Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Napalävistys ja tankoilu?

Siirry alas 
+17
Rivqa
Hilima
tints
Kiki_
TankoJassu
minnamaria
Saila
Säre
salama
Iiris
Marie
tiko
maimiau
Iina
Ish
Nins
piija
21 posters
Siirry sivulle : 1, 2  Seuraava
KirjoittajaViesti
piija
basic inverter
basic inverter
piija


Viestien lukumäärä : 39
Ikä : 36
Location : Tampere ja ajoittain Oulu
Registration date : 15.03.2010

Napalävistys ja tankoilu? Empty
ViestiAihe: Napalävistys ja tankoilu?   Napalävistys ja tankoilu? Icon_minitimeTi Maalis 16, 2010 6:32 pm

Monella harrastajalla varmasti löytyy napaläväri joten vastatkaa ihmeessä, että kuinka kauan uusi napakoru vihoittelee tankoillessa? Nyt on täytynyt pitää jo 2kk taukoa Sad Erityisesti vatsaa venyttäessä koru tuntuu kiristävän ikävästi. Helpottaahan tämä ajan kanssa? Pakkohan sen on Shocked
Takaisin alkuun Siirry alas
Nins
intermediate spinner
intermediate spinner
Nins


Viestien lukumäärä : 82
Ikä : 42
Location : Joensuu
Registration date : 21.01.2008

Napalävistys ja tankoilu? Empty
ViestiAihe: Vs: Napalävistys ja tankoilu?   Napalävistys ja tankoilu? Icon_minitimeTi Maalis 16, 2010 8:53 pm

Eikös napalävistyksen paranemisajaksi ole mainittu n.9 kk..? Itselläni meni tosin varmasti yli vuosi... Mutta mun lävistys on jo 12 vuotta vanha, eikä tankoilua ole haitannut sikäli millään muotoa koskaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
Ish
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 2611
Location : SEINÄJOKI
Registration date : 10.11.2008

Napalävistys ja tankoilu? Empty
ViestiAihe: Vs: Napalävistys ja tankoilu?   Napalävistys ja tankoilu? Icon_minitimeTi Maalis 16, 2010 9:08 pm

Mulla ei oo ollu ongelmia, mutta tuo on kyllä jököttäny jo kauemman aikaa mahas..
Takaisin alkuun Siirry alas
piija
basic inverter
basic inverter
piija


Viestien lukumäärä : 39
Ikä : 36
Location : Tampere ja ajoittain Oulu
Registration date : 15.03.2010

Napalävistys ja tankoilu? Empty
ViestiAihe: Vs: Napalävistys ja tankoilu?   Napalävistys ja tankoilu? Icon_minitimeTi Maalis 16, 2010 10:25 pm

tsiises... pittääpä oottaa vielä tovi ja alottaa sitte rauhallisesti :/
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Napalävistys ja tankoilu? Empty
ViestiAihe: Vs: Napalävistys ja tankoilu?   Napalävistys ja tankoilu? Icon_minitimeTi Maalis 16, 2010 10:46 pm

Mulla oli vuoden verran jo melkein kunnes piti ottaa pois. Tosin ei mulla parantunu ikinä salilla käydessä tai muutenkaa, mun pitäis pukeutua varmaa johonki navan edestä auki olevaan korsettiin 24/7 jos meinaisin et napakoru ei kettuilis mulle. Ehkä uus yritys taas jahka arvet vanhasta paranee. Joku päivä mulla on tossa tarpeeks arpea että se koru jää sen arpimöllykän taakse eikä puske enää ulos Suspect
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
maimiau
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
maimiau


Viestien lukumäärä : 400
Ikä : 34
Location : Tammela, Tre.
Registration date : 13.06.2009

Napalävistys ja tankoilu? Empty
ViestiAihe: Vs: Napalävistys ja tankoilu?   Napalävistys ja tankoilu? Icon_minitimeTi Maalis 16, 2010 11:13 pm

joo kyhän noissa on tosi pitkät paranemisajat :/ on vähä kummallista et napa on nii yleinen lävistys koska se on myöski niitä kaikkein hitaimpia toipumaan ja tuppaa tosi monella kasvamaan ulos.

jos koru ihan konkreettisesti kiristää niin pitäsköhän siihen vaihtaa pitempi tappi? siis jos se tosiaan on liian lyhyt, voihan olla et kiristyksen tunne johtuu vaan ärtyneestä reijästä, jonka ympärillä iho on viel nii turvonnu ettei se jousta. mut kyl toi aikaa myöten helpottaa! (tai kuten myös kävi ilmi, joskus ei Very Happy) annat sen vaan olla rauhassa. siihen voi mennä yli vuoskii jos sille päälle sattuu, kaks kuukautta on siis tosi lyhyt aika.
jos pelkäät et koru hankautuu tai muuten ottaa osumia tankoillessa ni voihan siihe päälle teipata tanssimisen ajaks sideharsoo tai mitä ne haavalaput nyt onkaan. ja ottaa ne sit tietty heti pois ko ei enää heilu tangolla ettei reikä turhaan haudu.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://parassiskomaailmassa.wordpress.com/
tiko
intermediate inverter
intermediate inverter
tiko


Viestien lukumäärä : 123
Ikä : 48
Location : Helsinki
Registration date : 03.02.2010

Napalävistys ja tankoilu? Empty
ViestiAihe: Vs: Napalävistys ja tankoilu?   Napalävistys ja tankoilu? Icon_minitimeKe Maalis 17, 2010 8:37 am

Kuinka uusi lävistys on kyseessä?

Itselläni on jo ollut useamman vuoden ajan lävistys ja tankoillessa ainut mistä se ärtyy on silloin kun tanko painaa täydellä voimalla suoraan koruun. Tuoksi ajaksi olen yksinkertaisesti ottanut korun pois ja laittanut takaisin treenin jälkeen.
Takaisin alkuun Siirry alas
piija
basic inverter
basic inverter
piija


Viestien lukumäärä : 39
Ikä : 36
Location : Tampere ja ajoittain Oulu
Registration date : 15.03.2010

Napalävistys ja tankoilu? Empty
ViestiAihe: Vs: Napalävistys ja tankoilu?   Napalävistys ja tankoilu? Icon_minitimeMa Maalis 29, 2010 7:05 pm

pitääpä kokeilla tota sideharsoo. viimeksi ku räpistelin tangolla ni kauhia kilinä kuulu ku tuo ossu tankoon, mut eipä ärtyny niin pahasti ku olis luullu Smile pian uskaltaa lähteä jo tunneillekin reenaan reippaammin!
Takaisin alkuun Siirry alas
Marie
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Marie


Viestien lukumäärä : 301
Ikä : 37
Location : Toijala
Registration date : 28.04.2009

Napalävistys ja tankoilu? Empty
ViestiAihe: Vs: Napalävistys ja tankoilu?   Napalävistys ja tankoilu? Icon_minitimeTi Maalis 30, 2010 3:28 pm

Mulla on kans ollu jo niin vanha koru kun alotin tankoilun et ei ole kokeusta siitä kun se on viel uus.. mut ei mulla ole koksaan koru millän muotoo haitannu. Kun alottelin tankoilua se joskus hiersi jossain kehdossa mut seki oli vaan sen hetken kun tein liikettä ei jääny kipeeks. Mut kai tääkin on tas näitä asioita et toisilla se paranee hyvin toisilla ei oikeen koskaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
Iiris
intermediate spinner
intermediate spinner
Iiris


Viestien lukumäärä : 80
Location : Helsinki
Registration date : 20.05.2009

Napalävistys ja tankoilu? Empty
ViestiAihe: Vs: Napalävistys ja tankoilu?   Napalävistys ja tankoilu? Icon_minitimeTo Huhti 01, 2010 10:22 am

Mulla on myös jo useampia vuosia vanha lävistys. Ei ole haitannut yhtään, mutta kun aloitin tankoilun otin korun aina välillä pois ihan varmuuden vuoksi. Nyt oon pitänyt koko ajan tankoillessa. Olisin ehkä varovainen sellaisten korujen kanssa, joista roikkuu erilaisia härpäkkeitä!
Takaisin alkuun Siirry alas
salama
basic inverter
basic inverter
salama


Viestien lukumäärä : 36
Location : Jyväskylä
Registration date : 21.07.2010

Napalävistys ja tankoilu? Empty
ViestiAihe: Vs: Napalävistys ja tankoilu?   Napalävistys ja tankoilu? Icon_minitimeMa Marras 15, 2010 1:14 pm

Lueskelin Vertical Dance foorumia ja yllätyin kuinka moni kertoi tarinaa siitä että napakoru (varmaan tappi) olisi jäänyt x-polessa niiden kiristysruuvien reikään ja revennyt. Auts! Olin miettiny jo jonkin aikaa että pitäisikö tuo koru ottaa pois etten naarmuttaisi tankoa (oli sellainen tähtikoru jolla enempi mahdollisuus tehdä tangolle hallaa kuin vain sileällä korulla). Täällä harrastajilla nähtävästi ihan hyviä kokemuksia parantuneiden lävistysten kanssa, mutta päädyin kuitenkin ottamaan omani pois... Ihan varmuuden vuoksi. Päätöstä oikeastaan helpotti sekin että koru oli ollut minulla jo melkein 10 vuotta enkä siihen niin kovin kiintynyt enää ollut, ihan söpöhän se on mutta eipähän ainakaan tarvitse nyt miettiä revinkö itseäni tankoon vai olisiko mahdollista tuhota omaani/studion tankoja Smile Uskon nimittäin aina että jos jonkun vahingon on mahdollista käydä niin se varmasti käy mulle jocolor
Takaisin alkuun Siirry alas
Säre
pole beginner
pole beginner
Säre


Viestien lukumäärä : 3
Ikä : 33
Registration date : 08.10.2010

Napalävistys ja tankoilu? Empty
ViestiAihe: Vs: Napalävistys ja tankoilu?   Napalävistys ja tankoilu? Icon_minitimeMa Marras 15, 2010 4:39 pm

Itse otin napakorun juuri pari viikkoa ennen kun aloin tunneilla käymään. Tietenkin lävistys ärtyi mutta kun vaihdoin tapin renkaaseen ei ole enään mitään ongelmaa ollut! Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Saila
Superman
Superman
Saila


Viestien lukumäärä : 1166
Ikä : 35
Location : Turku
Registration date : 27.05.2008

Napalävistys ja tankoilu? Empty
ViestiAihe: Vs: Napalävistys ja tankoilu?   Napalävistys ja tankoilu? Icon_minitimeMa Marras 15, 2010 7:42 pm

salama kirjoitti:
Lueskelin Vertical Dance foorumia ja yllätyin kuinka moni kertoi tarinaa siitä että napakoru (varmaan tappi) olisi jäänyt x-polessa niiden kiristysruuvien reikään ja revennyt. Auts!

hyi kamala! pale
Takaisin alkuun Siirry alas
Ish
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 2611
Location : SEINÄJOKI
Registration date : 10.11.2008

Napalävistys ja tankoilu? Empty
ViestiAihe: Vs: Napalävistys ja tankoilu?   Napalävistys ja tankoilu? Icon_minitimeMa Marras 15, 2010 8:03 pm

Täällä nöpöttää kaks navas eikä mitään ongelmaa. Kesällä kun toisen otin niin ne kerälle mennessä lähinnä
toisiaan vasten napsutteli ja se saatto kirpasta, mutta tangon kans ei ongelmaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
salama
basic inverter
basic inverter
salama


Viestien lukumäärä : 36
Location : Jyväskylä
Registration date : 21.07.2010

Napalävistys ja tankoilu? Empty
ViestiAihe: Vs: Napalävistys ja tankoilu?   Napalävistys ja tankoilu? Icon_minitimeMa Marras 15, 2010 9:11 pm

Ish kirjoitti:
Täällä nöpöttää kaks navas eikä mitään ongelmaa.

Joo tää on kai se yleisempi kokemus, niin kuin ei mullakaan omani kanssa ollut ongelmia. Ajattelin kuite että kun mulle oli jo aivan sama melkein onko sitä vai ei, niin otetaas pois ettei tulekaan ongelmia. Viitaten edellisen viestini viimeiseen lauseeseen Wink
Takaisin alkuun Siirry alas
piija
basic inverter
basic inverter
piija


Viestien lukumäärä : 39
Ikä : 36
Location : Tampere ja ajoittain Oulu
Registration date : 15.03.2010

Napalävistys ja tankoilu? Empty
ViestiAihe: Vs: Napalävistys ja tankoilu?   Napalävistys ja tankoilu? Icon_minitimeMa Marras 15, 2010 11:37 pm

siis HYI mitä hitsiä?! nuihin reikiin jääny joillakin. ihan _karseeta_! osaapahan nytten varoa sitä sitten O_o
Takaisin alkuun Siirry alas
minnamaria
intermediate spinner
intermediate spinner
minnamaria


Viestien lukumäärä : 66
Ikä : 34
Location : Lahti
Registration date : 03.01.2010

Napalävistys ja tankoilu? Empty
ViestiAihe: Vs: Napalävistys ja tankoilu?   Napalävistys ja tankoilu? Icon_minitimePe Marras 19, 2010 6:33 pm

Mulla on semmone iso killutin navassa, tuli huomattuu että sen kanssa ainaki saa olla varovaine... Pari viikkoo sitten kolahti tankoon ihan kunnolla, pääs jotenkin vääntyy sellaseen asentoon siinä navassa että reikä saatto ihan skidisti revetä siitä alemmasta reiästä ja oli ainaki viikon tosi kipee. Nyt se on jo kunnossa ja näkyvää damagea ei jääny, kunha toi rupi reiän vieressä paranee Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
TankoJassu
pole beginner
pole beginner



Viestien lukumäärä : 2
Registration date : 12.06.2011

Napalävistys ja tankoilu? Empty
ViestiAihe: Vs: Napalävistys ja tankoilu?   Napalävistys ja tankoilu? Icon_minitimePe Kesä 24, 2011 8:09 am

Mulla on kerran navasta tullut verta ja silloinkin koru oli ollut jo ainakin 9 kk...
Takaisin alkuun Siirry alas
Kiki_
basic spinner
basic spinner
Kiki_


Viestien lukumäärä : 5
Registration date : 27.12.2010

Napalävistys ja tankoilu? Empty
ViestiAihe: Vs: Napalävistys ja tankoilu?   Napalävistys ja tankoilu? Icon_minitimeTo Heinä 14, 2011 1:11 pm

auts, aika paha jos tohon x-polen reikiin jäis kiinni Razz
itsellä ei oo ollu mitään ongelmaa napakorun kanssa, oikeestaan sitä ei ole edes huomannut tankoillessa, tosin itsellä jo muutaman vuoden vanha koru.
Takaisin alkuun Siirry alas
tints
basic inverter
basic inverter



Viestien lukumäärä : 47
Ikä : 34
Location : Helsinki
Registration date : 18.12.2010

Napalävistys ja tankoilu? Empty
ViestiAihe: Vs: Napalävistys ja tankoilu?   Napalävistys ja tankoilu? Icon_minitimeTo Heinä 14, 2011 2:06 pm

Mulla oli napalävistys ilman korua kolme vuotta ja nyt laitoin sen takasin. Ei siis tarvinnut lävistää uudelleen, mutta pikkasen kuitenkin kipeänä uudelleen avaamisesta ja venytyksestä. Tankotunnilla ei oikeestaa pahemmin haitannu menoa. Pikkasen liikkeistä poistuessa krusifiksin kautta saatto koru osua tankoon, mutta ei sekään kauheesti sattunut.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://danceasfast.blogspot.com
Hilima
pole beginner
pole beginner



Viestien lukumäärä : 3
Registration date : 28.12.2011

Napalävistys ja tankoilu? Empty
ViestiAihe: Vs: Napalävistys ja tankoilu?   Napalävistys ja tankoilu? Icon_minitimeKe Joulu 28, 2011 7:36 pm

HOX!
Kannattaa vaihtaa korut BIOPLAST koruiksi. Monella iho hylkii metallikoruja, ja napakorut varsinkin kasvavat herkästi ulos. Mutta bioplastia kestävät paremmin...
Esim BARBARELLA.se löytyy kaikkiin lävistyksiin bioplastit!
Takaisin alkuun Siirry alas
Rivqa
basic inverter
basic inverter
Rivqa


Viestien lukumäärä : 39
Ikä : 33
Location : Rovaniemi
Registration date : 14.12.2011

Napalävistys ja tankoilu? Empty
ViestiAihe: Vs: Napalävistys ja tankoilu?   Napalävistys ja tankoilu? Icon_minitimeKe Joulu 28, 2011 7:41 pm

Empä ole ennen kuullut tämmösistä bioplast -koruista. Miten ne eroaa kirurginteräksisistä koruista? Muovisiako?
Takaisin alkuun Siirry alas
hpl
intermediate inverter
intermediate inverter
hpl


Viestien lukumäärä : 139
Ikä : 36
Location : Tornio
Registration date : 17.10.2011

Napalävistys ja tankoilu? Empty
ViestiAihe: Vs: Napalävistys ja tankoilu?   Napalävistys ja tankoilu? Icon_minitimeKe Joulu 28, 2011 7:52 pm

Huh, mie en ainakaan ole uskaltanu pitää napakorua tankoillessa Very Happy ensinnäkin ettei se vain naarmuta tankoa ja toiseksi kammoaisin jos se repeäis :O Mullaki on aina semmosia isompia koruja tuossa, eli ihan suosiolla olen tunneille ottanut ne pois.. Minun käsittääkseni tuo Bioplast on jotain muoviseosta.. Tämmösen tekstin löysin Romeo & Julian sivuilta;

"Tämänhetkisen tietämyksen mukaan Bioplast täyttää materiaalina lävistyskoruihin asetetut vaatimukset kaikkialla maailmassa. Valmistaja kertoo Bioplastista seuraavaa:

* Bioplast on luonnonmukainen materiaali.

* Bioplast on joustava.

* Bioplast voidaan leikata mihin tahansa pituuteen ja jengoittaa kaikille metalli- tai muovipalloille.

* Bioplastilla lävistetyillä tavataan vähemmän turvotusta ja tulehduksia.

* Bioplastilla tehdyt lävistykset paranevat nopeammin kuin muilla materiaaleilla tehdyt lävistykset.

* Bioplast ei aiheuta allergisia reaktioita (nikkelivapaa).

* Bioplast voidaa puhdistaa autoklaavissa 121 celsiusasteeseen saakka.

* Bioplast on hinnaltaan erittäin kilpailukykyinen ja saatavana 8 värillä.

* Bioplast on yksi parhaista materiaaleista ensilävistyksiin.

* Vaikka Bioplast on testatessa todettu luonnonmukaiseksi, ei se anna takeita että koru sopisi 100 % varmuudella kaikille ihmisille. Jos saat Bioplastista oireita, valmistaja neuvoo kääntymään lääkärin puoleen." "
Takaisin alkuun Siirry alas
Hilima
pole beginner
pole beginner



Viestien lukumäärä : 3
Registration date : 28.12.2011

Napalävistys ja tankoilu? Empty
ViestiAihe: Vs: Napalävistys ja tankoilu?   Napalävistys ja tankoilu? Icon_minitimeKe Joulu 28, 2011 8:33 pm

Juu muovikoruja on.
Itse en enää muita lävistyskoruja käytäkkään ja kaikki jotka olen saanut "käännytettyä" ovat huomanneet niiden olevan ihan ykkösiä. Joustavaa mutta kestävää materiaalia.
Takaisin alkuun Siirry alas
Ish
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 2611
Location : SEINÄJOKI
Registration date : 10.11.2008

Napalävistys ja tankoilu? Empty
ViestiAihe: Vs: Napalävistys ja tankoilu?   Napalävistys ja tankoilu? Icon_minitimeKe Joulu 28, 2011 9:23 pm

Eilen nappasin kolme napakorua veks. Ny on kiva ihmetellä koloja, onneks ens viikolla tulee muustettaaaa Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Napalävistys ja tankoilu? Empty
ViestiAihe: Vs: Napalävistys ja tankoilu?   Napalävistys ja tankoilu? Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Napalävistys ja tankoilu?
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 2Siirry sivulle : 1, 2  Seuraava
 Similar topics
-
» nivelreuma ja tankoilu
» Rintaimplantit ja tankoilu?
» tankoilu kaveri
» Tankoilu ohjaaja koulutus?
» Tankoilu aiheuttaa unettomuutta

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Yleistä keskustelua Pole Dance asioista-
Siirry: