 am

-Hanna- kirjoitti:
Onneksi yleisö koostuu pääosin, mitä ilmeisimmin ainakin, kanssatankoilijoista ja kaikki jännää yhtä paljon mukana... Smile Siitä lähdetään että kaikki kuitenkin menee hyvin!!!

Sehän tässä hirvittääkin, kun tuskin tulee kaameeta aplodiryöppyä pelkästä nilkkatakanojasta Twisted Evil

Kolmena peräkkäisenä viikonloppuna esitykset. Mihin olen itseni ajanut, voi morjens.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
Ish
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 2611
Location : SEINÄJOKI
Registration date : 10.11.2008

Pole Art tekosyyt threadi Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Art tekosyyt threadi   Pole Art tekosyyt threadi Icon_minitimeTo Loka 22, 2009 9:54 am

Kyllä multa ainakin nilkkatakanojalle tulee aplodit Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
-Hanna-
Superman
Superman
-Hanna-


Viestien lukumäärä : 947
Ikä : 42
Location : Helsinki
Registration date : 15.02.2008

Pole Art tekosyyt threadi Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Art tekosyyt threadi   Pole Art tekosyyt threadi Icon_minitimeTo Loka 22, 2009 10:12 am

Ja multa kanssa! Very Happy

Tunnen itseni sen verran hyvin että olen ihan mieletön jännittäjä enkä todellakaan nauti esiintymisestä, myöskään aika ei olisi riittänyt treenaamiseen, sen takia jätin suosiolla osallistumatta kisaan. Samalla kuitenkin kadehdin teitä kaikkia kenellä on pokkaa osallistua, upea tilaisuus jonka varmasti muistatte lopun elämäänne! I love you Ja todennäköisesti vielä hyvässä mielessä Wink...
Takaisin alkuun Siirry alas
paiviku
intermediate spinner
intermediate spinner
paiviku


Viestien lukumäärä : 93
Location : Tampere
Registration date : 29.01.2009

Pole Art tekosyyt threadi Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Art tekosyyt threadi   Pole Art tekosyyt threadi Icon_minitimeTo Loka 22, 2009 1:10 pm

Voi mikä suolaisen suloinen threadi!! Mun ei varmaan pitäis edes olla kisassa mukana vaan olisin tod.näk. saanut lääkäriltä todistuksen etten voi osallistua. Oli sellainen kevyt n.neljän viikon treenitauko(tai hyvin vähäistä tankoilua) juuri ennen kisoja, osa lääkärin kirjoittamaa sairaslomaa. Kaikenlaista hermotulehdusta ja lihaskramppia. Ikinä ennen ole tällaisia vaivoja ollutkaan. Söin vahvoja resepti tulehduskipulääkkeitä kaksi viikkoa. Semmosta pikku ongelmaa.. Koreografiakin on välillä vähän hakusessa. Eli jos pystyn vetämään horjahtamatta, tangolta putoamatta, ryhti kohdallaan jonkun tanssin näköisen räpellyksen olen voittanut itseni. Muuta en voi odottaa. Olen niiiiiin iloinen pelkästä mahdollisuudesta osallistua tähän tapahtumaan, etten edes tajunnut aikaisemmin pelätä itseni täydellistä nolaamista. Ajattelen että olenhan tanssinut ennenkin.. Se siitä sitten..nyt EI tarvitse enää vuodattaa kun tämä on purettu. Kiitos jakamisesta Embarassed Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

Pole Art tekosyyt threadi Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Art tekosyyt threadi   Pole Art tekosyyt threadi Icon_minitimeTo Loka 22, 2009 1:33 pm

Hei tyypit, käytyäni englannin kisoissa tuomaroimassa voin vakuuttaa että KENELLÄKÄÄN suomalaisella ei ole mitään syytä pelätä itsensä nolaamista. Siellä näki sellaisia esityksiä että voin vain ihmetellä miksi niin kyvyttömät ja esiintymään haluttomat ovat ylipäänsä kammenneet lavalle.
Takaisin alkuun Siirry alas
jossukka
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
jossukka


Viestien lukumäärä : 283
Ikä : 38
Location : Helsinki
Registration date : 14.03.2009

Pole Art tekosyyt threadi Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Art tekosyyt threadi   Pole Art tekosyyt threadi Icon_minitimeTo Loka 22, 2009 1:44 pm

Tasuni, löytyyko videomatskua näistä UK:n kisoista? Razz
Takaisin alkuun Siirry alas
Kat Da
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Kat Da


Viestien lukumäärä : 392
Ikä : 41
Location : Tampere
Registration date : 21.12.2007

Pole Art tekosyyt threadi Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Art tekosyyt threadi   Pole Art tekosyyt threadi Icon_minitimeTo Loka 22, 2009 1:50 pm

Mulla on se järjetön kämmenien hikoiluongelma.. Ja koreografian tilan uskallan paljastaa vasta jälkeenpäin Shocked
Vaikka olenkin tanssinut platformeilla 9 vuotta niin päätin silti jättää ne pois ja luottaa siihen että pystyn kunnolla ojentamaan jalat ilman kenkiä.. Alkoi tosiaan pelottaa että vedän lipat.
Takaisin alkuun Siirry alas
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

Pole Art tekosyyt threadi Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Art tekosyyt threadi   Pole Art tekosyyt threadi Icon_minitimeTo Loka 22, 2009 2:05 pm

Löysin vain yhden: https://www.youtube.com/watch?v=wJnGZ6o5R3w . tämä oli ammattilaiskisan parhaimmistoa minun mielestäni. Suurin vika oli asu josta annoin huonot pisteet ja se, ettei se tanssinut käytännössä ollenkaan. Upea lavapersoona ja englantilaiseksi hyvä tekniikka. Annoin muistaakseni kasin kautta kymmenen tekniikasta, kun oli pakko suhteuttaa paikalliseen tasoon. Mutta ihailkaa kiipeämistä, taattua englantilaista tasoa...
Takaisin alkuun Siirry alas
Kat Da
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Kat Da


Viestien lukumäärä : 392
Ikä : 41
Location : Tampere
Registration date : 21.12.2007

Pole Art tekosyyt threadi Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Art tekosyyt threadi   Pole Art tekosyyt threadi Icon_minitimeTo Loka 22, 2009 2:18 pm

Ja sit mulla on viel noin kolme muuta erittäin painavaa syytä kärsiä unettomuudesta. Onneks edes muutto valmistu just. Ootan vaan sitä että kisa on kans ohi..
Jos vaikka tänään ostais ompelukoneen että voi tehdä asun kisoihin. Ja pitää muistaa katkasta kynnet kans..
Takaisin alkuun Siirry alas
-Hanna-
Superman
Superman
-Hanna-


Viestien lukumäärä : 947
Ikä : 42
Location : Helsinki
Registration date : 15.02.2008

Pole Art tekosyyt threadi Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Art tekosyyt threadi   Pole Art tekosyyt threadi Icon_minitimeTo Loka 22, 2009 2:48 pm

No olihan toi brittitouhu tosiaan aika nuhaisen näköistä ollakseen kilpailumateriaalia, tarkoitan. Mutta yleisö oli ihan pähkinöinä Laughing ...
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Pole Art tekosyyt threadi Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Art tekosyyt threadi   Pole Art tekosyyt threadi Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Pole Art tekosyyt threadi
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 3Siirry sivulle : 1, 2, 3  Seuraava
 Similar topics
-
» NORDIC POLE EVENT Pole Dance Showcase Oulussa la18.4 su19.4
» Pole Dancing Syllabus /Pole Dancing Advancement and Accredit
» Pole jam -ilmoittautumisia otetaan vastaan!
» Pole Art 2009 - lippujen ennakkovaraus foorumilaisille
» X-pole

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Tapahtumat ja Workshopit-
Siirry: