| Tankotanssiloma Espanjassa! | |
|
+3Taija AnskuN Salima/ArtMove- Studio 7 posters |
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Salima/ArtMove- Studio basic spinner
Viestien lukumäärä : 17 Ikä : 42 Location : Tarragona Spain, Kouvola Suomi Registration date : 18.01.2013
| Aihe: Tankotanssiloma Espanjassa! Pe Tammi 18, 2013 1:22 am | |
| Hei kaikki! Olen suomalainen sirkustaiteilija ja tankotanssija. Viime marraskuussa avasin oman studioni Espanjan Tarragonaan. Kyseessa on yksi Espanjan suurimmista sirkus- ja tankotanssistudioista. Koulun nimi on ArtMove- Studio ja se loytyy netista. Ensi kesana tarjoamme mahdollisuuden suomalaisille harrastajille toteuttaa unelmien aktiiviloman. Rannalla makoilua, aurinkoa, tankotanssia, ilma-akrobatiaa, capoeiraa, patikkaretkia vuoristossa, viininmaistelua jne. Mahdollisuus myos yksityistunteihin. Itse olen kategoriani tankotanssin Espanjanmestari vuodelta 2012. Lisaksi Venalainen tankotanssin ihmelapsi Kristian Lebedev pitaa koulussamme workshoppeja 8-9 kesakuuta.
Lisaa informaatiota pian tulossa Kiinnostuneet ottakaa yhteytta, paikat ovat rajallisia
Parhain terveisin Salima Peippo | |
|
| |
AnskuN hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 216 Registration date : 06.03.2012
| Aihe: Vs: Tankotanssiloma Espanjassa! Pe Tammi 18, 2013 8:44 am | |
| Onko tämä siis jonain tiettynä ajankohtana esim. 1 viikko, vai onko tämä mahdollisuus koko kesän ajan? Varaavatko oppilaat itse matkan ja majoituksen? Kuinka paljon järjestetty ohjelma tunteineen tulee maksamaan? | |
|
| |
Viestien lukumäärä : 17 Ikä : 42 Location : Tarragona Spain, Kouvola Suomi Registration date : 18.01.2013
| Aihe: Lisatietoa lomista postitamme pian... Pe Tammi 18, 2013 10:19 am | |
| Mahdollisimman pian postitamme konkreettisempaa tietoa matkoista. Periaatteessa Studio on koko kesan auki ja kuka tahansa lahialueella matkusteleva voi hyodyntaa tarjontaamme.
Pyrimme jarjestamaan muutaman ryhmamatkan kesan mittaan. Lennot tulee varata itse, mutta me tarjoamme muutamia erihintaluokan majoitusvaihtoehtoja ja pidamme huolen hotellivarauksista.
Matkailija voi myos itse paattaa jos haluaa jatkaa lomaansa pidemman taikka lyhyemman ajan. Autamme myos tarjoamalla suomenkielista neuvontaa Espanjasta jos joku haluaa jatkaa reissuaan tutustumalla johonkin toiseen kaupunkiin taikka alueeseen. Taikka viettaa shoppailupaivan Barcelonassa ennen lahtoa jne.
Tassa vaiheessa pyytaisin kaikkia jotka innostuvat ideasta ottamaan yhteytta. Hintatietoja jne. postitamme pian.
Jos jotakuta kiinnostaa ottaa osaa lomansa yhteydessa Kristian Lebedevin workshoppiin, kannattaa pitaa kiiretta. Paivat ovat viikonloppuna 8-9 kesakuuta. Tama on ainutlaatuinen tilaisuus. Workshopin hinta on 65€ henkilo.
Parhain terveisin Salima | |
|
| |
Taija basic inverter
Viestien lukumäärä : 35 Registration date : 07.07.2012
| Aihe: Vs: Tankotanssiloma Espanjassa! Pe Tammi 18, 2013 11:08 am | |
| Mihin kentälle lennetään, kun tullaan sinnepäin? Harmi, kun jää senverta kauaksi äitini asunnosta, ettei pysty hyödyntämään sitä. | |
|
| |
| Aihe: Lentokentta Pe Tammi 18, 2013 11:30 am | |
| Barcelona Reus on lahimpana, 10 minuuttia koulultamme. Se on pieni lentokentta johon lentavat Ryanair ja muut halpisyhtiot, mutta ei ole niin paljon vaihtoehtoja ja aikatauluja kuin Barcelona BCN. Barcelona BCN on noin tunnin matkan paassa ja sielta on hyvat kulkuyhteydet.
Meidan koululla on sivu facebookissa ArtMove- Studio. Sielta loytyy eventti Kristian Lebedevin workshopeista. Kannattaa ilmoittautua nopeasti jos on kiinnostusta. | |
|
| |
Unya hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 372 Ikä : 39 Location : Helsinki Registration date : 09.03.2011
| Aihe: Vs: Tankotanssiloma Espanjassa! Pe Tammi 18, 2013 6:15 pm | |
| Kuulostaa hienolta, kiinnostusta kyllä löytyy!! | |
|
| |
Faerie basic spinner
Viestien lukumäärä : 20 Ikä : 32 Location : Helsinki Registration date : 04.06.2010
| Aihe: Vs: Tankotanssiloma Espanjassa! Pe Helmi 01, 2013 10:25 pm | |
| Olen todella kiinnostunut, suvi.anttalainen@hotmail.com voi laittaa lisätietoja! | |
|
| |
Skyie hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 208 Location : Kuopio Registration date : 10.03.2012
| Aihe: Vs: Tankotanssiloma Espanjassa! Pe Helmi 01, 2013 11:10 pm | |
| Kiinnostaisi semmoisena tankoilijoiden kimppamatkana, että kerralla lähtis useempi tyyppi, kimppamajoituksessa säästäisi myös hyvän summan rahaa ja kivempi se on seurassa ku ittekseen Tutustuisi samalla myös toisiin harrastajiin. Kaikki tankoilijat on mukavia, joten se ettei tunne ketään entuudestaan ei ainakaan minua haittaisi, kunhan siinä messissä olisi jonkinmoinen porukka kasassa | |
|
| |
Jonsu basic spinner
Viestien lukumäärä : 17 Ikä : 35 Location : Lappeenranta Registration date : 13.05.2012
| Aihe: Vs: Tankotanssiloma Espanjassa! La Helmi 02, 2013 11:31 am | |
| Kuulostaa kyllä upealta ja komppaan Skyien ideaa | |
|
| |
| Aihe: Tarkempaa infoa lomasta! La Helmi 02, 2013 11:44 pm | |
| Hei kaikki! Nyt on infopaketti tankotanssilomasta koossa! Laittakaa privaattiviestilla sahkopostiosoitteenne niin lahetan lisainfoa. Parhain terveisin
Salima | |
|
| |
Faerie basic spinner
Viestien lukumäärä : 20 Ikä : 32 Location : Helsinki Registration date : 04.06.2010
| Aihe: Vs: Tankotanssiloma Espanjassa! Ke Helmi 06, 2013 1:38 am | |
| Heips! Eli perustin faceen ryhmän missä voi vaihtaa majoitus/matka ideoita keskenään ja sopia yhteismajoituksesta yms. laittakaa nimiä tänne taikka liittykää ryhmään. Ryhmä on nimellä Tankotanssiloma Espanjassa 8.-17.6.2013 Suvi | |
|
| |
| Aihe: :) Ke Helmi 06, 2013 10:46 am | |
| | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Tankotanssiloma Espanjassa! | |
| |
|
| |
| Tankotanssiloma Espanjassa! | |
|