Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Nuhassa/kuumeessa harjoittelu

Siirry alas 
4 posters
KirjoittajaViesti
nekuliini
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
nekuliini


Viestien lukumäärä : 364
Ikä : 43
Location : Siikajoki
Registration date : 21.12.2007

Nuhassa/kuumeessa harjoittelu Empty
ViestiAihe: Nuhassa/kuumeessa harjoittelu   Nuhassa/kuumeessa harjoittelu Icon_minitimeSu Tammi 20, 2008 6:35 pm

Kävipä sitten niin, että aamulla heräsin nenä tukossa, kurkku ja pää kipeänä. Lievää lämpöäkin oli. Lepopäiväksi tämän olin suunnitellut, joten ongelmaa ei vielä ole. Mutta jos sama tilanne on huomenna, pitää kyllä miettiä, viitsiikö tangolle nousta. Jos minulla on vähänkään lämpöä, olo on yleensä todella vetämätön ja jäseniä särkeää. Oletteko te mitä vastaavassa tilanteessa tehneet? Pitäneet tangolta saikkua vai tehneet kevyttä harjoittelua? Kerrankaan minun ei edes tee mieli tehdä mitään kovin suuria ponnistuksia vaativaa. Brrrr. Peiton alla on mukava maata ja ryystää jotain kuumaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Nanna H.
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Nanna H.


Viestien lukumäärä : 253
Ikä : 36
Location : Tampere
Registration date : 09.12.2007

Nuhassa/kuumeessa harjoittelu Empty
ViestiAihe: Vs: Nuhassa/kuumeessa harjoittelu   Nuhassa/kuumeessa harjoittelu Icon_minitimeSu Tammi 20, 2008 7:15 pm

Yleinen ohjehan taitaa olla että kuumessa ei rasiteta itteään yhtään. Ei tee sydämelle hyvää. Mut se onki sit eriasia et tehdäänkö aina niinku neuvotaan.

Mulle ei kuume nouse millään, sen sijaan nenä on jatkuvasti tukossa ja väsynyt olo jne. Enkä mä anna sen häiritä itteniä. Yleensä sitten kun mulla se kuume nousee ni menee melkeen 40 rikki ja sit on niin huono olo ettei ees pystyis tankoilee. Mä kyllä treenaan niin kauan kuin olo sen vaan mitenkään sallii.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tampere-showcase.fi
AdminSusie
Admin
Admin
AdminSusie


Viestien lukumäärä : 341
Ikä : 45
Location : Salo
Registration date : 05.12.2007

Nuhassa/kuumeessa harjoittelu Empty
ViestiAihe: Vs: Nuhassa/kuumeessa harjoittelu   Nuhassa/kuumeessa harjoittelu Icon_minitimeSu Tammi 20, 2008 8:54 pm

mä olen kipeänä aina aivan rättiväsynyt. Että se oikeastaan ehkäisee jo minkään lajin harjoittelua siinä tilassa Sad
Väsymys on mulla monesti enimmäinen oire alkavsta flunnasta/nuhakuumeesta/mystisestä virstaudista.

Suosittelen ainakin olemaan tosi rauhallisesti liikkeellä jos harjoitella meinää nuha-kuume-flunssa tilaisena.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://spinaround.niceboard.net
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Nuhassa/kuumeessa harjoittelu Empty
ViestiAihe: Vs: Nuhassa/kuumeessa harjoittelu   Nuhassa/kuumeessa harjoittelu Icon_minitimeSu Tammi 20, 2008 9:11 pm

No, sanotaan että jos pidät mieluummin puolen vuoden treenitauon sydänlihastulehduksen takia kuin viikon pari flunssan takia ni be my guest. Mulla on tarpeeks monta tuttua saanu sairaana salilta sydänlihastulehduksen tai keuhkokuumeen ettei hirveenä huvita itseään riskeerata.

Lainaus :
Liikunta flunssan aikana
Infektion aikana elimistö on koko ajan kovilla yrittäessään voittaa taudinaiheuttajan ja palauttaa elimistön toiminnan normaaliksi. Liikunnan harrastus ei tällöin ole tietenkään millään tavalla hyödyllistä vaan ainoastaan haitallista. Flunssan alkuvaiheessa on tärkeätä välttää voimakasta rasitusta, mutta pitkällinen vuodelepo ja kevyen liikuskelun välttäminen sairauden alkupäivien jälkeen on harvoin perusteltua. Liiallinen liikunnan harrastus ja urheilu infektion aikana voi johtaa taudin pitkittymiseen ja pahenemiseen ja altistaa komplikaatioille.

Fyysisen rasituksen haitat ovat suurimpia infektion alkupäivinä. Ponnistelua tulee lisätä vasta, kun infektion yleisoireet, kuume, yleinen sairauden tunne ja kohonnut leposyke ovat normaalistuneet. Kilpailutasoiseen ponnisteluun ei voi osallistua kuin vain aivan terveenä.
http://www.mehilainen.fi/dynamic/fin/index.php?module=Sport&func=suomijuoksee&staticPage=3
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
Sponsored content





Nuhassa/kuumeessa harjoittelu Empty
ViestiAihe: Vs: Nuhassa/kuumeessa harjoittelu   Nuhassa/kuumeessa harjoittelu Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Nuhassa/kuumeessa harjoittelu
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Polvia tukevien lihasten harjoittelu

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Yleistä keskustelua Pole Dance asioista-
Siirry: