Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Pole jam -ilmoittautumisia otetaan vastaan!

Siirry alas 
+7
Ashta
Nanna H.
Kirsi
Iina
Miia
AdminSusie
tasuni
11 posters
KirjoittajaViesti
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

Pole jam -ilmoittautumisia otetaan vastaan! Empty
ViestiAihe: Pole jam -ilmoittautumisia otetaan vastaan!   Pole jam -ilmoittautumisia otetaan vastaan! Icon_minitimeTi Tammi 22, 2008 12:45 pm

Heip! Pole jam -ajaksi on nyt sovittu 5.4. (ellei kovin suurta vastustusta ilmene) ja alla on ilmoitus aiheesta. Ottaisin tähän threadiin alustavia ilmoittautumisia jotta voisimme vähän katsoa, kuinka moni olisi tulossa kauempaa. Maria sanoi että monet helsinkiläiset saattaisivat mielellään majoittaa ulkopaikkakuntalaisen tanssijan jos tarpeen on. Jos sellaisia vapaaehtoisia löytyy, kertokaa ihmeessä täällä!

(Huomaatteko että tuo vasemmalla alhaalla oleva siluetti on itse tekemäni tuosta avatar-kuvastani...olen aika ylpeä kuvamanipulaatiotaidoistani... Very Happy )





Pole jam -ilmoittautumisia otetaan vastaan! SuomenensimminenPolejamilta
Takaisin alkuun Siirry alas
AdminSusie
Admin
Admin
AdminSusie


Viestien lukumäärä : 341
Ikä : 45
Location : Salo
Registration date : 05.12.2007

Pole jam -ilmoittautumisia otetaan vastaan! Empty
ViestiAihe: Vs: Pole jam -ilmoittautumisia otetaan vastaan!   Pole jam -ilmoittautumisia otetaan vastaan! Icon_minitimeTi Tammi 22, 2008 12:51 pm

mä ilmoittaudun heti jos mut tahtoo majoittaa joku muu kuin Hotel Kämp Smile
mun pitääkin nyt ruveta bongailemaan lentolippuja.
majoitustarjouksia otetaan vastaan privavistinä Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
http://spinaround.niceboard.net
Miia
Superman
Superman
Miia


Viestien lukumäärä : 1145
Ikä : 36
Location : Lahti
Registration date : 07.12.2007

Pole jam -ilmoittautumisia otetaan vastaan! Empty
ViestiAihe: Vs: Pole jam -ilmoittautumisia otetaan vastaan!   Pole jam -ilmoittautumisia otetaan vastaan! Icon_minitimeTi Tammi 22, 2008 1:07 pm

Minä ilmottaudun, hep! Ja oon myös valmis majottaa kauempaa tulevan, kuhan ei pelkää kissoja cat
Takaisin alkuun Siirry alas
http://mypartnerincrime-pole.blogspot.com/
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Pole jam -ilmoittautumisia otetaan vastaan! Empty
ViestiAihe: Vs: Pole jam -ilmoittautumisia otetaan vastaan!   Pole jam -ilmoittautumisia otetaan vastaan! Icon_minitimeTi Tammi 22, 2008 1:18 pm

*käsi pystyssä* Mää kans, oon tulossa! Kattoo sit saadaanko kimppakyyti Tampereelta vai junailenko...
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
Kirsi
intermediate inverter
intermediate inverter
Kirsi


Viestien lukumäärä : 186
Ikä : 41
Location : Helsinki
Registration date : 15.01.2008

Pole jam -ilmoittautumisia otetaan vastaan! Empty
ViestiAihe: Vs: Pole jam -ilmoittautumisia otetaan vastaan!   Pole jam -ilmoittautumisia otetaan vastaan! Icon_minitimeTi Tammi 22, 2008 1:38 pm

mä voisin kans ainaski alustavasti lupautua tulemaan sekä tarjoamaan majoitusta Smile mulla on semmonen rajoitus vaan että gerbiileitä on että jos on vaarallisen allerginen jyrsijöille tai sitten pelkää mun isoa urheilijamiestä niin voi olla ongelma Smile mutta jos useampikin tarvii tulla mun luo yks ni voin yrittää saada miekkosen muualle ni ois sitten hyvin tilaa Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Nanna H.
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Nanna H.


Viestien lukumäärä : 253
Ikä : 35
Location : Tampere
Registration date : 09.12.2007

Pole jam -ilmoittautumisia otetaan vastaan! Empty
ViestiAihe: Vs: Pole jam -ilmoittautumisia otetaan vastaan!   Pole jam -ilmoittautumisia otetaan vastaan! Icon_minitimeTi Tammi 22, 2008 2:53 pm

Työvuoroista ei voi ola 100% varma mut tuun kyllä jos sen mitenkään pystyn järjestämään. (:
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tampere-showcase.fi
Ashta
Superman
Superman
Ashta


Viestien lukumäärä : 783
Ikä : 39
Location : Tampere
Registration date : 03.01.2008

Pole jam -ilmoittautumisia otetaan vastaan! Empty
ViestiAihe: Vs: Pole jam -ilmoittautumisia otetaan vastaan!   Pole jam -ilmoittautumisia otetaan vastaan! Icon_minitimeTi Tammi 22, 2008 10:18 pm

Meitsi on kanssa messissä jos se vaan töiden osalta on mahdollista, täytyy ainaki merkata kalenteriin tuo välittömästi ettei ainakaa mitää turhaa buukaa samalle päivälle

edittiä. niin ja tampereelta kanssa siis tuun eli kimppakyyti/juna ... jos junalla tulee ni mahdollisesti majoitusta kaipaan (mua ei sit pelota kissat, eikä gerbiilit eikä varsinkaa isot miehet Very Happy)
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tankopantteri.blogspot.com/
nekuliini
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
nekuliini


Viestien lukumäärä : 364
Ikä : 43
Location : Siikajoki
Registration date : 21.12.2007

Pole jam -ilmoittautumisia otetaan vastaan! Empty
ViestiAihe: Vs: Pole jam -ilmoittautumisia otetaan vastaan!   Pole jam -ilmoittautumisia otetaan vastaan! Icon_minitimeTi Tammi 22, 2008 11:49 pm

Minä mietin vielä. Matka kuitenkin sen verran pitkä. Onko tuohon mitään ilmoittautumisaikarajaa?
Takaisin alkuun Siirry alas
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

Pole jam -ilmoittautumisia otetaan vastaan! Empty
ViestiAihe: Vs: Pole jam -ilmoittautumisia otetaan vastaan!   Pole jam -ilmoittautumisia otetaan vastaan! Icon_minitimeKe Tammi 23, 2008 1:55 pm

Ei tietenkään ole aikarajaa! Tarkoitus on vain kartoittaa ihmisten lukumäärää. Jos tulee tosi paljon jengiä, joutuu pidentämään tuota aikaa ettei kaikki ole sisällä yhtaikaa. Sitä vain ajattelin.
Takaisin alkuun Siirry alas
nekuliini
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
nekuliini


Viestien lukumäärä : 364
Ikä : 43
Location : Siikajoki
Registration date : 21.12.2007

Pole jam -ilmoittautumisia otetaan vastaan! Empty
ViestiAihe: Vs: Pole jam -ilmoittautumisia otetaan vastaan!   Pole jam -ilmoittautumisia otetaan vastaan! Icon_minitimeKe Tammi 23, 2008 1:58 pm

Ok. Olen vain niin tottunut, että kissanäyttelyihin pitää ilmoittautua paria kuukautta etukäteen mikäli meinaa mahtua mukaan, niin ajattelin josko tässäkin sitten. Mutta hyvä homma, niin ehtii rauhassa mietiskellä.
Takaisin alkuun Siirry alas
kristalli
intermediate inverter
intermediate inverter
kristalli


Viestien lukumäärä : 137
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 24.01.2008

Pole jam -ilmoittautumisia otetaan vastaan! Empty
ViestiAihe: Vs: Pole jam -ilmoittautumisia otetaan vastaan!   Pole jam -ilmoittautumisia otetaan vastaan! Icon_minitimeTo Helmi 28, 2008 9:57 am

Laitan myöskin ylös kalenteriin..varmistan tuloni vielä lähempänä mutta jejejejejejeeee hyvältä kuulostaa!
Takaisin alkuun Siirry alas
FaeryMe
intermediate spinner
intermediate spinner
FaeryMe


Viestien lukumäärä : 59
Registration date : 23.01.2008

Pole jam -ilmoittautumisia otetaan vastaan! Empty
ViestiAihe: Vs: Pole jam -ilmoittautumisia otetaan vastaan!   Pole jam -ilmoittautumisia otetaan vastaan! Icon_minitimeTo Helmi 28, 2008 5:13 pm

taidan tulla myös paikalle täältä merten takaa.... cheers
Takaisin alkuun Siirry alas
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

Pole jam -ilmoittautumisia otetaan vastaan! Empty
ViestiAihe: Vs: Pole jam -ilmoittautumisia otetaan vastaan!   Pole jam -ilmoittautumisia otetaan vastaan! Icon_minitimeTo Helmi 28, 2008 5:14 pm

Kivaa! Lisää vaan jengiä kehiin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Pole jam -ilmoittautumisia otetaan vastaan! Empty
ViestiAihe: Vs: Pole jam -ilmoittautumisia otetaan vastaan!   Pole jam -ilmoittautumisia otetaan vastaan! Icon_minitimeTo Helmi 28, 2008 9:51 pm

Tamperelaisille sen verran infoa että mä en näillä näkymin voi osallistua kimppakyytiin. Jos paikalle ehdin olen tulossa HKI-Vantaan lentokentältä suoraan.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
annukka
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
annukka


Viestien lukumäärä : 458
Ikä : 47
Location : Helsinki
Registration date : 26.02.2008

Pole jam -ilmoittautumisia otetaan vastaan! Empty
ViestiAihe: pole-jam   Pole jam -ilmoittautumisia otetaan vastaan! Icon_minitimeTo Helmi 28, 2008 11:10 pm

Hei minä kanssa ilmoittaudun What a Face Ja meillekin saa tulla,jos kestää kolmea kissaa ja haukkuvaa koiraa sekä kuorsaavaa miestä..
Takaisin alkuun Siirry alas
http://annukantreenit.blogspot.com
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

Pole jam -ilmoittautumisia otetaan vastaan! Empty
ViestiAihe: Vs: Pole jam -ilmoittautumisia otetaan vastaan!   Pole jam -ilmoittautumisia otetaan vastaan! Icon_minitimePe Helmi 29, 2008 8:56 am

Hei kaikki!

Nyt näyttää siltä, että pole jam -päivä on siirrettävä sunnuntaiksi 6.4.. Tuolle lauantaille on tunkemassa ihan mahdoton määrä polttareita. Käykö teille pitkämatkalaisille mitenkään sunnuntai? Jos aikaistetaan jamit vaikka 15-18 niin että pääsette ajoissa lähtemään kotiin?
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Pole jam -ilmoittautumisia otetaan vastaan! Empty
ViestiAihe: Vs: Pole jam -ilmoittautumisia otetaan vastaan!   Pole jam -ilmoittautumisia otetaan vastaan! Icon_minitimePe Helmi 29, 2008 10:59 am

Mulle käy sunnuntai oikeastaan paremminkin, sikäli, kun en ole aiemmasta reissusta jo liian väsynyt sitten.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
kristalli
intermediate inverter
intermediate inverter
kristalli


Viestien lukumäärä : 137
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 24.01.2008

Pole jam -ilmoittautumisia otetaan vastaan! Empty
ViestiAihe: Vs: Pole jam -ilmoittautumisia otetaan vastaan!   Pole jam -ilmoittautumisia otetaan vastaan! Icon_minitimePe Helmi 29, 2008 2:11 pm

Käy Smile

Vitsi mä tuun hulluksi ilman omaa tankoaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Pole jam -ilmoittautumisia otetaan vastaan! Empty
ViestiAihe: Vs: Pole jam -ilmoittautumisia otetaan vastaan!   Pole jam -ilmoittautumisia otetaan vastaan! Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Pole jam -ilmoittautumisia otetaan vastaan!
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Pole Art 2009 DVD:n tilauksia otetaan vastaan!
» x-pole xpert vastaan fitpole spin?
» Pole Art 2009 - lippujen ennakkovaraus foorumilaisille
» NORDIC POLE EVENT Pole Dance Showcase Oulussa la18.4 su19.4

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Tapahtumat ja Workshopit-
Siirry: