Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Loistava osteopaatti!

Siirry alas 
+8
jolla
Iina
Sanni
wilmiina
Sonja
Mortianna
Unya
tasuni
12 posters
Siirry sivulle : 1, 2  Seuraava
KirjoittajaViesti
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

Loistava osteopaatti! Empty
ViestiAihe: Loistava osteopaatti!   Loistava osteopaatti! Icon_minitimePe Loka 28, 2011 9:40 am

Moi, pakko välittää infoa tännekin. Vesa Valtonen DoGood-firmasta Kansallisteatterin talosta on aivan loistava osteopaatti, joka korjasi mun vuosia vaivanneen selän yhdellä käynnillä ja sai Anne Laakkosen Pole Artin lavalle alle viikko sen jälkeen, kun Annen kylki oli niin pahassa kunnossa ettei se pystynyt harjoituksissa edes kumartumaan, saati tekemään yhtään mitään liikkeitä. Myös Sonjan oikoryhti parani kahdella käynnillä. Suosittelen!!

Vesa Valtonen - DoGood
Ajanvaraukset numerosta 050 502 4320
Voit tiedustella vapaita aikoja myös sähköpostilla osoitteesta info(a)dogood.fi
http://dogood.fi
Takaisin alkuun Siirry alas
Unya
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Unya


Viestien lukumäärä : 372
Ikä : 38
Location : Helsinki
Registration date : 09.03.2011

Loistava osteopaatti! Empty
ViestiAihe: Vs: Loistava osteopaatti!   Loistava osteopaatti! Icon_minitimePe Loka 28, 2011 12:19 pm

Kiitos vinkistä!

Itse en (ainakaan vielä) osteopaattia tarvitse, mutta tuolle miehenpuolikkaalle asiasta vinkkasin, uskon että ottaa tästä vinkistä vaarin Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Mortianna
Superman
Superman
Mortianna


Viestien lukumäärä : 1498
Ikä : 34
Location : Hellsinki
Registration date : 28.07.2009

Loistava osteopaatti! Empty
ViestiAihe: Vs: Loistava osteopaatti!   Loistava osteopaatti! Icon_minitimePe Loka 28, 2011 4:11 pm

valaiskaas vähän mitä osteopaatti tekee. Kuuluko siihen jotain hierontaa vain naksautuksia vai mitähäh? Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

Loistava osteopaatti! Empty
ViestiAihe: Vs: Loistava osteopaatti!   Loistava osteopaatti! Icon_minitimeLa Loka 29, 2011 9:52 am

Se etsii lihaksista ja nivelistä jumittuneet kohdat ja lukot, jotka estää kramppien ja kipukohtien paranemista. Vesa etsi todella huolellisesti melkein 25 minuuttia, ja kun en ennen ollut ollut osteopaatilla, luulin että tämä oli se hoito ja ajattelin että taas meni rahat hukkaan, eihän tästä ole mihinkään. mutta se vain paikallisti ne lukot tosi huolellisesti, liikuttamalla yhtä raajaa kerrallaan aivan hiukan ja pitämällä toista kättä selän alla ja sillai se etsi, missä on jännityksiä. Sitten, kun lukot oli paikallistettu, se niksautti ne aika kovalla voimalla. Heti hoidon jälkeen en tuntenut juuri mitään eroa, mutta 5 päivän päästä kudokset oli päässeet paranemaan ja kaikki vuosikausien kipu oli poissa!
Takaisin alkuun Siirry alas
Sonja
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Sonja


Viestien lukumäärä : 430
Registration date : 24.06.2008

Loistava osteopaatti! Empty
ViestiAihe: Vs: Loistava osteopaatti!   Loistava osteopaatti! Icon_minitimeLa Loka 29, 2011 12:00 pm

Vesku on myös korjannut mun vinossa olleen lantion takaisin suoraksi ja pari muuta pienempää kremppaa. Hän ottaa vastaan myös Myyrmäessä Vantaan Lääkärikeskuksessa.

Osteopaatti hoitaa siis nivelien lisäksi myös pehmytkudoksia.
Takaisin alkuun Siirry alas
Mortianna
Superman
Superman
Mortianna


Viestien lukumäärä : 1498
Ikä : 34
Location : Hellsinki
Registration date : 28.07.2009

Loistava osteopaatti! Empty
ViestiAihe: Vs: Loistava osteopaatti!   Loistava osteopaatti! Icon_minitimeLa Loka 29, 2011 12:47 pm

Hui, sattuuko se...? Embarassed
Takaisin alkuun Siirry alas
wilmiina
Superman
Superman
wilmiina


Viestien lukumäärä : 675
Ikä : 41
Location : Tampere
Registration date : 10.03.2009

Loistava osteopaatti! Empty
ViestiAihe: Vs: Loistava osteopaatti!   Loistava osteopaatti! Icon_minitimeLa Loka 29, 2011 1:37 pm

ainaki ku ite kävin täällä tampereella osteopaatilla ni itkin ku sattu niin paljon, toisaalta sain kummatki jalat ihan hullun paljon parempaan kuntoon ku ennen, et oli se sen arvosta Very Happy
kauheeta rääkkäystä se on :DDD
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.myspace.com/randomaccidentsband
Sanni
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Sanni


Viestien lukumäärä : 440
Location : Kerava
Registration date : 17.01.2008

Loistava osteopaatti! Empty
ViestiAihe: Vs: Loistava osteopaatti!   Loistava osteopaatti! Icon_minitimeLa Loka 29, 2011 1:55 pm

Mua taas ei sattunut lainkaan! Mun mielestä oli omituista hetkutusta koko hoito, mutta ilmeisimminkin heppu tiesi mitä tekee. Olkapää- ja lapaongelmien kanssa olen jokusen kerran käynyt, järvenpäässä, ja tämä samainen osteopaatti sai äitini selän kuntoon (se on vaivannut vuosia, eikä äiti enää viimevuosina ole taipunut solmimaan kengännauhoja - nyt taipuu Smile)
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Loistava osteopaatti! Empty
ViestiAihe: Vs: Loistava osteopaatti!   Loistava osteopaatti! Icon_minitimeLa Loka 29, 2011 2:02 pm

Mulla selkä ei yleensä oo sattunut lainkaan, mutta siellä nyt onkin aina pienempää jumia ja kiemuraa eikä mitään suurempaa. Sen sijaan käsivarsien avaaminen on välillä tuskaa ja kiroilua.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
Sonja
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Sonja


Viestien lukumäärä : 430
Registration date : 24.06.2008

Loistava osteopaatti! Empty
ViestiAihe: Vs: Loistava osteopaatti!   Loistava osteopaatti! Icon_minitimeLa Loka 29, 2011 5:07 pm

Mua ei myöskään ole sattunut kertaakaan, on ollut nimenomaan omituista hetkutusta koko hoito - joka kumma kyllä toimii! Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
jolla
intermediate spinner
intermediate spinner
jolla


Viestien lukumäärä : 89
Ikä : 39
Location : Helsinki
Registration date : 20.03.2011

Loistava osteopaatti! Empty
ViestiAihe: Vs: Loistava osteopaatti!   Loistava osteopaatti! Icon_minitimeSu Loka 30, 2011 9:18 pm

Osaako kukaan suositella pääkaupunkiseudulla jotain loistavaa nais-osteopaattia?

Mulla on oikee nivunen/lonkka vihoitellut jo muutaman kuukauden ja nyt tajusin että osteopaatti saattais olla ratkaisu (kiitos siis jo tästä ketjusta! Smile ). Mä menisin kuitenkin mielummin esittelee tota aluetta naiselle. Ehkä. Tai valaiskaa mua, että kuinka vähissä vaatteissa siellä ollaan, saako olla esim. trikoot jalassa jos ongelma on nivusessa? Mulla ei oo mitään hajua kun en oo ikinä käyny eikä oo ennen käyny mielessäkään.

Anteeks jos mä oon ihan hölmö.. Rolling Eyes
Takaisin alkuun Siirry alas
Lotta.
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Lotta.


Viestien lukumäärä : 369
Ikä : 38
Location : Helsinki
Registration date : 05.04.2010

Loistava osteopaatti! Empty
ViestiAihe: Vs: Loistava osteopaatti!   Loistava osteopaatti! Icon_minitimeSu Loka 30, 2011 9:33 pm

Mulla oli lonkassa häikkää ja kävin ihan miesosteopaatilla. Sain pitää sukkikset jalassa eikä ollu kyllä yhtään kiusallista tai mitään.

Käytänpä nyt tilaisuutta hyväksi ja mainostan sitä osteopaattia, jolla kävin. Oli meinaan ihan huippu! Kahdella kerralla sai lavan kuntoon, selän notkistumaan, niskakivut loppumaan ja lonkan kuntoon...eikä oo tullut tarvetta mennä korjailemaan (noista käynneistä on reilusti päälle puoli vuotta)! Eli kävin Töölön osteopatia -nimisessä paikassa Hannu Koivistolla (ei siellä muita olekaan Very Happy ) Ei oo maksettu mainos...valitettavasti Very Happy

Muoks. Ja mä kyllä tajusin, että jolla kysyi naisosteopaattia, mut oli pakko päästä mainostamaan Wink
Takaisin alkuun Siirry alas
jolla
intermediate spinner
intermediate spinner
jolla


Viestien lukumäärä : 89
Ikä : 39
Location : Helsinki
Registration date : 20.03.2011

Loistava osteopaatti! Empty
ViestiAihe: Vs: Loistava osteopaatti!   Loistava osteopaatti! Icon_minitimeMa Loka 31, 2011 9:35 am

Okei, kiitos Lotta Smile

Ehkä mä uskallan mennä miesosteopaatille kans jos ei oo kiusallista Cool
Takaisin alkuun Siirry alas
Sonja
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Sonja


Viestien lukumäärä : 430
Registration date : 24.06.2008

Loistava osteopaatti! Empty
ViestiAihe: Vs: Loistava osteopaatti!   Loistava osteopaatti! Icon_minitimeMa Loka 31, 2011 5:51 pm

Mulla oli myös venähdys nivusessa ja ongelmia lantion alueella. Hoidettaessa aina ollut ohuehkot housut tai leggingsit jalassa.
Takaisin alkuun Siirry alas
jolla
intermediate spinner
intermediate spinner
jolla


Viestien lukumäärä : 89
Ikä : 39
Location : Helsinki
Registration date : 20.03.2011

Loistava osteopaatti! Empty
ViestiAihe: Vs: Loistava osteopaatti!   Loistava osteopaatti! Icon_minitimeMa Loka 31, 2011 10:34 pm

Saitko Sonja noi vaivat kuntoon osteopaatilla? Mä oon tosi toiveikas ton jalan kanssa, olis ihanaa jos uskaltais taas alkaa venyttelemään! Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Sonja
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Sonja


Viestien lukumäärä : 430
Registration date : 24.06.2008

Loistava osteopaatti! Empty
ViestiAihe: Vs: Loistava osteopaatti!   Loistava osteopaatti! Icon_minitimeTi Marras 01, 2011 11:08 am

Sain kuntoon! Takareiden ja pakaran liittymäkohta oli vaivannut 1,5 vuotta - Vesku paransi sen kahdella käyntikerralla. Venähdys/revähdys toki ottaa aina oman aikansa parantua.
Takaisin alkuun Siirry alas
jolla
intermediate spinner
intermediate spinner
jolla


Viestien lukumäärä : 89
Ikä : 39
Location : Helsinki
Registration date : 20.03.2011

Loistava osteopaatti! Empty
ViestiAihe: Vs: Loistava osteopaatti!   Loistava osteopaatti! Icon_minitimePe Marras 04, 2011 11:01 pm

Mä kävin tänään siellä Veskulla. Selvisi, että mun oikea ongelma on mun alaselkä, joka on todella vahvasti notkolla. Rakenteellinen ongelma siis, ja liikkuvuus on selän puolesta todella huono eteenpäin. Sen takia sekin kaikki eteenpäin suuntautuva venyvyys, mitä oon tähän mennessä saavuttanut, vaatiikin huomattavasti enemmän lonkilta mitä se normaalilla selällä vaatisi, ja se on vetänyt mun lonkat ihan lukkoon Sad

Ne lonkat on siis sijaiskärsijä tässä jutussa. Sain muutamia harjoitteita, mitä mun pitää nyt tehdä, jotta saisin tota alaselän liikkuvuutta lisättyä. Ja nimenomaan eteenpäin, taaksepäin se liikkuu melkein liikaakin. Voi mä niin toivon että noi harjoitteet ja seuraava käynti auttaa ja voin alkaa treenaamaan ilman ongelmia.

Joka tapauksessa, kiitos Tanja tästä ketjusta! I love you
Ilman tätä en olisi varmaan edes tajunnut että mitään osteopaatteja on olemassa..
Takaisin alkuun Siirry alas
Herkkupurkki
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Herkkupurkki


Viestien lukumäärä : 331
Ikä : 49
Location : Helsinki
Registration date : 13.06.2010

Loistava osteopaatti! Empty
ViestiAihe: Vs: Loistava osteopaatti!   Loistava osteopaatti! Icon_minitimeLa Marras 12, 2011 7:20 pm

Onkos tää Vesa kalliskin mies? Mitä maksaa kertakäynti? Vaikuttais hyvältä et siellä ei tarttis käydä kymmentä kertaa..

Mä siis loukkasin polveni elokuun alussa aika pahasti ja se yhä vihoittelee varsinkin portaissa ja kyykkyjä tehdessä. Ja se rutina mikä siitä kähtee, voi taivas!

Kävin työfyssarilla sen takia mutta sopimus kustansi vain ohjaamisen eli sain jumppaohjeita mitä olenkin tehnyt. Kaikki venyttely kiellettiin aluksi, koska niveleni ovat aika vahvasti yliliikkuvia ja sehän johti ihan uskomattomiin selkä-, niska ja jalkajumeihin mitä olis nyt kiva saada auki. Mietin siis olisko tää mulle nyt sopiva kaveri. Osaiskohan se auttaa paskan polvea ja jumissa olevaa tyttöä...

Työfyssari suositteli mulle Juha Koistista DBC-klinikalta mutta huomasin että hän on siellä yksikön vastaava niin aloin miettiin että suositellaanko taitoo vai sitä että rahat pysyis omassa pussissa...
Takaisin alkuun Siirry alas
jolla
intermediate spinner
intermediate spinner
jolla


Viestien lukumäärä : 89
Ikä : 39
Location : Helsinki
Registration date : 20.03.2011

Loistava osteopaatti! Empty
ViestiAihe: Vs: Loistava osteopaatti!   Loistava osteopaatti! Icon_minitimeLa Marras 12, 2011 7:30 pm

Vastaanotto maksaa 68 euroa. Mä oon käyny siellä nyt tosiaan kaks kertaa, ja jo nyt on huomattavasti paremmassa kunnossa sekä nivuset, lonkat, että selkä! Ihan mahtavaa! cheers

Tosi perusteellisesti se Vesa tekee työnsä, tutkii ja vääntelee. Ekalla kerralla ku kävin niin siinä vierähti vajaa puoltoista tuntia, eli kyllä tolla hinnalla on katettakin Wink Sain silloin muutamia harjotteita, joita tein joka päivä. Viikon kuluttua menin uudestaan ja nyt selkä liikkuu jo paljon paremmin. Sain taas uusia harjotteita joita pitää nyt tehdä (ja tunnollisesti aion tehäkin), jotta toi ei mee takas huonommaksi. Sovittiin, että menen vielä kolmen viikon päästä käymään ja katsotaan mikä tilanne on silloin. Mutta toi kolmas kerta oli ihan "vapaaehtoinen", näillä kahdellakin olisin pärjännyt varmaan ihan hyvin.

Suosittelen ehdottomasti! sunny

Edit: joo ja se on tosiaan sekä osteopaatti että urheilufysioterapeutti, osaamista siis varmasti löytyy!
Takaisin alkuun Siirry alas
Herkkupurkki
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Herkkupurkki


Viestien lukumäärä : 331
Ikä : 49
Location : Helsinki
Registration date : 13.06.2010

Loistava osteopaatti! Empty
ViestiAihe: Vs: Loistava osteopaatti!   Loistava osteopaatti! Icon_minitimeLa Marras 12, 2011 8:05 pm

Eihän tuo sitten ole paha hinta. Mä kävin kerran naprapaatikolla, joka oli kyllä kauheen hyvä ja mukava. Mutta 4 kertaa 60 e ja aikana aina se tarkka tunti on kalliimpi. Mutta jos joku haluaa kokeilla niin voin suositella Merja Avolaa!! Täällä oli joku joka ujosteli miehelle menoa. Naprapaattihan on siis eri asia, mutta Merja hieroi mua ja teki myös niitä manipulaatioita. Kerran menin sinne kamalassa pääkivussa (paha niskajumi) kun en ollut viitsinyt peruuttaa viime hetkellä. Silloin hän vain hieroi ja sieltä lähtiessäni mulla oli sellainen olo niinkuin mulle ei olis ollu IKINÄ pää kipeä... Eli myös hän todella tiesi mitä teki!

Googlailin tätä Vesaa niin hän varmaan osais auttaa ton polven ja ylipäätänsä ylimenevien nivelien kanssa. Siis antaa vinkkejä! Taidanpa kokeilla kaveria.
Takaisin alkuun Siirry alas
jolla
intermediate spinner
intermediate spinner
jolla


Viestien lukumäärä : 89
Ikä : 39
Location : Helsinki
Registration date : 20.03.2011

Loistava osteopaatti! Empty
ViestiAihe: Vs: Loistava osteopaatti!   Loistava osteopaatti! Icon_minitimeLa Marras 12, 2011 8:08 pm

hehee, se olin just minä joka ujosteli miehelle menoa noiden nivusten kanssa Laughing mutta menin silti ja elossa olen Wink
Takaisin alkuun Siirry alas
Herkkupurkki
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Herkkupurkki


Viestien lukumäärä : 331
Ikä : 49
Location : Helsinki
Registration date : 13.06.2010

Loistava osteopaatti! Empty
ViestiAihe: Vs: Loistava osteopaatti!   Loistava osteopaatti! Icon_minitimeLa Marras 12, 2011 8:23 pm

Hee! =)

No tossa sulle toinen hyvä tapaus. Mä tykkään tuosta Merjasta kovasti mutta kun Vesaa on niin kehuttu ja kun hän on nuihin alaraajoihin erikoistunut niin hän vois olla kans hyvä tässä tapauksesa. Mulla on tilanne kuiten se että yritän tässä leikkausta vältellä... =/ Kivut ei oo siis ainoa vaiva. =(

Mua ei miehelle meno silleen haittaa. Kattoo vaan sen verran peittävät pökät ettei vilku. Wink
Takaisin alkuun Siirry alas
jolla
intermediate spinner
intermediate spinner
jolla


Viestien lukumäärä : 89
Ikä : 39
Location : Helsinki
Registration date : 20.03.2011

Loistava osteopaatti! Empty
ViestiAihe: Vs: Loistava osteopaatti!   Loistava osteopaatti! Icon_minitimeLa Marras 12, 2011 8:50 pm

joo ja sielläkin sain olla legginsit jalassa niin ei ollu ongelmaa.

Toivottavasti saat polvesi kuntoon! Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Herkkupurkki
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Herkkupurkki


Viestien lukumäärä : 331
Ikä : 49
Location : Helsinki
Registration date : 13.06.2010

Loistava osteopaatti! Empty
ViestiAihe: Vs: Loistava osteopaatti!   Loistava osteopaatti! Icon_minitimeLa Marras 12, 2011 8:58 pm

Kiitos Jolla, mä laitoinkin sinne just s-postia. =)
Takaisin alkuun Siirry alas
Furetto
intermediate spinner
intermediate spinner
Furetto


Viestien lukumäärä : 68
Location : Espoo
Registration date : 18.12.2009

Loistava osteopaatti! Empty
ViestiAihe: Vs: Loistava osteopaatti!   Loistava osteopaatti! Icon_minitimeMa Tammi 09, 2012 12:23 pm

Mäkin uskaltauduin kokeilemaan, kun on alaselkä ollut viime aikoina jumissa ja sisäreisi kipeänä jo jostain viime toukokuusta. En oo sen takia oikein viittiny tunneillakaan käydä, kun aina keskittyminen menee vaan siihen, että varoo jalkaa. Eli oon sitten käyny lähinnä salilla ja tehny juttuja jotka ei satu. Mutta valmistuin vuodenvaihteessa ja aattelin, että nyt mulla on aikaa ja varaa satsata omaan hyvinvointiinkin ja varasin sitten ajan tonne Veskulle.

Kävi ilmi, että mulla on samaa ongelmaa kuin Jollalla eli alaselkä keskimääräistä notkompi ja liikkuvuus huono. Lisäksi selkä on jotenkin toispuoleisesti jumissa (toivottavasti ei johdu tankoilusta!). Selästä mitattiin semmoisella pikkuvempaimella kulmat eri kohdista selän kaarista ja yläselkä on kuulemma ihan ok, mutta alaselän kulma oli jotain 30 astetta, kun se on kuulemma yleensä jotain 15 astetta. Hauskaa on, että jo tän yhden käsittelyn jälkeen kulma olikin enää 16 astetta! Nyt meen viikon päästä uudestaan ja katsotaan sitten miten hyvin selkä on pysynyt oikeammassa asennossa. Sitten varmaan joku tsekki vielä pidemmän ajan päästä, mutta jo tämän perusteella voin kyllä suositella. Hassua, kun ei siinä oikein tehty mitään, mutta silti noin iso ero, jonka itsekin tuntee. Kiitos vaan vinkistä siis! En ollut aiemmin edes kuullut sanaa osteopaatti...
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Loistava osteopaatti! Empty
ViestiAihe: Vs: Loistava osteopaatti!   Loistava osteopaatti! Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Loistava osteopaatti!
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 2Siirry sivulle : 1, 2  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Yleistä keskustelua Pole Dance asioista-
Siirry: