| Tankotanssia eri medioissa | |
|
+107Goldie neitinopsa Olgimax downthepole Elegia eika miumiu Cayanne Razz ingrid Lelina SilverJo SusannaR Saila Lotta. sonjis Henrietta Tsudy nekuliini hemuliini nasu Johanna siru Sanna iisa hansi pujaka_ hairi Superspin tiko pippaliini Em Kay Eeva Lissuwursti OonaK aidu Friidu sereket vive1 Nounours Tazze nita Mappari Rosal Marianne nimma Ewy Esteria Riuku elisa bettie npeltoni karti Tea Dahlia D. Soila Marie vesi LaraK Samira Iiris johrunna Sonja pikkukissa angela tasuni tankomau Sinna Assi sluippa Tupuna FemmeFatale Jenni Foxmagon paiviku Hennu/Henriikka JJeenny Mortianna maimiau wilmiina celya -Hanna- Sanni merqus vilionkka jossukka ladyluck papaija jiji Ish sarppa Nenna eledra Henna.C Kati Kat Da Ninni Cherrie Miia AdminSusie Ashta kajakki annukka Iina Nanna H. Nina Nane 111 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Dahlia D. hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 250 Ikä : 33 Location : Jyväskylä Registration date : 02.10.2009
| Aihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa Su Loka 25, 2009 9:41 pm | |
| - Mortianna kirjoitti:
- "ei se talenttia ole riisuuntuminen" <- Sanoko Jaana oikeesti noin!
sano. itsekin mietin, että missä Iinan esityksessä oli riisuutumista... ?? | |
|
| |
Nina hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 422 Ikä : 37 Location : Järvenpää Registration date : 17.03.2008
| |
| |
karti intermediate inverter
Viestien lukumäärä : 101 Ikä : 36 Location : Helsinki Registration date : 10.06.2009
| Aihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa Su Loka 25, 2009 9:52 pm | |
| Siis miten Jaana voi olla tommonen daiju?! Oon aina pitäny Saarista ihan fiksuna naisena mut tää on jo aika paha.. "Riisuntumisessa ei ole mitään talenttia!". Huomaa kyllä että pelkkä tangon olemassaolo saa jotkut ihmiset näkemään olematonta riisuutumista.. Hohhoijjaa oon kyllä niin pettyny Jaanaan... | |
|
| |
merqus Superman
Viestien lukumäärä : 535 Ikä : 39 Location : Helsinki Registration date : 11.06.2008
| Aihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa Su Loka 25, 2009 10:19 pm | |
| Krhm... Olettekos nyt ihan varmoja, että tuolla riisuuntumispuheella on tarkoitettu Iinan esiintymistä? Mä olen koko ajan yhdistänyt sen ainoastaan siihen miesstripparin esitykseen. Jos tuomari on sitä mieltä, että riisuminen ei vaadi erityistä taitoa niin se on hänen mielipiteensä. Ja jokaisella on omaan mielipiteeseen täysi oikeus. Sen tosin haluaisin minäki tietää, että missä Jaana on näitä esityksiä päässy näkemään? Vai onko? Vai mitä ne oli? Tuskin se koskaan selviää, mutta saahan sitä aina utelias olla | |
|
| |
Cherrie Superman
Viestien lukumäärä : 770 Ikä : 37 Registration date : 27.04.2008
| Aihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa Su Loka 25, 2009 10:23 pm | |
| No siis mä päättelin että se puhui Iinasta, koska se dissas Iinaa koko ajan ja oli sen stripparin kannalla, että miksi se sitä miestä ois alkanut haukkumaan sit et ei oo talenttia? No jaa, tiedä häntä.. Leikkauksen lahja maailmalle toi talent. Toivotaan että jatkossa Iina saa murrettua niiden pököpäiden ennakkoluulot! | |
|
| |
Mortianna Superman
Viestien lukumäärä : 1498 Ikä : 35 Location : Hellsinki Registration date : 28.07.2009
| |
| |
npeltoni intermediate spinner
Viestien lukumäärä : 56 Ikä : 38 Location : Helsinki Registration date : 25.04.2009
| Aihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa Su Loka 25, 2009 11:10 pm | |
| Hyvä, Iina! Mahtavaa! Taas lisää mainetta Suomen tankotanssijoille. Oon kyllä samaa mieltä sen Jaanan kommenteista, että tutustuis ensin lajiin ennen kuin alkaa päästää suustaan tollasia sammakoita. Törkeitä juttuja se sanoi, eikä mikään pitäny paikkaansa. Esitys oli hieno. Pitäis viedä Jaana kokeilemaan, kuinka vaikeaa tangolla tanssiminen on niin johan senkin mielipiteet muutis. | |
|
| |
-Hanna- Superman
Viestien lukumäärä : 947 Ikä : 43 Location : Helsinki Registration date : 15.02.2008
| Aihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa Ma Loka 26, 2009 7:57 am | |
| Hyvä Iina!!! Olin kyllä NIIN raivona kun kuuntelin sen Jaanan kommentteja, anteeksi missä vaiheessa Iinan esitystä riisuttiin vaatteita??? Hyppäis mamma itse tangolle ja tekis perässä... Ei kyllä näyttänyt ollenkaan niin pahalta tosta koko pätkästä katottuna, Jaanakin seuras tyytyväisenä yli minuutin ...on se kyllä jännä mitä leikkaamisella saa aikaan... | |
|
| |
-Hanna- Superman
Viestien lukumäärä : 947 Ikä : 43 Location : Helsinki Registration date : 15.02.2008
| Aihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa Ma Loka 26, 2009 8:11 am | |
| Maria Kekkonen puhuu Radio Novassa just NYT tankotanssista!!!! | |
|
| |
tasuni Superman
Viestien lukumäärä : 1994 Ikä : 51 Location : Helsinki Registration date : 07.12.2007
| Aihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa Ma Loka 26, 2009 8:47 am | |
| Mielettömän hienoa, Iina! MItä pokkaa vaatii mennä esiintymään koko kansan eteen! Mutta sitä pokkaahan kehuivat myös pole art -tuomarit ! Liian lyhyeksi oli pätkitty telkkariversio, haluan nähdä esityksen kokonaan! | |
|
| |
Henna.C Superman
Viestien lukumäärä : 889 Ikä : 38 Location : Oulu Registration date : 09.01.2009
| Aihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa Ma Loka 26, 2009 9:45 am | |
| No mä en nähny tuomareiden kommentteja ollenkaan ku katsoin ton nelosen netti-tv pätkän Mutta teidän sanomanne perusteella siellä on ollu melko mielenkiintoiset arvostelut.. | |
|
| |
Iina Superman
Viestien lukumäärä : 2793 Ikä : 40 Location : Tampere Registration date : 05.12.2007
| Aihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa Ma Loka 26, 2009 10:30 am | |
| Asiaa ei varmaankaan auttanut, että mä olin viimenen esitys ennen lounastaukoa... Ennen lavalle menoa oli tuomarit jo lähdössä syömään ja istahtivat alas "ai että yks vielä." Kai mä sit meen sinne tolppakoroissa ja pinkeissä röyhelöissä seuraavaks kun näemmä ihan sama millä tyylillä esiinnyt niin kuvakulmat ja leikkaus on aina noin edustavat. | |
|
| |
Sonja hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 430 Registration date : 24.06.2008
| Aihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa Ma Loka 26, 2009 10:38 am | |
| ARRGGHH! Mun typerä digiboksi ei tajunnut, että kesäajasta vaihdettiin normaaliaikaan ja alkoi nauhoittaa vasta yhdeksältä. Netistä näin jonkun ihan pienen pätkän esityksestä, mutta ei kai se noin lyhyt telkkarissa oikeasti ollut? Vai enkö mä vaan ole onnistunut löytämään oikeaa pätkää? | |
|
| |
Iina Superman
Viestien lukumäärä : 2793 Ikä : 40 Location : Tampere Registration date : 05.12.2007
| Aihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa Ma Loka 26, 2009 10:40 am | |
| Toi minkä Mortianna tossa linkkas oli koko esitys, TV:ssä näytettiin paljon vähemmän... Eli esitys täällä: http://www.nelonen.fi/ohjelmat/talent-suomi/videot?vt=video&vid=45599 haastis täällä: http://www.nelonen.fi/ohjelmat/talent-suomi/videot?vt=video&vid=45600 | |
|
| |
Sonja hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 430 Registration date : 24.06.2008
| Aihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa Ma Loka 26, 2009 10:50 am | |
| Kiitos Iina! Tuo haastattelupätkä oli se, jonka näin. Tuomareiden kommentteja ei varmaan löydy midtään netistä? | |
|
| |
Ashta Superman
Viestien lukumäärä : 783 Ikä : 39 Location : Tampere Registration date : 03.01.2008
| Aihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa Ma Loka 26, 2009 10:57 am | |
| Kyllä ne tuomareiden kommentit varmaa löytyy tuosta pätkästä, jossa näytetään koko jakso =) | |
|
| |
Iiris intermediate spinner
Viestien lukumäärä : 80 Location : Helsinki Registration date : 20.05.2009
| Aihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa Ma Loka 26, 2009 12:45 pm | |
| *Vau, hienoa Iina !!!! Ihmetytti kyl sen Jaanan kommentti et "nyt meillä ois tässä kaks samassa kategoriassa, tää miesstrippari ja tankotanssija". Siis haloo... | |
|
| |
merqus Superman
Viestien lukumäärä : 535 Ikä : 39 Location : Helsinki Registration date : 11.06.2008
| Aihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa Ma Loka 26, 2009 5:06 pm | |
| http://plaza.fi/ellit/liikunta-ja-terveys/kunnon-blogi/kunnon-blogi-tankotanssi-vaatii-hyvaa-keskivartalon-hallintaa Elleissä on artikkeli tankotanssista! | |
|
| |
tankomau hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 412 Ikä : 42 Location : Helsinki Registration date : 08.02.2009
| |
| |
-Hanna- Superman
| Aihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa Ke Loka 28, 2009 3:21 pm | |
| Hyvä MJ!!!! | |
|
| |
Ninni intermediate inverter
Viestien lukumäärä : 138 Ikä : 49 Location : Etelä-Pohjanmaa Registration date : 28.12.2007
| Aihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa Ke Loka 28, 2009 3:30 pm | |
| Juttuja Pole Artiin liittyen (pahoittelen, jos en huomannut, jos joku oli näitä jo lisäillyt tänne):
http://www.hs.fi/kaupunki/artikkeli/Suomen+ensimm%C3%A4isen+tankotanssikisan+voitto+Suomeen/1135250266141
http://www.ilkka.fi/Article.jsp?article=456058&Title=Pohjalaiset+tanssimaan+tankoa+Helsinkiin
http://www.iltasanomat.fi/naiset/uutinen.asp?id=1744345
http://www.metrolive.fi/menot/artikkeli/yha-ylosalaisin-yrittaa/3004/
http://www.city.fi/artikkeli/Tanja+Suni/3212/ | |
|
| |
Nina hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 422 Ikä : 37 Location : Järvenpää Registration date : 17.03.2008
| Aihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa To Loka 29, 2009 3:00 pm | |
| Tyra Banks tankotanssin lumoissa tai jotain sinne päin...
linkki | |
|
| |
-Hanna- Superman
| Aihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa To Loka 29, 2009 3:12 pm | |
| jepjep, upeeta. | |
|
| |
Dahlia D. hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 250 Ikä : 33 Location : Jyväskylä Registration date : 02.10.2009
| Aihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa To Loka 29, 2009 4:30 pm | |
| Meidän Johrunna oli Jyväskylän Kaupunkilehdessä! Myös paperiversiossa, toki.
http://www.jyvaskylankaupunkilehti.fi/Uutiset/Kaikki-uutiset/Paauutiset/Tankotanssijalla-tangon-taika-saa-hien-virtaamaan | |
|
| |
Mortianna Superman
Viestien lukumäärä : 1498 Ikä : 35 Location : Hellsinki Registration date : 28.07.2009
| Aihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa To Loka 29, 2009 10:54 pm | |
| - Lainaus :
- Millainen paikka Suomi olisi, jos eduskunnan urheilukerho laittaisi enemmän rahaa tankotanssiin?
–Ei tähän tarvitse hirveästi rahaa. Tangon saa sadallaviidelläkympillä.
MISTÄ!? | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa | |
| |
|
| |
| Tankotanssia eri medioissa | |
|