| Lu Nagatan workshop Tampereella ja Helsingissä 3. - 4.5.!!! | |
|
+12LaraK Miia sarppa annukka tinga1911 Carnivora Sanni kristalli Ashta Iina Kirsi tasuni 16 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
tasuni Superman
Viestien lukumäärä : 1994 Ikä : 51 Location : Helsinki Registration date : 07.12.2007
| Aihe: Lu Nagatan workshop Tampereella ja Helsingissä 3. - 4.5.!!! Ti Huhti 22, 2008 9:23 pm | |
| Kaikki flow-workshoppia kaivanneet nyt kuulolle! Tulin juuri tänään Lu Nagatan, kuuluisan japanilaisen tankotanssijan http://www.lupoledance.com/ELu.htm workshopista Tukholmasta. Workshop oli tosi hyvä ja hyödyllinen ja mulla on mustelmat sitä todistamassa . Tunnin jälkeen me jäätiin Nellen eli Tukholman polekoulun omistajan ja Lun kanssa jamittamaan ja tekemään kaiken maailman double & triple-trikkejä tangolle kuten allaolevista kuvista näkyy. Lu ilmoitti tulevansa mielellään Suomeen opettamaan jos oppilaita ehtii haalia näin lyhyellä varoitusajalla (hänellä on lento takaisin Tokioon 6.5.), ja Iina ja minä alettiin heti järjestää workshoppeja Tampereelle ja Helsinkiin. Vain yksi eli vapunjälkeinen viikonloppu siis käy, ja alustava ajatus aikataulusta ja aiheista olisi seuraava: Lauantai 3.5. Helsinki 19:00 Jatkotaso 75 min 20:30 Spin-transitio-flow workshop (kaikki tasot) 75 min Sunnuntai 4.5. Tampere 15:00 Alkeistaso 90 min 17:00 Jatkotaso 90 min Hinta riippuu vähän Lun matkakuluista ja oppilaiden määrästä, mutta pyörisi tuossa 15 - 20 euron tienoilla per tunti, lyhyemmät tunnit tietty vähemmän kuin nuo Tampereen pitkät - Tampereella kun on oman studion luksus niin ei tarvii tinkiä tuntien pituuksista. Helsingissä jos osallistuu molempiin workshoppeihin olisi yhteishinta luokkaa 25 euroa. Nää on siis summittaisia lukuja, emme voi luvata täsmällisiä ennen kuin kuulemme Lun lentojen/lautan hinnat ja voimme arvioida oppilaiden todennäköisen määrän. Tuntien jälkeen halukkaat voivat jäädä jammailemaan 22:30 asti Helsingissä ja Tampereella myös tunniksi, pariksi. Joten alustavia ilmoittautumisia otetaan vastaan, mitä pikemmin saamme Iinan kanssa kuulla, sitä varmemmin voidaan panna homma pyörimään! (PS Nelle on myös innoissaan tulossa Suomeen pitämään workshoppeja jossain lähitulevaisuudessa!) *********************************** Nelle, minä ja Lu Nelle ja minä Lu ja minä | |
|
| |
Kirsi intermediate inverter
Viestien lukumäärä : 186 Ikä : 42 Location : Helsinki Registration date : 15.01.2008
| Aihe: Vs: Lu Nagatan workshop Tampereella ja Helsingissä 3. - 4.5.!!! Ti Huhti 22, 2008 9:39 pm | |
| Mä jo kerkesin säikähtää et ei pirussa 3.5.!! Hirveen iso tentti sillon mut onneks noi oli vasta illalla Mikä toi jatkotaso on? Onko mahdollista olla paikalla noissa molemmissa esim? Mä oisin ainakin tosi kiinnostunu ja ehdottomasti tulossa ainakin flow kurssille! Ja siis Helsingissä! | |
|
| |
Iina Superman
Viestien lukumäärä : 2793 Ikä : 40 Location : Tampere Registration date : 05.12.2007
| Aihe: Vs: Lu Nagatan workshop Tampereella ja Helsingissä 3. - 4.5.!!! Ti Huhti 22, 2008 9:50 pm | |
| Missä koulussa on tentit lauantaisin? Mutta tosiaan ilmoitelkaa tänne halukkuutta noille Tampereen kursseillekin ketkä mukaan haluaa | |
|
| |
Ashta Superman
Viestien lukumäärä : 783 Ikä : 39 Location : Tampere Registration date : 03.01.2008
| Aihe: Vs: Lu Nagatan workshop Tampereella ja Helsingissä 3. - 4.5.!!! Ti Huhti 22, 2008 9:50 pm | |
| Ääh, just tona viikonloppuna on katutanssien SM-kisat ja oon siellä kilpailemassa, lauantaina jos päästää finaaliin joukkueen kanssa ni ei oo mitää mahkuja keretä tonne ja sunnuntaina taas en oo vielä tampereella voiko sinne lauantaina vaan sitte tulla jos kerkee vai tarviiko varailla etukäteen ? Ku mä en tosiaan voi vielä tietää miten me pärjätään siellä kisoissa | |
|
| |
kristalli intermediate inverter
Viestien lukumäärä : 137 Ikä : 41 Location : Tampere Registration date : 24.01.2008
| Aihe: Vs: Lu Nagatan workshop Tampereella ja Helsingissä 3. - 4.5.!!! Ti Huhti 22, 2008 9:51 pm | |
| Krista ilmoittaa itsensä ja Riian kanssa Treelle. Jatkotasoon kait? Mahtiksia kuvia ja hyvän näkönen meininki. Alkopa innostaa jo heti! | |
|
| |
Viestien lukumäärä : 186 Ikä : 42 Location : Helsinki Registration date : 15.01.2008
| Aihe: Vs: Lu Nagatan workshop Tampereella ja Helsingissä 3. - 4.5.!!! Ti Huhti 22, 2008 9:54 pm | |
| Meidän koulussa on tentit lauantaisin.. Monta ihanaa perjantaita menny viime hetkessä lukiessa ja jotenkin viikonloppuki tuntuu hirmu paljon lyhemmältä ku lauantaiaamupäivä menee tentissä.. Kaikki vihaa sitä systeemiä mut eipä sitä oo muutettu ainakaan mun neljän vuoden aikana.. Joo, ja tosi hienot kuvat tuolta Oon tainnu nähä noiden kahden tytön yhteiskuvia jossain aiemminkin! Siistiä
Viimeinen muokkaaja, Kirsi pvm Ti Huhti 22, 2008 9:55 pm, muokattu 1 kertaa | |
|
| |
Sanni hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 440 Location : Kerava Registration date : 17.01.2008
| Aihe: Vs: Lu Nagatan workshop Tampereella ja Helsingissä 3. - 4.5.!!! Ti Huhti 22, 2008 9:54 pm | |
| Hii, tosi hyvä kellonaika! Täällä olisi yksi osallistuja Helsinkiin, spin-transitio-flow -osioon, mahdollisesti myös siihen aiempaan (riippuen vähän sisällöstä, ts. olenko riittävän edistynyt). Jeii! Riittääkö ilmoittautuminen tässä, vai haluatko Tanja pm:nä? | |
|
| |
| Aihe: Vs: Lu Nagatan workshop Tampereella ja Helsingissä 3. - 4.5.!!! Ti Huhti 22, 2008 10:05 pm | |
| Mä tässä heti jo aloin kysellä että mikä riittää jatkotasolle Helsinkiin ja kuulemma riittää jos osaa kiivetä ja invertoida ite! (Joku varmaan vielä varmistaa tän tiedon jotta tulee luotettavampi lähde kun mä..) Eli eiköhän me Sanni päästä molemmat myös tohon jatkoon! Mä ilmottaudun siis molempiin, ehdottomasti! Off topic, ne Vertical Dancen DVD:t on tosi kivat, oon löytäny ihan uuden innon tankoiluun! | |
|
| |
Carnivora basic inverter
Viestien lukumäärä : 48 Ikä : 39 Location : Tampere Registration date : 15.04.2008
| Aihe: Vs: Lu Nagatan workshop Tampereella ja Helsingissä 3. - 4.5.!!! Ti Huhti 22, 2008 10:07 pm | |
| Mä oon ehdottomasti mukana Tampereella alkeistason tunnilla! | |
|
| |
tasuni Superman
Viestien lukumäärä : 1994 Ikä : 51 Location : Helsinki Registration date : 07.12.2007
| Aihe: Vs: Lu Nagatan workshop Tampereella ja Helsingissä 3. - 4.5.!!! Ti Huhti 22, 2008 10:09 pm | |
| Jatkotasolle voi tulla jos pystyy invertoimaan eli nousemaan tangolle pää alaspäin ja jos pystyy kiipeämään tangolle ja istumaan/seisomaan siellä. Mitään ihmetemppuja ei tarvitse osata, mutta jatkotunnista ei kannata maksaa jos näihin ei vielä pysty. Silloin on parempi mennä flow-tunnille jossa ei tarvitse osata kuin vähän spinnata! Jos tulijoita on paljon, otetaan yksi tanko alas ja jätetään kuusi tankoa pareittain käytettäviksi ja yksi opettajalle. Näin maksimiosallistujamääräksi Helsingissä saadaan 12. Tukholmassa jaettiin tangot myös kahden kesken ja silti olin totaalisen raato tunnin jälkeen. Kädet tärisivät kauttaaltaan ja oikea pohje oli krampissa...mutta minä olenkin vanha ja raihnainen... Ja juu, tässä ilmoittautuminen riittää, pistän listaa tässä kohta alkamaan ja jatkan sitä uusia vastauksia saadessani. | |
|
| |
Sanni hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 440 Location : Kerava Registration date : 17.01.2008
| Aihe: Vs: Lu Nagatan workshop Tampereella ja Helsingissä 3. - 4.5.!!! Ti Huhti 22, 2008 10:12 pm | |
| Oukei, sitten ilmottaudun ehdottomasti molempiin | |
|
| |
tinga1911 intermediate inverter
Viestien lukumäärä : 106 Ikä : 37 Location : Tampere Registration date : 17.01.2008
| Aihe: Vs: Lu Nagatan workshop Tampereella ja Helsingissä 3. - 4.5.!!! Ti Huhti 22, 2008 10:17 pm | |
| Tampereen alkeistasolle tulen ehdottomasti vaikka sitten pää kainalossa! Meikäläisen pitäisi olla parantunut jo tohon mennessä hyvin. | |
|
| |
annukka hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 458 Ikä : 48 Location : Helsinki Registration date : 26.02.2008
| Aihe: Vs: Lu Nagatan workshop Tampereella ja Helsingissä 3. - 4.5.!!! Ti Huhti 22, 2008 10:18 pm | |
| Byhyy mulla on la iltavuoro:(,mutta yritän hetimiten vaihtaa sen ja siis ilmoittaudun alustavasti molempiin!! ja luulempa,että voin kertoa parin pvän sisään,että saanko vaihdetuksi..jos en niin luulen pääseväni lähtemään kuitenkin kahdeksalta (jos saan jonkun tuuraan pari tuntia..),ilmottaudun siis Helsingin workshoppiin!!Tampereelle ei mitään mahkuja,koska su on sama juttu:( On tosi julmaa,jos en pääsekään mukaan Ihan armoton hepuli tuli.. | |
|
| |
Viestien lukumäärä : 458 Ikä : 48 Location : Helsinki Registration date : 26.02.2008
| |
| |
tasuni Superman
| Aihe: Vs: Lu Nagatan workshop Tampereella ja Helsingissä 3. - 4.5.!!! Ti Huhti 22, 2008 10:34 pm | |
| Annukka, siis vain jälkimmäiseen? Jos kahdeksalta pääset? | |
|
| |
| Aihe: Vs: Lu Nagatan workshop Tampereella ja Helsingissä 3. - 4.5.!!! Ti Huhti 22, 2008 10:36 pm | |
| Alustavasti molempiin:) Osaan kertoa varmemmin huomenna,kun näen ketä ei oo töissä tai jos joku vaihtais aamunsa minun iltaan..pidetään peukkuja | |
|
| |
sarppa basic spinner
Viestien lukumäärä : 28 Registration date : 27.01.2008
| Aihe: Vs: Lu Nagatan workshop Tampereella ja Helsingissä 3. - 4.5.!!! Ti Huhti 22, 2008 10:38 pm | |
| oisin tulossa tampereelle alkeisiin | |
|
| |
Miia Superman
Viestien lukumäärä : 1145 Ikä : 37 Location : Lahti Registration date : 07.12.2007
| Aihe: Vs: Lu Nagatan workshop Tampereella ja Helsingissä 3. - 4.5.!!! Ti Huhti 22, 2008 10:46 pm | |
| mä tuun ehdottomasti noihin helsingin molempiin workshoppeihin! ihanaa hei jee! | |
|
| |
Iina Superman
Viestien lukumäärä : 2793 Ikä : 40 Location : Tampere Registration date : 05.12.2007
| Aihe: Vs: Lu Nagatan workshop Tampereella ja Helsingissä 3. - 4.5.!!! Ti Huhti 22, 2008 10:49 pm | |
| Ja Tampereelle sunnuntaina tulossa
Alkeiskurssi: Karni Tinga Sarppa
Jatkokurssi: FaeryMe Kristalli
Näitäkin päivitetään jahka ilmoittautumisia tulee.
Viimeinen muokkaaja, tankotanssija pvm Ke Huhti 23, 2008 9:30 am, muokattu 1 kertaa | |
|
| |
| Aihe: Vs: Lu Nagatan workshop Tampereella ja Helsingissä 3. - 4.5.!!! Ke Huhti 23, 2008 9:12 am | |
| Hei Tanja!!! Pääsen niihin molempiin...Jipii ja iso 'huraa!!! | |
|
| |
kristalli intermediate inverter
Viestien lukumäärä : 137 Ikä : 41 Location : Tampere Registration date : 24.01.2008
| Aihe: Vs: Lu Nagatan workshop Tampereella ja Helsingissä 3. - 4.5.!!! Ke Huhti 23, 2008 10:00 am | |
| Mietittiin just että mikähän meininki, oliskohan ihan pönttöä tulla molempiin? Jos alkeiskurssi ei siis tuu kauheen täyteen? Molemmista varmaan sais jotakin. Mitä Iina tuumit? | |
|
| |
Iina Superman
| Aihe: Vs: Lu Nagatan workshop Tampereella ja Helsingissä 3. - 4.5.!!! Ke Huhti 23, 2008 10:15 am | |
| Mun puolesta voi tulla molemmillekin jos tuo alkeiskurssi ei tule turhan täyteen. Ensi viikon puoliväliin mennessä olen omat oppilaat saanut kaikki kiinni niin sittenhän sen näkee | |
|
| |
LaraK hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 453 Location : Helsinki Registration date : 08.04.2008
| Aihe: Vs: Lu Nagatan workshop Tampereella ja Helsingissä 3. - 4.5.!!! Ke Huhti 23, 2008 12:21 pm | |
| Ihanaa kun tämmöisiä tilaisuuksia järkätään Mä olen tallinnassa lauantaina, mutta jos tuo nyt on lukkoon lyöty tilaisuus niin vaihdan laivan aikaisempaan. Eli siis osallistun siihen Helsingin jatkokurssille... Mahtavaa! | |
|
| |
tasuni Superman
| Aihe: Vs: Lu Nagatan workshop Tampereella ja Helsingissä 3. - 4.5.!!! Ke Huhti 23, 2008 1:15 pm | |
| Hei Iina, pistä mutkin siihen jatkotunnille Tampereelle (heitän kuitenkin Lun sinne autollani ja haluan nähdä uuden studiosi!) mikäli tilaa jää. Jos ei jää, tyydyn katsomaan ja videoimaan, silläkin lailla oppii tosi paljon. Eli meikäläinen varapaikalle!
Mahtavaa että näin paljon on kiinnostuneita! Enää homma riippuu vain matkalipuista, jos niistä tulee järjettömän kalliit niin järjestäminen ei kannata, mutta eiköhän sekin järjesty. | |
|
| |
Nina hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 422 Ikä : 37 Location : Järvenpää Registration date : 17.03.2008
| Aihe: Vs: Lu Nagatan workshop Tampereella ja Helsingissä 3. - 4.5.!!! Ke Huhti 23, 2008 2:16 pm | |
| Mä oisin kanssa kiinnostunut noista Helsingin kursseista, mutta päivä taitaa olla aika huono... Tentti silloin on varmasti ja illalla ehkä töitä. Äääh... | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Lu Nagatan workshop Tampereella ja Helsingissä 3. - 4.5.!!! | |
| |
|
| |
| Lu Nagatan workshop Tampereella ja Helsingissä 3. - 4.5.!!! | |
|