| Onko tangollasi nimi? | |
|
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
aidu basic spinner
Viestien lukumäärä : 18 Ikä : 48 Location : Helsinki Registration date : 27.05.2009
| Aihe: Onko tangollasi nimi? La Joulu 26, 2009 7:41 pm | |
| Kaikille varmaan oma tanko on rakas.. Uskon, etten ole ainoa, joka on antanut tangolleen nimen enemmän tai vähemmän pysyväisluonteisesti.
Mä kastoin mustan uljaan tolppani kahden ystävän läsnä ollessa Koskenkorvalla kantamaan nimeä Gary G. Goldblum. Kyllä.
Se on niin Gary. Komea, tumma ja aika särmä (vaikka sileä onkin..), ei kovinkaan helppo, mutta aina jotenkin palkitseva.
Minä ja Gary forever! | |
|
| |
Ewy Superman
Viestien lukumäärä : 965 Ikä : 36 Location : Järvenpää Registration date : 24.09.2009
| Aihe: Vs: Onko tangollasi nimi? La Joulu 26, 2009 8:24 pm | |
| Hih, mun tanko on vaan tanko tai Äxä:] mutta eihän sitä koskaan tiedä, jos se joskus uuden nimen saa... ot, musta oli ihana kun koulun tietokoneluokan tietokoneet oli nimetty. Mun kone oli David. Se oli tosi kiva ja toimiva tapaus | |
|
| |
Ish Superman
Viestien lukumäärä : 2611 Location : SEINÄJOKI Registration date : 10.11.2008
| Aihe: Vs: Onko tangollasi nimi? La Joulu 26, 2009 8:52 pm | |
| Samaten täällä tanko on X. Autoille olen kyllä antanut värikkäämmät nimet. | |
|
| |
Mortianna Superman
Viestien lukumäärä : 1498 Ikä : 35 Location : Hellsinki Registration date : 28.07.2009
| Aihe: Vs: Onko tangollasi nimi? La Joulu 26, 2009 8:57 pm | |
| Aah, ihanaa! Joku alotti tämmösen topicin! Itse nimittäin nimesin tolppani samana päivänä kun se astui ovesta sisään. Mies ehdotti että kysele foorumilta onko muut tehneet niin, mutta mä olin että "ääh, emmää viitti!" Mutta nyt huomaan että joku muukin on nimennyt tankonsa. Minä pyörin siis Tompan ympärillä. Tomppa the Tolppa! Se on Tankomaun vanha, joten en tiedä oliko sillä jo nimi, jos oli, uudelleennimesin sen, ja jos ei ollut niin oli korkea aika saada. Vaikka mä luulen kyllä että Tomppa ei ole poika. Se on joko tyttötolppa, tai sukupuoleton... Okei menikä tää mun juttu jo vähän yli...? | |
|
| |
Ish Superman
Viestien lukumäärä : 2611 Location : SEINÄJOKI Registration date : 10.11.2008
| Aihe: Vs: Onko tangollasi nimi? La Joulu 26, 2009 9:34 pm | |
| Mun tanko on tyttö, samaten autot ja pyörä. Vastenmielinen ajatus että kieppuisin miehen ympärillä niin innoissani. | |
|
| |
Ewy Superman
Viestien lukumäärä : 965 Ikä : 36 Location : Järvenpää Registration date : 24.09.2009
| Aihe: Vs: Onko tangollasi nimi? La Joulu 26, 2009 9:47 pm | |
| ^ Mä en muuten millään voi sanoa mun tankoa tolpaksi. Musta se on vaan jotenkin halventava nimitys Mutta älkää toki minun mielleyhtymistäni välittäkö. Kunhan ette tuu mun tankoa sanomaan tolpaksi | |
|
| |
johrunna intermediate spinner
Viestien lukumäärä : 86 Ikä : 37 Location : Jyväskylä Registration date : 19.05.2008
| Aihe: Vs: Onko tangollasi nimi? La Joulu 26, 2009 10:11 pm | |
| Mun eka tanko oli nimeltään Esmeralda ja syy on hyvin selkee Disneyn Notre Damen kellonsoittajassa oli kohtaus missä Esmeralda tanssi ja pyörähteli kepin ympärillä...wooow! Sulin... T. Ikuinen lapsi | |
|
| |
Cherrie Superman
Viestien lukumäärä : 770 Ikä : 37 Registration date : 27.04.2008
| Aihe: Vs: Onko tangollasi nimi? Su Joulu 27, 2009 1:04 pm | |
| Muakin ärsyttää ku tankoa kutsutaan tolpaksi! En oo vielä nimennyt tuota lainatankoa, jahka sen pystyyn saan niin Ismo tai Roger on aika voimakkaita vaihtoehtoja. | |
|
| |
tankomau hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 412 Ikä : 42 Location : Helsinki Registration date : 08.02.2009
| Aihe: Vs: Onko tangollasi nimi? Su Joulu 27, 2009 2:29 pm | |
| Mortianna: Tompalla ei valitettavasti ollut noin hienoa nimeä täällä asuessaan x) Se oli vaan tanko Mulla on niin paljon tyyppejä täällä jolla on nimi niin en oo jaksanu nimetä tota tankoa ikinä.. | |
|
| |
Hennu/Henriikka Superman
Viestien lukumäärä : 988 Ikä : 38 Location : Tampere Registration date : 23.11.2008
| Aihe: Vs: Onko tangollasi nimi? Su Joulu 27, 2009 9:07 pm | |
| Kun hommasin ekan tankoni lähes 1,5vuotta sitten tuli sen nimeksi heti Taneli. Lähinnä vitsillä.. Enpä oo oikeestaan sitä sillä nimellä kutsunut, tangoksi vaan. Nyt kun on toinenkin tanko niin niitä tulee kutsuttua paksuuden mukaan "viiskymppiseks" tai "nelivitoseks".
Harrastuksesta käytän yleensä nimeä tankoilu. | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Onko tangollasi nimi? | |
| |
|
| |
| Onko tangollasi nimi? | |
|