Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Todella rankka tunti...

Siirry alas 
+19
Cherrie
Misse
elisa
Riuku
Ashta
Henna.C
tasuni
-Hanna-
Hennu/Henriikka
Zahrain
wilmiina
FemmeFatale
johrunna
Catriina
Ish
maimiau
Iina
tankomau
Mortianna
23 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2
KirjoittajaViesti
Henna.C
Superman
Superman
Henna.C


Viestien lukumäärä : 889
Ikä : 37
Location : Oulu
Registration date : 09.01.2009

Todella rankka tunti... - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Todella rankka tunti...   Todella rankka tunti... - Sivu 2 Icon_minitimeKe Tammi 13, 2010 10:07 am

Olis mielenkiintoista tietää, että missähän päin Suomee on tällainen tapaus.. tuskin viitit sanoa ääneen?
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.henna-c.blogspot.com
-Hanna-
Superman
Superman
-Hanna-


Viestien lukumäärä : 947
Ikä : 42
Location : Helsinki
Registration date : 15.02.2008

Todella rankka tunti... - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Todella rankka tunti...   Todella rankka tunti... - Sivu 2 Icon_minitimeKe Tammi 13, 2010 2:22 pm

Hyenna kirjoitti:
Olis mielenkiintoista tietää, että missähän päin Suomee on tällainen tapaus.. tuskin viitit sanoa ääneen?

Mulla kanssa mielenkiinto heräsi... Question
Takaisin alkuun Siirry alas
elisa
intermediate inverter
intermediate inverter
elisa


Viestien lukumäärä : 128
Registration date : 13.06.2009

Todella rankka tunti... - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Todella rankka tunti...   Todella rankka tunti... - Sivu 2 Icon_minitimeKe Tammi 13, 2010 2:58 pm

Kiitokset tamperelaisille ohjaajille, jotka oli todella kivoja ja kannustavia. Toisaalla olen törmännyt melko tylyyn ohjaajaan. Kyseessä ei ollut mikään "hirviö", niinkuin edellä puhuttu kuulosti, mutta todella tyly ja vähän pilkallinen. Onneksi samaisella koululla on muitakin ohjaajia....
Takaisin alkuun Siirry alas
Misse
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 22
Registration date : 12.01.2010

Todella rankka tunti... - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Todella rankka tunti...   Todella rankka tunti... - Sivu 2 Icon_minitimeTo Tammi 14, 2010 4:08 am

Olen seurannut keskustelua ja luulen tietäväni mikä kaupunki on kyseessä... olisiko Turku mitään? Ihan vaan arvaus..mutta tietääkseni Turussa on ainoastaan yksi tankoilukoulu rendeer
Takaisin alkuun Siirry alas
Anno
Vierailija




Todella rankka tunti... - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Todella rankka tunti...   Todella rankka tunti... - Sivu 2 Icon_minitimeLa Tammi 16, 2010 6:12 pm

On se ohjaajasta kiinni miten tunti etenee. Tänään meillä oli toinen ohjaaja ja ihan eri fiilis kuin viimeksi. Nyt tiedän valinneeni oikean lajin. Ikävää, että viime viikon ohjaaja ei selvästikkään ole mikään hyvä opettaja. Tällä kertaa ohjaaja oikeasti kertoi meille miksi tehdään niinkuin tehdään ja mikä se tekniikka on. Tästä on hyvä jatkaa.
En tahdo lähteä ketään osoittamaan sormella sillä tämä opettaja näyttää olevan tunnettu tyylistään. Te jotka ette tiedä kenestä on kyse: Onnittelut! sunny
Takaisin alkuun Siirry alas
Cherrie
Superman
Superman
Cherrie


Viestien lukumäärä : 770
Ikä : 36
Registration date : 27.04.2008

Todella rankka tunti... - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Todella rankka tunti...   Todella rankka tunti... - Sivu 2 Icon_minitimeSu Tammi 17, 2010 4:20 pm

Mun mielestä on ihan aiheellista ainakin sanoa missä saa huonoa palvelua ja opetusta ja missä ei, jos ei kerta (tässä tapauksessa) ohjaaja itse sitä tajua koska on niin pihalla. Se on hyväksi kaikille uusille harrastajille, kuka haluais muka olla se joka menee innosta puhkuen tunnille, maksaa itsensä kipeeksi ainoastaan että saa kuulla olevansa liian huono ja läski tankotanssijaksi ja sen jälkeen menee lannistuneena kotiin ja lopettaa harrastuksen sen takia että kukaan ei KEHDANNUT sanoa että opettaja on täys mulkku? Näyttää ohjaajalla ainakin riittävän pokkaa tuollaseen käytökseen, niin samalla mallilla sitten takasinpäinki.

Koska minä ainakin tiedän miten tuo voi vaikuttaa..

Turku mullekin tuli mieleen, että ilmeisesti sitä on kyse.

Editoin vähän ronskimpaa kieltä soukemmalle.. Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
marinen
basic spinner
basic spinner
marinen


Viestien lukumäärä : 8
Registration date : 02.11.2008

Todella rankka tunti... - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Todella rankka tunti...   Todella rankka tunti... - Sivu 2 Icon_minitimeKe Tammi 20, 2010 9:17 am

Täälläkin omakohtaisia kokemuksia ko. koulusta. Parhaimmillaanhan nuo tunnit on ihan mielettömän hauskoja ja koreografiat tosi monipuolisia ja kivoja, mut pahimmillaan aikamoisia boot campeja... Voin vaan sanoa, että tosiaankin tämä kyseinen kaupunki tarvitsis kilpailevan tankokoulun. Vapaaehtoisia? Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Miiukka
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 24
Ikä : 35
Location : Turku
Registration date : 27.11.2009

Todella rankka tunti... - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Todella rankka tunti...   Todella rankka tunti... - Sivu 2 Icon_minitimeKe Tammi 20, 2010 2:26 pm

marinen kirjoitti:
mut pahimmillaan aikamoisia boot campeja...

Hui Shocked Tarkoituksena olisi mennä lauantaina alkavalle kurssille. Aika paljon saanut kuulla huonoa ko paikasta, mutta ehkä sieltä itselle jäisi hyvä fiilis.
Takaisin alkuun Siirry alas
marinen
basic spinner
basic spinner
marinen


Viestien lukumäärä : 8
Registration date : 02.11.2008

Todella rankka tunti... - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Todella rankka tunti...   Todella rankka tunti... - Sivu 2 Icon_minitimeTo Tammi 21, 2010 4:49 pm

Miiukka, ihan avoimin mielin vaan. Smile Mun tankoilun alku tuolla oli ihan mahtavaa ja älyttömän hauskaa, eli kyllä siellä on ihan huippujakin tunteja. Mutta rankkaakin kyllä. Hauskaa tuntia! Tuuhan sitten kertomaan fiiliksistä tunnin jälkeen.
Takaisin alkuun Siirry alas
Miiukka
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 24
Ikä : 35
Location : Turku
Registration date : 27.11.2009

Todella rankka tunti... - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Todella rankka tunti...   Todella rankka tunti... - Sivu 2 Icon_minitimeTo Tammi 21, 2010 8:43 pm

marinen kirjoitti:
Miiukka, ihan avoimin mielin vaan. Smile Mun tankoilun alku tuolla oli ihan mahtavaa ja älyttömän hauskaa, eli kyllä siellä on ihan huippujakin tunteja. Mutta rankkaakin kyllä. Hauskaa tuntia! Tuuhan sitten kertomaan fiiliksistä tunnin jälkeen.

Kiitos kannustuksesta Smile Into piukeana odottanut jo peräti vuoden tuonne kurssille pääsyä. Nyt vihdoin tuli sopiva sauma tuonne menoon. Tuskin maltan odottaa lauantaina Very Happy Toivottavasti voi tulla hyvillä mielin tänne sitten hypettämään tankoilua Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Miiukka
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 24
Ikä : 35
Location : Turku
Registration date : 27.11.2009

Todella rankka tunti... - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Todella rankka tunti...   Todella rankka tunti... - Sivu 2 Icon_minitimeLa Tammi 23, 2010 5:10 pm

Wau, olipas se mukava tunti Smile Pelkäsin jo ennen tuntia, että tulen lentämään henkisesti perseelleni ja kaikki odotukseni tankotanssia kohtaan osottautuu ihan vääriksi. Tunti oli todella mukava ja opettaja oli tosi mukava Smile Itse Taina ei ollut tosin opettamassa vaan Jenni(?). Tuskin maltan odottaa ens lauantaita Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
marinen
basic spinner
basic spinner
marinen


Viestien lukumäärä : 8
Registration date : 02.11.2008

Todella rankka tunti... - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Todella rankka tunti...   Todella rankka tunti... - Sivu 2 Icon_minitimeMa Tammi 25, 2010 7:26 pm

No hyvä, että oli hyvä kokemus ja kiva tunti! Jenni onkin tosi huippu tyyppi! Smile Saitko hyvät mustelmat? Wink
Takaisin alkuun Siirry alas
Miiukka
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 24
Ikä : 35
Location : Turku
Registration date : 27.11.2009

Todella rankka tunti... - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Todella rankka tunti...   Todella rankka tunti... - Sivu 2 Icon_minitimeTi Tammi 26, 2010 2:59 am

marinen kirjoitti:
No hyvä, että oli hyvä kokemus ja kiva tunti! Jenni onkin tosi huippu tyyppi! Smile Saitko hyvät mustelmat? Wink

Hän oli kyllä hyvin mukava Smile

Mustelmia kyllä löytyy Very Happy kädestä paloi nahka, sormi aukesi verille ja jokainen lihas oli seuraavana päivänä niin kipeänä, että ei voinut edes uneksia kyljellään nukkumisesta Very Happy Venyttelyllä onneksi pahimmat kivut lähteneet. Lauantain tuntia tässä jo innolla odottelee.
Takaisin alkuun Siirry alas
Miracle
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 12
Ikä : 37
Location : Turku
Registration date : 13.11.2009

Todella rankka tunti... - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Todella rankka tunti...   Todella rankka tunti... - Sivu 2 Icon_minitimePe Tammi 29, 2010 9:40 am

Oon kanssa käynyt nyt muutamilla puhutun paikan tankotunneilla ja oon sitten taas tykännyt tosi paljon! Toki opettaja käyttää ronskia kieltä ja melkosia ilmaisuja, mutta en oo ymmärtänyt niitä mitenkään henkilökohtaisiksi piikeiksi (tai sitten en oo vaan tajunnu solvauksia tongue )

Mutta tosi hauskoja tunteja on ollut!! voin suositella ja suosittelen Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
npeltoni
intermediate spinner
intermediate spinner
npeltoni


Viestien lukumäärä : 56
Ikä : 38
Location : Helsinki
Registration date : 25.04.2009

Todella rankka tunti... - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Todella rankka tunti...   Todella rankka tunti... - Sivu 2 Icon_minitimeMa Helmi 22, 2010 12:29 pm

Olen kans käynyt tuolla samaisessa tanssikoulussa monet vuodet aikoinaan ennen kuin tankotanssista edes tiedettiin mitään. Opettaja tosiaan on melko temperamenttinen ja sanoi välillä aika pahojakin juttuja oppilaille, mutta ne jotka tuntee tän opettajan niin tietää, että se on kaikille samanlainen, eikä tarkoita henkilökohtaisesti. Et ole ainoa:) Tsemppiä treenailuun!
Takaisin alkuun Siirry alas
FemmeFatale
intermediate inverter
intermediate inverter
FemmeFatale


Viestien lukumäärä : 166
Ikä : 37
Location : Helsinki
Registration date : 25.09.2008

Todella rankka tunti... - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Todella rankka tunti...   Todella rankka tunti... - Sivu 2 Icon_minitimeTi Elo 17, 2010 4:11 pm

marinen kirjoitti:
Täälläkin omakohtaisia kokemuksia ko. koulusta. Parhaimmillaanhan nuo tunnit on ihan mielettömän hauskoja ja koreografiat tosi monipuolisia ja kivoja, mut pahimmillaan aikamoisia boot campeja... Voin vaan sanoa, että tosiaankin tämä kyseinen kaupunki tarvitsis kilpailevan tankokoulun. Vapaaehtoisia? Smile


Pikkulinnuilta olen kuullut, että mm. opiskelutoverini alkaa syksyllä opettamaan tankotanssia Tanssistudio Funkylla!! sinne siis testailemaan Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
wilmiina
Superman
Superman
wilmiina


Viestien lukumäärä : 675
Ikä : 41
Location : Tampere
Registration date : 10.03.2009

Todella rankka tunti... - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Todella rankka tunti...   Todella rankka tunti... - Sivu 2 Icon_minitimeTi Elo 17, 2010 5:09 pm

oi mahtavaa!!
mun vanha tanssikaveri omistaa funkyn, hyvä että alottavat tunnit!!
jee!
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.myspace.com/randomaccidentsband
Sponsored content





Todella rankka tunti... - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Todella rankka tunti...   Todella rankka tunti... - Sivu 2 Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Todella rankka tunti...
Takaisin alkuun 
Sivu 2 / 2Siirry sivulle : Edellinen  1, 2
 Similar topics
-

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Lajista kiinnostuneille-
Siirry: