Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 X-pole kroni 50mm liukkaus

Siirry alas 
5 posters
KirjoittajaViesti
naakkanuu
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 6
Registration date : 12.04.2010

X-pole kroni 50mm liukkaus Empty
ViestiAihe: X-pole kroni 50mm liukkaus   X-pole kroni 50mm liukkaus Icon_minitimePe Huhti 16, 2010 5:16 pm

Hei!

Onko kenelläkään muulla ollut alussa ongelmia x-polen 50mm kromi tangon kanssa liukkaudessa? Onko tangossa jonkinlainen pinnoite vai mikähän tuossa oikein on? Tunneilla olen esim. istunnassa pysynyt hyvin mutta tän tangon kanssa ei toivoakaan, saman tien alas.. Kohtalotovereita, ratkaisuja? Crying or Very sad
Takaisin alkuun Siirry alas
Hiirenvirna
basic spinner
basic spinner
Hiirenvirna


Viestien lukumäärä : 26
Registration date : 15.02.2010

X-pole kroni 50mm liukkaus Empty
ViestiAihe: Vs: X-pole kroni 50mm liukkaus   X-pole kroni 50mm liukkaus Icon_minitimePe Huhti 16, 2010 5:42 pm

Mulla on 45mm krominen x-pole ja liukashan se on, varsinkin uutena. Oon puhdistanut sitä isopropyylialkoholilla (saa apteekista) vähänväliä ja sitten kannattaa lämmittää tanko spinnailemalla ennen kun rupeaa kiipeilemään (istunnat jne) Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Evani
basic spinner
basic spinner
Evani


Viestien lukumäärä : 22
Ikä : 39
Location : Espoo
Registration date : 13.04.2009

X-pole kroni 50mm liukkaus Empty
ViestiAihe: Vs: X-pole kroni 50mm liukkaus   X-pole kroni 50mm liukkaus Icon_minitimeLa Huhti 17, 2010 7:59 am

Mulla on kans 45mm krominen X-pert ja samaa juttua alussa pelästyin. Mutta oon aatellu, kun kromisella pysyy, niin pysyy missä vaan. Hyvää treenausta, kun joutuu vähän tekee töitäkin tolpalla pysymisen eteen.

Ja niin kuin Hiirenvirna jo mainitsi, lämmittelyllä saa sitten pitoa enempi.
Takaisin alkuun Siirry alas
naakkanuu
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 6
Registration date : 12.04.2010

X-pole kroni 50mm liukkaus Empty
ViestiAihe: Vs: X-pole kroni 50mm liukkaus   X-pole kroni 50mm liukkaus Icon_minitimeLa Huhti 17, 2010 8:21 am

Heh, pisti kyllä tosiaan säikäyttämään tuo tangon liukkaus. Mutta tosiaan kun tanko lämpenee niin pito on jo hieman parempi. Smile Harjoitus tekee mestarin ja kaikkeen tottuu, istuntakin alkoi eilen jo luonnistua muutaman epätoivonhetken jälkeen Wink
Takaisin alkuun Siirry alas
Razz
intermediate spinner
intermediate spinner
Razz


Viestien lukumäärä : 81
Ikä : 39
Location : Tampere
Registration date : 06.09.2009

X-pole kroni 50mm liukkaus Empty
ViestiAihe: Vs: X-pole kroni 50mm liukkaus   X-pole kroni 50mm liukkaus Icon_minitimeLa Huhti 17, 2010 5:29 pm

Mulla on kanssa 50mm krominen x-pole ja jos se tarvii tosiaan lämmittää kunnolla ennen kuin sillä pysyy. Esim istuntoja ja tangolla seisomista reenatessa muutaman alasvalumisen jälkeen tanko onkin jo huomattavasti lämpimämpi ja pitävämpi. Puhdistamiseen olen kättänyt jotain Virosta tuotua 40% viinaa. Hyvin toimii. Aikanaan ihan ekaa kertaa kokeillessa en ollut vielä puhdistanut tankoa ja silloin se vasta liukas olikin...
Takaisin alkuun Siirry alas
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

X-pole kroni 50mm liukkaus Empty
ViestiAihe: Vs: X-pole kroni 50mm liukkaus   X-pole kroni 50mm liukkaus Icon_minitimeMa Huhti 19, 2010 9:44 am

Tuo on ihan tyypillinen kromin ominaisuus, kaikki kärsii samasta. Kylmää kromia liukkaampi on vain kylmä teräs (esim. metrojen käytävillä olevat tangot). Lämmitä tanko spinneillä ja käytä treenin alussa vähän pitoapua, vaikka gorilla goldia nilkoissa ja sisäreisissä niin pystyt kiipeämään ja istumaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
naakkanuu
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 6
Registration date : 12.04.2010

X-pole kroni 50mm liukkaus Empty
ViestiAihe: Vs: X-pole kroni 50mm liukkaus   X-pole kroni 50mm liukkaus Icon_minitimeMa Huhti 19, 2010 9:49 am

Kiitoksia tiedoista, nyt lähtikin tilaus vetämään gorilla goldista josko se toisi kanssa hieman pitoa Wink
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





X-pole kroni 50mm liukkaus Empty
ViestiAihe: Vs: X-pole kroni 50mm liukkaus   X-pole kroni 50mm liukkaus Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
X-pole kroni 50mm liukkaus
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Tangon liukkaus ongelmana!

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Välineet-
Siirry: