Salima/ArtMove- Studio basic spinner
Viestien lukumäärä : 17 Ikä : 42 Location : Tarragona Spain, Kouvola Suomi Registration date : 18.01.2013
| Aihe: Kiinnostaako tankotanssiloma Espanjassa?!? Pe Tammi 18, 2013 1:20 am | |
| Hei kaikki! Olen suomalainen sirkustaiteilija ja tankotanssija. Viime marraskuussa avasin oman studioni Espanjan Tarragonaan. Kyseessa on yksi Espanjan suurimmista sirkus- ja tankotanssistudioista. Koulun nimi on ArtMove- Studio ja se loytyy netista. Ensi kesana tarjoamme mahdollisuuden suomalaisille harrastajille toteuttaa unelmien aktiiviloman. Rannalla makoilua, aurinkoa, tankotanssia, ilma-akrobatiaa, capoeiraa, patikkaretkia vuoristossa, viininmaistelua jne. Mahdollisuus myos yksityistunteihin. Itse olen kategoriani tankotanssin Espanjanmestari vuodelta 2012. Lisaksi Venalainen tankotanssin ihmelapsi Kristian Lebedev pitaa koulussamme workshoppeja 8-9 kesakuuta.
Lisaa informaatiota pian tulossa Kiinnostuneet ottakaa yhteytta, paikat ovat rajallisia
Parhain terveisin Salima Peippo
| |
|
Pancake basic spinner
Viestien lukumäärä : 20 Location : Jyväskylä Registration date : 30.12.2009
| Aihe: Vs: Kiinnostaako tankotanssiloma Espanjassa?!? Ti Helmi 05, 2013 7:41 pm | |
| Kuulostaapa kyllä mahtavalta | |
|