nekuliini hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 364 Ikä : 43 Location : Siikajoki Registration date : 21.12.2007
| Aihe: Liikkeen nimi hukassa Su Helmi 03, 2008 11:09 pm | |
| Näin yhdellä videolla YouTubessa pari liikettä. Vaikka olenkin päättänyt, etten vähään aikaan opettele uusia liikkeitä vaan keskityn nykyisten hiomiseen niin mun oli pakko tehdä nämä, jotta saan selville, onko niillä joku oikea nimi. Tuo eka liike noissa kahdessa ensimmäisessä kuvassa oli tosi simppeli. Jos perhonen onnistuu, niin luulisi tuonkin onnistuvan. Tuohon nousee helposti lattialta. Kolmannessa kuvassa olevakin liike onnistui melko ok, vaikka tuossa kuvassa liike lähtee jo hajoamaan kuten jaloista näkee. Onko jonkin sortin hivenen vaikeampi variaatio tuosta ekasta liikkeestä? Toivottavasti joku osaa auttaa. Liike 1. Liike2. | |
|
Miia Superman
Viestien lukumäärä : 1145 Ikä : 37 Location : Lahti Registration date : 07.12.2007
| Aihe: Vs: Liikkeen nimi hukassa Ma Helmi 04, 2008 12:01 am | |
| Mun käsittääkseni brass monkey tai ainakin jossain videossa niin luki ja siitä sitä ite tuon ko. liikkeen opettelin ja mä olen ainakin tehnyt tota brass monkeytä yhden käden ja kädettömänä variaationa. En sitten tiedä onko niille jotkut omat nimensä. | |
|
Viestien lukumäärä : 364 Ikä : 43 Location : Siikajoki Registration date : 21.12.2007
| Aihe: Vs: Liikkeen nimi hukassa Ma Helmi 04, 2008 12:11 am | |
| Ok. No hyvä tietää. Ei sattuis olemaan noille vielä jotain suomenkielistä käännöstä? Nyt on kuitenkin mielenrauha ja voin keskittyä taas aina joutessani käsillä seisontoihin tangolla ja suorakulmiin. Tosin ens viikolla en kyllä varmaan jouda kuin ihan satunnaisesti tankoilemaan. | |
|
Miia Superman
Viestien lukumäärä : 1145 Ikä : 37 Location : Lahti Registration date : 07.12.2007
| Aihe: Vs: Liikkeen nimi hukassa Ma Helmi 04, 2008 11:51 am | |
| Löysin vielä tälläiset nimet ko. liikkeestä Inverted Swan ja Inverted Back Hook. Miten sen nyt sit suomentais.. käännetty joutsen? käännetty takakoukku? | |
|
| Aihe: Vs: Liikkeen nimi hukassa Ma Helmi 04, 2008 1:16 pm | |
| Käännetty takakoukku voisi ainakin jalkojen puolesta olla looginen nimitys liikkeelle. Oli mikä oli. | |
|
Sponsored content
| Aihe: Vs: Liikkeen nimi hukassa | |
| |
|