Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Jännitettävät Fitpolet

Siirry alas 
+22
Senna
MargeK
Unya
Henski
Ezeei*Roxx
helipsu
Neneth
shadow87
Martta
BLAAAAACK
eika
Ish
Herkkupurkki
hiekkis
AnskuN
Hennu/Henriikka
merqus
Ewy
Soila
babooshka
Retu
marih
26 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2
KirjoittajaViesti
helipsu
intermediate inverter
intermediate inverter
helipsu


Viestien lukumäärä : 168
Ikä : 44
Location : Vantaa
Registration date : 17.07.2012

Jännitettävät Fitpolet - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Jännitettävät Fitpolet   Jännitettävät Fitpolet - Sivu 2 Icon_minitimeTi Elo 21, 2012 11:40 am

Mulla on nyt ollut tuo fitpole kotona kolmisen viikkoa ja kerran viikossa otan sen alas ja putsaan ja rasvaan noi liitokset ja kaikki maholliset. Mulla oli viime viikolla sellanen ns. ongelma, että toinen niistä ruuveista, jotka tekee spinnaavaasta staattisen ei meinannut enää mennä millään sinne koloon, vaan sitä sai oikein voimalla vääntää. Ei sitten muuta kuin otin sellasen tietokoneiden näppikselle tarkoitetun ponnekaasu puhdistuspullon käteen ja puhalsin niihin reikiin ja laitoin ruuveihin kanssa vähän vaseliinia, niin sitten alkoi taas pyörimään siellä reiässä normaalisti.
Mulle ei ole jäänyt mitään jälkiä lattiaan eikä kattoon tuosta tangosta, muuta kuin katossa oma lyijärijälki siitä, mihin sen tangon aina laitan takaisin Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
http://lifebyheli.blogspot.fi/
Ezeei*Roxx
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Ezeei*Roxx


Viestien lukumäärä : 225
Location : Oulu
Registration date : 17.04.2012

Jännitettävät Fitpolet - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Jännitettävät Fitpolet   Jännitettävät Fitpolet - Sivu 2 Icon_minitimeTi Elo 21, 2012 3:51 pm

Mulla on Fitpole custom, eli yhtenä kappaleena mutta siinä on varmaan ihan samanlaiset ylä- ja alaosat kuin originaleissa. Jänskätti vähän että pitääkö alkaa maalaamaan jälkiä piiloon kun muuttaessa irroteltiin tankoa mutta ei - ihan tositosi hentoinen "rasva"jälki oli siitä kumi(?)pehmusterenkulasta valkoiseen kattoon jääny kun läheltä tiirasi mutta eipä sen kummempia. Ja mitä nyt muovimattolattia millin verran painunut mutta sehä palautuu. Nyt uuessa kämpässä katto onkin enemmän rypyläisempi, roiskemaalaus vai mikä lie, varulta laitoin tuommosen korkkipannualusen katon ja tangon väliin että ei pitäs jäähä minkäänsortin jälkiä tai ainakin mahd. vähän..
Takaisin alkuun Siirry alas
eika
intermediate inverter
intermediate inverter
eika


Viestien lukumäärä : 194
Location : Lahti
Registration date : 07.05.2009

Jännitettävät Fitpolet - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Jännitettävät Fitpolet   Jännitettävät Fitpolet - Sivu 2 Icon_minitimeTi Elo 21, 2012 4:12 pm

Sain tosiaan nyt tangon kasaan ongelmista huolimatta. Putsasin loppujen lopuksi kierteen desinfiontiaineella ja hammasharjalla ja vaihdoin öljyn vaseliiniin. Sit se meni kasaan ilman sen suurempaa voimankäyttöä. Jotain mysteeritöhnää siellä sit ilmeisesti oli välissä...
Takaisin alkuun Siirry alas
Henski
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 27
Location : Helsinki. (Oulu)
Registration date : 18.09.2012

Jännitettävät Fitpolet - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Jännitettävät Fitpolet   Jännitettävät Fitpolet - Sivu 2 Icon_minitimeKe Loka 17, 2012 7:38 pm

Auttakaa tolloa Very Happy Eli siis mitä on se aine jolla esim tunneilla pyyhitään tanko? Ja nyt ei riitä pelkkä "puhdistusaine" vastaukseksi, vaan tarvin jonkun aineen nimen! Mulle toi sana puhdistusaine ei sano mitään... Shocked . Tänään tuli uus fitpole ja se on aivan älyttömättömän liukas, en pysty edes istumaan tangolla, vaan valun alas samantien. Tunneilla ei siis mitään vastaavia ongelmia. Kiitos, ja anteeksi.... Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
Unya
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Unya


Viestien lukumäärä : 372
Ikä : 38
Location : Helsinki
Registration date : 09.03.2011

Jännitettävät Fitpolet - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Jännitettävät Fitpolet   Jännitettävät Fitpolet - Sivu 2 Icon_minitimeKe Loka 17, 2012 7:58 pm

Puolet desinfiointiainetta (esim. Neo-Amiseptia), puolet vettä = puhdistusaine Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Henski
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 27
Location : Helsinki. (Oulu)
Registration date : 18.09.2012

Jännitettävät Fitpolet - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Jännitettävät Fitpolet   Jännitettävät Fitpolet - Sivu 2 Icon_minitimeKe Loka 17, 2012 8:09 pm

Hih, kiitos! Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
MargeK
pole beginner
pole beginner



Viestien lukumäärä : 3
Registration date : 02.09.2012

Jännitettävät Fitpolet - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Jännitettävät Fitpolet   Jännitettävät Fitpolet - Sivu 2 Icon_minitimeLa Marras 10, 2012 11:42 am

Tunneilla on fitpolet, on olleet tosi pitäviä joten uskalsin kotiinkin tilata sellaisen. Mutta tuo on tosi liukas, täytyypä käydä ostamassa neo-amiseptia apteekista.
Takaisin alkuun Siirry alas
Senna
basic spinner
basic spinner
Senna


Viestien lukumäärä : 22
Ikä : 35
Location : Lappeenranta
Registration date : 03.06.2012

Jännitettävät Fitpolet - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Jännitettävät Fitpolet   Jännitettävät Fitpolet - Sivu 2 Icon_minitimeKe Marras 21, 2012 6:45 pm

Mullakin on nyt viikon verran ollut oma jänni(te)ttävä Fitpole I love you Ja samaa ongelmaa kuin muillakin, eli on ollut aika liukas. Paitsi iihan aluksi kun kokeilin, tuntui olevan tosi hyvä pito. Nyt hankin Neo-Amiseptia, ja sillä on tuon liukkauden saanut pois. On muuten tuntunut oudolta, kun tunneilla on tottunut nyt tuohon Fitpolen stageen, kun tämä ei heilu eikä huoju mihinkään suuntaan Very Happy Kai se on parempi, nyt ei vaan oo vielä tottunut siihen, se tuntuu jotenkin niin periksiantamattomalta.. Mutta eiköhän siihenkin totu, kunhan ehtii enemmän reenailemaan. Smile Ihana tolppa muuten I love you

albino
Takaisin alkuun Siirry alas
Jinsku
intermediate spinner
intermediate spinner
Jinsku


Viestien lukumäärä : 65
Ikä : 45
Location : Hyvinkää
Registration date : 01.07.2012

Jännitettävät Fitpolet - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Jännitettävät fitpolet   Jännitettävät Fitpolet - Sivu 2 Icon_minitimeKe Marras 21, 2012 6:58 pm

Mä sain maanantaina mun fitpole stagen ja ekat spinnailut pinta tuntui tosi hyvältä ja pitävältä, mutta tangon lämmettyä muuttui vahamaisen liukkaaksi. Olen putsannut veden ja Neo-amiseptin seoksella, mutta on silti tosi liukas. Vinkkejä millä putsata pinta niin ettei se kuitenkaan vaurioidu? Tiedän että stagelle on omakin ketju, mutta tankohan on ihan samanlainen pinnaltaan kuin jännitettävissä fitpoleissa ja kun tässä ketjussa jo puhuttiin alkuliukkaudesta....
Takaisin alkuun Siirry alas
mokonen
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 15
Registration date : 04.04.2010

Jännitettävät Fitpolet - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Jännitettävät Fitpolet   Jännitettävät Fitpolet - Sivu 2 Icon_minitimeKe Tammi 30, 2013 9:59 am

Mulla myös uusi fitpole original ja liukkaalta tuntuu. puhtaalla desinfiointiaineella olen hinkannut kun ei ole vielä mitään mihin tehdä sekoitusta ja kyllä se pito sillä paranikin. Jos itse tässä eka parantuisi flunssasta niin saattaisi löytyä pitoa vähän lisää. Razz
Takaisin alkuun Siirry alas
hansuu
pole beginner
pole beginner



Viestien lukumäärä : 1
Registration date : 12.04.2012

Jännitettävät Fitpolet - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Jännitettävät Fitpolet   Jännitettävät Fitpolet - Sivu 2 Icon_minitimeLa Helmi 09, 2013 12:52 am

Mulla ollut fitpole original kohta vuoden verran ja EDELLEEN erittäin liukas... Oon luullut etten vain osaa sitä kunnolla puhdistaa/huoltaa tai sitten mun ihossa on ongelma. Very Happy Saan pidon kun lyön ison kerroksen pitoapua ja pyyhkimällä tankoa vahvemmilla sekotuksilla. Kokeilin joskus täältä foorumista lukemaana sekotusta missä oli vettä ja asetonia sekaisin.. Se toimii yhden reenin verran, mutta seuraavana parina päivänä tanko on jälleen liukas. Raivostuttavaa. Meillä on salilla fitpolet ja ne toimii niinkuin unelmat, joten siksi tilasin kotiinkin saman.
Takaisin alkuun Siirry alas
helipsu
intermediate inverter
intermediate inverter
helipsu


Viestien lukumäärä : 168
Ikä : 44
Location : Vantaa
Registration date : 17.07.2012

Jännitettävät Fitpolet - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Jännitettävät Fitpolet   Jännitettävät Fitpolet - Sivu 2 Icon_minitimeLa Helmi 09, 2013 8:48 am

Mä olen nyt alkanut rasvaamaan itseäni paremmin (oon aika laiska siinä, vaikka iho kuivuu talvisin tosi paljon) ja mulla se on auttanut pito-ongelmaan. Tämän lisäksi tosin käytän itacia jalkoihin ja dry handsia käsiin, eikä enää ole samanlaisia pito-ongelmia fitpolella kuin ennen. Samoin putsaan tangon aina ennen harjoitusta neo-amisept+vesi seoksella.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://lifebyheli.blogspot.fi/
Ezeei*Roxx
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Ezeei*Roxx


Viestien lukumäärä : 225
Location : Oulu
Registration date : 17.04.2012

Jännitettävät Fitpolet - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Jännitettävät Fitpolet   Jännitettävät Fitpolet - Sivu 2 Icon_minitimeLa Helmi 09, 2013 10:40 am

Viileä asunto muuten vaatii enemmän lämppäilyä.
Takaisin alkuun Siirry alas
laurus
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 6
Registration date : 12.08.2013

Jännitettävät Fitpolet - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Jännitettävät Fitpolet   Jännitettävät Fitpolet - Sivu 2 Icon_minitimeSu Syys 08, 2013 11:51 am

Tilasin reilu viikko sitten fitpole customin, ja mietin tässä, että mitä kaikkea olis hyvä huomioida kun tanko tulee kotiin? Varmaan kiinnitys mielummin katon runkopalkin kohdalle? Entä sit just toi neo-amisept, kannattaako sitä varata kotiin? En malta odottaa, et saan tangon kotiin ja treenata just silloin kun huvittaa! What a Face 

Mikä näissä oli toimitusaika? Jostain iskostunut mieleen 2vkoa, mut sit toimitusehdoissa luki 2-7 työpäivää, mut en oo varma koskiko se ihan kaikkia tuotteita, enkä muka nyt löydä mistään sellaista just tätä tankoa koskevaa toimitusaikatietoa Rolling Eyes
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Jännitettävät Fitpolet - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Jännitettävät Fitpolet   Jännitettävät Fitpolet - Sivu 2 Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Jännitettävät Fitpolet
Takaisin alkuun 
Sivu 2 / 2Siirry sivulle : Edellinen  1, 2
 Similar topics
-

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Välineet-
Siirry: