Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Platform-kengät

Siirry alas 
+39
piija
shadow87
iku69
haltom
Jenni H
LaraK
Elegia
tiko
sateenkaari_lapsi
nasu
kaho88
Saila
wilmiina
Mortianna
angela
hansi
-Hanna-
Em Kay
_essi_
merqus
Foxmagon
Marie
eledra
jossukka
Samira
Ashta
Henna.C
Jenni
Ish
Robyn
Cherrie
npeltoni
rieetta
Superspin
celya
Kat Da
Nanna H.
AdminSusie
Iina
43 posters
Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Seuraava
KirjoittajaViesti
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Platform-kengät Empty
ViestiAihe: Platform-kengät   Platform-kengät Icon_minitimeSu Joulu 09, 2007 1:42 pm

Nämähän eivät varsinaisesti tankotanssivarusteita ole, mutta vähän kuitenkin. Esim. jatkettu perhonen on paljon helpompi kun on kiiltonahkaremmi kantapään ympärillä, ja painavat kengät lisäävät momenttia liikkeisiin helposti.

Joka tapauksessa, mitä kenkiä olet käyttänyt, mistä olet ne tilannut, kuinka hyvin ne ovat kestäneet?

Itselläni on ollut käytössä tähän asti Pleaserin, Sunset Stripin, Nitelifen, Tony's Shoesin ja Ellien kenkiä. Kaikkien kenkien sopivuushan riippuu tietenkin jalan mallista, joten ohessa vaan omia kokemuksiani.

Mulla on varpaasta avoimet platformit yleensä kokoa 7 ja kapean malliset saappaat kokoa 8 (että jää varpaille tilaa). Tähän mennessä kengistä parhaiten on kestänyt Tony's Shoesin kengät. Ne oli alussa tiukat, mutta venyttyään jalkaan sopivaksi ne on kestänyt mulla monta vuotta. Ekat ostin kolme vuotta sitten, ja vasta nyt tuli eläkeikä vastaan, ahkerasta käytöstä huolimatta.

Sunset Stripin saappaat on kestäny loistavasti, mutta kengät ollu vähän heikommalla. Muutamassa oli materiaalivirhe, kiiltonahkan pinnoite irtosi itse nahkasta, joten kenkien remmit irtosivat pohjasta. Nämä sain vaihdettua liikkeessä uusiin. Vaihdossa saamani kengät taasen kestivät käyttöä kuukauden, pari, kunnes ne olivat niin venyneitä, että varpaat tunkivat niistä ulos. Kiristytin suutarilla, ja ne ovat menneet vielä jonkin aikaa sen jälkeen. En tiedä, onko vika materiaalissa, vai onko mulla liian kapea jalka noihin kenkiin.

Nitelifen kengissä on mulle väärä lesti, ja poikkeuksetta mulla valuu varpaat niissä ihan saappaan kärkeen. Kärjestä avonaiset kengät ei käy niissä mulle ollenkaan, kun koon 7 kengät on suurin osa liian löysiä, ja koon 6 kengät pituudeltaan riittämättömät. Eli aluks on kantapää pihalla, ja oletan, että jos antais venyä, ni ois varpaat.

Pleaserilta mulla ei ole kuin yhdet platformit, ja ne on tosi narumallit. Kaks kapeeta strassikoristeltua remmiä edessä ja sit nilkkaremmi. Stoppereista huolimatta noissa on varpaat ulkona. Veikkaan kapean jalan ja remmien tuen vähyyden yhdistelmää. Pitäis käyttää suutarilla lyhentämässä remmejä vähän, josko pysyis jalassa paremmin.

Ellie Shoesin koko 7 on ihan sopiva, mutta jo puolen tunnin kävelyn jälkeen, ilman kengän varsinasta venymistä, oli jo varpaat läpinäkyvistä kengistä pihalla. Syyksi veikkaan näiden tapauksessa liian avonaista etuosaa. Jos se silikoni tulis pikkuvarpaan päältä vähän pidemmälle eteen tätä ongelmaa ei ainakaan mun jalalla olisi.

Mutta tosissaanhan tää riippuu kaikki oman jalan mallista, että mun kokemuksien pohjalta ei kannata merkkiä dissata, varsinkaan, jos ei kävele platformeissa usein. Tarkoitus olisikin saada mahdollisimman monia kokemuksia tähän trediin, että jatkossa ois kaikkien helpompi ostaa kenkiä Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
AdminSusie
Admin
Admin
AdminSusie


Viestien lukumäärä : 341
Ikä : 45
Location : Salo
Registration date : 05.12.2007

Platform-kengät Empty
ViestiAihe: Vs: Platform-kengät   Platform-kengät Icon_minitimeSu Joulu 09, 2007 11:01 pm

Mä muuten omistan kanssa varpaat joilla on useati kova hinku tulla peep-toe kengistä kokonaan pihalle. Harvat kengät istuu avonaisen kärjen kanssa. Epämukavuutta lisää vielä se että mun isovarvas on hivenen kummallisessa asennossa, ja kun se päättää ottaa kaverit mukaan ja tunkea ulos kärjestä muuttuu olotila pidemmänpäälle kenkiä käytettäessä varsin epämukavaksi.

Mä olen enemmän sellaisten Rockabilly henkisten kenkien ystävä, ko ihan platformien. Ja kun paljaat varpaat on miellyttävin olotila tangon kanssa puuhatessa, en voi ottaa kantaa miten kenkien kanssa tanssi sujuu. Toistaiseksi on kaikki korot kestäneet kengät jalassa kokeilut. (mun suurin fobia on se että korko katkeaa rytisten tehdyn alastulon seurauksena)
Takaisin alkuun Siirry alas
http://spinaround.niceboard.net
Nanna H.
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Nanna H.


Viestien lukumäärä : 253
Ikä : 36
Location : Tampere
Registration date : 09.12.2007

Platform-kengät Empty
ViestiAihe: Vs: Platform-kengät   Platform-kengät Icon_minitimeKe Tammi 23, 2008 5:17 pm

Mä ostin nyt noi pleaserin valkoset saappaat treeni- ja showkenkiksi. (: Saa nähdä miltä tuntuu ja miten kestää.


Flair 2023 White:
http://www.joyboots.fi/PublishedService?file=page&pageID=9&itemcode=FLA2023%2FW%2FM
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tampere-showcase.fi
Kat Da
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Kat Da


Viestien lukumäärä : 392
Ikä : 41
Location : Tampere
Registration date : 21.12.2007

Platform-kengät Empty
ViestiAihe: Vs: Platform-kengät   Platform-kengät Icon_minitimeTo Helmi 07, 2008 6:03 am

Platformit on kivat kun saa lisää vauhtia liikkeeseen ja pääsee vähän korkeemmalle heti alkuun kun lähtee kiipee. Kaamee kolina ja kilinä vaa ku ne osuu tankoo ja lattiakin kuluu Rolling Eyes Monia liikkeitä kannattaa kokeilla kengillä ja ilman, ne voi sujua ihan eri tavalla!
Takaisin alkuun Siirry alas
Kat Da
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Kat Da


Viestien lukumäärä : 392
Ikä : 41
Location : Tampere
Registration date : 21.12.2007

Platform-kengät Empty
ViestiAihe: Vs: Platform-kengät   Platform-kengät Icon_minitimeTi Helmi 12, 2008 4:36 pm

Ostin just sellaset joissa on hyvä tahmea muoviremmi antamassa pitoa tangosta. Tosin nilkassa ei ole mitään. Mutta niihin pohjien sisään pystyy laittaa mitä vaan, vaikka lyijykuulia jotta liikkeet sais hurjasti lisävauhtia! Tai jos sinne laittais ruusuja niin oliskohan toi tankoilu sit yhtä ruusuilla tanssia Razz
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Platform-kengät Empty
ViestiAihe: Vs: Platform-kengät   Platform-kengät Icon_minitimeTi Helmi 12, 2008 5:36 pm

Mä oon kans miettiny niiden treasure chest kenkien ostoa mutta toistaiseksi ei oo rahatilanne antanut myöten. Sen sijaan sain upeat nilkkamittaiset mustat saappaat, uudet perusmustat (vanhat on puhkikulunut) sekä ihanat glitterkengät, joista tuskin on tangolla mitään iloa, mutta säkenöivätpähän lavavaloissa.

Platform-kengät IMG_0544
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
Kat Da
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Kat Da


Viestien lukumäärä : 392
Ikä : 41
Location : Tampere
Registration date : 21.12.2007

Platform-kengät Empty
ViestiAihe: Vs: Platform-kengät   Platform-kengät Icon_minitimeTi Helmi 12, 2008 6:07 pm

35e Heavenly circus.. ei ole enää. Ale loppu ja ostin viimesen parin. Jost niit tulee lisää ni hinta 69e siellä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Platform-kengät Empty
ViestiAihe: Vs: Platform-kengät   Platform-kengät Icon_minitimeTi Helmi 12, 2008 6:25 pm

Joo. Mä haluaisin 7" läpinäkyvät treasure chestit hopeisilla tai mustilla remmeillä. En vaan oo nähny missään. Oon kai kengistäni vähän tarkka Smile Hinnasta sit en niinkään kunhan sopivat löytyy.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
Kat Da
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Kat Da


Viestien lukumäärä : 392
Ikä : 41
Location : Tampere
Registration date : 21.12.2007

Platform-kengät Empty
ViestiAihe: Vs: Platform-kengät   Platform-kengät Icon_minitimeTi Loka 14, 2008 7:58 pm

Pakko hehkuttaa:

http://joyboots.fi/PublishedService?file=page&pageID=9&itemcode=ADO2023%2FB%2FM

Tulee kohta. Tosin se on eri asia viitsinkö kuitenkaan kuluttaa niitä tangolla. Oon tottunu tekee ilman lisäpitoa pohkeissa..
Takaisin alkuun Siirry alas
celya
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
celya


Viestien lukumäärä : 202
Ikä : 42
Registration date : 16.06.2008

Platform-kengät Empty
ViestiAihe: Vs: Platform-kengät   Platform-kengät Icon_minitimeKe Loka 15, 2008 7:24 am

Voi onpas nätit! ja aika edukkaatkin. Mutta tosiaan varmaan tanko kuluttais aika ikävästi tota pintaa. Noilla ois kiva pito!
Takaisin alkuun Siirry alas
Superspin
basic spinner
basic spinner
Superspin


Viestien lukumäärä : 26
Ikä : 40
Location : Helsinki
Registration date : 14.05.2008

Platform-kengät Empty
ViestiAihe: Vs: Platform-kengät   Platform-kengät Icon_minitimeTi Helmi 03, 2009 4:48 pm

Miten tukevat platform kengät sitten ovat? Mitä jos tulee huonosti alas, nyrjähtääkö siinä nilkka?
Miten taitava tulisi olla ennen kuin lähtee kokeilee?
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Platform-kengät Empty
ViestiAihe: Vs: Platform-kengät   Platform-kengät Icon_minitimeTi Helmi 03, 2009 9:51 pm

Platformit on hyvin tukevat, ne kun ei tosissaan taivu mihinkään Smile Mutta lihaksisto ja tasapaino saa kyllä olla kunnossa, ennen kuin niillä kävelee. Ja ihan niin kuin millä tahansa jalkineilla niin pahasti käy jos laskeutuu huonosti, mutta noilla se on vielä vaikeampi korjata.

Kaikkeen tottuu, paitsi jääpuikkoon... Noh. Eli kannattaa hankkia tukevat platformit, jotka on mieluummin vähän tiukat ostettaessa, kuin mukavat/löysät. Ne venyy käytössä. Aloittaa kotona kävelystä, sit pikkuhiljaa totuttelee tangon ympäri kävelyyn ja tanssiliikkeisiin, spinneihin, ennen kuin ottaa kengät trikkiharkoissa alle. Ja uudet temput, jos on yhtään epäilystä, että saattaa tippua jaloilleen hankalasti, kannattaa tehdä lenkkarit jalassa tai paljain jaloin. Sitten vasta platformeilla.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
rieetta
pole beginner
pole beginner
rieetta


Viestien lukumäärä : 2
Ikä : 42
Registration date : 29.10.2008

Platform-kengät Empty
ViestiAihe: Vs: Platform-kengät   Platform-kengät Icon_minitimePe Maalis 20, 2009 6:34 pm

tankotanssija kirjoitti:
Platformit on hyvin tukevat, ne kun ei tosissaan taivu mihinkään Smile Mutta lihaksisto ja tasapaino saa kyllä olla kunnossa, ennen kuin niillä kävelee. Ja ihan niin kuin millä tahansa jalkineilla niin pahasti käy jos laskeutuu huonosti, mutta noilla se on vielä vaikeampi korjata.

Kaikkeen tottuu, paitsi jääpuikkoon... Noh. Eli kannattaa hankkia tukevat platformit, jotka on mieluummin vähän tiukat ostettaessa, kuin mukavat/löysät. Ne venyy käytössä. Aloittaa kotona kävelystä, sit pikkuhiljaa totuttelee tangon ympäri kävelyyn ja tanssiliikkeisiin, spinneihin, ennen kuin ottaa kengät trikkiharkoissa alle. Ja uudet temput, jos on yhtään epäilystä, että saattaa tippua jaloilleen hankalasti, kannattaa tehdä lenkkarit jalassa tai paljain jaloin. Sitten vasta platformeilla.


Joo, ehdottomasti yhdyn tähän..tulin aika rytinällä eilen tangosta alas ja korkohan sitten repesi puoliksi irti Crying or Very sad Onneksi suutari-setä hyvin innokkaasti tänään hoiti asian kuntoon, mutta ehken jatkan taas reenaamista ilman kenkiä tovin Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
npeltoni
intermediate spinner
intermediate spinner
npeltoni


Viestien lukumäärä : 56
Ikä : 38
Location : Helsinki
Registration date : 25.04.2009

Platform-kengät Empty
ViestiAihe: Vs: Platform-kengät   Platform-kengät Icon_minitimeSu Heinä 19, 2009 11:53 pm

Pitää yhtyä keskusteluun siitä, koska kannattaa alkaa tanssia kengillä. Oon nimittäin Usa:ssa nyt pari kuukautta ja täällä oon käynyt tankotunneilla. Tällä studiolla, jossa käyn, on tapana, että heti muutaman alottelukerran jälkeen kaikki alkaa tanssia tunneillakin kengät jalassa, vaikka olisi vielä aloittelija. Mä oon siellä nyt ainoa oppilas, joka on paljain varpain Very Happy Tapansa siis kullakin! Tänne studiolle, kun ostaa vuoden kortin, niin saa ilmaiset platformit.
Takaisin alkuun Siirry alas
Cherrie
Superman
Superman
Cherrie


Viestien lukumäärä : 770
Ikä : 36
Registration date : 27.04.2008

Platform-kengät Empty
ViestiAihe: Vs: Platform-kengät   Platform-kengät Icon_minitimeTi Heinä 21, 2009 10:57 am

Kiva diili toi "kengät kaupan päälle"! Mut todellisuudessahan "stripparipopot" on jenkeissä tosi edullisia, joten mitään parin kympin säästöä kummempaa todennäköisesti ei tule. Mut hauska tarjous ja houkuttelee varmaan osaltaan treenaajia verrattain sellaseen paikkaan josta EI saa kenkiä kaupan päälle.. Very Happy

Tuntuu täällä suomenmaassa ainakin olevan kovin urheiluperäinen tämä laji varusteita myöten, ei välttämättä tuu muilla mailla urheilulaji mieleen jos puhutaan että "joo siellä käytetään 15cm korkoja", mikä sinänsä ihan hyvä mun mielestä. Tietysti korkkarit jalassa varmasti kannattaa myös treenata koska silloinhan koko homma tuntuu ihan erilaiselta ja huomaa varmasti sellasia seikkoja ja kikkoja mitä ei tossut jalassa huomaa, ja homma muuttuu kertaheitolla astetta sensuellimmaksi. Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Robyn
basic spinner
basic spinner
Robyn


Viestien lukumäärä : 28
Location : Espoo
Registration date : 16.06.2009

Platform-kengät Empty
ViestiAihe: Vs: Platform-kengät   Platform-kengät Icon_minitimeKe Heinä 22, 2009 12:18 pm

Minäkin aloin tuolta katsomaan noita kenkiä ja onhan siellä monetkin jotka tekisi mieli ostaa Smile

Mutta mietin että kun ei ihan kauheesti tule noita korkokenkiä normaalisti harrastettua niin olisiko tämän tyyliset alkuun vähän helpommat:

http://www.joyboots.fi/PublishedService?file=page&pageID=9&itemcode=ELE2005%2FB

Noissa kun tuo korko on vähän tukevampi, ja 12,5cm ettei ihan sitä 15cm ja piikki mallia.. Smile

Voi vitsi, oli kyl niin kivoja kenkiä et on varmaan pakko ostaa jotkut.
Takaisin alkuun Siirry alas
Kat Da
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Kat Da


Viestien lukumäärä : 392
Ikä : 41
Location : Tampere
Registration date : 21.12.2007

Platform-kengät Empty
ViestiAihe: Vs: Platform-kengät   Platform-kengät Icon_minitimeKe Heinä 22, 2009 3:41 pm

Saattaa olla mutta mitä kapeampi korko ja pohja (korkeampi) niin sitä helpompaa ja sirompaa meno on. Kun pohjan korkeus ylittää sen leveyden niin sillon päkiöillä pyörähdykset alkaa sujua..
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Platform-kengät Empty
ViestiAihe: Vs: Platform-kengät   Platform-kengät Icon_minitimeKe Heinä 22, 2009 3:48 pm

No Pleaserin sivuillakinhan usein lukee Electra (EASY) heel Wink Eli kyllä nuo electrat helpompia on kuin tavalliset platformit. MUTTA tavallisilla platformeilla tosiaan mitä korkeampi sen parempi. Eli usein 7-8" kengät ovat helpompia ja tukevampia kuin 5-6" kengät.

Electralla on vielä "joustava" tuo koron ja korokepohjan väli eli kun platform ja korko ei ole yhtä kappaletta voi aloittelijalla helposti tulla vastaan se, että huonosti laskeutuessa korko vääntyy irti. Tosin electra-pohjalla voi tehdä ihan eri tavalla lattia- ja tanssiliikkeitä kuin korkeilla platformeilla. Makuasia.

Itelläni kanssa aikanaan pisti noi Electrat silmään TODELLA matalana ja rumana, mutta tietenkin, kun ei silmä ole platformeihin tottunut, tuntuu nekin melko korkealta. Nykyään mulla on kolmet Electrat tollasina helppoina kävelykenkinä kun ei huvita korkeammat korot. Ne on ihan kuin jotkut lenkkarit jalassa, mutta seksikkyys on kyllä sit melkein samaa luokkaa Rolling Eyes

Joka tapauksessa ekat kengät kannattaa olla HALVAT koska yleensä ne menee tottumattomalla pilalle kuitenkin. Varsinkin saappaiden kärjet tai sitten pohja/korko vääntyy saappaasta irti.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
Robyn
basic spinner
basic spinner
Robyn


Viestien lukumäärä : 28
Location : Espoo
Registration date : 16.06.2009

Platform-kengät Empty
ViestiAihe: Vs: Platform-kengät   Platform-kengät Icon_minitimeTo Heinä 23, 2009 11:21 am

Justiinsa tuos ajattelinkin että pitäisi varmaan malttaa ja ostaa vaikkapa Englannista jotkut kengät kun sinne pääsee käymään. Smile

Näyttää kyl tosiaan meno aika erilaiselta tuollaiset kengät jalassa kuin ihan paljain jaloin.
Takaisin alkuun Siirry alas
npeltoni
intermediate spinner
intermediate spinner
npeltoni


Viestien lukumäärä : 56
Ikä : 38
Location : Helsinki
Registration date : 25.04.2009

Platform-kengät Empty
ViestiAihe: Vs: Platform-kengät   Platform-kengät Icon_minitimeLa Heinä 25, 2009 6:13 am

Mä nyt päätin, että kun täällä jenkkilässä vielä parisen kuukautta olen, niin täytyyhän munkin saada tanssia kengillä ja olla yhtä siron ja pitkän näköinen kuin muut meidän tunneilla. Ostinpa sitten eilen tanssikoulullta aivan ihanat Penthouse-merkkiset mustat platformit, joissa on sivuissa pinkit nyöritykset ja rusetit. Koitin myös tanssia niillä, ja kyllä se jotenkin sujui. Kaikkia liikkeitä en kuitenkaan uskaltanut kokeilla, kun pelkäsin nilkkojeni puolesta. Kivaa oli Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Kat Da
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Kat Da


Viestien lukumäärä : 392
Ikä : 41
Location : Tampere
Registration date : 21.12.2007

Platform-kengät Empty
ViestiAihe: Vs: Platform-kengät   Platform-kengät Icon_minitimeLa Heinä 25, 2009 1:38 pm

Tahtoo nähdä kuvan niistä!
Takaisin alkuun Siirry alas
Ish
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 2611
Location : SEINÄJOKI
Registration date : 10.11.2008

Platform-kengät Empty
ViestiAihe: Vs: Platform-kengät   Platform-kengät Icon_minitimeLa Heinä 25, 2009 5:31 pm

Tämä kans! Laughing Itsekin ruvennut vakavasti miettimään tankoilukenkien hankkimista, Onneksi löytyikin
netistä suht halpa kauppa missä kaikki mahdolliset merkit ja muodot. Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
npeltoni
intermediate spinner
intermediate spinner
npeltoni


Viestien lukumäärä : 56
Ikä : 38
Location : Helsinki
Registration date : 25.04.2009

Platform-kengät Empty
ViestiAihe: Vs: Platform-kengät   Platform-kengät Icon_minitimeSu Heinä 26, 2009 8:12 am

Tässä teille kuvaa. En osaa laittaa suoraan tänne, joten katsokaa linkin kautta Exclamation

http://irc-galleria.net/view.php?nick=nooraxx&image_id=108302168


Maksovat muuten 60 dollaria, eli ehkä jotain alle 50 euroa. Mutta olivat niin nätit, etten ruvennu säästelemään.
Takaisin alkuun Siirry alas
Ish
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 2611
Location : SEINÄJOKI
Registration date : 10.11.2008

Platform-kengät Empty
ViestiAihe: Vs: Platform-kengät   Platform-kengät Icon_minitimeSu Heinä 26, 2009 9:08 pm

Upeat! Tahtoo kans! What a Face
Takaisin alkuun Siirry alas
Jenni
intermediate inverter
intermediate inverter
Jenni


Viestien lukumäärä : 130
Ikä : 38
Location : Helsinki
Registration date : 27.03.2009

Platform-kengät Empty
ViestiAihe: Vs: Platform-kengät   Platform-kengät Icon_minitimePe Elo 07, 2009 1:38 pm

http://www.joyboots.fi/PublishedService?file=page&pageID=9&itemcode=SKY309%2FR%2FM

Näitä himoitsisin kovasti. Mitä mieltä enemmän kengillä tanssineet, ovatko sopivat ensimmäisiksi tanssipopoiksi?
Koroilla olen tottunut muuten olemaan ja platformeillakin jonkun verran tullut käveltyä mutta tangolla menty tähän saakka ihan paljain jaloin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Platform-kengät Empty
ViestiAihe: Vs: Platform-kengät   Platform-kengät Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Platform-kengät
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 7Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Seuraava
 Similar topics
-
» Platform workshop @ RTP 20.2.2010
» Platform workshop maaliskuu RTP

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Välineet-
Siirry: