Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Kuinka usein venyttelet?

Siirry alas 
+19
Mary-Lou
iku69
Jenni H
elisa
Saila
SusannaR
Ish
Mortianna
Lotta.
neitinopsa
hansi
tasuni
zayah
Marianne
Henna.C
Jukka
hemuliini
Iina
nasu
23 posters
Siirry sivulle : 1, 2  Seuraava
KirjoittajaViesti
nasu
intermediate inverter
intermediate inverter
nasu


Viestien lukumäärä : 185
Location : Espoo
Registration date : 29.08.2008

Kuinka usein venyttelet? Empty
ViestiAihe: Kuinka usein venyttelet?   Kuinka usein venyttelet? Icon_minitimeSu Huhti 25, 2010 10:26 am

Täällä on jo aika monta keskustelua venyttelystä, mutta aloitan silti uuden. Cool Eli koskapa notkeus on tässä lajissa oleellista, kiinnostaisi tietää, miten te sitä treenaatte. Kuinka usein venyttelet? Mikä on sinusta paras ajankohta venytellä (ts. heti treenin jälkeen, pari tuntia treenin jälkeen, saunan päälle tms.)? Kuinka pitkään venyttelet kerralla? Mikä on tavoitteesi tällä hetkellä? Suosikkivenytyksesi? Inhokkisi? Smile

Itse sain spagaatin menemään ekaa kertaa viime kesänä, ja oon siitä edellen tosi täpinöissä, sillä en tosiaankaan lukeudu niihin ihmisiin, jotka lapsena/teininä veteli spaguja kylmiltään miten päin vaan. Tällä hetkellä tavoitteena olisi saada spagut menemään sujuvammin (nyt vaatii tosi perusteellista lämmittelyä eikä aina edes mene, vähän päivästä kiinni) ja lisäksi yritän saada selkään, etenkin yläselkään, lisää liikkuvuutta. Ja sivunspagun kun joskus vielä saisi... Haluaisin venytellä enemmänkin, mutta kun vaan tuntuu, ettei aika riitä kaikkeen. Mun ongelma on se, että usein iltaisin oon niin väsynyt, etten jaksa LÄMMITELLÄ. Kun on ensin koko päivän istunut töissä ja sitten vielä kotona vähän lisää, on aika turha alkaa kylmiltään venytellä...
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Kuinka usein venyttelet? Empty
ViestiAihe: Vs: Kuinka usein venyttelet?   Kuinka usein venyttelet? Icon_minitimeSu Huhti 25, 2010 10:40 am

Mä venyttelen 5-6 päivänä viikossa. Joskus parikin kertaa päivässä, yleensä venyttelyn kesto on mulla 15-30 minuuttia. Pidemmät sessiot on mulla tosi harvinaisia, mutta mä en kehitykään kauheen nopeasti. Mäkin olen todella laiska lämmittelemään erikseen, joten yleensä venyttelen tuntien jälkeen. Mulla on omia tunteja yleensä 3-4 päivänä viikossa, jonka lisäksi käyn jazzissa, silloin tällöin body balancessa tai ashtanga joogassa. Keksin siis jotain muuta liikunnallista tekemistä ja lisään venyttelyn sitten sinne loppuun Smile Mä venyttelen aina heti treenien jälkeen, sillä harvoin on aikaa pari tuntia jälkikäteen alkaa erikseen venyttelemään.

Iltavenyttelyissä mulla on sama ongelma kuin sullakin. Olen ratkaissut homman venyttelemällä lämpimän suihkun jälkeen ja aloittamalla venyttelyn joogan alkulämmittelyillä. Teen iltavenyttelyn aina hyvin rauhallisesti ja varovaisesti, ja enemmän rentoutuksena ennen nukkumaanmenoa kuin aktiivisena venyttelynä.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
hemuliini
Superman
Superman
hemuliini


Viestien lukumäärä : 1067
Ikä : 41
Location : Porvoo
Registration date : 10.08.2009

Kuinka usein venyttelet? Empty
ViestiAihe: Vs: Kuinka usein venyttelet?   Kuinka usein venyttelet? Icon_minitimeSu Huhti 25, 2010 12:57 pm

Mä venyttelen noin kolme kertaa viikossa 30-45min kerralla. Just ton lämmittelyongelman takia en jaksa venytellä useammin, vaikka varmaan kannattais.
Kerran viikossa teen venyttelyt treenin päälle, muilla kerroilla lämmittelen kyykkyyn-ylös -hypyillä ja jalan heitoilla. Venytellessä käyn läpi lonkan aukikierrot, lonkankoukistajat, etu- ja takareidet, pohkeet, spagut joka suuntaan ja selän. Spagaatissa pysyn kerralla n.2-3min putkeen, koska huomasin että minuutti ei vaan riitä. Tällä hetkellä mun lempparivenytys on takareiden venytykset, kun ne ei satu niin paljoa. Spagaatit pitää kyllä ykköstilaa inhokeissa, etenkin se sivuspagu. Se on niin luonnoton asento! Mad Samaten selän venytykset on ihan kauheita. Mulla on luonnostaan aika jäykkä selkä, se ei taivu notkolle ei millään. No
Takaisin alkuun Siirry alas
Jukka
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 11
Ikä : 43
Location : Kouvola
Registration date : 02.03.2010

Kuinka usein venyttelet? Empty
ViestiAihe: Vs: Kuinka usein venyttelet?   Kuinka usein venyttelet? Icon_minitimeSu Huhti 25, 2010 2:16 pm

Notkeuden olennaisuus tankotanssissa ei omien kokemusten pohjalta oo vielä auennu, mutta siitä nyt lähinnä saa käsityksen siitä, kuinka huono oikein oon. Smile Onneks sentään kehittyminen ei oo vaan harvojen etuoikeus...

Mutta, venyttelyyn... Taustana vois mainita sen, että ennen tätä vuotta en oo koskaan tehny pitkiä venytyksiä säännöllisesti useemmin kun max. 2 kertaa/viikko, harvoin edes tota, jos nyt ylipäätään oon venytelly.

Nytten venyttelen säännöllisesti 4 kertaa viikossa(arkipäivinä) sen 30-45 min. Yhtenä päivänä perään tulee tunnin ohjattu venyttely alkulämmittelyineen. Erikseen en venyttelyihin lämmittele, vaan teen sen aina jonkun muun liikunnan jälkeen. Viikonloppusin tulee välillä 1 venyttelykerta lisää.

Aika tavotteetonta mun venyttely on. Lähinnä tykkään venytellä ja katon et miten sitä kehittyy, eli eräänlainen ihmiskoe menossa. Spagaatien harjottelu kuuluu inhokeihin, vaikka jonkinlainen merkkipaalu niitten oppiminen olis. En siis spagaateja suoraan harjottele, mutta teen kyllä venytyksiä, jokka niitä tukee. Täysistunnasta jalat kohti vastakkaisia seiniä ja siitä vartalon eteenpäin taivuttaminen on ehkä pahin inhokki. Eniten taidan tykätä kylkien venyttämisestä ja lantion kierrosta.

Nii ja sen vois mainita, että dynaamisia venytyksiä tasapainoiluineen oon alkanu sekottaan ihan arkijuttujen lomaan, eli toisinsanoen koitan tehdä helpot asiat mahdollisimman vaikeesti. Smile Tai voi olla, että toi helppojen juttujen vaikeuttaminen tulee ihan luonnostaankin... rendeer
Takaisin alkuun Siirry alas
Henna.C
Superman
Superman
Henna.C


Viestien lukumäärä : 889
Ikä : 37
Location : Oulu
Registration date : 09.01.2009

Kuinka usein venyttelet? Empty
ViestiAihe: Vs: Kuinka usein venyttelet?   Kuinka usein venyttelet? Icon_minitimeSu Huhti 25, 2010 5:25 pm

Minä venyttelen joka aamu n. 10-15 minsan ajan ja sitten toki ennen treeniä ja treenin jälkeen. Tavoitteeni ovat, öh, no tietty se, ettei tule paikat kipeäksi eivätkä lihakset jumittele ja joskus haluaisin saada kunnolla spagun ja sivuspagun, mutta sitä en ole nyt vähään aikaan kovin ahkerasti treenannut, joten se siitä sitten Shocked
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.henna-c.blogspot.com
nasu
intermediate inverter
intermediate inverter
nasu


Viestien lukumäärä : 185
Location : Espoo
Registration date : 29.08.2008

Kuinka usein venyttelet? Empty
ViestiAihe: Vs: Kuinka usein venyttelet?   Kuinka usein venyttelet? Icon_minitimeSu Huhti 25, 2010 6:10 pm

Mä en kyllä vois kuvitella venytteleväni heti aamusta, tuntuu, että sitä on ekstrajäykkä silloin. Neutral Eikä arkiaamuisin kyllä olis aikaakaan... Noi joogaliikkeet on kyllä hyvä vinkki lämmittelyyn.

Mä oon huomannut, että mun takareidet on nykyään tosi kireät, varmaan kiitos osin kuuluu istumatyölle. Siksi spaguvenytykset on mullakin inhokkeja, tai mulla on ennemminkin ehkä viha-rakkaus-suhde niihin eli jos on hyvä päivä ja spagu menee kevyehkösti, ne on tosi kivoja. Muulloin ei. Ja sama juttu selän kanssa, ei tosiaankaan mikään taipuisa luonnostaan ja venytyksissä saa olla tosi tarkkana, ettei vinksauta mitään. Eli jos jollakin on hyviä selkävenytysvinkkejä, otan ilolla vastaan. Nyt teen hyljevenytystä (vai kobra vai mikä se nyt oli) eteen/ylös ja sivuille ja välillä yrittelen siltaa, joka on kyllä vielä aika tuskaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Kuinka usein venyttelet? Empty
ViestiAihe: Vs: Kuinka usein venyttelet?   Kuinka usein venyttelet? Icon_minitimeSu Huhti 25, 2010 6:13 pm

Siltaa ei kannata tehdä, ennen kuin saa kobrassa varpaat kalloon... Smile Tai voi toki tehdä, mutta hyöty jää vähän vailinnaiseksi. Olkapäitä toki saa auottua niinkin. Taaksetaivutuksissa on oikeastaan tärkeämpää vahvistaa sitä selkää kuin varsinaisesti venyttää mitään (ellei nyt heti tunnu vatsassa kireyttä). Kobrat esimerkiksi on ihan loistavia siihen, mutta myös ihan selän ojennukset ja nostot lattialla, salilla, jne. Lisäksi kannattaa venyttää olkapäitä ja lonkankoukistajia, jotta kun se selkä sieltä vahvistuu niin ei seuraavaksi ole hartiat tai lonkat esteenä.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
Marianne
intermediate inverter
intermediate inverter
Marianne


Viestien lukumäärä : 136
Ikä : 37
Location : seinäjoki
Registration date : 21.07.2009

Kuinka usein venyttelet? Empty
ViestiAihe: Vs: Kuinka usein venyttelet?   Kuinka usein venyttelet? Icon_minitimeSu Huhti 25, 2010 7:02 pm

Mikä on kobravenytys? Silta on aina ollu helppo luonnostaa(jos sitä teen edes oikein Laughing ), mutta en kyl saa jalkoja päähän missään venyttelyssä scratch ..
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Kuinka usein venyttelet? Empty
ViestiAihe: Vs: Kuinka usein venyttelet?   Kuinka usein venyttelet? Icon_minitimeSu Huhti 25, 2010 7:13 pm

Tää on cobra:



Jos haluaa varpaat päähän ni tietty polvista koukistetaan. Mullakin on silta menny aina luonnostaan nostamalla, mutta ne on ihan kauheen näkösiä, jos ei se selkä ja hartiat kunnolla taivu. Onneks oon vihdoin tajunnu asian... Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
Marianne
intermediate inverter
intermediate inverter
Marianne


Viestien lukumäärä : 136
Ikä : 37
Location : seinäjoki
Registration date : 21.07.2009

Kuinka usein venyttelet? Empty
ViestiAihe: Vs: Kuinka usein venyttelet?   Kuinka usein venyttelet? Icon_minitimeSu Huhti 25, 2010 7:24 pm

Tätä käytetään paljo jumppa-tunneilla vatsalihasten venyttelyssä.. Oon yrittänyt cobrassa varpaita päähän mut tuntuu kyl mahdottomalta Very Happy . Pitäis varmaan kattoa itekin et miltä näyttää sillassa Embarassed .
Takaisin alkuun Siirry alas
nasu
intermediate inverter
intermediate inverter
nasu


Viestien lukumäärä : 185
Location : Espoo
Registration date : 29.08.2008

Kuinka usein venyttelet? Empty
ViestiAihe: Vs: Kuinka usein venyttelet?   Kuinka usein venyttelet? Icon_minitimeSu Huhti 25, 2010 7:34 pm

Ei munkaan sillat tosiaankaan oo mitään kaunista katottavaa, siltaa vaan tunnutaan suositeltavan tosi monessa paikassa selän liikkuvuustreeniin. Mutta toi lihasten vahvistaminenkin on varmasti totta, täytyyhän sitä selkää sitten jollakin vetää kaarelle. Kobraa siis lisää vaan. Jos aloittaisi vaikka heti. Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Kuinka usein venyttelet? Empty
ViestiAihe: Vs: Kuinka usein venyttelet?   Kuinka usein venyttelet? Icon_minitimeSu Huhti 25, 2010 8:14 pm

Joo, siitä sillasta vaan ei oo kovin optimaalista hyötyä jos perus lihastuki ja aloitusvoima puuttuu... Voihan sitä tehdä aiemminkin, mutta siitä voi olla selälle enemmän haittaakin kuin hyötyä, jos ei pohjakunto ole riittävä.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
zayah
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 20
Registration date : 06.01.2010

Kuinka usein venyttelet? Empty
ViestiAihe: Vs: Kuinka usein venyttelet?   Kuinka usein venyttelet? Icon_minitimeKe Toukokuu 26, 2010 7:35 pm

Onko kyseessä lonkankoukistaja kun spagussa kiristää taaimmaisen jalan nivusesta? Oikeestaan muualle ei ota kuin siihen.. Tympäsee kun ei etene tässä touhussa, vaikka en kyllä joka päivä venyttelekään mutta ainakin 4-5x vko n. 15-30min. kerrallaan, myös oikeenjalan takareisi jumittaa usein jos istualtaan v-asennossa venyttää. Mad
Onko muuten 30s liian lyhyt aika per asento? Teen venyttelyt usein reippaan lenkin päälle et lämmittelytkin pitäis olla ok.
Takaisin alkuun Siirry alas
hemuliini
Superman
Superman
hemuliini


Viestien lukumäärä : 1067
Ikä : 41
Location : Porvoo
Registration date : 10.08.2009

Kuinka usein venyttelet? Empty
ViestiAihe: Vs: Kuinka usein venyttelet?   Kuinka usein venyttelet? Icon_minitimeTo Toukokuu 27, 2010 8:21 am

Kyllähän se kuulostaa siltä, että lonkankoukistaja siinä kirraa. Eli kannattaa varmaan kunnolla venyttää sitä erikseen ennen spagua (varmaan niin teetkin).
Mä oon kuullut että 30sek pitää kyllä yllä jo saavutettua notkeutta, mutta ei venytä lisää. Kuulemma vasta minuutin jälkeen alkaa tulla lisää venyvyyttä. Sen kyllä huomaa kun on spagussa, että minuutti kun täyttyy niin kipu hellittää hetkeksi ja spagua on mahollisuus painaa alaspäin. Luulisin että 1,5min-2min on ihan riittävä, jos tavoittelee lisää notkeutta.
Takaisin alkuun Siirry alas
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

Kuinka usein venyttelet? Empty
ViestiAihe: Vs: Kuinka usein venyttelet?   Kuinka usein venyttelet? Icon_minitimeTo Toukokuu 27, 2010 8:40 am

Mulle aukes aivan uusi maailma kun Lauran tunneilla keväällä pidettiin spagua aina yks minuutti per jalka. Tuska oli aikamoinen mutta parin viikon päästä meni ylispagu ja nyt menee jo 20 cm ylispagu oikealla ja muutaman sentin ylispagu vasemmalla jalalla. Kaikki siksi että oon ruvennut pitämään maksimivenytystä minuutin!

En osaa Lauraa tästä kyllin kiittää. Mä olin aina luullut että venytellessä ei saa sattua paljon yhtään, muuten vaan lihassyyt repeilee ja arpeutuessaan jäykistää kinttuja entistä enemmän.
Takaisin alkuun Siirry alas
hansi
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 547
Ikä : 32
Location : Helsinki
Registration date : 10.12.2009

Kuinka usein venyttelet? Empty
ViestiAihe: Vs: Kuinka usein venyttelet?   Kuinka usein venyttelet? Icon_minitimeTo Toukokuu 27, 2010 4:02 pm

MITÄ NOINKO SE MENEEKIN!? Kiitos tuhannesti että jaoit tämän tiedon foorumilla! spagu on mennyt jo pitkään mutta aina yhtä nihkeesti. En oo uskaltanu pysyy siin asennossa yhtään pidenmpään kun ehkä 10 sek.. nyt tiedän mitä teen seuraavan
kerran ku venyttelen!
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Kuinka usein venyttelet? Empty
ViestiAihe: Vs: Kuinka usein venyttelet?   Kuinka usein venyttelet? Icon_minitimeTo Toukokuu 27, 2010 4:32 pm

10-20 sek on ylläpitovenytykset, 30-60 sek on kehittävät venytykset Smile Tosin mitään kauheeta tuskaa ei pitäis silti tuntua, vaan noihin venytyksiin pitäis sen keston aikana pikkuhiljaa rentoutua (eli aloittaa vähän ylempää ja syventää sitä mukaa kun ei tuskaa tunnu).
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
neitinopsa
intermediate inverter
intermediate inverter
neitinopsa


Viestien lukumäärä : 156
Ikä : 35
Location : Vantaa
Registration date : 13.09.2010

Kuinka usein venyttelet? Empty
ViestiAihe: Vs: Kuinka usein venyttelet?   Kuinka usein venyttelet? Icon_minitimeTi Helmi 01, 2011 2:59 pm

Hei kertokaahan viisaammat mistä johtuu, että oon aina venyttelypäivän jälkeen kahta kauheemmin jumissa. Tuntuu kun olis tehny kahen tunnin salitreenin ilman venyttelyjä edellisenä iltana Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Lotta.
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Lotta.


Viestien lukumäärä : 369
Ikä : 38
Location : Helsinki
Registration date : 05.04.2010

Kuinka usein venyttelet? Empty
ViestiAihe: Vs: Kuinka usein venyttelet?   Kuinka usein venyttelet? Icon_minitimeTi Helmi 01, 2011 7:21 pm

Oot varmaan venytelly liian kovaa. Rauhotu vähän Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
Mortianna
Superman
Superman
Mortianna


Viestien lukumäärä : 1498
Ikä : 34
Location : Hellsinki
Registration date : 28.07.2009

Kuinka usein venyttelet? Empty
ViestiAihe: Vs: Kuinka usein venyttelet?   Kuinka usein venyttelet? Icon_minitimeKe Helmi 02, 2011 12:48 am

Saako "kylmiä" lihaksia venytellä? Ja nyt kylmillä en siis tarkoita mitään jääkaappikylmiä, vaan olen-istunut-päivän-tietokoneella-huoneenlämmössä-kylmiä. Olisiko aina pakko jumpata ennen venyttelyä, vai voiko esin noita "ylläpitovenytyksiä" venyttää tuosta vain?
Takaisin alkuun Siirry alas
Ish
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 2611
Location : SEINÄJOKI
Registration date : 10.11.2008

Kuinka usein venyttelet? Empty
ViestiAihe: Vs: Kuinka usein venyttelet?   Kuinka usein venyttelet? Icon_minitimeKe Helmi 02, 2011 12:57 am

Lämmittele eka. Jos haluat venytellä vaan kangistuneita lihaksia, niin siihen on esim. aivan loistava kirja jonka nimeä en muista . Shocked Autto paljo Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
SusannaR
intermediate inverter
intermediate inverter



Viestien lukumäärä : 116
Ikä : 34
Location : Helsinki
Registration date : 29.08.2010

Kuinka usein venyttelet? Empty
ViestiAihe: Vs: Kuinka usein venyttelet?   Kuinka usein venyttelet? Icon_minitimeKe Helmi 02, 2011 1:37 am

Oon itse ainakin venytellyt kylmiä lihaksia (ihan ohjatusti siis) rentoutumisen kautta. Eli ensin todella hyvä rentoutus päälle ja sitten ihan pikkuhiljaa alkaa niitä erilaisia venyttäviä liikkeitä tekemään, mutta koko ajan lähinnä rentoutumisen ja hengityksen kautta laskeutuen venytykseen, ei missään nimessä lihastyöllä painamalla. En myöskään oo saanu tällä lihaksiani kipeäksi, toisin kuin joskus lämmittelyn jälkeen "perinteisillä" venytyksillä. Eli olettaisin, että kylmävenytys on oikein tehtynä tarpeeksi hellävarainen keino myös venytellä.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://charmxlife.blogspot.com/
Saila
Superman
Superman
Saila


Viestien lukumäärä : 1166
Ikä : 35
Location : Turku
Registration date : 27.05.2008

Kuinka usein venyttelet? Empty
ViestiAihe: Vs: Kuinka usein venyttelet?   Kuinka usein venyttelet? Icon_minitimeKe Helmi 02, 2011 8:40 am

venyttelen kerran-pari viikossa treenin ohella.. pitäis kyl muutenki..
Takaisin alkuun Siirry alas
nasu
intermediate inverter
intermediate inverter
nasu


Viestien lukumäärä : 185
Location : Espoo
Registration date : 29.08.2008

Kuinka usein venyttelet? Empty
ViestiAihe: Vs: Kuinka usein venyttelet?   Kuinka usein venyttelet? Icon_minitimeKe Helmi 02, 2011 9:08 pm

Mä oon huomannut saman kuin Susanna eli venytykset sujuu paremmin eikä paikat jumita, kun venytyksiä ei tee pakottamalla ja väkisin painamalla vaan hengityksen tahdissa ja mahdollisimman rentona. Eli aina uloshengityksellä yrittää rentouttaa venytettävän lihaksen ja painua venytyksessä syvemmälle. Tosin mä en oo huomannut, että kylmän lihaksen venyttäminen olis tällöin etu, tai ainakin varmaan pitäisi ensin rentouttaa se lihas tosi hyvin. Yleensä yritän ees kevyesti lämmitellä ennen venytyksiä, vaikka oonkin kyllä tooosi laiska siinä. Rolling Eyes
Takaisin alkuun Siirry alas
elisa
intermediate inverter
intermediate inverter
elisa


Viestien lukumäärä : 128
Registration date : 13.06.2009

Kuinka usein venyttelet? Empty
ViestiAihe: Vs: Kuinka usein venyttelet?   Kuinka usein venyttelet? Icon_minitimeTo Helmi 03, 2011 12:44 pm

[quote Ja nyt kylmillä en siis tarkoita mitään jääkaappikylmiä[quote]

Mä repesin tälle ihan täysin Laughing "Kas otankin reiden jääkaapista, kun täytyy vähän venytellä" Laughing Voi olla, et mulla on vähän kiero huumorintaju...
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Kuinka usein venyttelet? Empty
ViestiAihe: Vs: Kuinka usein venyttelet?   Kuinka usein venyttelet? Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Kuinka usein venyttelet?
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 2Siirry sivulle : 1, 2  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Yleistä keskustelua Pole Dance asioista-
Siirry: