Mortianna Superman
Viestien lukumäärä : 1498 Ikä : 35 Location : Hellsinki Registration date : 28.07.2009
| Aihe: Vs: Loistava osteopaatti! La Heinä 28, 2012 1:08 pm | |
| Jatkan tähän keskusteluun, kun en viitsi uutta aloittaa. Tietäisikö kukaan millaiselle lääkärille vai fyssarille vai osteopaatille mun kannattais mennä, kun mulla on ylimmät niskanikamat aivan kierossa? Eli kun nikamien kuuluisi mennä suoraan ylöspäin kalloon, niin mulla tuntee selvästi, että ne suistuu raiteilta oikealle. Ne on olleet silleen jo vaikka ties miten pitkään, mutta vasta viime kuukausien sisällä olen tajunnut, että se mollukka siellä niskassa ei tosiaan ole mikään lihasjumi. Nykyäään mulla on tosi usein päänräskyä, joka alkaa juurikin tuolta niskasta. Voisiko niillä olla yhteys? Siihen voi kyllä vaikuttaa huono patja ja tyynytkin, ja se että mun hartiat on kroonisesti jumissa. En tiiä miten mä löytäisin mulle täydellisen sopivat nukkumavälineetkään. | |
|
merqus Superman
Viestien lukumäärä : 535 Ikä : 39 Location : Helsinki Registration date : 11.06.2008
| Aihe: Vs: Loistava osteopaatti! Su Heinä 29, 2012 12:56 pm | |
| Mortianna, Kaikilla ihmisillä nuo okahaarakkeet ei välttämättä mene suorassa, eli voi olla sulle ihan normaalia, että ne on kääntyneenä oikealle. Päänsärky voi kyllä hyvinki johtua lukkiutuneista niskanikamista, joten kannattaa kyllä käydä näyttämässä niitä jollekin. Itse suosittelisin melkein kiropraktikkoa, mutta varmasti osteopaatti tai (OMT-)fysioterapeuttikin olisi ihan yhtä hyvä vaihtoehto. | |
|
Mortianna Superman
Viestien lukumäärä : 1498 Ikä : 35 Location : Hellsinki Registration date : 28.07.2009
| Aihe: Vs: Loistava osteopaatti! Su Heinä 29, 2012 7:24 pm | |
| Kiitos vastauksesta Merqus. Mä en edes tiedä mitä eroa noilla kaikilla on. | |
|
Sponsored content
| Aihe: Vs: Loistava osteopaatti! | |
| |
|