Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Onko tangollasi nimi?

Siirry alas 
+4
Mortianna
Ish
Ewy
aidu
8 posters
KirjoittajaViesti
aidu
basic spinner
basic spinner
aidu


Viestien lukumäärä : 18
Ikä : 47
Location : Helsinki
Registration date : 27.05.2009

Onko tangollasi nimi? Empty
ViestiAihe: Onko tangollasi nimi?   Onko tangollasi nimi? Icon_minitimeLa Joulu 26, 2009 7:41 pm

Kaikille varmaan oma tanko on rakas.. Uskon, etten ole ainoa, joka on antanut tangolleen nimen enemmän tai vähemmän pysyväisluonteisesti.

Mä kastoin mustan uljaan tolppani kahden ystävän läsnä ollessa Koskenkorvalla kantamaan nimeä Gary G. Goldblum. Kyllä.

Se on niin Gary. Komea, tumma ja aika särmä (vaikka sileä onkin..), ei kovinkaan helppo, mutta aina jotenkin palkitseva.

Minä ja Gary forever!
Takaisin alkuun Siirry alas
Ewy
Superman
Superman
Ewy


Viestien lukumäärä : 965
Ikä : 35
Location : Järvenpää
Registration date : 24.09.2009

Onko tangollasi nimi? Empty
ViestiAihe: Vs: Onko tangollasi nimi?   Onko tangollasi nimi? Icon_minitimeLa Joulu 26, 2009 8:24 pm

Hih, mun tanko on vaan tanko tai Äxä:] mutta eihän sitä koskaan tiedä, jos se joskus uuden nimen saa...

ot, musta oli ihana kun koulun tietokoneluokan tietokoneet oli nimetty. Mun kone oli David. Se oli tosi kiva ja toimiva tapaus Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
Ish
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 2611
Location : SEINÄJOKI
Registration date : 10.11.2008

Onko tangollasi nimi? Empty
ViestiAihe: Vs: Onko tangollasi nimi?   Onko tangollasi nimi? Icon_minitimeLa Joulu 26, 2009 8:52 pm

Samaten täällä tanko on X. Autoille olen kyllä antanut värikkäämmät nimet.
Takaisin alkuun Siirry alas
Mortianna
Superman
Superman
Mortianna


Viestien lukumäärä : 1498
Ikä : 34
Location : Hellsinki
Registration date : 28.07.2009

Onko tangollasi nimi? Empty
ViestiAihe: Vs: Onko tangollasi nimi?   Onko tangollasi nimi? Icon_minitimeLa Joulu 26, 2009 8:57 pm

Aah, ihanaa! Joku alotti tämmösen topicin! Very Happy Itse nimittäin nimesin tolppani samana päivänä kun se astui ovesta sisään. Mies ehdotti että kysele foorumilta onko muut tehneet niin, mutta mä olin että "ääh, emmää viitti!" Mutta nyt huomaan että joku muukin on nimennyt tankonsa. I love you

Minä pyörin siis Tompan ympärillä. Tomppa the Tolppa! Se on Tankomaun vanha, joten en tiedä oliko sillä jo nimi, jos oli, uudelleennimesin sen, ja jos ei ollut niin oli korkea aika saada.

Vaikka mä luulen kyllä että Tomppa ei ole poika. Se on joko tyttötolppa, tai sukupuoleton... Okei menikä tää mun juttu jo vähän yli...? alien
Takaisin alkuun Siirry alas
Ish
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 2611
Location : SEINÄJOKI
Registration date : 10.11.2008

Onko tangollasi nimi? Empty
ViestiAihe: Vs: Onko tangollasi nimi?   Onko tangollasi nimi? Icon_minitimeLa Joulu 26, 2009 9:34 pm

Mun tanko on tyttö, samaten autot ja pyörä. Vastenmielinen ajatus että kieppuisin miehen ympärillä
niin innoissani. Evil or Very Mad
Takaisin alkuun Siirry alas
Ewy
Superman
Superman
Ewy


Viestien lukumäärä : 965
Ikä : 35
Location : Järvenpää
Registration date : 24.09.2009

Onko tangollasi nimi? Empty
ViestiAihe: Vs: Onko tangollasi nimi?   Onko tangollasi nimi? Icon_minitimeLa Joulu 26, 2009 9:47 pm

^ Laughing

Mä en muuten millään voi sanoa mun tankoa tolpaksi. Musta se on vaan jotenkin halventava nimitys Very Happy Mutta älkää toki minun mielleyhtymistäni välittäkö. Kunhan ette tuu mun tankoa sanomaan tolpaksi Laughing Wink
Takaisin alkuun Siirry alas
johrunna
intermediate spinner
intermediate spinner
johrunna


Viestien lukumäärä : 86
Ikä : 36
Location : Jyväskylä
Registration date : 19.05.2008

Onko tangollasi nimi? Empty
ViestiAihe: Vs: Onko tangollasi nimi?   Onko tangollasi nimi? Icon_minitimeLa Joulu 26, 2009 10:11 pm

Mun eka tanko oli nimeltään Esmeralda ja syy on hyvin selkee Very Happy
Disneyn Notre Damen kellonsoittajassa oli kohtaus missä Esmeralda tanssi ja pyörähteli kepin ympärillä...wooow! Sulin...
T. Ikuinen lapsi
Takaisin alkuun Siirry alas
Cherrie
Superman
Superman
Cherrie


Viestien lukumäärä : 770
Ikä : 36
Registration date : 27.04.2008

Onko tangollasi nimi? Empty
ViestiAihe: Vs: Onko tangollasi nimi?   Onko tangollasi nimi? Icon_minitimeSu Joulu 27, 2009 1:04 pm

Muakin ärsyttää ku tankoa kutsutaan tolpaksi! Razz

En oo vielä nimennyt tuota lainatankoa, jahka sen pystyyn saan niin Ismo tai Roger on aika voimakkaita vaihtoehtoja.
Takaisin alkuun Siirry alas
tankomau
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
tankomau


Viestien lukumäärä : 412
Ikä : 41
Location : Helsinki
Registration date : 08.02.2009

Onko tangollasi nimi? Empty
ViestiAihe: Vs: Onko tangollasi nimi?   Onko tangollasi nimi? Icon_minitimeSu Joulu 27, 2009 2:29 pm

Mortianna: Tompalla ei valitettavasti ollut noin hienoa nimeä täällä asuessaan x) Se oli vaan tanko Sad
Mulla on niin paljon tyyppejä täällä jolla on nimi niin en oo jaksanu nimetä tota tankoa ikinä..


cat
Takaisin alkuun Siirry alas
http://miaudesign.spreadshirt.net
Hennu/Henriikka
Superman
Superman
Hennu/Henriikka


Viestien lukumäärä : 988
Ikä : 38
Location : Tampere
Registration date : 23.11.2008

Onko tangollasi nimi? Empty
ViestiAihe: Vs: Onko tangollasi nimi?   Onko tangollasi nimi? Icon_minitimeSu Joulu 27, 2009 9:07 pm

Kun hommasin ekan tankoni lähes 1,5vuotta sitten tuli sen nimeksi heti Taneli. Lähinnä vitsillä.. Enpä oo oikeestaan sitä sillä nimellä kutsunut, tangoksi vaan. Nyt kun on toinenkin tanko niin niitä tulee kutsuttua paksuuden mukaan "viiskymppiseks" tai "nelivitoseks".

Harrastuksesta käytän yleensä nimeä tankoilu.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Onko tangollasi nimi? Empty
ViestiAihe: Vs: Onko tangollasi nimi?   Onko tangollasi nimi? Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Onko tangollasi nimi?
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Nimi hukassa
» Liikkeen nimi hukassa

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Yleistä keskustelua Pole Dance asioista-
Siirry: