Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Vinkkejä istuntaan?

Siirry alas 
+13
Herkkupurkki
angela
Iina
Martta
Ivanka
Em Kay
Saila
tasuni
Retu
hemuliini
sluippa
Mortianna
Jadelise
17 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2
KirjoittajaViesti
Saila
Superman
Superman
Saila


Viestien lukumäärä : 1166
Ikä : 35
Location : Turku
Registration date : 27.05.2008

Vinkkejä istuntaan? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Vinkkejä istuntaan?   Vinkkejä istuntaan? - Sivu 2 Icon_minitimeLa Syys 17, 2011 12:22 pm

joo ei tuu mitään! treenasin eilen varmaan puol tuntii pelkästään kiipeemist ja en saanu mitään edistystä aikaan. videoo en ees viitti laittaa Very Happy mortianna teetkö mulle opetusvideon xD
Takaisin alkuun Siirry alas
Mortianna
Superman
Superman
Mortianna


Viestien lukumäärä : 1498
Ikä : 34
Location : Hellsinki
Registration date : 28.07.2009

Vinkkejä istuntaan? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Vinkkejä istuntaan?   Vinkkejä istuntaan? - Sivu 2 Icon_minitimeLa Syys 17, 2011 12:49 pm

Jee tottakai! Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Vinkkejä istuntaan? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Vinkkejä istuntaan?   Vinkkejä istuntaan? - Sivu 2 Icon_minitimeLa Syys 17, 2011 12:50 pm

Tuolta http://www.tankotanssi.fi/wp/?page_id=3365 sivu 3/3 ja vika video Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
Saila
Superman
Superman
Saila


Viestien lukumäärä : 1166
Ikä : 35
Location : Turku
Registration date : 27.05.2008

Vinkkejä istuntaan? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Vinkkejä istuntaan?   Vinkkejä istuntaan? - Sivu 2 Icon_minitimeLa Syys 17, 2011 1:10 pm

kiitos iina!! I love you ja mortianna voi silti tehdä cat


edit: iina katoin noita kakkostasonkin videoita, niin vesimies ei näkynyt
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Vinkkejä istuntaan? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Vinkkejä istuntaan?   Vinkkejä istuntaan? - Sivu 2 Icon_minitimeLa Syys 17, 2011 1:50 pm

Kiitsa, pitäis olla korjattu Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
Mortianna
Superman
Superman
Mortianna


Viestien lukumäärä : 1498
Ikä : 34
Location : Hellsinki
Registration date : 28.07.2009

Vinkkejä istuntaan? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Vinkkejä istuntaan?   Vinkkejä istuntaan? - Sivu 2 Icon_minitimeLa Syys 17, 2011 2:21 pm

minä se en löytänyt tuota Iinan videoita . confused
Mutta multa on nyt tulossa video! I love you
Takaisin alkuun Siirry alas
Saila
Superman
Superman
Saila


Viestien lukumäärä : 1166
Ikä : 35
Location : Turku
Registration date : 27.05.2008

Vinkkejä istuntaan? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Vinkkejä istuntaan?   Vinkkejä istuntaan? - Sivu 2 Icon_minitimeLa Syys 17, 2011 2:30 pm

jeee I love you
Takaisin alkuun Siirry alas
Mortianna
Superman
Superman
Mortianna


Viestien lukumäärä : 1498
Ikä : 34
Location : Hellsinki
Registration date : 28.07.2009

Vinkkejä istuntaan? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Vinkkejä istuntaan?   Vinkkejä istuntaan? - Sivu 2 Icon_minitimeLa Syys 17, 2011 2:37 pm

noniin mun hieeeeno hieno viideo! Very Happy


Toivottavasti tuosta on hyötyä, noin mä itse olen aina kiivennyt.
Takaisin alkuun Siirry alas
Saila
Superman
Superman
Saila


Viestien lukumäärä : 1166
Ikä : 35
Location : Turku
Registration date : 27.05.2008

Vinkkejä istuntaan? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Vinkkejä istuntaan?   Vinkkejä istuntaan? - Sivu 2 Icon_minitimeLa Syys 17, 2011 7:18 pm

noniiiii! kiitos, nyt tajuun ton otteenkin. täytyy ens kerralla taas treenata, äheltää Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
angela
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
angela


Viestien lukumäärä : 434
Ikä : 41
Location : Espoo
Registration date : 15.09.2009

Vinkkejä istuntaan? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Vinkkejä istuntaan?   Vinkkejä istuntaan? - Sivu 2 Icon_minitimeLa Syys 17, 2011 8:21 pm

Mulle se ote on tosin opetettu vähän eri tavalla. Sillee et alempi käsi työntää lantion kohdalta ulos pän. Ei sillee et vedetään itteään molemmin käsin ylös päin Question
Takaisin alkuun Siirry alas
Herkkupurkki
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Herkkupurkki


Viestien lukumäärä : 331
Ikä : 49
Location : Helsinki
Registration date : 13.06.2010

Vinkkejä istuntaan? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Vinkkejä istuntaan?   Vinkkejä istuntaan? - Sivu 2 Icon_minitimeLa Syys 17, 2011 8:51 pm

Hmm. Mun mielestä tyylejä on monia eikä mikään ole väärä. Se tekee tästä lajista niin rikkaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
Tiu
intermediate inverter
intermediate inverter



Viestien lukumäärä : 156
Registration date : 14.10.2010

Vinkkejä istuntaan? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Vinkkejä istuntaan?   Vinkkejä istuntaan? - Sivu 2 Icon_minitimeTi Loka 11, 2011 3:20 pm

Mä en vaan millään opi istumaan siinä tangolla. Se on mun suurin kompastuskivi tällä hetkellä, muut perusjutut alkaa jo sujua. Kivaa treeneissäkin, kun muut tekee takanojaa ja mä en pysty istumaan sekuntiakaan. Onko se sairas kipu sellanen, mikä katoaa, kun tarpeeksi tekee vai tuleeko se oikeasti aina sattumaan niin paljon? Kun mun iho edes hipasee sitä tankoa, saan sätkyn. Very Happy En koe kuitenkaan olevani mikään yliherkkä, mutta tuntuu, etten vaan millään saa sitä toimimaan. Jos satunkin löytämään ihan okei asennon, en pysty olemaan siinä oikeasti paria sekuntia pidempään.

Ehkä olen vaan kauhean kärsimätön ja tämä onkin ihan normaalia... Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Mortianna
Superman
Superman
Mortianna


Viestien lukumäärä : 1498
Ikä : 34
Location : Hellsinki
Registration date : 28.07.2009

Vinkkejä istuntaan? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Vinkkejä istuntaan?   Vinkkejä istuntaan? - Sivu 2 Icon_minitimeTi Loka 11, 2011 4:14 pm

Tiu kirjoitti:
Mä en vaan millään opi istumaan siinä tangolla. Se on mun suurin kompastuskivi tällä hetkellä, muut perusjutut alkaa jo sujua. Kivaa treeneissäkin, kun muut tekee takanojaa ja mä en pysty istumaan sekuntiakaan. Onko se sairas kipu sellanen, mikä katoaa, kun tarpeeksi tekee vai tuleeko se oikeasti aina sattumaan niin paljon? Kun mun iho edes hipasee sitä tankoa, saan sätkyn. Very Happy En koe kuitenkaan olevani mikään yliherkkä, mutta tuntuu, etten vaan millään saa sitä toimimaan. Jos satunkin löytämään ihan okei asennon, en pysty olemaan siinä oikeasti paria sekuntia pidempään.

Ehkä olen vaan kauhean kärsimätön ja tämä onkin ihan normaalia... Very Happy

Istuminen on sellanen, mikä mua kanssa sattuu edelleen. Siksi en siitä hirveästi pidä, eikä se ole loppujen lopuksi niin hirveän hienon näköinenkään. Razz Mutta todennäköisesti kipu johtuu vaan väärästä asennosta, ja siitä juuri ettei ole tehnyt sitä tarpeeksi. Pito pitäisi saada (minun käsittääkseni) mahdollisimman taakse reisissä. Eli kun tuot reisiä tangolle, pyöräytä lonkat aukikiertoon, ennenkuin asetat ne tangolle. Koska kun laitat painoa niille, valut tietty hitusen alaspäin. Jos pitokohta on valmiiksi jo alhaalla/takana, et valu yhtä paljoa, eikä tangon ja jalan väliin jää ihopoimuja/ryppyjä nipistämään.

En tiedä onko tästä mitään hyötyä, ja korjatkaa ihmeessä jos puhun pötyjä (opinpahan itsekin samalla jocolor )
Takaisin alkuun Siirry alas
kivaa
intermediate spinner
intermediate spinner
kivaa


Viestien lukumäärä : 77
Ikä : 32
Location : Vantaa
Registration date : 23.08.2011

Vinkkejä istuntaan? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Vinkkejä istuntaan?   Vinkkejä istuntaan? - Sivu 2 Icon_minitimeTi Loka 11, 2011 5:31 pm

Vaikka miten harjoittelisin, niin ei tää istuminen meinaa vaan olla mun juttu. : D En vaan yksinkertaisesti pysty irrottamaan käsiä tangolta, lähden heti liukumaan vaikka olisin miten tiukassa paketissa. Höh. : D Treeniä, treeniä..
Takaisin alkuun Siirry alas
enbou666
basic inverter
basic inverter



Viestien lukumäärä : 43
Ikä : 35
Location : Pori
Registration date : 14.04.2013

Vinkkejä istuntaan? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Vinkkejä istuntaan?   Vinkkejä istuntaan? - Sivu 2 Icon_minitimePe Toukokuu 31, 2013 3:01 pm

Edellä onkin jo huudeltu paljon tuota lantion kallistamista ni ei valu nii helposti. Itsellä ainakin kyseinen kikka toimii, mutta jos sisäreidet on ihan hikiset ja tahmeat ni kannattaa kuivata hyvin ettei syöksy vauhdilla istunnasta persiilleen lattialle. Ja jotkut käyttää jotain pitoainetta sisäreisissä istunnoissa. Gorilla grip?
Takaisin alkuun Siirry alas
helipsu
intermediate inverter
intermediate inverter
helipsu


Viestien lukumäärä : 168
Ikä : 44
Location : Vantaa
Registration date : 17.07.2012

Vinkkejä istuntaan? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Vinkkejä istuntaan?   Vinkkejä istuntaan? - Sivu 2 Icon_minitimePe Toukokuu 31, 2013 6:59 pm

Mulla on itac2 käytössä pitona kiipeilyissä. Ei ole niin turvaton olo Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
http://lifebyheli.blogspot.fi/
Sponsored content





Vinkkejä istuntaan? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Vinkkejä istuntaan?   Vinkkejä istuntaan? - Sivu 2 Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Vinkkejä istuntaan?
Takaisin alkuun 
Sivu 2 / 2Siirry sivulle : Edellinen  1, 2
 Similar topics
-
» Tankotanssissa edistyminen?

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Tankotemput ja pyörähdykset-
Siirry: