| Mustelmat | |
|
+23vilionkka Soila tankomau Nina Foxmagon sluippa Mortianna wilmiina vesi Cherrie Hennu/Henriikka Miia Henna.C Ewy merqus -Hanna- Iiris Dahlia D. nekuliini Kat Da Iina AdminSusie Adelle 27 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Ish Superman
Viestien lukumäärä : 2611 Location : SEINÄJOKI Registration date : 10.11.2008
| Aihe: Vs: Mustelmat Ma Marras 02, 2009 12:03 pm | |
| Ei näy | |
|
| |
tankomau hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 412 Ikä : 42 Location : Helsinki Registration date : 08.02.2009
| |
| |
Foxmagon Superman
Viestien lukumäärä : 539 Ikä : 39 Location : Helsinki Registration date : 07.01.2009
| Aihe: Vs: Mustelmat Ma Marras 02, 2009 12:12 pm | |
| Mun on varmaan pakko todeta et ehkä mulle ei sitte tuu niin helposti mustelmia kuin ERÄILLE. Miau, mitä ihmettä sä oot oikein tehny saavuttaaksees ton? | |
|
| |
Viestien lukumäärä : 412 Ikä : 42 Location : Helsinki Registration date : 08.02.2009
| |
| |
Dahlia D. hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 250 Ikä : 33 Location : Jyväskylä Registration date : 02.10.2009
| Aihe: Vs: Mustelmat Ma Marras 02, 2009 2:45 pm | |
| Ai luoja miten herkän näkönen polovi <3 Miun lanne menee vaan mustemmaks, ukko luuli jo että siinä on kuolio... | |
|
| |
elisa intermediate inverter
Viestien lukumäärä : 128 Registration date : 13.06.2009
| Aihe: Vs: Mustelmat Ti Marras 03, 2009 6:50 pm | |
| Huh, en ole ikinä nähnyt noin mustia ja pahannäköisiä mustelmia kuin nuo pari kuvaa Miksi joillekin tulee helposti mustelmia? Itse onneksi kyllä kuulun niihin, jolle ei ihan kauhean helposti tule, mitä nyt joskus hevosen selästä esteen päälle tiputtua oli kylki vähän musta... | |
|
| |
Iiris intermediate spinner
Viestien lukumäärä : 80 Location : Helsinki Registration date : 20.05.2009
| Aihe: Vs: Mustelmat Ke Marras 04, 2009 10:15 am | |
| Siihen miks mustelmia tulee toisille helpommin kun toisille vaikuttaa aika monta eri asiaa, esim ihan se, mihin kohtaan mustelmia tulee (ja tietysti yleensä kans naisille helpommin kuin miehille..). Lisäksi veren hyytymiseen vaikuttavat tekijät vaikuttaa tuleeko mustelmista kuinka mustia ja levinneitä. Hyytymistekijöitä on olemassa parisenkymmentä, eli ei tarvitse olla mitään hemofiliaa tai muuta hyytymishäiriötä, vaan pienetkin erot näissä tekijöissä johtaa siihen, että toisille pienestäkin kolauksesta tulee jälki kun toisille ei. Ja tietenkin jos painaa mustelmakohtaa tai pitää siinä jotain kylmää päällä se auttaa kans ettei jälki leviä | |
|
| |
Henna.C Superman
Viestien lukumäärä : 889 Ikä : 38 Location : Oulu Registration date : 09.01.2009
| Aihe: Vs: Mustelmat Ke Marras 04, 2009 10:37 am | |
| ^ Annas kun arvaan, terveydenalan ammattilainen? | |
|
| |
| Aihe: Vs: Mustelmat Ke Marras 04, 2009 10:39 am | |
| Mulla on joo vähän heikko toi veren hyytyminen ja siksi tulee mustelmia ihan vaan jos ottaa mun kädestä kiinni. Monesti olen löytäny kämmenen kuvan ranteestani Kulkee kuulema suvussa.. Mulla haavatkin vuotaa paljon kauemmin kuin muilla. Onneks mustelmia tosiaan tulee nykyisin vähemmän kun on tekniikka parantunut. Uudet liikkeet tietenkin vähän tekee fritsua, mutta ei mitään pahempaa. | |
|
| |
Iiris intermediate spinner
Viestien lukumäärä : 80 Location : Helsinki Registration date : 20.05.2009
| Aihe: Vs: Mustelmat Ke Marras 04, 2009 10:50 am | |
| Hahaa Hyenna en ihan terveydenalan ammattilainen, mutta oon lukenut fysiologiaa sivuaineena. Ja omakohtaisia kokemuksia isoista mustelmista on! Meillä on kanssa vähän suvussa se että tulee helposti paljon ja isoja mustelmia... | |
|
| |
Henna.C Superman
Viestien lukumäärä : 889 Ikä : 38 Location : Oulu Registration date : 09.01.2009
| Aihe: Vs: Mustelmat Ke Marras 04, 2009 11:01 am | |
| ^ Aa, ok Miten musta tuntuu, että mulla on kausia jolloin mustelmia tulee herkemmin.. voiko se pitää paikkansa? | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Mustelmat | |
| |
|
| |
| Mustelmat | |
|