Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 ensimmäinen tanko kotiin!

Siirry alas 
4 posters
KirjoittajaViesti
R_ooo_sa
pole beginner
pole beginner



Viestien lukumäärä : 3
Registration date : 25.01.2014

ensimmäinen tanko kotiin! Empty
ViestiAihe: ensimmäinen tanko kotiin!   ensimmäinen tanko kotiin! Icon_minitimeLa Tammi 25, 2014 10:24 am

oon nyt puoli vuotta käyny tankotanssimassa mutta vain 1-2 kertaa viikossa kun täällä ei enempää tankotunteja ole. yritän saada vanhempia suostuteltua tangon ostoon kotiin..  Very Happy 
mietittiin kuitenkin, että jos oon x-pole sport tankoa oon ostamassa, kannattaako???, niin onko se helppo kasata pois ja laittaa uudelleen paikoilleen. ainoa tila mihin tanko voisi läheskään mahtua on vierashuone, ja jos sänky pitää levittää niin tanko on tiellä. tiedän, että tietty sen pois saa mutta onko helppoa ja/tai nopeaa? Very Happy

jaa, linkkejä en voi tehä seitsemään päivään, mutta sattuuko kukaan tietämään tota kyseistä tankoa pole a holicin sivuilta ?
Takaisin alkuun Siirry alas
Mary-Lou
basic inverter
basic inverter



Viestien lukumäärä : 49
Location : Tampere
Registration date : 22.04.2012

ensimmäinen tanko kotiin! Empty
ViestiAihe: Vs: ensimmäinen tanko kotiin!   ensimmäinen tanko kotiin! Icon_minitimeLa Tammi 25, 2014 2:46 pm

Jos on pienintäkään mahdollisuutta, että haluaisit joskus pyörivällä tangolla treenata, hanki X-pole XPERT. Toki Sport noin muuten on ihan kannattava ja laadukas hankinta.
Mun mielestä ärsyttävin osuus tangon pystytyksessä on sen asemoiminen suoraan, mutta sitä voi ehkäpä helpottaa sillä, että tekee jonkinlaiset merkinnät kattoon ja/tai lattiaan (=itse en tarvi lattiaan, kun muovimattoon jää näkyvä painauma, mutta kattokupolin paikan löytäminen on haastavaa) joihin kohdistaa tolpan ennen kiristystä. Jos sitä tankoa ei tarvi ihan kassiin asti pakata vaan ainoastaan siirtää pois tieltä, niin voihan sen jättää purkamatta osiin, silloin ainakin alas se on melko nopea ottaa (=kolme ruuvia auki ja löysätään). Pystyttäminen toki sama toisinpäin, kunhan vaan tosiaan saa suoraan...
Ja kyllä, näitä on saatavilla Pole-a-holicilta.
Takaisin alkuun Siirry alas
R_ooo_sa
pole beginner
pole beginner



Viestien lukumäärä : 3
Registration date : 25.01.2014

ensimmäinen tanko kotiin! Empty
ViestiAihe: Vs: ensimmäinen tanko kotiin!   ensimmäinen tanko kotiin! Icon_minitimeSu Tammi 26, 2014 8:00 am

okei, no pitää tänään vielä miettiä noiden kahden väliltä... Very Happy
onkohan se muuten silleen, että kun mukana tulee 125mm ja 250mm palaset ja meidän huonekorkeus on se perus tanko + 275mm ni pitää siis vielä tilata kaks jatkoputkea (100mm + 175mm), että saa sopivan korkuseks?
vaikka tuolla sivulla kyllä lukee, että perussetillä saa tangon korkeuksille 2235-2735 mm, ja tohon väliin meidänki huonekorkeus osuu.... tajusko kukaan?  Laughing 
Takaisin alkuun Siirry alas
mrijhnna
pole beginner
pole beginner



Viestien lukumäärä : 2
Location : Rovaniemi
Registration date : 15.10.2013

ensimmäinen tanko kotiin! Empty
ViestiAihe: Vs: ensimmäinen tanko kotiin!   ensimmäinen tanko kotiin! Icon_minitimeSu Tammi 26, 2014 11:53 am

Siis mikä se huonekorkeus on? Very Happy jos huonekorkeus on yli 223,5 cm tai alle 273,5 cm niin ei tarvii tilata erillisiä jatkoputkia. Mie ymmärsin että sulla huonekorkeus ois 2235+275=2510 ja silloin sulle kävis se tangon mukana tuleva 250mm jatkopala ja sitten ja loput 25mm pituutta tulee säätötankoa pyörittämällä.. itellä taitaa huonekorkeus olla 2530 ja mulla on käytössä 250 jatkoputki ja säätöputki auki n.45 mm.. Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
R_ooo_sa
pole beginner
pole beginner



Viestien lukumäärä : 3
Registration date : 25.01.2014

ensimmäinen tanko kotiin! Empty
ViestiAihe: Vs: ensimmäinen tanko kotiin!   ensimmäinen tanko kotiin! Icon_minitimeMa Tammi 27, 2014 6:54 am

joo huonekorkeus on just toi 2510 Very Happy
kiitos, nyt onki jo tanko tilauksessa ja ootellaan..  Smile 
Takaisin alkuun Siirry alas
Alice
basic spinner
basic spinner
Alice


Viestien lukumäärä : 13
Ikä : 38
Location : Hyvinkää
Registration date : 12.04.2014

ensimmäinen tanko kotiin! Empty
ViestiAihe: Vs: ensimmäinen tanko kotiin!   ensimmäinen tanko kotiin! Icon_minitimeSu Huhti 13, 2014 4:56 pm

Helppo vinkki tangon saamiseksi suoraan: Valitettavasti en vielä saa liitettyä noita kuvia asian havainnollistamiseksi, mutta jos tekstistä sen jotenkin ymmärtäisi ja esim. googlettamalla Fitpolen kuvan.

Itselläni on siis Fitpole ja suoraan sen sain kätevästi kun teippasin tangon katonrajaan tulevaan mustaan yläosaan kaulakorun ketjun kiinni, niin että ketju roikkui kauempana itse tangosta. Jos ketju roikkuu vinoon johonkin suuntaan on tankokin vinossa. Mallaa vaan ketjun roikkumaan suoraan niin tankokin on silloin suorassa. Tässä täytyy vaan muistaa joka suunnasta tarkistaa, että ketju todella roikkuu suoraan alaspäin.

Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





ensimmäinen tanko kotiin! Empty
ViestiAihe: Vs: ensimmäinen tanko kotiin!   ensimmäinen tanko kotiin! Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
ensimmäinen tanko kotiin!
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» tanko
» Tanko aloittelijalle
» Mun tanko <3

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Välineet-
Siirry: