Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 tankoa matalalle katolle?

Siirry alas 
3 posters
KirjoittajaViesti
mitsu
pole beginner
pole beginner



Viestien lukumäärä : 2
Registration date : 15.03.2010

tankoa matalalle katolle? Empty
ViestiAihe: tankoa matalalle katolle?   tankoa matalalle katolle? Icon_minitimeTi Elo 10, 2010 3:10 pm

Yritin etsiä josko tästä aiheesta olisi tehty jo keskustelua, mutta en ainakaan löytänyt.

Eli siis olen tässä miettinyt oman tangon ostamista jo jonkun aikaa, mutta ongelmana on, että huone johon sen haluaisin on aika matala, vain vähän yli 2m. X-pole xpertiä olen katsellut, mutta sitä ei taida saada matalanpaan huoneeseen kuin 2,235m jos nyt oikein muistan?
Eli siis saako x-poleja mitenkään lyhennettyä, tai tiedättekö jotain muita laadukkaita lyhyempiä tankoja, jotka saisi myös pyöriväksi?
Takaisin alkuun Siirry alas
vive1
intermediate spinner
intermediate spinner
vive1


Viestien lukumäärä : 55
Ikä : 30
Registration date : 31.07.2009

tankoa matalalle katolle? Empty
ViestiAihe: Vs: tankoa matalalle katolle?   tankoa matalalle katolle? Icon_minitimeTi Elo 10, 2010 8:26 pm

Noin matalaan tilaan vaikka tangon saisikin niin kauhean paljon ei sillä tolpalla pystyisi tekemään, jalat kolahtaa aika nopeasti kattoon Sad Testattu on, ei ole kivaa tankoilla jos siihen ei kunnolla pysty ellei sitten tykkää pelkästä spinnailusta Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
sluippa
Superman
Superman
sluippa


Viestien lukumäärä : 741
Ikä : 39
Location : Espoo
Registration date : 07.05.2009

tankoa matalalle katolle? Empty
ViestiAihe: Vs: tankoa matalalle katolle?   tankoa matalalle katolle? Icon_minitimeKe Elo 11, 2010 7:49 am

Mäkin suosittelen etsimään jonkun korkeamman paikan. Ellet itse ole tosi lyhyt, mutta ei ehkä sittenkään. Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
mitsu
pole beginner
pole beginner



Viestien lukumäärä : 2
Registration date : 15.03.2010

tankoa matalalle katolle? Empty
ViestiAihe: Vs: tankoa matalalle katolle?   tankoa matalalle katolle? Icon_minitimeKe Elo 11, 2010 5:41 pm

Joo, oon mä aika lyhyt, mutta ehkä vaan parempi ettii suosiolla korkeempi paikka Sad Tää olis vaan ollu nii hyvä huone muuten, itku.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





tankoa matalalle katolle? Empty
ViestiAihe: Vs: tankoa matalalle katolle?   tankoa matalalle katolle? Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
tankoa matalalle katolle?
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Tankotanssia eri medioissa

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Välineet-
Siirry: