| Tangon liukkaus ongelmana! | |
|
+17Skyie helipsu mokonen Tea Dahlia D. tankomau papaija Miia jossukka Henna.C Cherrie vesi Esteria Bambi Ish Iina vilionkka 21 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
vilionkka intermediate inverter
Viestien lukumäärä : 121 Ikä : 37 Location : Helsinki Registration date : 08.03.2009
| Aihe: Tangon liukkaus ongelmana! To Huhti 23, 2009 9:35 pm | |
| Hei, Ostin 45mm titaanisen X-Polen ja nyt olen huomannut, että tanko on jaloille todella liukas. Käsille ok, mutta en voi istua tangolla ollenkaan invertoinnista puhumattakaan. Olen yrittänyt pyyhkiä tankoa hyvin märällä rätillä, mutta vielä ei ole pito parantunut! Olen kokeillut aikaisemmin titaanista tankoa (jota oli tosin käytetty paljon) ja siinä mulla oli tosi hyvä pito. Miten pitoa saisi parannettua, vai onko tämä normaalia, kun tanko on uusi? | |
|
| |
Iina Superman
Viestien lukumäärä : 2793 Ikä : 40 Location : Tampere Registration date : 05.12.2007
| Aihe: Vs: Tangon liukkaus ongelmana! To Huhti 23, 2009 9:42 pm | |
| Ootko putsannut sitä spriillä tai asetonilla vielä? | |
|
| |
Viestien lukumäärä : 121 Ikä : 37 Location : Helsinki Registration date : 08.03.2009
| |
| |
Ish Superman
Viestien lukumäärä : 2611 Location : SEINÄJOKI Registration date : 10.11.2008
| Aihe: Vs: Tangon liukkaus ongelmana! Pe Huhti 24, 2009 9:43 pm | |
| Kokeile ikkunanpesuainetta, sitä yleensä on kaikkien kodeissa | |
|
| |
Iina Superman
Viestien lukumäärä : 2793 Ikä : 40 Location : Tampere Registration date : 05.12.2007
| Aihe: Vs: Tangon liukkaus ongelmana! La Huhti 25, 2009 10:50 am | |
| Asetonia on yleisesti useimmissa kynsilakanpoistoaineissa. Rautakaupasta saa sellaisenaankin. Sillä lähtisi nopeimmin | |
|
| |
| Aihe: Vs: Tangon liukkaus ongelmana! La Huhti 25, 2009 2:34 pm | |
| Kiitoksia vinkeistä, kokeilen molempia litkuja! | |
|
| |
Bambi pole beginner
Viestien lukumäärä : 2 Registration date : 29.03.2009
| Aihe: Vs: Tangon liukkaus ongelmana! Su Huhti 26, 2009 8:15 pm | |
| Apteekista saa myös puhdasta asetonia. 100 ml n. 4 euroa, sillä kyllä luulisi puhdistuvan pinnan kuin pinnan. | |
|
| |
Esteria basic inverter
Viestien lukumäärä : 41 Registration date : 18.02.2009
| Aihe: Vs: Tangon liukkaus ongelmana! To Toukokuu 14, 2009 2:00 pm | |
| Aaaa luistaaaaaa.. Oon tottunut Club Backstagen tankoihin tuolla tunneilla, ja nyt oma krominen 45mm on aivan älyttömän liukas. Jalat luistaa kuin olis öljytty! Käsillä saa ihan ok otteen. Mitä voin tehdä? Oon pyyhkinyt tankoa Neoamiseptilla ja mikrokuituliinalla.. mitä muuta vielä koittais? Kynsilakanpoistoainetta? Hiuslakka tms ei auta oikeastaan edes hetkeksi.. Ei pysty ees reenaamaan ollenkaan seisomista tai istumista kun ei pääse kiipeämään sitä ensimmäistäkään askelta.. :'( | |
|
| |
vesi intermediate inverter
Viestien lukumäärä : 115 Ikä : 37 Location : Helsinki Registration date : 26.03.2009
| Aihe: Vs: Tangon liukkaus ongelmana! To Toukokuu 14, 2009 11:05 pm | |
| Viinaa ja asetonia. Omaa titaania oon suomiviinalla putsaillu, kun ei sitä juotua tule ikinä kuitenkaan, niin onpahan jotain käyttöä sillekin... Neoamisept on haavanpuhdistusaine? Ei kovin myrkyllinen, mitä tankoon ilmeisesti kantsii kaataa (ei siis tärpättiä kuitenkaan)
Mut mulle sillee käy aina, kun jos oon käyny suihkussa tai sheivaillu sääriä, niin ei sinä päivänä pidä enää yhtään tangolla. Ihan turha yrittääkään seistä tai istua kun valuu tai siis tipahtaa turbovauhtia alas, heti kun päästää kätöset irti. En tiiä johtuuko se karvattomuudesta, ihon kuivumisesta vai liian kuumasta vedestä, että löllölihakset ei jaksa puristaa, mutta tosi ärsyttävää se on. Tykkään yllättävää kyllä käydä suihkussa.. ja muutenkin kun illalla viimesillä voimillani... | |
|
| |
Cherrie Superman
Viestien lukumäärä : 770 Ikä : 37 Registration date : 27.04.2008
| Aihe: Vs: Tangon liukkaus ongelmana! Pe Toukokuu 15, 2009 10:04 am | |
| Oisko iho vaan "liian puhdas" ton suihkun jälkeen, tai sit jotain jäämiä saippuasta tai jos käytät sheivatessa jotain vaahtoa tms. Tän takia suosittelen vahaa! Sen vaikutus on päinvastainen pienten vahajäämien takia. Hahhah. | |
|
| |
Henna.C Superman
Viestien lukumäärä : 889 Ikä : 38 Location : Oulu Registration date : 09.01.2009
| Aihe: Vs: Tangon liukkaus ongelmana! Pe Toukokuu 15, 2009 10:06 am | |
| - Esteria kirjoitti:
- Aaaa luistaaaaaa.. Oon tottunut Club Backstagen tankoihin tuolla tunneilla, ja nyt oma krominen 45mm on aivan älyttömän liukas. Jalat luistaa kuin olis öljytty! Käsillä saa ihan ok otteen. Mitä voin tehdä? Oon pyyhkinyt tankoa Neoamiseptilla ja mikrokuituliinalla.. mitä muuta vielä koittais? Kynsilakanpoistoainetta? Hiuslakka tms ei auta oikeastaan edes hetkeksi.. Ei pysty ees reenaamaan ollenkaan seisomista tai istumista kun ei pääse kiipeämään sitä ensimmäistäkään askelta.. :'(
Arvaappa oliko mulle kans oma tanko sillon ostaessa "hieman" liukas Bäkkärin tankojen jälkeen ! Mä hinkutin sitä muistaakseni tosi miedolla tärpättiliuoksella - ja tadaa - eipä luistanut sen jälkeen enää niin paljoa. | |
|
| |
Esteria basic inverter
Viestien lukumäärä : 41 Registration date : 18.02.2009
| Aihe: Vs: Tangon liukkaus ongelmana! Pe Toukokuu 15, 2009 12:07 pm | |
| Siis eikö se Neoamisept nyt sitten olekaan hyvää tuohon? Ostin sitä ihan tankoa varten kun jostain täältä luin että se käy. Eikö se nyt ole alkoholia? Halvempaahan se on ku Koskenkorva. | |
|
| |
Viestien lukumäärä : 115 Ikä : 37 Location : Helsinki Registration date : 26.03.2009
| Aihe: Vs: Tangon liukkaus ongelmana! Pe Toukokuu 15, 2009 1:28 pm | |
| Esteria: Ei mulla oo kyllä kokemusta neoamiseptista ja onhan ne epäviina-alkoholit halvempia, musta vaan jotenki tuntu väärältä käyttää desinfiointiainetta sen pinnan poistoon. Eli ihan mutuilen vaan täällä jotain, jos joku on sanonut että se toimii, niin sit se varmaan on toiminut. Hinkkaamaan vaan Cherrie: Vahaaminen sattuu-uu-uuuuuu! | |
|
| |
jossukka hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 283 Ikä : 38 Location : Helsinki Registration date : 14.03.2009
| Aihe: Vs: Tangon liukkaus ongelmana! Pe Toukokuu 15, 2009 2:30 pm | |
| Neoamiseptihan on just parasta, mie ainakin käytän sitä sekä koululla että kotona Ei oo muita ees tarvinnu kokeilla. | |
|
| |
Miia Superman
Viestien lukumäärä : 1145 Ikä : 37 Location : Lahti Registration date : 07.12.2007
| Aihe: Vs: Tangon liukkaus ongelmana! Pe Toukokuu 15, 2009 2:44 pm | |
| Neoamiseptillä mäkin putsailen ja jos on tottunut jauhemaalattuihin tankoihin niin niiden jälkeen voi titaani ja kromi tuntua liukkaammilta muutenkin. | |
|
| |
Iina Superman
| Aihe: Vs: Tangon liukkaus ongelmana! Pe Toukokuu 15, 2009 3:19 pm | |
| Neoamiseptia mullakin on studiolla tankojen desinfiointiin. Sehän on tarkoitettu paitsi ihon myös ampullien, neulojen ja teräspintojen desinfiointiin (esim. lävistysliikkeessä pöytien pyyhkimiseen asiakkaiden välissä). Toimii myös tangolla sekä desinfioiden että poistaen rasvaa. | |
|
| |
| Aihe: Vs: Tangon liukkaus ongelmana! Pe Toukokuu 15, 2009 5:22 pm | |
| Eli taisinpa puhua ihan omiani mut neoamisept kuulostaa kyllä ihan haavanpuhdistusaineelta. | |
|
| |
Miia Superman
Viestien lukumäärä : 1145 Ikä : 37 Location : Lahti Registration date : 07.12.2007
| Aihe: Vs: Tangon liukkaus ongelmana! Pe Toukokuu 15, 2009 7:16 pm | |
| Neoamiseptin yleisin käyttötarkoitus lienee juuri tuo haavojen puhdistaminen.. Mutta desinfionti ainettahan käytetään vaikka mihin niinkun Iina jo yllä selvensi. | |
|
| |
| Aihe: Vs: Tangon liukkaus ongelmana! Pe Toukokuu 15, 2009 9:54 pm | |
| mielenkiintoista kuulla, että muillakin on ollut sama ongelma. RTP:n mustilla tangoilla oon pysynyt hyvin, mut en ole vieläkään uskaltanut tehdä kotona titaanisellani takanojaa ja siitä jatkoliikkeitä... | |
|
| |
papaija hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 361 Ikä : 35 Registration date : 14.09.2008
| Aihe: Vs: Tangon liukkaus ongelmana! La Toukokuu 16, 2009 12:29 pm | |
| Musta tuntui että neoamisept jätti useammankin kerran titaanisen tangon entistä liukkaammaksi, kun se ei tainnut haihtua kokonaan siitä, olin siis käyttänyt sitä laimentamattomana. Pyyhintä kostealla auttoi sit siihen ja mikrokuituliinaa perään Neoamiseptia ei muuten kai saa sitten laittaa avohaavoihin, vaan se on tarkoitettu ihon ja välineiden desinfioimiseen, jos nyt oikein muistan. Ei se ainakaan mukavalta tunnu, jos sattuu olemaan haavoja sormissa tankoa puhdistaessa. | |
|
| |
Cherrie Superman
| Aihe: Vs: Tangon liukkaus ongelmana! Su Toukokuu 17, 2009 10:05 am | |
| Se on varmaan vähän sama asia ku puhdistais kynsilakanpoistoaineella haavoja. | |
|
| |
| Aihe: Vs: Tangon liukkaus ongelmana! Su Toukokuu 17, 2009 10:20 am | |
| kyllä neoamiseptiä voi laittaa haavoille, se tappaa bakteerit ja on turvallinen. sitten on olemassa erikseen niitä haavanpuhd. aineita, jotka ei kirvele, koska niihen on laitettu jotain muutakin.. | |
|
| |
Cherrie Superman
| Aihe: Vs: Tangon liukkaus ongelmana! Su Toukokuu 17, 2009 5:21 pm | |
| Juuri sitä neoamiseptin kirvelyä siis tarkoitin. Nimim. Lakkaan kynnet joka toinen päivä ja se kynsilakanpoistoaine ei tunnu kovin mukavalta kun kädet on ratkennut auki kuivuuttaan. Pistecom | |
|
| |
Iina Superman
| Aihe: Vs: Tangon liukkaus ongelmana! Su Toukokuu 17, 2009 5:55 pm | |
| Mä käytän kotona laimentamattomana neoamiseptia, mutta kostutan sillä pyyhkeen kevyesti, en kastele pyyhettä tai tankoa. Kevyt kostutus ja sit hankaan, toimii oikein hyvin. Studiolla on veden kanssa sekoitettuna suihkupullossa, jonka jälkeen pyyhintä kuivalla/hieman kostealla mikrokuituliinalla. | |
|
| |
tankomau hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 412 Ikä : 42 Location : Helsinki Registration date : 08.02.2009
| Aihe: Vs: Tangon liukkaus ongelmana! To Toukokuu 21, 2009 1:48 pm | |
| Mulla on kanssa toi kotitangon liukkaus ollu iso ongelma ja oon kokeillu jos jonkin näköstä tököttiä siihen. Vihdoinkin löysin sopivan sekotteen jota sumutan suhkepullolla ja pyyhin mikrokuituliinalla. Eli pulloon tulee, vettä, neoamiseptiä, pirtua ja sinolia.. On aika hc-sekote, mutta toimii mun hiki-ihon kanssa tosi hyvin ...Välillä vaan tulee vähän känninen olo höyryistä ;D | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Tangon liukkaus ongelmana! | |
| |
|
| |
| Tangon liukkaus ongelmana! | |
|