Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Platform-kengät

Siirry alas 
+39
piija
shadow87
iku69
haltom
Jenni H
LaraK
Elegia
tiko
sateenkaari_lapsi
nasu
kaho88
Saila
wilmiina
Mortianna
angela
hansi
-Hanna-
Em Kay
_essi_
merqus
Foxmagon
Marie
eledra
jossukka
Samira
Ashta
Henna.C
Jenni
Ish
Robyn
Cherrie
npeltoni
rieetta
Superspin
celya
Kat Da
Nanna H.
AdminSusie
Iina
43 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Seuraava
KirjoittajaViesti
Marie
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Marie


Viestien lukumäärä : 301
Ikä : 37
Location : Toijala
Registration date : 28.04.2009

Platform-kengät - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Platform-kengät   Platform-kengät - Sivu 3 Icon_minitimePe Syys 25, 2009 11:25 pm

Pleaserissakin on levee lestisiä ja kapee lestisiä.. Minkä malliset sulla on nyt?
Takaisin alkuun Siirry alas
Ish
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 2611
Location : SEINÄJOKI
Registration date : 10.11.2008

Platform-kengät - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Platform-kengät   Platform-kengät - Sivu 3 Icon_minitimeLa Syys 26, 2009 9:46 am

Delight mallistoa
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Platform-kengät - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Platform-kengät   Platform-kengät - Sivu 3 Icon_minitimeLa Syys 26, 2009 10:23 am

Esim. Electrat on melko leveitä... Mutta otathan huomioon, että platformien olisi hyvä olla melko kapeat - eli on parempi jos puristaa hieman sivuilta kuin että on varpaat aina murskana. Sellaiset muissa kengissä "mukavan leveät" kengät johtaa siis platformeissa siihen, että varpaat valuu kengän kärkeen, ja sit vasta sattuukin. Toi Delight on muuten muistaakseni leveimmästä päästä, eli saatat joutua ottamaan sitten numeroa isompaa jos tuntuu ahtaalta.

Pleaserin koot tosiaan menee sisäpohjan eli platformin pituuden mukaan mitattuna, mutta se itse kengän lesti vaikuttaa todella paljon - osa pleaserin koon 8 saappaista hölskyy mulla jalassa, ja osaan mahtuisin lähinnä leikkaamalla palan isovarpaastani pois.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
Ish
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 2611
Location : SEINÄJOKI
Registration date : 10.11.2008

Platform-kengät - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Platform-kengät   Platform-kengät - Sivu 3 Icon_minitimeLa Syys 26, 2009 4:37 pm

Ok Smile

Eikä nyt sinänsä tunnu liian kapeilta. Olen varmaan vain niin tottunut
maihareiden mukavuuteen. Eikö se tästä kun jatkan samaa rääkkiä. 4h kengät jaloissa
joka päivä. Pohkeissa kyllä tuntuu, jos nekin vaikka alkais kasvaa cheers
Takaisin alkuun Siirry alas
Cherrie
Superman
Superman
Cherrie


Viestien lukumäärä : 770
Ikä : 36
Registration date : 27.04.2008

Platform-kengät - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Platform-kengät   Platform-kengät - Sivu 3 Icon_minitimeLa Syys 26, 2009 4:49 pm

Johan sitä ollaan ahkerana sisäänajettu kenkiä! Very Happy Ite ostan aina jotku ihkudaa korkkarit ja sit laitan ne ekaa kertaa jalkaan johkai kahdeksan tunnin illanviettoon.. Nooh, oon kyllä tottunu siihen et tulee aina johonkin rakot kun käytän kenkiä ensikertaa, oli ne kuinka korkeet tai matalat hyvänsä. Kateeksi käy kaveria joka pystyy kesän hiostavimmillakin keleillä pitää jotain ihania korkkarisandaletteja ja vieläpä ilman sukkia/sukkahousuja.. No
Takaisin alkuun Siirry alas
Samira
intermediate spinner
intermediate spinner
Samira


Viestien lukumäärä : 79
Ikä : 42
Location : Helsinki
Registration date : 02.11.2008

Platform-kengät - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Platform-kengät   Platform-kengät - Sivu 3 Icon_minitimeLa Syys 26, 2009 4:56 pm

^ Kaverilla taitaa olla samat apuvälineet kun mulla eli jumalattomat kovettumat ja liikavarpaat. Paksu iho kestää enemmän hiertäviä kenkiä. Very Happy
Ammattitauti. Wink
Takaisin alkuun Siirry alas
Ish
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 2611
Location : SEINÄJOKI
Registration date : 10.11.2008

Platform-kengät - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Platform-kengät   Platform-kengät - Sivu 3 Icon_minitimeLa Syys 26, 2009 5:17 pm

Joo, tuumailin jotta haluan pysyä kunnolla pystys
näillä ennen kuin loikkaan tangolle. Paras olis jos
pysyisin pystys, tuntuis mukavalta enkä näyttäis ankalta
ku kävelen. Very Happy
Ja että totun. Olishan se mahtavaa mennä näillä joskus jonnekin koikkelehtimaankin
uloskin mutta herrajumala mä oon pitkä nää jalas!! Laughing

Äsken taas pistin jalkahan, mutta tänään en ehdi varmaan pitämään
ku pari tuntia.
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Platform-kengät - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Platform-kengät   Platform-kengät - Sivu 3 Icon_minitimeSu Syys 27, 2009 9:52 am

Tangon kans on helpompaa kun on jotain mistä pitää kiinni jos horjahtaa... Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
Ish
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 2611
Location : SEINÄJOKI
Registration date : 10.11.2008

Platform-kengät - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Platform-kengät   Platform-kengät - Sivu 3 Icon_minitimeSu Syys 27, 2009 11:13 am

Laughing Totta.
Takaisin alkuun Siirry alas
Henna.C
Superman
Superman
Henna.C


Viestien lukumäärä : 889
Ikä : 37
Location : Oulu
Registration date : 09.01.2009

Platform-kengät - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Platform-kengät   Platform-kengät - Sivu 3 Icon_minitimeTi Loka 27, 2009 1:21 pm

Onko kukaan tietoinen, minkä tasoisia noi Anti-Shopin kengät on? Ei ainakaan kovin kalliita näytä olevan..

*Kenkiä*
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.henna-c.blogspot.com
Foxmagon
Superman
Superman
Foxmagon


Viestien lukumäärä : 539
Ikä : 39
Location : Helsinki
Registration date : 07.01.2009

Platform-kengät - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Platform-kengät   Platform-kengät - Sivu 3 Icon_minitimeTi Loka 27, 2009 1:29 pm

Woee, olipas ihkuja kenkuleita. Razz Tahtootahtoo.. Yhet plattaribuutsit löytyy kyl kotoa mitkä olis loistavat tankoiluun, ei vaan oo päässy kertaakaan kokeilemaan. Änkh, pitäis saada tanko taas kotiin. Wink
Takaisin alkuun Siirry alas
Henna.C
Superman
Superman
Henna.C


Viestien lukumäärä : 889
Ikä : 37
Location : Oulu
Registration date : 09.01.2009

Platform-kengät - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Platform-kengät   Platform-kengät - Sivu 3 Icon_minitimeTo Marras 05, 2009 11:18 am

Tänään lähti tilaukseen JoyBootsilta aivan yli makeet kengät. Oon katsellut niitä jo kaaaaaaauan aikaa, kunnes vihdoin päätin tilata. Ei jaksa oottaaa!!!!!! cheers afro
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.henna-c.blogspot.com
Ish
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 2611
Location : SEINÄJOKI
Registration date : 10.11.2008

Platform-kengät - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Platform-kengät   Platform-kengät - Sivu 3 Icon_minitimeTo Marras 05, 2009 11:25 am

Minkälaiset?Linkkiä !
Takaisin alkuun Siirry alas
Henna.C
Superman
Superman
Henna.C


Viestien lukumäärä : 889
Ikä : 37
Location : Oulu
Registration date : 09.01.2009

Platform-kengät - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Platform-kengät   Platform-kengät - Sivu 3 Icon_minitimeTo Marras 05, 2009 11:30 am

Laitoin facebookiin sulle linkin Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.henna-c.blogspot.com
jossukka
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
jossukka


Viestien lukumäärä : 283
Ikä : 38
Location : Helsinki
Registration date : 14.03.2009

Platform-kengät - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Platform-kengät   Platform-kengät - Sivu 3 Icon_minitimeTo Marras 05, 2009 11:59 am

Hei mäkin haluun nähdä! Linkkiä nyt heti albino
Takaisin alkuun Siirry alas
Henna.C
Superman
Superman
Henna.C


Viestien lukumäärä : 889
Ikä : 37
Location : Oulu
Registration date : 09.01.2009

Platform-kengät - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Platform-kengät   Platform-kengät - Sivu 3 Icon_minitimeTo Marras 05, 2009 12:55 pm

No nämä Very Happy

Platform-kengät - Sivu 3 Tipjar-709-2-1


Ja hokasin, et mokasin tuol aiemmin.. enhä mä tänää ole tilannu, vaan jo toissapäivänä Very Happy *sekosekoseko*
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.henna-c.blogspot.com
merqus
Superman
Superman
merqus


Viestien lukumäärä : 535
Ikä : 39
Location : Helsinki
Registration date : 11.06.2008

Platform-kengät - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Platform-kengät   Platform-kengät - Sivu 3 Icon_minitimeTo Marras 05, 2009 1:03 pm

Upeat! I love you
Takaisin alkuun Siirry alas
_essi_
intermediate spinner
intermediate spinner



Viestien lukumäärä : 58
Ikä : 37
Registration date : 13.10.2009

Platform-kengät - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Platform-kengät   Platform-kengät - Sivu 3 Icon_minitimeTo Marras 05, 2009 6:40 pm

Tuollaiset platformit missä on kirkas tuo pohja olis kanssa itsellä haaveissa. Ihanat on nuo kengät kyllä I love you
Takaisin alkuun Siirry alas
Em Kay
Superman
Superman
Em Kay


Viestien lukumäärä : 868
Ikä : 42
Registration date : 30.10.2009

Platform-kengät - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Platform-kengät   Platform-kengät - Sivu 3 Icon_minitimeLa Tammi 16, 2010 2:22 pm

Olin eilen treenaamassa ekaa kertaa platform-kenkien kanssa. Helppoa se ei ollut, mutta kaikki liikkeet näyttivät niin upeilta plättäreiden kanssa! Mun platform-kengät on aitoa nahkaa, eikä siis ihan sovellu tähän hommaan, joten oli pakko tilata kiiltonahkaiset. Alla mun tulevat herkut:

Platform-kengät - Sivu 3 Mariemed.th

Nyt vaan harjottelee! Nk. normaalikorkokengillähän mulla ei oo mitään ongelmaa. Oon jopa osallistunut korkokenkäjuoksuun. Nyt pitää opetella vain platform-kenkiin!
Takaisin alkuun Siirry alas
Ish
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 2611
Location : SEINÄJOKI
Registration date : 10.11.2008

Platform-kengät - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Platform-kengät   Platform-kengät - Sivu 3 Icon_minitimeSu Tammi 17, 2010 12:16 pm

Tosi nätit. Very Happy
Jää kyllä äkkiä koukkuun. Mäki haluaisin pitää platformeja pihallaki heh. Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
-Hanna-
Superman
Superman
-Hanna-


Viestien lukumäärä : 947
Ikä : 42
Location : Helsinki
Registration date : 15.02.2008

Platform-kengät - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Platform-kengät   Platform-kengät - Sivu 3 Icon_minitimeMa Tammi 18, 2010 8:07 am

Iiiiihanat kengät Meanie I love you I love you I love you , saako udella mistä noi on..?
Takaisin alkuun Siirry alas
Em Kay
Superman
Superman
Em Kay


Viestien lukumäärä : 868
Ikä : 42
Registration date : 30.10.2009

Platform-kengät - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Platform-kengät   Platform-kengät - Sivu 3 Icon_minitimeMa Tammi 18, 2010 11:33 am

Hanna: Anti-Shopista ja mun mielestä suht. edulliseen hintaan 49,95. Ne on kyllä Nitelifen kengät, joista Iina ei ainakaan hirveän hyvää arviota antanut, mutta annan niille mahdollisuuden, koska mulla on leveä jalka ja korkea jalkapöytä! Tilasin samalla isoreikäiset verkkosukkahousut... Mmm. Esiintymisasu alkaa olee valmis! Cool

Kävelen ympäri vuoden korkokengillä. Kesäisen semmoisilla 10 cm:n koroilla... Ehkäpä siitä on apua platform-harjoitteluun! Alotellaan sillä, että hypitään kotona kengillä tasajalkaa! Saa taas naapurit vähän ihmeteltävää! Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
-Hanna-
Superman
Superman
-Hanna-


Viestien lukumäärä : 947
Ikä : 42
Location : Helsinki
Registration date : 15.02.2008

Platform-kengät - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Platform-kengät   Platform-kengät - Sivu 3 Icon_minitimeMa Tammi 18, 2010 12:05 pm

Kiitos tiedosta Meanie, kerro sitten omaa arviota kengistä kun ehdit käyttää jookos? Smile Noi on nimittäin todella söpöt eikä hintakaan ole paha!
Takaisin alkuun Siirry alas
Em Kay
Superman
Superman
Em Kay


Viestien lukumäärä : 868
Ikä : 42
Registration date : 30.10.2009

Platform-kengät - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Platform-kengät   Platform-kengät - Sivu 3 Icon_minitimeLa Tammi 30, 2010 2:05 pm

Nyt oon päässyt testaamaan noita mun platformeja ja huiputhan ne oli! Just täydellinen mun jalkaa, kun mun jalka on ehkä hieman normaalia leveämpi ja jalkapöytä tosi korkea! Ihana pito tangolla, oisin voinut kiivetä taivaisiin, ja ah, kuinka upean pitkiltä mun sääret näytti. Raaka totuus tuli esiin, kun otti kengät pois jalasta.

Mutta multa tulee näistä kengistä täydet suosittelut!
Takaisin alkuun Siirry alas
Marie
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Marie


Viestien lukumäärä : 301
Ikä : 37
Location : Toijala
Registration date : 28.04.2009

Platform-kengät - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Platform-kengät   Platform-kengät - Sivu 3 Icon_minitimeLa Tammi 30, 2010 10:02 pm

piti todeta että kyllä aidot nahkaisetkin toimii tangolla. Lisä pitoa niistä ei toki saa mutta pysyy kyllä. itelläni on aitoa nahkaa saappaat ja ihan hyvin minä niillä tankoilen. Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Platform-kengät - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Platform-kengät   Platform-kengät - Sivu 3 Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Platform-kengät
Takaisin alkuun 
Sivu 3 / 7Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Seuraava
 Similar topics
-
» Platform workshop @ RTP 20.2.2010
» Platform workshop maaliskuu RTP

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Välineet-
Siirry: