Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Lihasharjoittelu tangolla

Siirry alas 
5 posters
KirjoittajaViesti
Johanna
intermediate spinner
intermediate spinner



Viestien lukumäärä : 98
Ikä : 38
Location : Helsinki
Registration date : 20.01.2010

Lihasharjoittelu tangolla Empty
ViestiAihe: Lihasharjoittelu tangolla   Lihasharjoittelu tangolla Icon_minitimeLa Helmi 13, 2010 9:42 am

Meille tuli eilen ihkaensimmäinen tanko, nimeltään Pätkä, kotiin.
Olen yrittänyt tässä mietiskellä, että miten salillä käyvä avokkini saisi myös jotain irti tangosta.

Eli kysymys on: miten lihaskuntoa voi parantaa tangon avulla? Videoita ja ihan vaan ohjeita otetaan innolla vastaan. cyclops
Takaisin alkuun Siirry alas
Em Kay
Superman
Superman
Em Kay


Viestien lukumäärä : 868
Ikä : 42
Registration date : 30.10.2009

Lihasharjoittelu tangolla Empty
ViestiAihe: Vs: Lihasharjoittelu tangolla   Lihasharjoittelu tangolla Icon_minitimeLa Helmi 13, 2010 9:59 am

Mulla on pari liikettä joitain teen tangolla ihan vaan lihaskunnon kasvattamiseksi:

1) Pistä miehes istumaan polviensa päälle tangon juureen ja pistä se kiipeämään tankoa ylös pelkillä käsivoimilla (jalat ei a koskea tankoa). Ja jos pääsee ylös, niin samalla tavalla alas!
2) Mun mies tekee jonkin verran staattisia pitoja tangolla. Eli vastaote (tms. vastaava) ja kropan ojennus. Vaikeimpana taitaa olla chinese flag:
https://www.youtube.com/watch?v=i2juWpAbh-A&feature=related
3) Shoulder mount on varmasti haastava myös miehille:
https://www.youtube.com/watch?v=dwNgychsN1Q&feature=PlayList&p=CC212430A80954C1&index=17

Tässä muutama mun vinkki! Mutta kyllä sillä tangolla voi tehdä vähän vaikka mitä lihaskunnon kasvattamiseksi! Basketball
Takaisin alkuun Siirry alas
Mortianna
Superman
Superman
Mortianna


Viestien lukumäärä : 1498
Ikä : 34
Location : Hellsinki
Registration date : 28.07.2009

Lihasharjoittelu tangolla Empty
ViestiAihe: Vs: Lihasharjoittelu tangolla   Lihasharjoittelu tangolla Icon_minitimeLa Helmi 13, 2010 2:59 pm

Takanoja, ja siitä vatsalihaksia.
Takaisin alkuun Siirry alas
Ish
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 2611
Location : SEINÄJOKI
Registration date : 10.11.2008

Lihasharjoittelu tangolla Empty
ViestiAihe: Vs: Lihasharjoittelu tangolla   Lihasharjoittelu tangolla Icon_minitimeLa Helmi 13, 2010 5:28 pm

Mulla on kamalasti tuohon liittyviä juttuja, mutta lemppari on kyllä tuo että istutaan lattialle, jalat suorana tangon molemmin puolin ( ei puristeta tankoa jaloilla) ja siitä nostellaan ittiänsä ylöspäin niin paljon ku sielu sietää I love you
Vatsoja tykkään tehdä kans olkanousu-tyyliin. Tanko pään viereen, käsillä kiinni ja jalat suorana hitaasti alkaa nostaa niin kauan suoraan ylös et prse nousee maasta. Ja hitaatsi alas. Kyllä tuntuu jos tekee kunnolla. Razz
Takaisin alkuun Siirry alas
Marie
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Marie


Viestien lukumäärä : 301
Ikä : 37
Location : Toijala
Registration date : 28.04.2009

Lihasharjoittelu tangolla Empty
ViestiAihe: Vs: Lihasharjoittelu tangolla   Lihasharjoittelu tangolla Icon_minitimeLa Helmi 13, 2010 7:45 pm

Mun mies tekee vatsoja tangolla ihan vaan invertti tai jamilla ote ja siitä vatsoilla puristuksia polvet rintaan ehkä vähän kallistusta ja takas sarjoissa. sit just liput ilman jalkoja kiipeeminen (karuselli jaloin pitäen etäisyyden tankoon pyörien), handsprinnejä tosin omalla on vähä viel tekniikka hakusessa.. Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Johanna
intermediate spinner
intermediate spinner



Viestien lukumäärä : 98
Ikä : 38
Location : Helsinki
Registration date : 20.01.2010

Lihasharjoittelu tangolla Empty
ViestiAihe: Vs: Lihasharjoittelu tangolla   Lihasharjoittelu tangolla Icon_minitimeLa Helmi 13, 2010 8:04 pm

Kuullostaa kaikki oikein hyvältä. Pitää välittää tietoa eteenpäin Smile

Vielä jos tulee jotain mieleen niin otetaan ilolla vastaan. Mä olen vielä niin alottelija etten osaa itse kasata tietoja harjotuksiksi afro
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Lihasharjoittelu tangolla Empty
ViestiAihe: Vs: Lihasharjoittelu tangolla   Lihasharjoittelu tangolla Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Lihasharjoittelu tangolla
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Astrologiaa tangolla :)
» Madonna tangolla!
» Miehet tangolla

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Yleistä keskustelua Pole Dance asioista-
Siirry: