Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Todella rankka tunti...

Siirry alas 
+19
Cherrie
Misse
elisa
Riuku
Ashta
Henna.C
tasuni
-Hanna-
Hennu/Henriikka
Zahrain
wilmiina
FemmeFatale
johrunna
Catriina
Ish
maimiau
Iina
tankomau
Mortianna
23 posters
Siirry sivulle : 1, 2  Seuraava
KirjoittajaViesti
Anno
Vierailija




Todella rankka tunti... Empty
ViestiAihe: Todella rankka tunti...   Todella rankka tunti... Icon_minitimeSu Tammi 10, 2010 1:50 pm

Olin eilen ekalla tunnilla ja melkein pökerryin sinne saliin jo lämmittelyn jälkeen. Kun tällä palstalla kävin lukemassa eri kokemuksia ekasta tunnista ja siitä kuinka kaikki (koosta ja kunnosta riippumatta) pystyvät osallistumaan tunneille.

Vaikka olen hoikka en ole liikkunut paljonkaan viime aikoina ja tämä tunti oli todellinen shokki keholleni. Tehtiin alkulämmittelyssä esim. 40 punnerrusta joka mulle on ihan liikaa - silloinkin kun olin hyvässä kunnossa en pystynyt tekemään enempää kuin 10. Mutta mitäs siinä tunnilla tekee kun opettaja huutaa vieressä ja kaikki muut ovat todella hyvä kuntoisia ja iloisina vaan punnertavat... :-)

Tänään kroppa on ihan rikki - on niin kipee, että tekee oikein pahaa nytkin istua ja kirjoittaa, sellainen fiilis että kohta pyörtyy - siis vaikka vain istunkin. Toivon vaan, että tämä menee kohta ohi ja ensi tunnille olen hyvässä kunnossa.

Mutta pelottaa vähän mennä sinne uudestaan, vaikka tykkäsinkin tanssimisesta. En halua, että kroppa on sitten näin kipeä..kun mulla ei oikein ole aikaa makailla kotona sängyssä vaan.

Miten siis teillä muilla - onko ollut samanlaista fiilistä? Onko kaikilla muilla ollut yhtä kovat treenit joka kerta alusta saakka? Mikä avuksi tähän särkyyn?
Takaisin alkuun Siirry alas
Mortianna
Superman
Superman
Mortianna


Viestien lukumäärä : 1498
Ikä : 34
Location : Hellsinki
Registration date : 28.07.2009

Todella rankka tunti... Empty
ViestiAihe: Vs: Todella rankka tunti...   Todella rankka tunti... Icon_minitimeSu Tammi 10, 2010 2:21 pm

Hui, kuulostaa rankalta! Very Happy Mä oon ite käynyt P4F:n tunneilla, ja siellä en oo törmänny noin koviin alkulämppiin. Esim Maria K:lla on kivat alkulämpät; niissä tulee lämmin, mutta ne ei oo liian rankat (vaan ihan tarpeeksi mulle!), kun taas Kristiina P:n tunneilla se tekee niitä tuskasia reisijumppaliikkeitä, ja se on musta ihan kamalaa! Very Happy

En tiiä sanooko sulle noi nimet mitään, kun en tiiä missä käyt, mutta vastaus voisi olla että meet jonkun muun ohjaajan tunneille ensikerralla.
Takaisin alkuun Siirry alas
tankomau
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
tankomau


Viestien lukumäärä : 412
Ikä : 41
Location : Helsinki
Registration date : 08.02.2009

Todella rankka tunti... Empty
ViestiAihe: Vs: Todella rankka tunti...   Todella rankka tunti... Icon_minitimeSu Tammi 10, 2010 2:23 pm

Kyllä ne ekat treenit oli todellinen shokki itellekkin ja vielä pahempaa oli se, että menin seuraavana päivänä uudestaan. Joka paikkaan sattui, en pystyny edes nostamaan kynää lattialta. Kyllä toi sun kipuilu kuullostaa siis ihan "normaalilta" Smile Alkulämmittelyissä ei kuitenkaan erotella kuka on ekaa kertaa ja kuka kymmenettä, mutta voihan siellä (?) tehä tietenkin oman kunnon mukaan. En mä ainakaan tee kaikkea jos ei huvita Very Happy mut 40 punnerrusta olis kyllä mullekki aika paha pala ja onneks kukaan opettaja kenen tunnilla käyn ei teetä sellasta..Kannattasko ehkä sunkin kokeilla jotain muuta opettajaa.

Alussa mä hieroin voltarenia koko ajan ja joka paikkaan. En tiedä sit auttoko vaiko ei Razz


cat
Takaisin alkuun Siirry alas
http://miaudesign.spreadshirt.net
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Todella rankka tunti... Empty
ViestiAihe: Vs: Todella rankka tunti...   Todella rankka tunti... Icon_minitimeSu Tammi 10, 2010 3:06 pm

Kuulostaa kyllä todella rankalta! Kannattaa tarvittaessa itse soveltaa hieman alkulämmittelyn aikana - esimerkiksi punnerrukset kannattaa tehdä "tyttöversioina" polvet lattiassa, jos suorin jaloin punnertaminen on liian raskasta. Jos tuntuu oikein raskaalta, jättää viimeiset toistot väliin. Lämmittelyn tarkoitus olisi tosiaan lämmittää ja valmistella keho liikuntaa varten, ei tehdä lihaskuntotreeniä niin, että koko keho on poikki jo ennen varsinaiseen aiheeseen pääsyä.

Ensimmäinen tunti on usein todella rankka, mutta siitä vaan rohkeasti takaisin hevosen selkään. Heti toisen kerran jälkeen lihakset kipeytyvät jo paljon vähemmän. Jos pidät nyt parin viikon tauon ja kokeilet uudelleen, olet taas yhtä kipeänä tunnin jälkeen. Kannattaa pyrkiä seuraavalle tunnille heti, kunhan lihakset tuntuvat taas palautuneen. Siinä voi mennä useampi päiväkin tai jopa viikko, jos et ole harrastanut liikuntaa muutoin hetkeen ja aloitus oli noin rankka.

Komppaan silti muitakin. Kannattaa ehdottomasti kokeilla toista ohjaajaa. Eri ohjaajilla on eri tyylit ja meillä Tampereellakin on eri ohjaajilla ja jopa eri tunneilla hyvin vaihtelevia lämmittelyjä. Mitä raskaampi tunti on tulossa, sitä perusteellisempi alkulämmittely. Silti itse henkilökohtaisesti pidään 40 punnerrusta melko liiallisena tankotuntia ajatellen. Paitsi toki jos punnerrukset teetetään erillissä vaikkapa 10 punnerruksen seteissä ja välissä on riittävästi lepotaukoa, mutta siltikin voisi miettiä harjoitusten monipuolisuutta seuraavaksi. Lisäksi asiantuntevan ohjaajan tulisi osata katsoa tunnin ja lämmittelyn taso ryhmän jäsenten mukaiseksi.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
maimiau
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
maimiau


Viestien lukumäärä : 400
Ikä : 34
Location : Tammela, Tre.
Registration date : 13.06.2009

Todella rankka tunti... Empty
ViestiAihe: Vs: Todella rankka tunti...   Todella rankka tunti... Icon_minitimeSu Tammi 10, 2010 6:03 pm

hui ei ihme että pelästyit! oon tanssinut kohta vuoden kerran-pari viikossa ja voin kertoo et punnerruksia menee ehkä puolet tosta Very Happy
itekin olin ekan tunnin jälkeen totaalisen paskana enkä pystynyt pariin päivään ees kääntämään kylkeä sängyssä. seuraava kerta olikin jo sitte helpompi, ja voi että sitä onnellisuuden tunnetta ko kuukauden jälkeen ei sattunu enää paljon yhtään, vaikka takana oli vasta neljät treenit.

tsemppiä!
Takaisin alkuun Siirry alas
http://parassiskomaailmassa.wordpress.com/
Ish
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 2611
Location : SEINÄJOKI
Registration date : 10.11.2008

Todella rankka tunti... Empty
ViestiAihe: Vs: Todella rankka tunti...   Todella rankka tunti... Icon_minitimeSu Tammi 10, 2010 6:04 pm

40 punnerrusta Shocked
Takaisin alkuun Siirry alas
Anno
Vierailija




Todella rankka tunti... Empty
ViestiAihe: Vs: Todella rankka tunti...   Todella rankka tunti... Icon_minitimeSu Tammi 10, 2010 6:13 pm

Kävisin mielelläni jonkun toisen ohjaajan tunneilla, mutta kun tämä on kaupungin ainoa paikka jossa lajia voi harrastaa ja ainoa ohjaaja joka vetää peruskursseja. On tunnettu aika kovasta tyylistä, mutta en olisi arvannut, että ihan tällaisesta olisi kyse. Multa yks kaveri kysy ennen kuin tunnille menin, että olenko tosissani menossa tän opettajan ryhmään.

Olen ennenkin harrastanut erillaista jumppaa, aerobiciä, voimistelua, tanssia jne. ja siellä on lämppäri tuntunut sellaiselta, että kroppa on vaan lämmin - en siis ole ollut aivan loppu lämmittelyn jälkeen.

Nyt tunne oli sellainen, että tangolla harjoittelusta ei tullut yhtään mitään kun eivät kädet enää jaksaneet nousta, eikä muutenkaan keho enää oikein totellut. Tehtiin tosiaan lihaskuntoa kohottavia liikkeitä ja kaikenmaailman niskaseisontaa sun muuta siltaa. Lisäksi tahti oli tosi kova...siis lämmittelyn jälkeen ei mitään lepäilyä tai aikaa palautua vaan ylös lattialta ja heti tangon kimppuun. Välillä jo ehdin toivoa, että tunti loppuisi mahdollisiman pian. Yleensä noissa muissa harrastuksissa on ollut päinvastainen fiilis, siis ei halua tunnin koskaan loppuvan.

En minä silti luovuta - uudestaan sinne menen ensi viikollakin ja toivon, että kunto tästä todella paranee, että voin kotonakin harjoitella liikkeitä ennen ensi tunnille menoa. On se vaan niin noloa kun opettaja tulee viereen huutamaan, että ei tangolla näytä hyvältä jos ei ole timmissä kunnossa...
Rolling Eyes
Takaisin alkuun Siirry alas
Ish
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 2611
Location : SEINÄJOKI
Registration date : 10.11.2008

Todella rankka tunti... Empty
ViestiAihe: Vs: Todella rankka tunti...   Todella rankka tunti... Icon_minitimeSu Tammi 10, 2010 6:20 pm

Kamalaa! No Ei alkulämmittelyn ole tarkoitus uuvuttaa niin ettei jaksa mitään Shocked

Mä en haluaisi lannistaa ikinä mun oppilaita huutamalla tuollaista.
Muutenkin yritän aina katsoa porukan mukaan jotta mitä, kuinka, miten paljon.
Tulee aivan paha mieli sun puolesta Rolling Eyes
Takaisin alkuun Siirry alas
Catriina
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 10
Registration date : 14.12.2009

Todella rankka tunti... Empty
ViestiAihe: Vs: Todella rankka tunti...   Todella rankka tunti... Icon_minitimeSu Tammi 10, 2010 6:35 pm

Anno kirjoitti:
On se vaan niin noloa kun opettaja tulee viereen huutamaan, että ei tangolla näytä hyvältä jos ei ole timmissä kunnossa...
Rolling Eyes

Great. Mä oon menossa eka tunneille viikon päästä, ja timmistä olen kaukana. Itse olen sitä mieltä, että tässä kunnossa näytän lähinnä naurattavalta tangolla, mutta toivottavasti sitä ei kukaan tule sanomaan minulle ääneen. En minä mitään prota tavoittele, kunhan haluan harrastaa mikä tuntuu kivalle.
Takaisin alkuun Siirry alas
johrunna
intermediate spinner
intermediate spinner
johrunna


Viestien lukumäärä : 86
Ikä : 36
Location : Jyväskylä
Registration date : 19.05.2008

Todella rankka tunti... Empty
ViestiAihe: Vs: Todella rankka tunti...   Todella rankka tunti... Icon_minitimeSu Tammi 10, 2010 7:56 pm

kuulostaa kyllä pahalta Shocked
Kannattanee matkustella eri kaupungeissa kokeilemassa tunteja eri ohjaajilla. Itsekin yritän käydä esim. Rock the Polella silloin tällöin ihan vain sen takia, että näen eri tyylejä ja uusia lämppiä.
Olisi kyllä suuri rikkaus omille oppilailleni, että ohjaajia olisi lisää ja opetus tällöin monipuolisempaa ja erilaista.
( ja nyt vain toivon että kyse ei ollut minun tunneista Very Happy en kyllä ikinä huutaisi oppilaille... )
Takaisin alkuun Siirry alas
Anno
Vierailija




Todella rankka tunti... Empty
ViestiAihe: Vs: Todella rankka tunti...   Todella rankka tunti... Icon_minitimeSu Tammi 10, 2010 8:03 pm

En tahdo ketään pelotella, ei tosiaankaan ollut tarkoitukseni! Tahdoin vain kuulla onko tällainen tavallista ja kuuluu asiaan vai onko tosiaan niin, että kaverini oli oikeassa varoitellessaan opettajasta.

Saattaahan olla, että opettajallakin oli vain huono päivä... hänellä kuulema on aikamoinen tempperamentti ja saattaa sanoa pahastikkin suoraan oppilaalle.. aika monelle hän kävi tunnin aikana sanomassa, että "ei teitä kukaan mies katselisi.." niinpä niin. Mulle kun tämän lajin harrastaminen ei ole mitenkään kiinni seksistä.. vaan ihan tahdon harrastaa tätä tanssina. Minusta tankotanssi näyttää niin kauniilta enkä siitä itse saa minkäänlaista eroottista vibeä.

Kai pitää vaan aikuisena naisena osata sanoa opettajaa vastaan ja kertoa ettei kaikilla ole motiivinaan olla seksikkäitä miestennielijöitä. Minullakin kun on kotona jo aivan mahtava mies joka ihailee minua jo nytkin. Very Happy

Mutta jatketaan tästä ja katsotaan miten menee..kerron seuraavan tunnin jälkeen jatkuiko sama homma vai oliko eka kerta jotenkin poikkeus.
Takaisin alkuun Siirry alas
FemmeFatale
intermediate inverter
intermediate inverter
FemmeFatale


Viestien lukumäärä : 166
Ikä : 37
Location : Helsinki
Registration date : 25.09.2008

Todella rankka tunti... Empty
ViestiAihe: Vs: Todella rankka tunti...   Todella rankka tunti... Icon_minitimeSu Tammi 10, 2010 8:12 pm

ohhoh, kuulostaa kyllä aika oudolta meiningiltä! scratch Toivottavasti toka tunti ois vähän leppoisampi!
Takaisin alkuun Siirry alas
wilmiina
Superman
Superman
wilmiina


Viestien lukumäärä : 675
Ikä : 41
Location : Tampere
Registration date : 10.03.2009

Todella rankka tunti... Empty
ViestiAihe: Vs: Todella rankka tunti...   Todella rankka tunti... Icon_minitimeSu Tammi 10, 2010 9:05 pm

kuulostaa siltä että tiedän kuka on kyseessä..
sille ihmiselle vastaan sanominen ei hyödytä mitään, parhaassa (tai pahimmassa) tapauksessa heittää sut ulos tunnilta...
ja vaikka ei olisikaan kyseinen ihminen niin kuulostaa kuitenki sille että kannattaa vaan yrittää tehdä oman jaksamisen mukaan, ei sen mukaan että miten joku sun ulkonäköä arvostelee...
aivan kamalaa touhua, tosi inhottavaa että tollasta joutuu kokemaan harrastuksen parissa, varsinkin sellasen harrastuksen parissa jonka pitäis olla hauskaa ja parasta...
höh Sad
koitahan selvitä siellä..
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.myspace.com/randomaccidentsband
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Todella rankka tunti... Empty
ViestiAihe: Vs: Todella rankka tunti...   Todella rankka tunti... Icon_minitimeSu Tammi 10, 2010 9:26 pm

Mitä tähän enää sanomaan, paitsi että kaikilla ohjaajilla ei ehkä koulutus ja ammattietiikka valitettavasti ole sitä tasoa, kuin lajin harrastajana ja ihailijana toivoisi.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
Zahrain
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 7
Registration date : 16.11.2009

Todella rankka tunti... Empty
ViestiAihe: Vs: Todella rankka tunti...   Todella rankka tunti... Icon_minitimeSu Tammi 10, 2010 11:20 pm

Kuulostaapa pahalta.. Shocked Alkeiskurssi käyty Sjoella, eikä meidän ope ainakaan ikinä lannistanut ketään, pikemminkin kannustaa!! Jos aikuinen ihminen maksaa tunnista, hänellä on oikeus saada opetus/ohjaus ulkonäköön katsomatta, on minun henk.koht. mielipide.. Itsekään en mikään keijukainen ole, ja ihan saman hymyilevän ohjauksen olen saanut kuin hoikemmatkin osallistujat Very Happy Jotta siitä pisteet Riikalle flower

Itsekin asiakaspalveluammatissa työskentelevänä sanoisin, että äänestä jaloilla -etukäteen maksettua kurssia on toki tylsä jättää kesken ellei ole ihan pakko, mutta jatkossa. Ja siihen asti, tee oman kunnon mukaan, niin minä ainakin teen -jos tuntuu että on ihan poikki niin ei siitä hommasta mitään tule kun ei yksinkertaisesti saa tarpeeksi nopeasti niitä raajoja aseteltua sinne tangolle. Jätä siis suosista sarjoja väliin tai tee hitaammassa tahdissa Wink
Takaisin alkuun Siirry alas
Ish
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 2611
Location : SEINÄJOKI
Registration date : 10.11.2008

Todella rankka tunti... Empty
ViestiAihe: Vs: Todella rankka tunti...   Todella rankka tunti... Icon_minitimeMa Tammi 11, 2010 12:13 am

Lainaus :
Alkeiskurssi käyty Sjoella, eikä meidän ope ainakaan ikinä lannistanut ketään, pikemminkin kannustaa!! Jos aikuinen ihminen maksaa tunnista, hänellä on oikeus saada opetus/ohjaus ulkonäköön katsomatta, on minun henk.koht. mielipide.. Itsekään en mikään keijukainen ole, ja ihan saman hymyilevän ohjauksen olen saanut kuin hoikemmatkin osallistujat Jotta siitä pisteet Riikalle


Kiitos!!Mistään ei tuu niin hyvä mieli ku positiivisesta palautteesta oppilailta Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Hennu/Henriikka
Superman
Superman
Hennu/Henriikka


Viestien lukumäärä : 988
Ikä : 38
Location : Tampere
Registration date : 23.11.2008

Todella rankka tunti... Empty
ViestiAihe: Vs: Todella rankka tunti...   Todella rankka tunti... Icon_minitimeMa Tammi 11, 2010 10:27 am

Anno kirjoitti:
aika monelle hän kävi tunnin aikana sanomassa, että "ei teitä kukaan mies katselisi.." niinpä niin.

Jäätävää Mad
Toivottavasti oli ohjaajalla ees huono päivä, vaikka eipä se selitys paljoo pelasta!
Takaisin alkuun Siirry alas
-Hanna-
Superman
Superman
-Hanna-


Viestien lukumäärä : 947
Ikä : 42
Location : Helsinki
Registration date : 15.02.2008

Todella rankka tunti... Empty
ViestiAihe: Vs: Todella rankka tunti...   Todella rankka tunti... Icon_minitimeMa Tammi 11, 2010 10:49 am

No huh huh, ihan pisti vihaksi lukea!!!! Mad

Ei todellakaan kuulosta asialliselta tai asiantuntevalta tuo opetus! Kyllähän tuossa jo turvallisuuskin kärsii kun huomattavaa kehonhallintaa vaativia akrobaattiaia liikkeitä lähdetään tekemään väsynein lihaksin! Alkulämmittelyn on tarkoitus lämmittää kroppa, ei väsyttää sitä. Ja että vielä menee henkilökohtaisuuksiin ja kuittailee oppilaille, siis ei voi olla totta!!! confused Ärsyttää todella tuollaiset egotripillä olevat ohjaajat, aerobic-harrastuksen parista tiedän yhden sellaisen. Ja ehkä kaikken ärsyttävintä on vielä se, että ohjaavat asioita ihan väärin (kuten kuulosta että tässäkin tapauksessa)...jotenkin sietäisin kukkoilevaa ja suorastaan ilkeääkin käytöstä paremmin jos ammattitaito edes ohajttavan osa-alueen puolesta olisi todella asiantuntevaa ja erinomaista. No, onneksi kaikki tankotanssi-opettajat on olleet todella kannustavia ja asiallisia I love you ...

Mutta älä luovuta, tää on loistava harrastus. Jos se maikka on tosiaan ainut vaihtoehto, kärvistele pari tuntia että opit perusteet, hommaa oma tanko kotiin ja treenaa itsenäisesti. Ja sitten jossain vaiheessa vierailua muihin kaupunkeihin jossa asiallisempaa opetusta. Tai näin mä tekisin...

Kipeitä lihaksia sen sijaan ei kannata säikähtää, ne kuuluu tähän lajiin etenkin aluksi. Tsemppiä! Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

Todella rankka tunti... Empty
ViestiAihe: Vs: Todella rankka tunti...   Todella rankka tunti... Icon_minitimeMa Tammi 11, 2010 11:21 am

öö..siis miksi ihmeessä moista käytöstä pitäisi sietää?? Ellet halua suoraan sanoa, pistä nimetön palautelappu tai sähköpostia välittömästi ohjaajalle itselleen ja sen jälkeen hänen pomolleen, ellei tahti muutu. Ei tuollainen käytös jaloilla äänestämisellä lopu. On vaikea uskoa että edes vakioppilaat tykkäisivät tuollaisesta. Sinä olet maksava asiakas ja sinulla on oikeus tulla kohdelluksi asiallisesti!

*sanoo-Tanja-joka-itse-nolostui-salsatunnilla-oppilaille-hekottelevista-mieskuubalaisopettajista-niin-että-ei-enää-koskaan-astunut-jalallaan-sille-tunnille-eikä-tosiaankaan-valittanut-asiasta-kenellekään*
Takaisin alkuun Siirry alas
Henna.C
Superman
Superman
Henna.C


Viestien lukumäärä : 889
Ikä : 37
Location : Oulu
Registration date : 09.01.2009

Todella rankka tunti... Empty
ViestiAihe: Vs: Todella rankka tunti...   Todella rankka tunti... Icon_minitimeMa Tammi 11, 2010 1:05 pm

No ohhoh.. melkosta touhua. Minähän en kyllä tuollaisia mulkkuja katselis.. Evil or Very Mad
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.henna-c.blogspot.com
wilmiina
Superman
Superman
wilmiina


Viestien lukumäärä : 675
Ikä : 41
Location : Tampere
Registration date : 10.03.2009

Todella rankka tunti... Empty
ViestiAihe: Vs: Todella rankka tunti...   Todella rankka tunti... Icon_minitimeMa Tammi 11, 2010 3:16 pm

tasuni kirjoitti:
öö..siis miksi ihmeessä moista käytöstä pitäisi sietää?? Ellet halua suoraan sanoa, pistä nimetön palautelappu tai sähköpostia välittömästi ohjaajalle itselleen ja sen jälkeen hänen pomolleen, ellei tahti muutu. Ei tuollainen käytös jaloilla äänestämisellä lopu. On vaikea uskoa että edes vakioppilaat tykkäisivät tuollaisesta. Sinä olet maksava asiakas ja sinulla on oikeus tulla kohdelluksi asiallisesti!

jos tämä henkilö tosiaan on se, joksi häntä luulen, on hän oman itsensä pomo ja pyörittänyt kouluaan erittäin pitkään (tankotanssi vain uutena lisänä) ja aiheuttanut useille ihmisille vähintäänkin lieviä syömishäiriöitä ulkonäkökommenteillaan....
ikävä kyllä mikään järkipuhe tai palaute ei taida muuta kun pahentaa tilannetta, toinen asiantunteva ja toimiva tankotanssikoulu kilpailemaan kyseiseen kaupunkiin vaan niin eiköhän sielläkin päässä herätä todellisuuteen Very Happy
tai sitten ei.....................
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.myspace.com/randomaccidentsband
Ish
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 2611
Location : SEINÄJOKI
Registration date : 10.11.2008

Todella rankka tunti... Empty
ViestiAihe: Vs: Todella rankka tunti...   Todella rankka tunti... Icon_minitimeMa Tammi 11, 2010 3:49 pm

Lainaus :
jos tämä henkilö tosiaan on se, joksi häntä luulen, on hän oman itsensä pomo ja pyörittänyt kouluaan erittäin pitkään (tankotanssi vain uutena lisänä) ja aiheuttanut useille ihmisille vähintäänkin lieviä syömishäiriöitä ulkonäkökommenteillaan....
ikävä kyllä mikään järkipuhe tai palaute ei taida muuta kun pahentaa tilannetta, toinen asiantunteva ja toimiva tankotanssikoulu kilpailemaan kyseiseen kaupunkiin vaan niin eiköhän sielläkin päässä herätä todellisuuteen
tai sitten ei.....................


Evil or Very Mad Mad
Takaisin alkuun Siirry alas
Anno
Vierailija




Todella rankka tunti... Empty
ViestiAihe: Vs: Todella rankka tunti...   Todella rankka tunti... Icon_minitimeTi Tammi 12, 2010 1:26 am

Lainaus :
jos tämä henkilö tosiaan on se, joksi häntä luulen, on hän oman itsensä pomo ja pyörittänyt kouluaan erittäin pitkään (tankotanssi vain uutena lisänä) ja aiheuttanut useille ihmisille vähintäänkin lieviä syömishäiriöitä ulkonäkökommenteillaan....
ikävä kyllä mikään järkipuhe tai palaute ei taida muuta kun pahentaa tilannetta, toinen asiantunteva ja toimiva tankotanssikoulu kilpailemaan kyseiseen kaupunkiin vaan niin eiköhän sielläkin päässä herätä todellisuuteen
tai sitten ei.....................

Juu, samasta ihmisestä on sitten kyse.

Olen jo maksanut koko kurssin (kuten ekalla tunnilla oli pakko tehdä) ja minulle se ei ole mikään pikkusumma jonka voin noin vain jättää sikseen. Aion reippaasti käydä nämä viikot pois, ostaa sitten oman tangon ja harjoitella sillä kotona liikkeitä..kunnes kaupunkiin tulee toinen kilpaileva yritys. Ihme ettei tämänkokoisessa kaupungissa ole toista koulua - nämä tunnitkin ovat ihan täynnä! Varmasti menestyisi siis...

Btw..onko vinkkejä mistä saa hankittua tangon hyvään hintaan? Ja voiko sellaisen surutta asentaa vuokra-asunnon muovimattoon? Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
Ashta
Superman
Superman
Ashta


Viestien lukumäärä : 783
Ikä : 39
Location : Tampere
Registration date : 03.01.2008

Todella rankka tunti... Empty
ViestiAihe: Vs: Todella rankka tunti...   Todella rankka tunti... Icon_minitimeTi Tammi 12, 2010 7:55 am

Anno rekisteröidy tänne, niin löydät paljon enemmän keskustelua, kuin mitä nyt näet. Täältä löytyy paljon keskustelua eri tangoista, sekä mahdollisista ongelmista pintojen suhteen Wink
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tankopantteri.blogspot.com/
Riuku
basic inverter
basic inverter
Riuku


Viestien lukumäärä : 46
Location : Vantaa
Registration date : 10.04.2009

Todella rankka tunti... Empty
ViestiAihe: Vs: Todella rankka tunti...   Todella rankka tunti... Icon_minitimeTi Tammi 12, 2010 10:14 pm

Catriina kirjoitti:
Anno kirjoitti:
On se vaan niin noloa kun opettaja tulee viereen huutamaan, että ei tangolla näytä hyvältä jos ei ole timmissä kunnossa...
Rolling Eyes

Great. Mä oon menossa eka tunneille viikon päästä, ja timmistä olen kaukana. Itse olen sitä mieltä, että tässä kunnossa näytän lähinnä naurattavalta tangolla, mutta toivottavasti sitä ei kukaan tule sanomaan minulle ääneen. En minä mitään prota tavoittele, kunhan haluan harrastaa mikä tuntuu kivalle.

Tunnille vaan, epä-timmistä ulkonäöstä huolimatta ei mulle kukaan ole antanut ymmärtää ikinä että tämä ei ole sinun paikkasi. Aloittaessani olin vieläkin kauempana timmistä, mutta silti otettiin erinomaisesti vastaan. Ja laji palkitsee äkkiä: vaikka itse luulee näyttävänsä hassulta niin helpoista peruspyörähdyksistäkin tulee lajia harrastamattomilta ihailevia huokauksia Smile

Mutta ei tuollainen kuulosta rohkaisevalta niitä jotka on miettinyt puoli vuotta että kehtaako tulla tunnille jos nyt joku ylimääräinen jenkkakahva sattuu kulkemaan menossa mukana. Lienee onneksi poikkeustapaus?
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Todella rankka tunti... Empty
ViestiAihe: Vs: Todella rankka tunti...   Todella rankka tunti... Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Todella rankka tunti...
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 2Siirry sivulle : 1, 2  Seuraava
 Similar topics
-

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Lajista kiinnostuneille-
Siirry: