| Fitpole Stage | |
|
+12Martta katuballerina Jinsku shadow87 iitaliina Senna Neneth OonaK hemuliini Ish Päivi Hennu/Henriikka 16 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Neneth intermediate inverter
Viestien lukumäärä : 131 Location : Espoo Registration date : 03.11.2011
| Aihe: Vs: Fitpole Stage Su Kesä 03, 2012 9:50 pm | |
| Niin, sillä fitpolen stagen hinnalla hankit about 3 fitpolea customina | |
|
| |
Senna basic spinner
Viestien lukumäärä : 22 Ikä : 35 Location : Lappeenranta Registration date : 03.06.2012
| Aihe: Vs: Fitpole Stage Ma Kesä 04, 2012 10:20 am | |
| Kiitos tiedoista, jos hintaero on tosiaan kolminkertainen niin ei taida stage mahtua ihan opiskelijabudjettiin | |
|
| |
iitaliina intermediate inverter
Viestien lukumäärä : 158 Ikä : 33 Location : Vaasa Registration date : 04.02.2012
| Aihe: Vs: Fitpole Stage Ke Kesä 06, 2012 3:17 pm | |
| Hei mitä ne statet maksaa? Ja saako niitä mihin korkeuksiin tai lyhennettyä/pidennettyä? Kun just sillä haluisin et pääsisi ulos treenaamaan mutta Se korkeus, jos en saakkaan sitä sisälle :s tällä hetkellä korkeus on 2750 mutta saattaa olla muutto edessä. | |
|
| |
Neneth intermediate inverter
Viestien lukumäärä : 131 Location : Espoo Registration date : 03.11.2011
| Aihe: Vs: Fitpole Stage Ke Kesä 06, 2012 3:26 pm | |
| http://www.ahlsport.com/www/?sivu=palaute&lan=fi Tuolta alottelin itse aikoinaan tuota kysymystulvaa. Pojat vastaavat nopeasti ja osaavat varmasti neuvoa ja kertoa tarkat hinnat | |
|
| |
shadow87 Superman
Viestien lukumäärä : 739 Ikä : 37 Location : Tornio Registration date : 03.04.2011
| Aihe: Vs: Fitpole Stage Ke Kesä 06, 2012 11:11 pm | |
| joku aika sitte kyselin niin niillä oli muutama vanha malli varastossa, josta pyysivät 970e halvin "tavallinen" stage oli 1250e muistaakseni | |
|
| |
iitaliina intermediate inverter
Viestien lukumäärä : 158 Ikä : 33 Location : Vaasa Registration date : 04.02.2012
| Aihe: Vs: Fitpole Stage To Kesä 07, 2012 12:12 am | |
| Ohhoh! Taitaa jäädä haaveeksi :s | |
|
| |
Jinsku intermediate spinner
Viestien lukumäärä : 65 Ikä : 45 Location : Hyvinkää Registration date : 01.07.2012
| Aihe: Vs: Fitpole Stage Ke Loka 10, 2012 8:22 am | |
| Kuinka kauan stagen kasaaminen/purkaminen kestää? Harkitsen stagen ostoa kotiin kun tänne ei pysty asentamaan lattian ja katon väliin jännitettävää tankoa. Stage kun olisi välillä pakko purkaa pois tieltä, ei ole riittävästi tilaa pitää sitä ihan jatkuvasti kasattuna. Onhan tuo hinta kova "tavalliseen" tankoon verrattuna, mutta niin on tankoilukärpäsen puremakin!!!
Viimeinen muokkaaja, Jinsku pvm Ti Loka 16, 2012 11:03 am, muokattu 1 kertaa | |
|
| |
Hennu/Henriikka Superman
Viestien lukumäärä : 988 Ikä : 38 Location : Tampere Registration date : 23.11.2008
| Aihe: Vs: Fitpole Stage Ke Loka 10, 2012 11:12 am | |
| Mun on pitänyt ihan kellottaa tota kasausta/purkua, mutta ei oo tullut tarkemmin tehtyä. Koottavassa mallissa (alusta kootaan erillisistä segmenteistä) osien asettelu paikalleen ei vie kuin pari min ja mallista riippuen kiinnitettäviä ruuveja on 16kappaletta. ja hmm meniskö yhteen ruuviin maks puol min. niin vois sanoo että noin 10min yhteensä koko kasaamiseen/purkuun. sit tietty jos laskee mukaan sen ajan kun kantaa osat jostain sivummalta kauempaa tai kaapista etc niin aika pitenee. Ja no tietty ekoilla kerroilla kestää kaikissa hommissa vähän pidempään ennenkuin tulee rutiinia. Studio Movella mun lava oli jemmassa aika kaukana takahuoneessa ja muistelen että talentin aikaan kun sitä tuli koottua ahkeraan niin aikaa meni 15min kun toimi nopeesti. Sit jos tulee usein tehtyä tota purkua niin voi hankkia ruuvivääntimen (vähä niinku porakone) niin jo sujuu vauhdilla ruuvien kierto! mä sain sellasen romanttisesti poikaystävältä lahjaksi viime jouluna keikkoja varten mutta sillä paketin mukana tulevalla "käsikäyttöisellä" kuusiokoloavaimella pärjää siis myös. | |
|
| |
Jinsku intermediate spinner
Viestien lukumäärä : 65 Ikä : 45 Location : Hyvinkää Registration date : 01.07.2012
| Aihe: Vs: Fitpole Stage Ke Loka 10, 2012 11:24 am | |
| Kiitos Hennu nopeasta vastauksesta. Nyt täytyy vaan saada tuo mies uskomaan että tanko on pakko saada! Kirpaisee tuo stagen hinta, mutta on niitä kalliimpiakin harrastuksia. | |
|
| |
Hennu/Henriikka Superman
Viestien lukumäärä : 988 Ikä : 38 Location : Tampere Registration date : 23.11.2008
| Aihe: Vs: Fitpole Stage Ke Loka 10, 2012 1:56 pm | |
| Joo onhan niitä. Ja epäterveellisempiä ainakin löytyy | |
|
| |
katuballerina basic spinner
Viestien lukumäärä : 25 Ikä : 31 Registration date : 04.01.2014
| Aihe: Vs: Fitpole Stage Pe Helmi 28, 2014 4:26 pm | |
| Kuuluuko fitstagen lavan olla karhea, sellanen petsattu, ei lakattu pinta? Toinen puolikas on ihan superkarhea ja siitä törröttää tikkuja ja fitpole-teksti on "rikki". Otan kyllä yhteyttä ahlsportiin, kun tuossa toisessa on mielestäni kyllä vikaa. Sain justiin sellasen kotiini, niin siksi ihmettelen(: | |
|
| |
Martta Superman
Viestien lukumäärä : 645 Ikä : 38 Location : Jyväskylä Registration date : 21.03.2011
| Aihe: Vs: Fitpole Stage Pe Helmi 28, 2014 4:42 pm | |
| Joo, on se sellainen lakkaamaton pinta. Itsekin ihmettelin tuota joskus, ei siitä tietenkään mitään tikkuja kuuluisi törröttää mutta muutenkin tuntuu aika helposti kuluvalta ratkaisulta tuo pintakäsittely...
| |
|
| |
Skyie hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 208 Location : Kuopio Registration date : 10.03.2012
| Aihe: Vs: Fitpole Stage Pe Helmi 28, 2014 8:08 pm | |
| Mulla on se semmonen yhtenäinen laatta. Tuskin on mahdollista, mutta fantasioin sen sahaamisesta poikki logistiikkasyistä. Käytännössä hyödytön vehje ku sitä on niin saatanan vaikee liikutella, sais ees varastosta pois jne. Ei voi kuvitellakaan sen kans mitään puistojameja.... | |
|
| |
Hennu/Henriikka Superman
| Aihe: Vs: Fitpole Stage Ma Maalis 03, 2014 10:05 pm | |
| Skyie: sinuna kysyisin fitpolelta voisko sen sahata? Ne lavamallit on tässä muuttuneet monen kertaan vuosien aikana niin en mee sanoon varmaks mut luulisin että mullakin on aikanaan ollut joskus sellanen lava että se on alkujaan ollut yksiosainen neliö mut sahattu keskeltä halki. ruuvin reiät on siis keskeltä halki myös. ne alustan osat vaan asetellaan vierekkäin niin sit saa ruuvit kiinni. tässä kuva siitä Ah onneks mun ykkös keikkalava menee näin pieniin! Mä rakastan sitä <3 Niin helppo kantaa Mulla on aina kaikissa ollut aika sileä pinta. mut ei sitä lakattu oo. mut sillee hiottu tosi sileeksi. | |
|
| |
Pekoni pole beginner
Viestien lukumäärä : 2 Registration date : 20.11.2013
| Aihe: Vs: Fitpole Stage Ke Kesä 18, 2014 11:46 am | |
| Mulla on ollut stage kotosalla tässä tovin ja kauhistuin huomattuani, että toisen laatan kulma on vähän koholla - ikään kuin laatta olisi vääntynyt vähäsen! Tässä on tullut pähkäiltyä, että oonko tietämättäni tehnyt jotain väärin vai mitä ihmettä on tapahtunut. Käytössä laatat myös saattavat kohoilla jonkin verran.
Onko muilla ollut vastaavanlaisia ongelmia? | |
|
| |
mujuvaa Superman
Viestien lukumäärä : 697 Ikä : 37 Location : Hyvinkää Registration date : 14.01.2012
| Aihe: Vs: Fitpole Stage To Kesä 19, 2014 11:00 am | |
| Mun stage menee kans kuuteen osaan, ja jollekkin yliluonnottomalle kiitos siitä, että ne on joskus tajunnu tehä pyöreitä stageja! Paljon parempi ja varvasystävällisempi ihan luksus kun mahtuu niin pieneen tilaan | |
|
| |
Retu hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 374 Registration date : 15.07.2011
| Aihe: Vs: Fitpole Stage Ti Kesä 24, 2014 7:02 am | |
| Henriikka, mä luulen että nuihin stageihin on vedetty ohut kerros mattapintasta petsilakkaa.
Nimimerkillä: Puuseppä | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Fitpole Stage | |
| |
|
| |
| Fitpole Stage | |
|