Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 x-pole sport aloittelijalle

Siirry alas 
3 posters
KirjoittajaViesti
heimari
basic spinner
basic spinner
heimari


Viestien lukumäärä : 6
Ikä : 35
Location : Jyväskylä
Registration date : 06.03.2011

x-pole sport aloittelijalle Empty
ViestiAihe: x-pole sport aloittelijalle   x-pole sport aloittelijalle Icon_minitimeLa Huhti 02, 2011 2:43 pm

Elikkäs oon nytten harkinnut oman tankoni ostamista ja haaveissa siis x-pole.
Mietin vain näin aloittelijana olisiko tuo sport malli xperttiä parempi kun en varmaan ihan lähiaikoina tule tuota spinniominaisuutta tarvitsemaan, jos edes koskaan? Ja toisekseen krominen pertti 45mm on loppu, enkä malttas oottaa toukokuuhun Very Happy

Mietityttää tuo sportin ylälaatan pienuus, onko se pitävä, kokemuksia?

ja edelleenkin pähkäilen tuon koon kanssa 45mm vai 50mm...
Takaisin alkuun Siirry alas
Kaiza
basic spinner
basic spinner
Kaiza


Viestien lukumäärä : 25
Ikä : 35
Location : Helsinki
Registration date : 19.11.2010

x-pole sport aloittelijalle Empty
ViestiAihe: Vs: x-pole sport aloittelijalle   x-pole sport aloittelijalle Icon_minitimeLa Huhti 02, 2011 3:52 pm

Itselläni on 45 mm titaaninen sportti. Päädyin siihen, kun jostain luin, että titaani olisi pitävämpi ja helpompi aloittelijalle. Silloin en ollut edes päässyt kokeilemaan spinnaavaa tankoa koskaan, niin ajattelin, että ehkä se on vähän turha ominaisuus. Tosin nykyään tuntuu, että olisi se kiva päästä välillä pyörimäänkin! Eli sinänsä olisi voinut olla järkevämpää hankkia suoraan xpertti.. Itse olen kuitenkin ollut ihan tyytyväinen, kun käyn aika usein tunneilla tuo kotitanko on sellainen mukava lisä, jolla voi harjoitella kaikkea missä kaipaa lisäharjoitusta. Enkä kyllä mahtuisi kunnolla pyörimäänkään, kun on niin ahtaat tilat ja voihan sitten joskus vaikka vaihtaa spinnaavaan..

Eli suosittelisin hankkimaan 45 mm tangon. 50 on paksumpana vähän vaikeampi. Itse kannattaa miettiä haluaako pyörivän vai ei...Ehkä kannattaisi olla myös spinniominaisuus, jos treenaa lähinnä kotona, niin saa mukavasti vaihtelua. Sen sportin ylälaatan kestävyydessä ei oo ollu mitään ongelmia.Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
http://mostlyjustpoledancing.blogspot.fi/
heimari
basic spinner
basic spinner
heimari


Viestien lukumäärä : 6
Ikä : 35
Location : Jyväskylä
Registration date : 06.03.2011

x-pole sport aloittelijalle Empty
ViestiAihe: Vs: x-pole sport aloittelijalle   x-pole sport aloittelijalle Icon_minitimeLa Huhti 02, 2011 8:43 pm

Se voi olla että päädyn sittenkin siihen perttiin Very Happy kun ei se hintaero valtava oo ja onhan se sit kiva kun kehittyy tässä hommassa testailla sillä spinnaavalla.. Tosiaan noita materiaalierojakin oon miettiny, kun jostain täältä luin et titaaninen saattaa hikisenä olla äkkiliukkaampi kuin kromi, mäkun oon tämmönen hikiräpälä Razz

Taianpa laittaa tilaukseen titaanisen pertin, pääsis ehkä jo ens viikolla testailemaan sitä cheers
Takaisin alkuun Siirry alas
heimari
basic spinner
basic spinner
heimari


Viestien lukumäärä : 6
Ikä : 35
Location : Jyväskylä
Registration date : 06.03.2011

x-pole sport aloittelijalle Empty
ViestiAihe: Vs: x-pole sport aloittelijalle   x-pole sport aloittelijalle Icon_minitimeLa Huhti 02, 2011 9:08 pm

Oletko muuten tykännyt titaanisesta tangosta? cat
Takaisin alkuun Siirry alas
Marie
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Marie


Viestien lukumäärä : 301
Ikä : 37
Location : Toijala
Registration date : 28.04.2009

x-pole sport aloittelijalle Empty
ViestiAihe: Vs: x-pole sport aloittelijalle   x-pole sport aloittelijalle Icon_minitimeSu Huhti 03, 2011 2:06 am

Suosittelen jos vaan mitenkään mahdollista testaamaan etukäteen kummatkin koska mikä on kellekin helpompi on kovin yksilöllistä. Mutta toki kaikkeen tottuu ite tahmatassuna tykkään enempi kromista, titaaniin jään muulla kropalla liimapaperin lailla kiinni ja kädet ei pidä..
Takaisin alkuun Siirry alas
Kaiza
basic spinner
basic spinner
Kaiza


Viestien lukumäärä : 25
Ikä : 35
Location : Helsinki
Registration date : 19.11.2010

x-pole sport aloittelijalle Empty
ViestiAihe: Vs: x-pole sport aloittelijalle   x-pole sport aloittelijalle Icon_minitimeSu Huhti 03, 2011 11:50 am

En oikeen osaa sanoa olisiko krominen tanko ollut sittenkin parempi. En kyllä täysin tyytyväinen oo ollu tohon titaaniin, kun jotenkin se välillä luistaa ja välillä pitää liikaa.. Oon ajatellu, että se johtuu sen uutuudestakin, kun pinta ei oo ehtiny kulua yhtään. Täysin uutta kromitankoa en oo päässy koskaan kokeileen, niin vaikea sanoa millanen se oisi. Kuluneilla tangoilla mulla on aina hyvä pito. Razz Toisaalta ois hyvä pystyä tekeen liikkeitä tangolla kuin tangolla, että kannattaa varmaan totutella kaikenlaisiin.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://mostlyjustpoledancing.blogspot.fi/
heimari
basic spinner
basic spinner
heimari


Viestien lukumäärä : 6
Ikä : 35
Location : Jyväskylä
Registration date : 06.03.2011

x-pole sport aloittelijalle Empty
ViestiAihe: Vs: x-pole sport aloittelijalle   x-pole sport aloittelijalle Icon_minitimeMa Huhti 04, 2011 11:01 am

Nyt tilasin ihan riskillä sen pertin titaanisen 45mm Shocked Kun oisin ehkä enempi sen kromisen halunnu(ihan ulkonäkösyistä), mutta niitä saa 45mm vasta toukokuussa ja olen tunnetusti mullekaikkihetinyt-ihminen Very Happy
Voihan sitä sit joskus vaihtaa kromiseen jos siltä tuntuu tai vaikka ostaa tolle titaaniselle kaveriks Very Happy Moni on kyllä sanonu et sitä tottuu loppujen lopuks tekemään tangolla kuin tangolla, joten toivotaan ettei kovaksi pettymykseksi osoittaudu tuo titaaninen Rolling Eyes

Nyt sitten vain odotellaan, pole a holicilta tuli tänä aamuna sähköpostia että tilauksesi on postitettu cheers
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





x-pole sport aloittelijalle Empty
ViestiAihe: Vs: x-pole sport aloittelijalle   x-pole sport aloittelijalle Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
x-pole sport aloittelijalle
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» aloittelijalle?
» Tanko aloittelijalle

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Välineet-
Siirry: