Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 "Rumat" ja inhokit

Siirry alas 
+24
Marie
Martta
salama
Nexu
Eeva
Jenni H
minnamaria
Nina
tiko
OonaK
merqus
Tea
Saila
Iina
Elegia
nasu
hemuliini
Em Kay
sluippa
Ivanka
Mortianna
Sanni
wilmiina
Ish
28 posters
Siirry sivulle : 1, 2  Seuraava
KirjoittajaViesti
Ish
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 2611
Location : SEINÄJOKI
Registration date : 10.11.2008

"Rumat" ja inhokit Empty
ViestiAihe: "Rumat" ja inhokit   "Rumat" ja inhokit Icon_minitimeKe Helmi 23, 2011 10:59 pm

Ihan kuin muistaisin että on joku vastaava topic mutta en vain muista missä. Siirtäkää jos on jo olemassa. Smile

Mutta siis kiinnostaa mitä muut pitää "rumina" liikkeinä ja miksi ja mitkä liikkeet vain ovat inhottavia, kivun puolesta tai muuten vain.

Itse oon kehittäny vastenmielisyyden perhosia kohtaan joissa ojennettu jalka on taivutettu, en tiedä miksi, en vain tykkää laisinkaan niiden ulkomuodosta.
Samaten Funky Monkey on jotain ihan hirveää, Marleysta ja Yoginista tykkään taas jos on hyvin tehty, outoa sinänsä?
Takaisin alkuun Siirry alas
wilmiina
Superman
Superman
wilmiina


Viestien lukumäärä : 675
Ikä : 41
Location : Tampere
Registration date : 10.03.2009

"Rumat" ja inhokit Empty
ViestiAihe: Vs: "Rumat" ja inhokit   "Rumat" ja inhokit Icon_minitimeKe Helmi 23, 2011 11:06 pm

mä vihaan vihaan vihaan vihaan vihaan vihaan niin eniten karusellia....
mä en tajua miksi mut se ei koskaan pyöri ku supermegahitaasti tai sit mä vaan tipun siitä....
ja mä VIHAAN sitä!!
eniten!!
myös pyörivä kopteri ei vaan onnistu...
ja siks mä vihaan sitäki vaikka se on mun mielestä kaunis liike, mut kun en ite siihen kykene ni vihaan Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.myspace.com/randomaccidentsband
Sanni
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Sanni


Viestien lukumäärä : 440
Location : Kerava
Registration date : 17.01.2008

"Rumat" ja inhokit Empty
ViestiAihe: Vs: "Rumat" ja inhokit   "Rumat" ja inhokit Icon_minitimeKe Helmi 23, 2011 11:17 pm

Ruma, rumempi, rumin: spatchcock

inhokki: bumerangi!!! En vaan osaa tehä sitä, en en! Jalat ei suoristu, jalat ei nouse, äääää Evil or Very Mad ... samasta syystä hyvänä kakkosena jamilla, ku ei jaksa ni ei jaksa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Mortianna
Superman
Superman
Mortianna


Viestien lukumäärä : 1498
Ikä : 34
Location : Hellsinki
Registration date : 28.07.2009

"Rumat" ja inhokit Empty
ViestiAihe: Vs: "Rumat" ja inhokit   "Rumat" ja inhokit Icon_minitimeTo Helmi 24, 2011 12:20 am

Mä en kanssa tykkää tehä bumerangia, kun jalat EI VAAN NOUSE!! Mutta kyllä mä vielä treenaan ne niin että ne nousee. cat

Drama queen on vaikea saada ihan sykkyrään se nipistää niin vietävästi!
Takaisin alkuun Siirry alas
Ivanka
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Ivanka


Viestien lukumäärä : 221
Location : Helsinki
Registration date : 17.08.2010

"Rumat" ja inhokit Empty
ViestiAihe: Vs: "Rumat" ja inhokit   "Rumat" ja inhokit Icon_minitimeTo Helmi 24, 2011 12:31 am

Ranneistunta jalat harallaan on musta tosi ruma liike. Sitten taas toinen harotus eli Jamilla ei oo mun mielestä ollenkaan ruman näköinen.

<-- Niin joo ja heh, mä ajattelen perhosista just toisin päin kuin Ish Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
sluippa
Superman
Superman
sluippa


Viestien lukumäärä : 741
Ikä : 39
Location : Espoo
Registration date : 07.05.2009

"Rumat" ja inhokit Empty
ViestiAihe: Vs: "Rumat" ja inhokit   "Rumat" ja inhokit Icon_minitimeTo Helmi 24, 2011 8:59 am

Hangman tulee ekana mieleen. En oikein ymmärrä sitä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Em Kay
Superman
Superman
Em Kay


Viestien lukumäärä : 868
Ikä : 42
Registration date : 30.10.2009

"Rumat" ja inhokit Empty
ViestiAihe: Vs: "Rumat" ja inhokit   "Rumat" ja inhokit Icon_minitimeTo Helmi 24, 2011 9:11 am

sluippa kirjoitti:
Hangman tulee ekana mieleen. En oikein ymmärrä sitä.

Musta hangman on superkaunis, kun se tehdään oikealla tavalla! Nimim. työn alla Laughing

Omaan silmään rumia liikkeitä on lippu, spatchcock ja knee hold (sen takia en varmaan näitä treenaakaan).
Takaisin alkuun Siirry alas
hemuliini
Superman
Superman
hemuliini


Viestien lukumäärä : 1067
Ikä : 41
Location : Porvoo
Registration date : 10.08.2009

"Rumat" ja inhokit Empty
ViestiAihe: Vs: "Rumat" ja inhokit   "Rumat" ja inhokit Icon_minitimeTo Helmi 24, 2011 9:33 am

Munkin silmään ehdottomasti rumin liike on spatchcock!
Lisäksi kaikki ylivenyminen, niin selästä kuin jaloista on tosi kuvottavaa, siis oikeesti alan voimaan fyysisesti pahoin.
Teddy ei kans natsaa, hirveetä harottelua. Kun tätä opetettiin tunnilla, aattelin vaan että onpa ruma, en harjoittele. Sitten Miia näytti joskus paljon myöhemmin kainolopidon jalat sievästi yhdessä, ja silloin harmitti etten ollut aikaisemmin suostunut ks.pitoa harjoittelemaan.Very Happy

Henkilökohtainen inhokki on allegra, kun se sattuu ja tuntuu niin hirveeltä selässä. Bumerangi tulee tosissaan hyvänä kakkosena, ei vaan koivet nouse. Ja jos nousee, niin ne on koukussa. Evil or Very Mad
Takaisin alkuun Siirry alas
nasu
intermediate inverter
intermediate inverter
nasu


Viestien lukumäärä : 185
Location : Espoo
Registration date : 29.08.2008

"Rumat" ja inhokit Empty
ViestiAihe: Vs: "Rumat" ja inhokit   "Rumat" ja inhokit Icon_minitimeTo Helmi 24, 2011 10:41 am

Mun mielestä brass monkey on vaan tosi ankee enkä siksi jaksanut sitä kauheesti treenata, nykyään se kyllä jo menee.

Ballerina ja stag pose on mun mielestä tosi kauniita, mutta niiiiiiin tuskaisia, joo ja allegra menee samaan kategoriaan. Saan vaan jonkun tosi ruman kompuraversion aikaiseksi ja tuntuu, ettei ne siitä mihinkään kehity. Razz
Takaisin alkuun Siirry alas
Elegia
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Elegia


Viestien lukumäärä : 273
Ikä : 38
Location : Lappeenranta
Registration date : 23.11.2010

"Rumat" ja inhokit Empty
ViestiAihe: Vs: "Rumat" ja inhokit   "Rumat" ja inhokit Icon_minitimeTo Helmi 24, 2011 11:52 am

Ivanka kirjoitti:
Ranneistunta jalat harallaan on musta tosi ruma liike.

Sama juttu.. Tuntuu ja näyttää epämiellyttävältä, en tiiä saisiko sen sitten sopimaan johonkin comboon paremmin. Unlikely..

Kauhean suurella kokemuksella kun en ole liikkeellä, niin on vaikea sanoa paljoakaan, mutta yksi inhottavuus on ollut kanssa bumerangi. Raskasta jaloille, tosin en tiiä kehittyisinkö siinä sen paremmin vaikka kuinka sitä veivaisin.. Hmm, sen voisikin kyllä ottaa työn alle.
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

"Rumat" ja inhokit Empty
ViestiAihe: Vs: "Rumat" ja inhokit   "Rumat" ja inhokit Icon_minitimeTo Helmi 24, 2011 11:57 am

Mulla ei oo yhtään inhokkiliikettä. Rakastan kaikkia, joitain ei vaan oo tullu treenattua tarpeeks. I love you
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
Saila
Superman
Superman
Saila


Viestien lukumäärä : 1166
Ikä : 35
Location : Turku
Registration date : 27.05.2008

"Rumat" ja inhokit Empty
ViestiAihe: Vs: "Rumat" ja inhokit   "Rumat" ja inhokit Icon_minitimeTo Helmi 24, 2011 12:31 pm

Ivanka kirjoitti:
Ranneistunta jalat harallaan on musta tosi ruma liike. Sitten taas toinen harotus eli Jamilla ei oo mun mielestä ollenkaan ruman näköinen.

mikä toi jamilla on? yritin ettii mut en löytäny scratch
Takaisin alkuun Siirry alas
Tea
intermediate inverter
intermediate inverter



Viestien lukumäärä : 172
Ikä : 38
Location : Ähtäri
Registration date : 28.11.2008

"Rumat" ja inhokit Empty
ViestiAihe: Vs: "Rumat" ja inhokit   "Rumat" ja inhokit Icon_minitimeTo Helmi 24, 2011 12:46 pm

Mä inhoon polvipitoo. Se sattuu mua aivan tajuttoman paljon ja siks en sitä ees ole opetellut. Mikään muu liike ei ole sattunut yhtä paljon.
Takaisin alkuun Siirry alas
Ivanka
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Ivanka


Viestien lukumäärä : 221
Location : Helsinki
Registration date : 17.08.2010

"Rumat" ja inhokit Empty
ViestiAihe: Vs: "Rumat" ja inhokit   "Rumat" ja inhokit Icon_minitimeTo Helmi 24, 2011 1:15 pm

Saila kirjoitti:
Ivanka kirjoitti:
Ranneistunta jalat harallaan on musta tosi ruma liike. Sitten taas toinen harotus eli Jamilla ei oo mun mielestä ollenkaan ruman näköinen.

mikä toi jamilla on? yritin ettii mut en löytäny scratch

En mä oikein osaa selittää ja googlauskin on aika hankalaa, kun jamilla + pole dance nyt tuottaa sattumoisin ihan jotain muuta Jamillaa Smile Mut siis sulla oli joskus avattarena kuva kehdosta, missä on jalat avattuna niin periaatteessa sama juttu. Siinä siis pidetään jalat auki ylhäällä vatsalihaksilla ja lantiosta kääntämällä. Samaan aikaan alemman jalan reisi nojaa tankoon. Esim. perhosesta usein laskeudutaan jamillan kautta alas. Joku ehkä osaa selittää paremmin??
Takaisin alkuun Siirry alas
hemuliini
Superman
Superman
hemuliini


Viestien lukumäärä : 1067
Ikä : 41
Location : Porvoo
Registration date : 10.08.2009

"Rumat" ja inhokit Empty
ViestiAihe: Vs: "Rumat" ja inhokit   "Rumat" ja inhokit Icon_minitimeTo Helmi 24, 2011 1:46 pm

Jamilla näkyy tässä Miian Pole Art 09 -videossa kohdassa 2:10 .
On tossa tosin tehtynä ilmasta, joka on tosi vaativa liike, mutta lattialta ponnistettuna ei oo mikään överivaikea. Ei mun mielestä ees vaadi kovin paljon voimaa, kuhan tekniikan saa kohilleen.
Tosta Jamillasta on tosi hyvä keskustelu, löytyy Aiheesta: Pääsy inverttiin, abouttiarallaa sivulla 6. Sieltä löytyy Iinan ihan loistovinkit tähänkin pulmaan! sunny
Takaisin alkuun Siirry alas
merqus
Superman
Superman
merqus


Viestien lukumäärä : 535
Ikä : 39
Location : Helsinki
Registration date : 11.06.2008

"Rumat" ja inhokit Empty
ViestiAihe: Vs: "Rumat" ja inhokit   "Rumat" ja inhokit Icon_minitimeTo Helmi 24, 2011 11:52 pm

Tässä kuva jamillasta:

"Rumat" ja inhokit Jamila%20crop%281%29
Takaisin alkuun Siirry alas
Saila
Superman
Superman
Saila


Viestien lukumäärä : 1166
Ikä : 35
Location : Turku
Registration date : 27.05.2008

"Rumat" ja inhokit Empty
ViestiAihe: Vs: "Rumat" ja inhokit   "Rumat" ja inhokit Icon_minitimePe Helmi 25, 2011 7:59 am

kiitos! on nätit on jamillat Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Ish
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 2611
Location : SEINÄJOKI
Registration date : 10.11.2008

"Rumat" ja inhokit Empty
ViestiAihe: Vs: "Rumat" ja inhokit   "Rumat" ja inhokit Icon_minitimePe Helmi 25, 2011 3:03 pm

Mä oon taas hulluna allegraan ja polvipitoon. Allegra sattuu vaan jos osuu väärään kohtaan. sunny

Jamilla on mulle ollu sellanen ärsytys, sillon alus sattu joskus miljoona vuotta niin pirusti ranteeseen, että annoin olla, nyt jonkun aikaa yrittäny sietää sitä. Visuaalisesti tykkään kyllä, hyödyllinen liike.

Brass monkey on kyl ruma, mut piru ku se on kiva Very Happy

Takaisin alkuun Siirry alas
OonaK
Superman
Superman
OonaK


Viestien lukumäärä : 691
Ikä : 40
Location : Hki
Registration date : 09.01.2010

"Rumat" ja inhokit Empty
ViestiAihe: Vs: "Rumat" ja inhokit   "Rumat" ja inhokit Icon_minitimePe Helmi 25, 2011 4:17 pm

Rumin liike ikinä on se temppu mitä badass tekee, missä se tunkee jalat sen pään taakse -joku contortionist...

Oona Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.gymi.fi
tiko
intermediate inverter
intermediate inverter
tiko


Viestien lukumäärä : 123
Ikä : 48
Location : Helsinki
Registration date : 03.02.2010

"Rumat" ja inhokit Empty
ViestiAihe: Vs: "Rumat" ja inhokit   "Rumat" ja inhokit Icon_minitimePe Helmi 25, 2011 4:37 pm

Oona K. kirjoitti:
Rumin liike ikinä on se temppu mitä badass tekee, missä se tunkee jalat sen pään taakse -joku contortionist...

Tarkoitatko tämän tyylistä liikettä, mutta vain tangolla?

"Rumat" ja inhokit Way-out-of-the-posture-7e

Tai no, tuo asento on kyllä ruma katsottava jo ihan maassakin tehtynä. Vaikka itsestä onkin hauskaa tehdä se liike.
Takaisin alkuun Siirry alas
Ish
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 2611
Location : SEINÄJOKI
Registration date : 10.11.2008

"Rumat" ja inhokit Empty
ViestiAihe: Vs: "Rumat" ja inhokit   "Rumat" ja inhokit Icon_minitimePe Helmi 25, 2011 4:42 pm

Iina eikö tuo oo se Hell in a handbasket?
Takaisin alkuun Siirry alas
OonaK
Superman
Superman
OonaK


Viestien lukumäärä : 691
Ikä : 40
Location : Hki
Registration date : 09.01.2010

"Rumat" ja inhokit Empty
ViestiAihe: Vs: "Rumat" ja inhokit   "Rumat" ja inhokit Icon_minitimePe Helmi 25, 2011 5:16 pm

Joo! heheheh.

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=155068771182202&set=pu.135921833096896&theater

Oona
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.gymi.fi
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

"Rumat" ja inhokit Empty
ViestiAihe: Vs: "Rumat" ja inhokit   "Rumat" ja inhokit Icon_minitimePe Helmi 25, 2011 8:08 pm

Tonkin voi tehdä nätisti mut yleensä näkee kyllä sairaan rumia versioita Very Happy Ja contortionistissä on perusversiossa sisäjalan pito kuten skorpparissa, ulkojalka niskan takana. Hell in a handbasket on kuin kopteri mut jalat niskan takana. Eri muuvsei.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
Nina
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Nina


Viestien lukumäärä : 422
Ikä : 37
Location : Järvenpää
Registration date : 17.03.2008

"Rumat" ja inhokit Empty
ViestiAihe: Vs: "Rumat" ja inhokit   "Rumat" ja inhokit Icon_minitimePe Helmi 25, 2011 10:13 pm

Sanni kirjoitti:
Ruma, rumempi, rumin: spatchcock

inhokki: bumerangi!!! En vaan osaa tehä sitä, en en! Jalat ei suoristu, jalat ei nouse, äääää Evil or Very Mad ... samasta syystä hyvänä kakkosena jamilla, ku ei jaksa ni ei jaksa.

Mä kanssa allekirjota tän lausunnon täysin lukuunottamatta tota Jamilla kohtaa, koska sen kanssa mulla ei oo koskaan ollut ongelmia, mutta bumerangi!! Argh!! Ei vaan onnistu ja tuntuu, että aina kun puolen vuoden välein pääsen tunnille asti, niin aina se on ohjelmassa!
Takaisin alkuun Siirry alas
minnamaria
intermediate spinner
intermediate spinner
minnamaria


Viestien lukumäärä : 66
Ikä : 34
Location : Lahti
Registration date : 03.01.2010

"Rumat" ja inhokit Empty
ViestiAihe: Vs: "Rumat" ja inhokit   "Rumat" ja inhokit Icon_minitimeLa Helmi 26, 2011 3:06 pm

Mitään kauheen rumaa nyt ei tuu mieleen, mut mun inhokki on takanoja.. En oo oikeestaa koskaa vaan tykänny tehä sitä ja se sattuu välillä vieläkin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





"Rumat" ja inhokit Empty
ViestiAihe: Vs: "Rumat" ja inhokit   "Rumat" ja inhokit Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
"Rumat" ja inhokit
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 2Siirry sivulle : 1, 2  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Tankotemput ja pyörähdykset-
Siirry: