Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 "Rumat" ja inhokit

Siirry alas 
+24
Marie
Martta
salama
Nexu
Eeva
Jenni H
minnamaria
Nina
tiko
OonaK
merqus
Tea
Saila
Iina
Elegia
nasu
hemuliini
Em Kay
sluippa
Ivanka
Mortianna
Sanni
wilmiina
Ish
28 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2
KirjoittajaViesti
Jenni H
intermediate inverter
intermediate inverter
Jenni H


Viestien lukumäärä : 155
Ikä : 32
Location : Helsinki
Registration date : 20.02.2011

"Rumat" ja inhokit - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: "Rumat" ja inhokit   "Rumat" ja inhokit - Sivu 2 Icon_minitimeLa Helmi 26, 2011 9:10 pm

Itse en tykkää allegrasta siksi koska se vain sattuu niin s******llisesti. Kaunis liike tosin. Ehkä teen sen vain jotenkin väärin.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://www.facebook.com/jenni.heik
Eeva
intermediate inverter
intermediate inverter
Eeva


Viestien lukumäärä : 140
Ikä : 40
Location : Helsinki
Registration date : 28.07.2009

"Rumat" ja inhokit - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: "Rumat" ja inhokit   "Rumat" ja inhokit - Sivu 2 Icon_minitimeMa Helmi 28, 2011 1:15 pm

Ranneistunta oli minusta joskus rumin ja rivoin liike ikinä Laughing

Mutta kun pidempään tankotanssin parissa olin ollut, alkoi silmä tottumaan siihen että raajat voi sojottaa milloin minnekin eri liikkeissä. Ja kun vielä itse aloin ranneistuntaa treenata, niin näkemys muuttui lisää.
Nykyisin se on liike muiden joukossa Smile Melkeinpä tulee aina tehtyä kerran tai pari kun kotona treenaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

"Rumat" ja inhokit - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: "Rumat" ja inhokit   "Rumat" ja inhokit - Sivu 2 Icon_minitimeMa Helmi 28, 2011 2:04 pm

Komee kaksonen sulla avatarissa!

Mä en kanssa hirveenä tykkää just noista perusversion ranneistunnoista, jamilloista, kainalopidoista. Silti teen niitä. Kauriit (ballerina/stag pose) ei oo mun suosikkeja siks että en oo niihin tarpeeks notkee, mut sehän on vaan syy treenata.

Jamillasta tuli mieleen muuten tää semisti loistava kuva minkä Ninnin mies otti Pole Art 2009 skabassa Very Happy

"Rumat" ja inhokit - Sivu 2 15937_192225066577_559241577_4420262_3889348_n

Meikä vähän vilauttaa siinä yleisöön päin ja kovin on kiinnostuneita katseita, hih! lol!
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
Nexu
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only



Viestien lukumäärä : 238
Registration date : 03.04.2011

"Rumat" ja inhokit - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: "Rumat" ja inhokit   "Rumat" ja inhokit - Sivu 2 Icon_minitimeSu Huhti 10, 2011 6:42 pm

Bumerangi on mun ehdoton lemppari Very Happy Se on vaan niin ihana. Eikä vaikeakaan ja ihan miellyttävän tuntuinenkin, vaikka en minä kyllä montaa minuuttia siinä jaksaisi olla! Inhokki... Öö, kaikki mitkä sattuu ja tuntuu ikäviltä! Minusta lonkkapito on aika hirveä ja pelkkä katsominen saa olon tuskaiseksi!

ja tiko: sen tiedän, että tuo jalat niskan takana -liike kuuluu astangajoogaan, mutta miten sen voi tehdä tangolla Shocked

Ja Oona K.: Sulla on ihana avatari Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
salama
basic inverter
basic inverter
salama


Viestien lukumäärä : 36
Location : Jyväskylä
Registration date : 21.07.2010

"Rumat" ja inhokit - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: "Rumat" ja inhokit   "Rumat" ja inhokit - Sivu 2 Icon_minitimeMa Huhti 25, 2011 12:27 pm

Lonkkapito on mun silmään ruma, lisäksi se on myös mun inhokki sillä en meinaa millään saada sitä nyt kohdilleen, on siis tällä hetkellä mun vihollinen. On vaan kamala into treenata se varmaksi, tulisi todella luuseriolo jos jättäisin mulle vaikean liikkeen harjoittelun siksi etten pidä edes siitä miltä se näyttää... Pakkohan se on oppia! Sitäpaitsi, lonkkapidosta olen nähnyt myös kauniita variaatioita, lisäksi sen osaaminen auttaa comboissa ja siitä voi jatkaa toisiin liikkeisiin, joten siksikin harjoittelen sen hirvityksen. Jospa siitä treenin kautta tulisikin mulle mukava liike kun se menee varmemmin, nyt lonkkapito näyttää mun tekemänä vain todella vaivaannuttavalta Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Martta
Superman
Superman
Martta


Viestien lukumäärä : 645
Ikä : 38
Location : Jyväskylä
Registration date : 21.03.2011

"Rumat" ja inhokit - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: "Rumat" ja inhokit   "Rumat" ja inhokit - Sivu 2 Icon_minitimeMa Huhti 25, 2011 2:10 pm


Ruma liike minusta on se harotus kainalopidolla, teddy? Kerran olen sitä harjoitellut ja oli kyllä rumuutensa lisäksi inhottava tehdä Very Happy Aiemminkin mainittu spatchcock on myös hirveän näköinen, ei onneksi ole pelkoa että itsellä olisi mitään paineita ruveta sitä ihan lähivuosina kokeilemaankaan.

Oma inhokkini (jotka haluaisin osata mutta kun ei suju!) on tällä hetkellä takanoja, joka onnistuu vahingossa silloin tällöin (rumasti ja haparoiden) mutta yleensä joko sattuu helkkaristi tai pito ei riitä. Ballerina ei ole minunkaan suosikkini Iinan mainitsemasta syystä, asentoon kyllä pääsee mutta eihän se yhtään miltään näytä tällaisen pökkelön tekemänä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Jenni H
intermediate inverter
intermediate inverter
Jenni H


Viestien lukumäärä : 155
Ikä : 32
Location : Helsinki
Registration date : 20.02.2011

"Rumat" ja inhokit - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: "Rumat" ja inhokit   "Rumat" ja inhokit - Sivu 2 Icon_minitimeTi Huhti 26, 2011 7:25 am

What! Miksi ihmiset ei tykkää spatshookista? Musta se on tosi nätti samoin teddy. No makuja on monia. Tuo Canen spatshook on ainakin mielestäni ihan mahtava

http://4.bp.blogspot.com/_lvOQ72J1u6k/TIue71qLkAI/AAAAAAAAAbQ/lu5yOSPg2TE/s400/Felix-Spatchcock1-199x300.jpg
Takaisin alkuun Siirry alas
https://www.facebook.com/jenni.heik
Martta
Superman
Superman
Martta


Viestien lukumäärä : 645
Ikä : 38
Location : Jyväskylä
Registration date : 21.03.2011

"Rumat" ja inhokit - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: "Rumat" ja inhokit   "Rumat" ja inhokit - Sivu 2 Icon_minitimeTi Huhti 26, 2011 7:50 am


Joo, onneksi kaikki eivät tykkää samoista jutuista Smile Minun silmääni kovasti yli menevä spagaati ja muut yliluonnollisen näköiset vääntelyt ovat yleensä tosi rumia, niissä on hienoa vain se "miten helvetissä tuo on mahdollista" -efekti. Felixkin on toki upea ja ylivoimaisen taitava tanssija, mutta mieluummin katselen itse jotain muuta. Spatchcockissa tuo jalkojen asento on minusta ihan yäk.

Takaisin alkuun Siirry alas
Marie
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Marie


Viestien lukumäärä : 301
Ikä : 37
Location : Toijala
Registration date : 28.04.2009

"Rumat" ja inhokit - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: "Rumat" ja inhokit   "Rumat" ja inhokit - Sivu 2 Icon_minitimeTi Huhti 26, 2011 4:10 pm

Ylipäänsä nuo Felixin ylitaipuvat polvet näyttää toosi pelottavilta! Mua itteeni ihan sattuu kun nään tollasia liikkeitä missä niihin kohdistuu painetta! Kuinkahan pahoja polvi ongelmia sille iän myötä tulee..
Takaisin alkuun Siirry alas
Nexu
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only



Viestien lukumäärä : 238
Registration date : 03.04.2011

"Rumat" ja inhokit - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: "Rumat" ja inhokit   "Rumat" ja inhokit - Sivu 2 Icon_minitimeMa Toukokuu 16, 2011 6:15 pm

Mun mielestä kaikki liikkeet voi näyttää kauniilta riippuen miten ne tekee Wink Joku sulava ja taipuisa ihminen voi saada tosi rumankin liikkeen näyttämään kauniilta (: Toi spachcock/spatchhook (menin jo sekaisin Embarassed ) no kumminki mis mennään spagaatti, niin musta se ainakin tossa kuvassa ton ihmisen tekemänä näyttää ihan nätiltä.

Itse henk.koht. suosikkejani ovat aysha ja sen eri variaatiot (hangspringit, aysha-spagaatit yms), jamilla, perhonen, jatkettu perhonen ja jade Wink Musta nää kaikki on kauniita liikkeitä :-) ja tykkään tehä niitä, kun ei satu mitenkään vietävästi, kuten kaikki takanojat mua sattuu niin sairaasti....

Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

"Rumat" ja inhokit - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: "Rumat" ja inhokit   "Rumat" ja inhokit - Sivu 2 Icon_minitimeMa Toukokuu 16, 2011 8:59 pm

Tuolla on suosikitkin eri keskustelussa, tää on inhokkeja varte että saa vapaasti tuulettaa Very Happy Linkki tässä: http://spinaround.niceboard.org/t1389-lempparit-o
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
Nexu
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only



Viestien lukumäärä : 238
Registration date : 03.04.2011

"Rumat" ja inhokit - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: "Rumat" ja inhokit   "Rumat" ja inhokit - Sivu 2 Icon_minitimeMa Toukokuu 23, 2011 2:14 pm

Upsiiss, tänne kuuluki laittaa inhokit Very Happy en vissiin katsonut otsikkoa tarpeeksi huolella :3 siis miun inhokit takanoja jaaa ööö hmm ehkä myös kaikki sellaset liikkeet, missä ängetään jalka niskan taakse. Wikipolessakin oli muistaakseni pari liikettä, missä se jalka tungettiin niskan taakse... Surprised not so pretty, I think Wink
Takaisin alkuun Siirry alas
Nepu
Superman
Superman
Nepu


Viestien lukumäärä : 545
Ikä : 33
Location : etelä-suomi
Registration date : 21.02.2011

"Rumat" ja inhokit - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: "Rumat" ja inhokit   "Rumat" ja inhokit - Sivu 2 Icon_minitimeLa Elo 13, 2011 10:58 pm

Olisko mitään toi wikipolen Bud. Very Happy hyi helkkari.
Takaisin alkuun Siirry alas
Ish
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 2611
Location : SEINÄJOKI
Registration date : 10.11.2008

"Rumat" ja inhokit - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: "Rumat" ja inhokit   "Rumat" ja inhokit - Sivu 2 Icon_minitimeLa Elo 13, 2011 10:59 pm

Kamalasta kulmasta otettu Very Happy , Mä tykkään itse liikkeestä muuten.
Se contortionist ei miellytä omaa silmää. rabbit
Takaisin alkuun Siirry alas
Jennn
intermediate inverter
intermediate inverter
Jennn


Viestien lukumäärä : 159
Ikä : 36
Location : Hämeenlinna
Registration date : 28.03.2012

"Rumat" ja inhokit - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Jamilla   "Rumat" ja inhokit - Sivu 2 Icon_minitimePe Elo 16, 2013 9:24 am

Siinä jonkunnäkönen Jamilla, ei ehkä selkein kuvakulma, mutta pääset ajatukseen Smile

"Rumat" ja inhokit - Sivu 2 6st6






Mun inhokkejani ehdottomasti polvipito... En taan tajua miten siinä pysyy ja lisäks hyvin mitättömän näkönen.. Jollei pysty sit tekee kylkilihaksia siinä asennossa, se on aika päheetä Wink

Mun mielestä toi spatchcock on ihan sika makee!!! What a Face  Sehän on vaan "v-venytys rinta lattiaan", mutta tangolla pystyssä ja näyttää niin huikeelta yli-spagulta :DD
Takaisin alkuun Siirry alas
Ish
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 2611
Location : SEINÄJOKI
Registration date : 10.11.2008

"Rumat" ja inhokit - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: "Rumat" ja inhokit   "Rumat" ja inhokit - Sivu 2 Icon_minitimeLa Elo 17, 2013 6:05 pm

jamilla

"Rumat" ja inhokit - Sivu 2 Planche02_fig21
Takaisin alkuun Siirry alas
Jennn
intermediate inverter
intermediate inverter
Jennn


Viestien lukumäärä : 159
Ikä : 36
Location : Hämeenlinna
Registration date : 28.03.2012

"Rumat" ja inhokit - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Hangman??   "Rumat" ja inhokit - Sivu 2 Icon_minitimeLa Syys 07, 2013 9:46 am

Mikäs tuo hangman on??? Googlasin äsken mutta kaikki mitä tuli näytti lähinnä olkanousuun lähdöiltä..??? Shocked 
Takaisin alkuun Siirry alas
Jennn
intermediate inverter
intermediate inverter
Jennn


Viestien lukumäärä : 159
Ikä : 36
Location : Hämeenlinna
Registration date : 28.03.2012

"Rumat" ja inhokit - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Jamilla...   "Rumat" ja inhokit - Sivu 2 Icon_minitimeLa Syys 07, 2013 9:48 am

Joo ja toi mun "Jamilla"-kuvassa aivan eri käsiote... Videosta napattu kuva joskus aikoinaan omaa kansiota varten, mut ei oo joo jamilla Embarassed Rolling Eyes 
Takaisin alkuun Siirry alas
Martta
Superman
Superman
Martta


Viestien lukumäärä : 645
Ikä : 38
Location : Jyväskylä
Registration date : 21.03.2011

"Rumat" ja inhokit - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: "Rumat" ja inhokit   "Rumat" ja inhokit - Sivu 2 Icon_minitimeLa Syys 07, 2013 10:20 am


Hangman on just se "olkanousuun lähtö", paitsi että ei siitä ole pakko lähteä olkanousuun Smile Voi myös esim. laskeutua olkalaskulla hangmaniin. Se tarkoittaa siis pysähtynyttä asentoa tuossa olkanousuotteessa.
Takaisin alkuun Siirry alas
AnskuN
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only



Viestien lukumäärä : 216
Registration date : 06.03.2012

"Rumat" ja inhokit - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: "Rumat" ja inhokit   "Rumat" ja inhokit - Sivu 2 Icon_minitimeSu Marras 03, 2013 1:39 pm

Mulla on jokin henkilökohtainen ongelma kaikkien temppujen kanssa, missä roikutaan flexissä olevan yläjalan varassa. Esimerkiksi bow and arrow on niin ruma kun vaan voi olla, ihan sama että kuinka hyvään spagaatiin venyy.
Takaisin alkuun Siirry alas
Martta
Superman
Superman
Martta


Viestien lukumäärä : 645
Ikä : 38
Location : Jyväskylä
Registration date : 21.03.2011

"Rumat" ja inhokit - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: "Rumat" ja inhokit   "Rumat" ja inhokit - Sivu 2 Icon_minitimeSu Marras 03, 2013 2:25 pm


Mulla on Ansku ihan sama ongelma Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
AnskuN
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only



Viestien lukumäärä : 216
Registration date : 06.03.2012

"Rumat" ja inhokit - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: "Rumat" ja inhokit   "Rumat" ja inhokit - Sivu 2 Icon_minitimeSu Marras 03, 2013 2:59 pm

Kiva, etten ole yksin tämän mielipiteen kanssa. Etenkin venäläiset tankoilijat tykkää kovasti noista nilkkaroikkumistempuista.

Samaan sarjaan kuuluu myös esim. spagaati tangolla ilman käsiä, jossa molemmat nilkat on kierretty tangon ympärille! Esim. Natasha Wang teki tämän liikkeen Pole Artissa. Musta vaan ojennetut nilkat on kauniit, ja niihin ei saa kajota ilman erittäin painavaa syytä!

Starfish ja rainbow marchenkoon meno on ainoat poikkeukset, jotka musta on hyväksyttäviä. Nyt tosin olen nähnyt joidenkin tanssijoiden tekevän rainbow marchenkon janeirosta ilman tuota diva dive -vaihetta, ja se on niin paljon kauniimpi. Tosin se taitaa edellyttää ihan mieletöntä olkapään/hartian liikkuvuutta. Jos _joskus elämässäni venyn rainbow marchenkoon niin siten ehkä on pakko flexata nilkka lavalla.
Takaisin alkuun Siirry alas
Martta
Superman
Superman
Martta


Viestien lukumäärä : 645
Ikä : 38
Location : Jyväskylä
Registration date : 21.03.2011

"Rumat" ja inhokit - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: "Rumat" ja inhokit   "Rumat" ja inhokit - Sivu 2 Icon_minitimeMa Marras 04, 2013 12:36 pm


Joo, harmittaa kyllä kun osa noista nilkkaroikotustempuista olis muuten tosi hienoja mutta se typerä koukkunilkka pistää tosi pahasti silmään. Tuntuu kauhealta niuhotukselta mutta eipä näille mieltymyksille oikein mitään mahda Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Kaiza
basic spinner
basic spinner
Kaiza


Viestien lukumäärä : 25
Ikä : 35
Location : Helsinki
Registration date : 19.11.2010

"Rumat" ja inhokit - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: "Rumat" ja inhokit   "Rumat" ja inhokit - Sivu 2 Icon_minitimePe Marras 08, 2013 7:14 pm

Oon muuten ihan samaa mieltä noista nilkkajutuista! Se sisäkierrossa oleva nilkka tangon ympärillä on kamala ja pitää kyllä olla ihan erityinen koreografia, jotta se ei häiritse mua. Tosin ei bow-and-arrow oo vielä pahimmasta päästä.Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
http://mostlyjustpoledancing.blogspot.fi/
Sponsored content





"Rumat" ja inhokit - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: "Rumat" ja inhokit   "Rumat" ja inhokit - Sivu 2 Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
"Rumat" ja inhokit
Takaisin alkuun 
Sivu 2 / 2Siirry sivulle : Edellinen  1, 2

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Tankotemput ja pyörähdykset-
Siirry: