| Miten perhoseen? | |
|
+5Ewy Chiyuri Mortianna Elegia Nexu 9 posters |
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Nexu hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 238 Registration date : 03.04.2011
| Aihe: Miten perhoseen? Ti Huhti 05, 2011 6:17 pm | |
| Miten te oikein pääsette ylipäänsä perhonen -asentoon? Maasta käsin vain hinaatte ylös vai?? En keksi miten itseni saisin nätisti ( ja ennen kaikkea turvallisesti) perhoseen!! | |
|
| |
Elegia hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 273 Ikä : 38 Location : Lappeenranta Registration date : 23.11.2010
| |
| |
Mortianna Superman
Viestien lukumäärä : 1498 Ikä : 35 Location : Hellsinki Registration date : 28.07.2009
| Aihe: Vs: Miten perhoseen? Ti Huhti 05, 2011 7:52 pm | |
| Mutta tosiaan jos on vasta tankoilua alottamassa ja etenkin jos ei ole lainkaan tunneilla käynyt, ei perhonen ole ehkä se kaikista helpoin liike aloittaa. (: | |
|
| |
Chiyuri intermediate spinner
Viestien lukumäärä : 52 Location : Jyväskylä Registration date : 08.03.2010
| Aihe: Vs: Miten perhoseen? Ti Huhti 05, 2011 8:07 pm | |
| Mä taidan olla ihan hölmö koska perhonen oli ihka ensimmäinen pää alaspäin-liike jonka opettelin, ja opin sen ehkä pari päivää tangon saamisesta ja ilman tunneilla käyntiä, heti kun onnistuin invertoimaan Itse vain invertistä nostan toisen jalan tangolle, heilautan toisen käden irti alas tangolle ja siitä suoristaudun perhoseen. | |
|
| |
Ewy Superman
Viestien lukumäärä : 965 Ikä : 36 Location : Järvenpää Registration date : 24.09.2009
| Aihe: Vs: Miten perhoseen? Ke Huhti 06, 2011 3:47 pm | |
| Turvallisempi keino on tehdä inverted krusifix eli pääalaspäin molemmat jalat kiinni tangossa. Siitä sitten kädet jaettuun otteeseen (toinen ylös ja toinen alas). Selkä varmasti suoraksi eli tangonsuuntaiseksi. Katse kannattaisi pitää myös tangossa, mulla on aina missä sattuu. Siitä sitten hitaasti päästetään alakäden puoleista jalkaa pois tangosta ja tangolle jäävää jalkaa valutetaan tankoa pitkin alaspäin. | |
|
| |
| Aihe: <3 Pe Huhti 08, 2011 4:14 pm | |
| Ihanaa, nyt sitte perhonen onnistuikin <3 On kyllä ihan puppua, että on aloittelijalle haastava liike, minusta se oli aivan helppo! Menin ensin inverttiin ja siitä käännähdin perhoseen ;D Kyllä oli IHANA tunne!!! Opein myös toisen liikkeen: kiipesin ylös ja laitoin jalat silleen tangon ympäri ristiin ja kallistuin taaksepäin ja roikuin siinä jalkojen varassa ja kädet ei kiinni tangossa. Taas oppi jotai uutta. Tosiaan vinvink jos invertti on hallussa, niin siitä on sitten helppo päästä perhoseen, ja second vinvink jos ei meinaa uskaltaa, menee matalalla inverttiin ja menee matalalla perhoseen, niin ei ole pudotus niin kova. On muuten aivan mahtava tunne, kun oppii uuden liikkeen <3<3 Mikäs mahtas olla seuraava tavoite | |
|
| |
neitinopsa intermediate inverter
Viestien lukumäärä : 156 Ikä : 36 Location : Vantaa Registration date : 13.09.2010
| Aihe: Vs: Miten perhoseen? Pe Huhti 08, 2011 7:32 pm | |
| Haha mulla meni kyl tosi kauan ennen ku voimat riitti perhoseen ja en jotenki muutenkaan tajunnu sitä Mut mä oonki megahidas oppimaan | |
|
| |
| Aihe: Vs: Miten perhoseen? Pe Huhti 08, 2011 8:38 pm | |
| Kyllä minullaki viikko ainaski meni, ennenku hokas, millee siihe mentii ;DD Ensiks koitin hinata itteeni maasta käsin perhoseen ja siitäkös vasta ei mitään tullut!! | |
|
| |
| Aihe: Vs: Miten perhoseen? La Huhti 09, 2011 8:08 am | |
| Haittaako se, jos tekee perhosen "väärällä puolella"? Ainakin monissa kuvissa on niin, että vasen käsi alempana, oikea ylempänä, vasen tangossa ja oikea irti. Vitsi kun oli vaikee selittää... Mutta mä oon ainakin niin, että oikea käsi alempana, vasen ylempänä, oikea jalka irti ja vasen tangossa.. Onko ok??? | |
|
| |
Saila Superman
Viestien lukumäärä : 1166 Ikä : 36 Location : Turku Registration date : 27.05.2008
| Aihe: Vs: Miten perhoseen? La Huhti 09, 2011 9:04 am | |
| kummalta puolelta invertoit? | |
|
| |
Ewy Superman
Viestien lukumäärä : 965 Ikä : 36 Location : Järvenpää Registration date : 24.09.2009
| Aihe: Vs: Miten perhoseen? La Huhti 09, 2011 9:49 am | |
| On ok. Kannattaa tosin jossain vaiheessa opetella toinenkin puoli Mua vähän pelottaa nuo teidän puheet kokeilusta ja tippumisesta jne. Olkaa nyt ihmeessä varovaisia, ettette riko itseänne! | |
|
| |
| Aihe: Vs: Miten perhoseen? La Huhti 09, 2011 12:52 pm | |
| Invertoin vasemmalta puolelta Oikealta puolelta ei tuu mitään! Ja Ewy: kaikki pää alaspäin -jutut teen maaaatalalta. Jos perhosestakin tippuisin, olisi pieni pudotus se ja rämähtäisin kaiken lisäksi vatsalleni | |
|
| |
Elegia hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 273 Ikä : 38 Location : Lappeenranta Registration date : 23.11.2010
| |
| |
| Aihe: Vs: Miten perhoseen? La Huhti 09, 2011 3:18 pm | |
| Hups eli siis kun meen perhoseen, mun oikee käsi on alempana, vasen ylempänä, oikee jalka irti ja vasen kiinni. Huomasin, että taisin sanoa väärin. Eli onko vielä ok | |
|
| |
Marie hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 301 Ikä : 38 Location : Toijala Registration date : 28.04.2009
| Aihe: Vs: Miten perhoseen? La Huhti 09, 2011 4:42 pm | |
| Joo se on kyse siitä että kumpi on itelle helpompi puoli mut oleellista on et se jalka mikä invertoidessa tulee tangon eteen jää eteen.. | |
|
| |
Martta Superman
Viestien lukumäärä : 645 Ikä : 38 Location : Jyväskylä Registration date : 21.03.2011
| Aihe: Vs: Miten perhoseen? La Huhti 09, 2011 5:56 pm | |
| Itse harjoittelen kaikki liikkeet yleensä rutiininomaisesti vuoron perään molemmilta puolilta, tai ainakin yritän Kyllä toinen puoli on lähes kaikissa liikkeissä paljon huonompi, esim. perhonen tangon oikealta puolelta invertoiden on minulla todella haparoiva, mutta sitä suuremmalla syyllähän sitä on harjoiteltava. Minusta ainakin tuntuu että esimerkiksi invert aina samalta puolelta vinouttaisi pidemmän päälle kroppaa sen verran pahasti että mieluummin kiroilen ja opettelen sen molemmin päin. Pyörähdysten kohdalla kyllä välillä luistan tästä, mutta näitä raskaampia liikkeitä ährään kyllä tasaisesti molemmin puolin. | |
|
| |
| Aihe: Vs: Miten perhoseen? Su Huhti 10, 2011 10:02 am | |
| Minullakin invertointi oikealta puolelta on todella vaikeaa :/ Nojaa, ehkäpä sekin sitten pitää jotenkin opetella... Olen aina ollut vähän sellanen tyyppi, että harjoitan vain hyvää puoltani, esim. spagaattiharjoittelussa oikea jalka vahvempi, niin sitä sitten tuppaa venyttää enemmän... :s | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Miten perhoseen? | |
| |
|
| |
| Miten perhoseen? | |
|