Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Spinnit spinnaavalla tangolla

Siirry alas 
3 posters
KirjoittajaViesti
Ainokainen
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 20
Registration date : 05.08.2011

Spinnit spinnaavalla tangolla Empty
ViestiAihe: Spinnit spinnaavalla tangolla   Spinnit spinnaavalla tangolla Icon_minitimeLa Maalis 03, 2012 12:48 pm

Moi,

En löytänyt aiempaa keskustelua ainakaan suoraan tästä aiheesta. Minulla on spinnaava tanko kotona, joskin se on toistaiseksi pysynyt staattisena.. Smile Kuitenkin joskus tulee leikiteltyä tangon hurjalla pyörimisnopeudella ja spinnailtua vähän. Tekniikkahan eroaa staattisesta jonkin verran (oikeastaanhan siinä ollaan vain paikallaan ja annetaan tangon pyöriä..) ja ainakin minulla pyörimisnopeudet ovat aika kovia ja toisaalta pysähtyminen hyvin *öhöm* takkuilevaa.. Laughing

Miten pysähdytte spinnistä sulavasti pyörivällä tangolla? Ainoa tapa, jonka olen toistaiseksi keksinyt on "spinnin suurentaminen" eli painopisteen siirtäminen kauemmas tangosta jolloin vauhti tietenkin hidastuu.
Takaisin alkuun Siirry alas
helipsu
intermediate inverter
intermediate inverter
helipsu


Viestien lukumäärä : 168
Ikä : 44
Location : Vantaa
Registration date : 17.07.2012

Spinnit spinnaavalla tangolla Empty
ViestiAihe: Vs: Spinnit spinnaavalla tangolla   Spinnit spinnaavalla tangolla Icon_minitimeKe Elo 15, 2012 6:58 pm

Mulla on nyt pari viikkoa ollut spinnaava tanko kotona ja oon kanssa sillä temppuillut ja harjoitellut spinnien asentoja aika tavalla. Itse saan liikkeen kuin liikkeen pysähtymään, kun ojennan ulkojalan suoraksi nilkka ojennettuna joko eteen tai sivulle riippuen liikkestä ja siitä sitten hitaasti laskien ko. jalka maahan. Omasta mielestä se näyttää aika kivalta, tosin staattisella tangolla yksikään pysäytys ei ole yhtä sulavan näköstä Embarassed
Takaisin alkuun Siirry alas
http://lifebyheli.blogspot.fi/
enbou666
basic inverter
basic inverter



Viestien lukumäärä : 43
Ikä : 35
Location : Pori
Registration date : 14.04.2013

Spinnit spinnaavalla tangolla Empty
ViestiAihe: Vs: Spinnit spinnaavalla tangolla   Spinnit spinnaavalla tangolla Icon_minitimeTo Kesä 06, 2013 7:13 pm

spinnitangolla on kyllä aika veikeetä reenata. varsinkin itselleni joka on aina harjoitellut staattisella Very Happy
muutaman kerran kun oon spinnaavalla kokeillu ni mitä lähampänä oot kiinni tangossa ni sitä hurjempi kyyti, ja sitte taas mitä ulommas tangosta nojaat tai just heität jalan taakse ni vauhti hiljenee. kyynärtaivepidossa tehdyt spinnit on tosi nättejä spinnaavalla tangolla. tosin hieman tuskaisia.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Spinnit spinnaavalla tangolla Empty
ViestiAihe: Vs: Spinnit spinnaavalla tangolla   Spinnit spinnaavalla tangolla Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Spinnit spinnaavalla tangolla
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Lihasharjoittelu tangolla
» Astrologiaa tangolla :)

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Tankotemput ja pyörähdykset-
Siirry: