| Lu Nagatan workshop Tampereella ja Helsingissä 3. - 4.5.!!! | |
|
+12LaraK Miia sarppa annukka tinga1911 Carnivora Sanni kristalli Ashta Iina Kirsi tasuni 16 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
annukka hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 458 Ikä : 48 Location : Helsinki Registration date : 26.02.2008
| Aihe: Vs: Lu Nagatan workshop Tampereella ja Helsingissä 3. - 4.5.!!! Su Toukokuu 04, 2008 3:29 pm | |
| Helsingissä oli ihan super hyvä meno..love it!!!Nyt oikea reisi on törkeän kipeä,mutta muuten olo on loistava Paljon tuli opittua ja tosi kivoja vinkkejä jäikin mieleeni omaan tanssiin liittyen:) Tanja!!!Toivottavasti voit paremmin,että voit olla tänään menossa mukana ja kiitos kuvista ja että sait järjestettyä näin loistavan tilaisuuden,siitä syvä kumarrus | |
|
| |
Miia Superman
Viestien lukumäärä : 1145 Ikä : 37 Location : Lahti Registration date : 07.12.2007
| Aihe: Vs: Lu Nagatan workshop Tampereella ja Helsingissä 3. - 4.5.!!! Su Toukokuu 04, 2008 3:55 pm | |
| Oli kyllä joo aivan mahtavaa! Te joilla on videoita laittakaa tänne esille! Niin ja Tanja mikä sen biisin nimi oli? Joku Janet Jacksonin kuitenkin. | |
|
| |
Sanni hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 440 Location : Kerava Registration date : 17.01.2008
| Aihe: Vs: Lu Nagatan workshop Tampereella ja Helsingissä 3. - 4.5.!!! Su Toukokuu 04, 2008 9:19 pm | |
| Jep, vielä kerran KIITOS minunkin puolestani Oli mahtavat workshopit, ja upea nainen tämä Lu Nagata Mulla on kipeänä jalat, ja sen lisäksi korsetti kirkuu.. ei liene yhtäkään lihasta vatsan/selän/kylkien alueella, joka EI olisi kipeänä. Ilmeisesti tuli keskivartaloa käytettyä sitten ihan kunnolla Mahtavaa! | |
|
| |
Nanna H. hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 253 Registration date : 09.12.2007
| Aihe: Vs: Lu Nagatan workshop Tampereella ja Helsingissä 3. - 4.5.!!! Su Toukokuu 04, 2008 11:25 pm | |
| | |
|
| |
Iina Superman
Viestien lukumäärä : 2793 Ikä : 40 Location : Tampere Registration date : 05.12.2007
| Aihe: Vs: Lu Nagatan workshop Tampereella ja Helsingissä 3. - 4.5.!!! Ma Toukokuu 05, 2008 7:20 am | |
| Mikään ei oo pahemmin kipeenä vielä, mutta lattialla meinas liukastua kun se oli niin hikinen, ja sain ekat rakot tangolta käsiini IKINÄ (kerran on aiemmin rakko tullut mutta se oli sormuksen vika). Upeeta oli, kiitos Tanjalle kovasti järjestelyistä | |
|
| |
LaraK hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 453 Location : Helsinki Registration date : 08.04.2008
| Aihe: Vs: Lu Nagatan workshop Tampereella ja Helsingissä 3. - 4.5.!!! Ma Toukokuu 05, 2008 8:20 am | |
| Jeps, kivaa oli! Suuret kiitokset vain Tanjalle workshopin järkkäämisestä. Mukava oli myös tuo Lu, joka toivottavasti sai seuraa illanviettoon..? Mä sain kummallisen parantaumishetken flunssasta noiden tuntien ajaksi, mutta kun pääsin kotiin olo oli toinen Pääasia oli että pääsin tunneille! | |
|
| |
kristalli intermediate inverter
Viestien lukumäärä : 137 Ikä : 41 Location : Tampere Registration date : 24.01.2008
| Aihe: Vs: Lu Nagatan workshop Tampereella ja Helsingissä 3. - 4.5.!!! Ma Toukokuu 05, 2008 8:21 am | |
| No oli kyllä kivaaaaaaa! | |
|
| |
Kirsi intermediate inverter
Viestien lukumäärä : 186 Ikä : 42 Location : Helsinki Registration date : 15.01.2008
| Aihe: Vs: Lu Nagatan workshop Tampereella ja Helsingissä 3. - 4.5.!!! Ma Toukokuu 05, 2008 9:41 am | |
| mullakin oli tosi kivaa vaikka en kyl voi valehtelematta väittää pysyneeni kärryillä siinä tanssimisessa tai tempuissa kovin paljoa.. mut tulipahan paljon mitä opetella kotona kuvia oon nyt epätoivosesti yrittäny lähetellä parillekin taholle mutta jokin siinä tökkii että zipattua niitä ei saa ja taitavat olla liian isoja että kerralla saa lähetetettyä vaan muutaman.. lisää siis tulossa kunhan mun hermot toipuu tosta edellisestä lähetyssessiosta.. mut joo.. ja siis tosiaan mä dilkkaan sieltä veks ne kuvat missä ite oon (yritin väistää kyl kameraa aina ja erikseen sanoin kans kerran et musta ei välttis tarviis ottaa kuvia) mutta onneksi mikään niistä ei oo ei oo mikään huippuotos kestään muustakaan paitsi yks annukasta mut siitä leikkaan sit vaik itteni veks.. ja sit yhteiskuva tietenkin juttu erikseen mut muutenkin jos ei hirveen julkisesti laittais musta mitään kuvia ni oisin tosi ilonen.. yritin kyl aina väistää kameraa mut ainakin mun kameras oli silti ihan kiitettävästi mustakin kuvia | |
|
| |
tasuni Superman
Viestien lukumäärä : 1994 Ikä : 51 Location : Helsinki Registration date : 07.12.2007
| Aihe: Vs: Lu Nagatan workshop Tampereella ja Helsingissä 3. - 4.5.!!! Ma Toukokuu 05, 2008 10:34 am | |
| Kirsi, mä en yrittänyt tarkotuksella ottaa susta kuin pari kertaa ihan siltä varalta että muuttasit mieles mutta yritin saada Sannin ja annukan mukaan kuviin ja sä kun olit siinä välissä niin väkisinkin tulit mukaan. Ohjehan oli että fiiliskuvia, ja kun sannilla ja annukalla meni hyvin niin yritin napata niitä mukaan ettei vain sitä ovenpuoleista puolikasta ryhmästä. Ajattelinkin että voit editoida niitä mielen mukaan jälkikäteen! Joo, mä olin kipeenä koko viikonlopun ja edelleen toivun, ja koko viikonloppuna sain syötyä yhden neljännespizzan. Mutta energiaa riitti sen verran että pystyin osallistumaan Tampereen tokalle tunnille joka oli lähinnä sama kuin Helsingin toka mutta vielä hiukan vaikeammilla tempuilla. Oon niin mustelmilla etten ikinä ja vasen reisi on sanoutunut irti ja sitä rataa mutta tosi hauskaa oli ja uudenlaisia liikkeitä! Aion ottaa sen makeen selkä edellä -alasliu'un FAntasy-koreografiaan sen yhden kohdan tilalle joka saattaa olla liian - krhm - "sensuelli" esitettäväksi kevätjuhlassa . Näin siitä tulee vielä paljon makeempi!!! | |
|
| |
tinga1911 intermediate inverter
Viestien lukumäärä : 106 Ikä : 37 Location : Tampere Registration date : 17.01.2008
| Aihe: Vs: Lu Nagatan workshop Tampereella ja Helsingissä 3. - 4.5.!!! Ma Toukokuu 05, 2008 7:58 pm | |
| Oli aivan mahtavaa! Lu sai minutkin uskaltamaan paria juttua, joita en ole ennen edes uskaltanut kuvitella tekeväni. Tampereen alkeistunti oli kyllä todella mahtava, opin paljon ja eläissäni en ole niin rankassa treenissä ollut... Ihan kaikkeen en taipunut, mutta silti oli kyllä ehdottomasti kaiken arvoista. Tänään onkin sitten jalat ja kädet aika ikävästi kipeenä... Mutta kyllä tämä kestetään ja tunnilla opetellun koreon kirjasin itselleni ylös, jotta en unohtaisi | |
|
| |
Viestien lukumäärä : 458 Ikä : 48 Location : Helsinki Registration date : 26.02.2008
| |
| |
nekuliini hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 364 Ikä : 43 Location : Siikajoki Registration date : 21.12.2007
| Aihe: Vs: Lu Nagatan workshop Tampereella ja Helsingissä 3. - 4.5.!!! Ma Toukokuu 05, 2008 9:32 pm | |
| Kuulostaa olleen hauska workshop. Olisi hauska nähdä kuvia ja mahdollisesti videomatskuakin sieltä. Ja varmaan leffahaasteen koreografiassakin käytätte uusia opittuja taitoja. | |
|
| |
tasuni Superman
Viestien lukumäärä : 1994 Ikä : 51 Location : Helsinki Registration date : 07.12.2007
| Aihe: Vs: Lu Nagatan workshop Tampereella ja Helsingissä 3. - 4.5.!!! Ma Toukokuu 05, 2008 10:26 pm | |
| Jee jee, annukka, mustakin se oli tosi makee idis yhdistää se siihen meidän omaan koreografiaan, vaikka itse sanonkin! Se oli heurekahetki tänä aamuna...videoita ja kuvia tulee heti kun ehdin laittaa, olen lomalla tämän viikon ja se tarkoittaa että nettiaikaa on hyvin rajoitetusti kun tuo pikkuihminen ei oikein siedä sitä että töllään ruutua kun hän on hereillä. Mä otin kaikkien tuntien koreot videolle ainakin osittain, jos kaikille sopii voin pistää niitä tänne foorumille jotta ihmiset voi harjotella omissa oloissaan?
Niin joo ja kyllä Lu sai bailuseuraa sekä Helsingissä että Tampereella yömyöhään saakka, onneksi, kun on sellainen party girl. Minä kylläkin menin kiltisti nukkumaan, vanha ihminen! | |
|
| |
| Aihe: Vs: Lu Nagatan workshop Tampereella ja Helsingissä 3. - 4.5.!!! Ma Toukokuu 05, 2008 10:34 pm | |
| Sopii ainekin minulle videon laitto ja itsekin yritän saada videon laitettua kunhan saan yhdistettyä:)Menee tosin loppu viikolle kun nyt pähkään minun pääsykokeen ennakon kanssa | |
|
| |
Iina Superman
Viestien lukumäärä : 2793 Ikä : 40 Location : Tampere Registration date : 05.12.2007
| Aihe: Vs: Lu Nagatan workshop Tampereella ja Helsingissä 3. - 4.5.!!! Ti Toukokuu 06, 2008 11:54 am | |
| Lulla on blogissaan muutamia kuvia sekä Helsingistä että Tampereelta: http://plaza.rakuten.co.jp/lupoledance/ Tekstit ovat tietenkin japaniksi | |
|
| |
Miia Superman
Viestien lukumäärä : 1145 Ikä : 37 Location : Lahti Registration date : 07.12.2007
| Aihe: Vs: Lu Nagatan workshop Tampereella ja Helsingissä 3. - 4.5.!!! Ti Toukokuu 06, 2008 12:10 pm | |
| Joo huomasin kanssa ja harmittelin kun ei tiedä että mitä on mahtanut kirjoitella | |
|
| |
Iina Superman
| Aihe: Vs: Lu Nagatan workshop Tampereella ja Helsingissä 3. - 4.5.!!! Ti Toukokuu 06, 2008 12:19 pm | |
| Babel fishillä http://babelfish.altavista.com/ saa ei kovin sujuvan, mutta luettavan käännöksen japanista englanniksi. | |
|
| |
Miia Superman
| Aihe: Vs: Lu Nagatan workshop Tampereella ja Helsingissä 3. - 4.5.!!! Ke Toukokuu 07, 2008 7:14 pm | |
| Hei helsinkiläiset jotka jäi kaipaamaan sitä jatkotunnin Janet Jacksonin biisin nimeä niin Lu vastasi, että se on Throb. Nyt voi sitten kotonakin treenata oikein biisin mukana | |
|
| |
Kirsi intermediate inverter
Viestien lukumäärä : 186 Ikä : 42 Location : Helsinki Registration date : 15.01.2008
| Aihe: Vs: Lu Nagatan workshop Tampereella ja Helsingissä 3. - 4.5.!!! Ke Toukokuu 07, 2008 9:57 pm | |
| No toi biisi kuulostaa nyt ihan tutulta Kiitos Miia!! | |
|
| |
tasuni Superman
| Aihe: Vs: Lu Nagatan workshop Tampereella ja Helsingissä 3. - 4.5.!!! To Toukokuu 15, 2008 10:48 am | |
| Kuvia on niin paljon tuolla Photobucketissa että kantsii mennä katsomaan suoraan sieltä. Tässä yhden kuvan osoite, sillä varmaan pääsee katsomaan loputkin? Nämä ovat nyt Helsingin workshoppien kuvat, pistän Tampereen kuvat seuraavaksi ja eri folderiin.
https://s178.photobucket.com/albums/w264/tasuni/Lu%20Nagata%20workshops%20in%20Helsinki/?action=view¤t=P1000058.jpg | |
|
| |
Sanni hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 440 Location : Kerava Registration date : 17.01.2008
| Aihe: Vs: Lu Nagatan workshop Tampereella ja Helsingissä 3. - 4.5.!!! To Toukokuu 15, 2008 11:14 am | |
| Hei kiitos kuvista Tanja Saako noita kopsailla itselleen omaan käyttöön..? | |
|
| |
tasuni Superman
| Aihe: Vs: Lu Nagatan workshop Tampereella ja Helsingissä 3. - 4.5.!!! To Toukokuu 15, 2008 11:27 am | |
| Tietty saa! Lataan parhaillaan videoita ja Tampereen kuvia, menee aika kauan mutta eiköhän ne tän päivän aikana ilmaannu. Videoita voin laittaa foorumille suoraankin kun niitä ei oo sentään kahtakymmentä! | |
|
| |
tasuni Superman
| Aihe: Vs: Lu Nagatan workshop Tampereella ja Helsingissä 3. - 4.5.!!! To Toukokuu 15, 2008 12:01 pm | |
| Tampereen kuvien osoite: https://s178.photobucket.com/albums/w264/tasuni/Lu%20Nagata%20workshops%20in%20Tampere/?action=view¤t=PICT0119.jpg Alkeiskoreografia: Jatkokoreografia: | |
|
| |
tasuni Superman
| Aihe: Vs: Lu Nagatan workshop Tampereella ja Helsingissä 3. - 4.5.!!! To Toukokuu 15, 2008 1:04 pm | |
| Lun Helsingin workshopin flow-rutiinin alkua: Muita lyhyitä videopätkiä löytyy albumistani. Pitemmät rutiinipätkät meni kai Kirsin tai Annukan kameraan, luulen! | |
|
| |
LaraK hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 453 Location : Helsinki Registration date : 08.04.2008
| Aihe: Vs: Lu Nagatan workshop Tampereella ja Helsingissä 3. - 4.5.!!! To Toukokuu 15, 2008 1:40 pm | |
| Mahtavaa! Kiitos Tanja kuvista... vaikka aikamoista haparoimista toi mulla ainakin näyttää välillä olevan | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Lu Nagatan workshop Tampereella ja Helsingissä 3. - 4.5.!!! | |
| |
|
| |
| Lu Nagatan workshop Tampereella ja Helsingissä 3. - 4.5.!!! | |
|