| Kisakokemuksia | |
|
+12Ezeei*Roxx Martta hemuliini OonaK mujuvaa Ashta Nepu AnskuN sluippa Jennn Faerie sinuski 16 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Jennn intermediate inverter
Viestien lukumäärä : 159 Ikä : 36 Location : Hämeenlinna Registration date : 28.03.2012
| Aihe: Pole debut Pe Maalis 29, 2013 11:21 am | |
| [quote="Ezeei*Roxx"] Oon vissiin vähän ristiriitainen tyyppi kun toisaalta haluaisin hulluna esiintyä mutta toisaalta tiiän että jännitän kovasti. Tuo quote] Tiedän niin ton tunteen!! Ja lähetin videon, nyt sitten piinaa odotellessa kuin käy ... Tilasin tota Gorilla Grippiä, mutta ei välttis toimikaan mulla... Hyvin tarttuu ku käspäs paperi, mutta päästää kuitenkin hien vähän ajan päästä läpi ja sitte onkin aika mielenkiinosta kun tulee sellanen märän ja tahmeen sekotus.. Kuitenkin huomasin, että kun jonkun aikaa lämmenny käsissä niin toimii paremmin kun heti laitettuna?? Oonkohan siis ees käyttänyt sitä oikein? Eli nyt olis käsiä kuivattavat grippivinkit kultaakin kalliimmat... Dry hands oli ainakin toistaseks pole a holicilla loppu Ja sekin tuntuu toimivan vaan hetkellisesti.. Mut koreo on nyt suurinpiirtein valmis ja nyt sitten vaan hiotaan, vaikka sitten vaan kavereille esitettäväks Tuuthan heti Ezeei*Roxx kertoo, että pääsitkö kun tito tulee Ja oliks muita hakuvideon lähettäneitä? Olis kiva panikoidsn yhdessä | |
|
| |
Martta Superman
Viestien lukumäärä : 645 Ikä : 38 Location : Jyväskylä Registration date : 21.03.2011
| Aihe: Vs: Kisakokemuksia Pe Maalis 29, 2013 1:44 pm | |
| Tite grip ja dry hands on parhaat kuivattavat pitoavut, Tite hyvissä ajoin etukäteen laitettuna ja tosiaan Dry Handsin vaikutus ei kestä niin kauaa eli sitä sopii lisäillä treenin aikana. Itse käytän esiintymisissä näitä kahta päällekkäin, pitää just sen muutaman minuutin minkä tarvitseekin Ja voin myös lohduttaa että se hikoilu helpottaa sitä mukaa kun treeniä karttuu, tai ainakin sen kanssa oppii elämään. Noita tahmaisia eli gorillaa ja Itacia en laittais käsiin ollenkaan, ei ainakaan minun hikitassuissa ole kuin haitaksi. Sopivat paremmin vartalolle. Käsiin oon joskus käyttänyt myös mighty gripiä ja nestemäistä magnesiumia, lisäävät pitoa mutta eivät siihen hikoiluun auta. Minä hain kanssa Debutiin mutta Highlights-sarjaan. | |
|
| |
Viestien lukumäärä : 159 Ikä : 36 Location : Hämeenlinna Registration date : 28.03.2012
| |
| |
Martta Superman
Viestien lukumäärä : 645 Ikä : 38 Location : Jyväskylä Registration date : 21.03.2011
| Aihe: Vs: Kisakokemuksia La Maalis 30, 2013 1:55 pm | |
| Sellanen puoli tuntia ennen treeniä on hyvä laittaa niin ehtii vaikuttaa | |
|
| |
| Aihe: .. La Maalis 30, 2013 3:08 pm | |
| Okra! Kiitos tiedosta | |
|
| |
| Aihe: Valituksi tulleita? La Maalis 30, 2013 10:16 pm | |
| Onks täällä kukaan saanut tuetää tulleensa valituksi?? Koko päivän ootellu tietoja, mutta pitänee tulkita, etten tullut valituksi tänä vuonna...? | |
|
| |
Ashta Superman
Viestien lukumäärä : 783 Ikä : 39 Location : Tampere Registration date : 03.01.2008
| Aihe: Vs: Kisakokemuksia La Maalis 30, 2013 10:18 pm | |
| Ottakaa huomioon, että tässä on nyt pääsiäiset ja muut. Tarkkaan en tiedä milloin tietojen pitäisi tulla, mutta kannattaa nyt odotella ihan rauhassa vaan ennen kuin heittää hanskat tiskiin | |
|
| |
Martta Superman
| Aihe: Vs: Kisakokemuksia La Maalis 30, 2013 10:28 pm | |
| Eipä oo postia tullut, luulen että tietoja ei ole vielä lähetetty kun ei muilta kisaan hakeneiltakaan ole mitään kuulunut. Eipä tässä hätää, mutta se on kyllä järjestäjän homma ottaa huomioon ne pääsiäiset ja muut, jos on tiettynä päivänä luvattu joku tieto julkistaa niin totta kai ihmiset odottavat että niin myös tehdään. Ei lupailla sellaista mitä ei pystytä hoitamaan. Mutta, odotellaan | |
|
| |
Skyie hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 208 Location : Kuopio Registration date : 10.03.2012
| Aihe: Vs: Kisakokemuksia La Tammi 11, 2014 11:33 am | |
| Onko nykyään niin, että kisoissa ja tapahtumissa suosittaisiin enemmän 45mm tankoja kuin 50mm tankoja? Aiemmin se taisi olla nuo 50mm turvallisuussyistä, mutta onko asia muuttunut? Tuli tästä mieleen, että PoleArtissakin 45mm. http://poledancecompetition.wordpress.com/2014/01/10/sizes-and-spaces/ | |
|
| |
AnskuN hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 216 Registration date : 06.03.2012
| Aihe: Vs: Kisakokemuksia La Tammi 11, 2014 10:27 pm | |
| Ei kai missään kisoissa ole käytetty pariin vuoteen 50mm tankoja? 45mm on uusi standardi suurimmassa osassa kilpailuita, tosin Australiassa taidetaan kisata vielä kapeammillakin tangoilla.
Mä en ainakaan osaisi kisata 50mm tangolla! Mun mielestä 48mm fitpolekin on liian paksu.. | |
|
| |
Ashta Superman
Viestien lukumäärä : 783 Ikä : 39 Location : Tampere Registration date : 03.01.2008
| Aihe: Vs: Kisakokemuksia Su Tammi 12, 2014 11:52 am | |
| Joo nykyään on turvallisemmat kiinnityssystemmit olemassa, jolloin noita kapeempia tankoja voidaan käyttää, vaikka korkeutta olisikin enemmän. | |
|
| |
Martta Superman
| Aihe: Vs: Kisakokemuksia Su Tammi 12, 2014 12:19 pm | |
| Mullakin on jotenkin mennyt ihan ohi tällainen uudistus, onpa kiva juttu. Itellekin jo se 48mm on vähän liikaa, 50-millisellä oon tehnyt vain ekassa Pole Debutissa ja kamalaa oli | |
|
| |
Skyie hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 208 Location : Kuopio Registration date : 10.03.2012
| Aihe: Vs: Kisakokemuksia Su Tammi 12, 2014 10:48 pm | |
| No sitä minäki ihmettelen ku oon ollu yleensä niin ajan hermolla, ja sitten tämmöstä on tapahtunu mun nenän alla Mulla on oma tanko 50mm titaani, enkä osaa sillä oikein mitään tehä, tuntuu niin hirveeltä jöötiltä, ku metalli on muutenki liukkaampi ku toi 48mm fitpole mihin oon tottunu. Oma x-stage on 45mm kromi, sen paksuus tuntui _täydelliseltä_. Oon alkanu harkita vaihtoa tän kotitangon osalta, mitästä suotta tekemään asioita vaikeesti jos ei kerta missään enää törmää noin isoihin tankoihin. Toisaalta oon henkisesti kiintyny mun nykyseen, miten sen tohtii hylätä... Ja tokihan sen kanssa kehittyy aika jäätävät puristusvoimat. First world problems | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Kisakokemuksia | |
| |
|
| |
| Kisakokemuksia | |
|