| Tankotanssia eri medioissa | |
|
+107Goldie neitinopsa Olgimax downthepole Elegia eika miumiu Cayanne Razz ingrid Lelina SilverJo SusannaR Saila Lotta. sonjis Henrietta Tsudy nekuliini hemuliini nasu Johanna siru Sanna iisa hansi pujaka_ hairi Superspin tiko pippaliini Em Kay Eeva Lissuwursti OonaK aidu Friidu sereket vive1 Nounours Tazze nita Mappari Rosal Marianne nimma Ewy Esteria Riuku elisa bettie npeltoni karti Tea Dahlia D. Soila Marie vesi LaraK Samira Iiris johrunna Sonja pikkukissa angela tasuni tankomau Sinna Assi sluippa Tupuna FemmeFatale Jenni Foxmagon paiviku Hennu/Henriikka JJeenny Mortianna maimiau wilmiina celya -Hanna- Sanni merqus vilionkka jossukka ladyluck papaija jiji Ish sarppa Nenna eledra Henna.C Kati Kat Da Ninni Cherrie Miia AdminSusie Ashta kajakki annukka Iina Nanna H. Nina Nane 111 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Nina hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 422 Ikä : 37 Location : Järvenpää Registration date : 17.03.2008
| Aihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa Ke Loka 20, 2010 1:07 pm | |
| Selailin nettiä ihanan mielenkiintoisella tietokonekurssillani ja uutispalvelusta hyppäsi silmiin otsikko suomalaisesta tankotanssista uutena youtube-hittinä. Kysymyksessä oli linkki Oonan MM-kisa vetoon ja ihastelua esityksestä... Jee Linkki uutiseen | |
|
| |
Sanni hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 440 Location : Kerava Registration date : 17.01.2008
| Aihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa Ke Loka 20, 2010 1:46 pm | |
| Jee, piti heti pistää jakoon | |
|
| |
SilverJo intermediate spinner
Viestien lukumäärä : 50 Ikä : 42 Location : 02120 Registration date : 21.06.2010
| Aihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa Pe Loka 22, 2010 12:31 pm | |
| http://www.iltasanomat.fi/urheilu/uutinen.asp?id=2267406
Way to go! (: | |
|
| |
Foxmagon Superman
Viestien lukumäärä : 539 Ikä : 39 Location : Helsinki Registration date : 07.01.2009
| Aihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa Pe Loka 22, 2010 1:14 pm | |
| Ja millähän helvetin oikeudella IS käyttää mun kuvia saitillaan ilman lupaa. Perkele. | |
|
| |
OonaK Superman
Viestien lukumäärä : 691 Ikä : 41 Location : Hki Registration date : 09.01.2010
| Aihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa Pe Loka 22, 2010 1:26 pm | |
| Mun luvalla. | |
|
| |
wilmiina Superman
Viestien lukumäärä : 675 Ikä : 41 Location : Tampere Registration date : 10.03.2009
| Aihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa Pe Loka 22, 2010 1:26 pm | |
| sit vaan rahat pois niiltä... prkl!! | |
|
| |
Foxmagon Superman
Viestien lukumäärä : 539 Ikä : 39 Location : Helsinki Registration date : 07.01.2009
| Aihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa Pe Loka 22, 2010 1:41 pm | |
| Joo, onneks näin tälläkertaa eikä normaalia iltalehtien perseilyä. | |
|
| |
Hennu/Henriikka Superman
Viestien lukumäärä : 988 Ikä : 38 Location : Tampere Registration date : 23.11.2008
| Aihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa Pe Loka 22, 2010 3:32 pm | |
| Tunnustan jättääneni Oonan em-kisamenestyksestä iltalehdelle uutisvinkkiä. hienoo jos se myötävaikutti tähän | |
|
| |
Viestien lukumäärä : 50 Ikä : 42 Location : 02120 Registration date : 21.06.2010
| Aihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa La Loka 23, 2010 8:28 am | |
| - Foxmagon kirjoitti:
- Ja millähän helvetin oikeudella IS käyttää mun kuvia saitillaan ilman lupaa. Perkele.
Eikö toisten kuvien käytöstä oo tapana maksaa? Tai edes varmistaa lupa kuvan julkaisemiseen itse kuvaajalta? | |
|
| |
OonaK Superman
Viestien lukumäärä : 691 Ikä : 41 Location : Hki Registration date : 09.01.2010
| Aihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa La Loka 23, 2010 8:55 am | |
| Tässä ei ole mitään laitonta eikä epäselvää. Kuvat ovat täysin luvallisesti käytössä.
Oona K. | |
|
| |
| Aihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa La Loka 23, 2010 9:39 am | |
| - Oona K. kirjoitti:
- Tässä ei ole mitään laitonta eikä epäselvää. Kuvat ovat täysin luvallisesti käytössä.
Oona K. En mä sitä epäilekään. (: Kysymys oli ihan yleisluontoinen, ei sidottu tähän tapaukseen. | |
|
| |
iisa basic inverter
Viestien lukumäärä : 44 Ikä : 37 Location : Tampere Registration date : 14.03.2010
| Aihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa Ma Marras 01, 2010 8:26 pm | |
| Uusin Image, Virpi Salmi: Me ollaan strippareita kaikki / Virpi Salmi sai tarpeekseen burleskista ja tankotanssista.
Jos haluat pilata päiväsi, menettää hermosi ja murista vähän, suosittelen!
Wilmiinan kanssa ihmeteltiin juuri, että mikä siinä on kun naiset mulkoilee rumasti kadulla jos olet sattunut laittamaan korkkarit jalkaan ja vähän huulipunaa. Virpi Salmi varmaan vetää kursseja siitä, miten mulkoilla murhaavimmin. Mikä siinä on niin pahaa jos joku nyt vaan sattuu näyttämään hyvältä!?
No, osansa saa myös strip-aerobic, jossa naiset on julmasti houkuteltu jumppaamaan ja ajattelemaan olevansa vielä hyvännäköisiä, kuin myös burleski, joka on paikka läskeille ja friikeille. Tanko sm-kisoissa on sitten taas haukoteltu. Yhteenveto: älä ole seksikäs, älä varsinkaan itse ajattele niin, älä ole läski, friikki, äläkä myöskään tylsä. Hetkinen. Mitä meille jää jäljelle?
Lisäksi kirjoittaja on ihanasti saanut juttunsa loppuun vielä hienon vertauksen tankotanssin johdonmukaisuudesta; Thaimaassakin (tai missä lie) tietyillä kaduilla tytöt, jotka tekevät komeimmat muuvit ikkunoissaan tangolla, saavat eniten asiakkaita! Eli sen lisäksi että me ollaan strippareita kaikki, me ollaan myös kaikki kovaa tähtäämässä prostituutioon! Jipii!
Harvoin ärsyynnyn... mutta.. ärrrr... | |
|
| |
Ish Superman
Viestien lukumäärä : 2611 Location : SEINÄJOKI Registration date : 10.11.2008
| Aihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa Ma Marras 01, 2010 8:39 pm | |
| Mitä??? taidan mennä huomenna kauppaan lukemaan. Tai ehkä mä ostan ja luen vasta töiden jälkeen. Onko missään sen spostia??? | |
|
| |
nasu intermediate inverter
Viestien lukumäärä : 185 Location : Espoo Registration date : 29.08.2008
| Aihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa Ma Marras 01, 2010 9:07 pm | |
| No mä oon aina ajatellutkin, et Imagen toimittajathan on vähän parempia ihmisiä kuin muut. Kyllähän sitä on varaa arvostella muita ihan jo sen takia. | |
|
| |
Riuku basic inverter
Viestien lukumäärä : 46 Location : Vantaa Registration date : 10.04.2009
| Aihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa Ma Marras 01, 2010 11:33 pm | |
| Täytyypä lukea! Virpihän sai burleskista tarpeekseen jo keväällä Hesarissa:
http://www.hs.fi/viihde/artikkeli/Se+on+strippaamista+urpot/1135256047211 | |
|
| |
wilmiina Superman
Viestien lukumäärä : 675 Ikä : 41 Location : Tampere Registration date : 10.03.2009
| Aihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa Ma Marras 01, 2010 11:51 pm | |
| ju-ma-lau-ta!!! mä en vaan pysty käsittämään että mitä vattua!! kyllä siinä on jotenki aivan käsittämättömän typerä ihminen ja saa vielä ilmeisesti rahaa siitä et kirjottaa tollasta...... gaaaaaaaaaaah!!! välillä joitain ihmisiä pitäis lyödä jollai päähän että niiden aivot menis normaaliin asentoon......................... | |
|
| |
angela hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 434 Ikä : 41 Location : Espoo Registration date : 15.09.2009
| Aihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa Ti Marras 02, 2010 9:41 am | |
| Tota Imagen juttua ei varmaan sähkösenä löydy? | |
|
| |
maimiau hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 400 Ikä : 35 Location : Tammela, Tre. Registration date : 13.06.2009
| Aihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa Ti Marras 02, 2010 10:05 am | |
| | |
|
| |
iisa basic inverter
Viestien lukumäärä : 44 Ikä : 37 Location : Tampere Registration date : 14.03.2010
| Aihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa Ti Marras 02, 2010 10:37 am | |
| Ei löydy ainakaan vielä sähköisenä. Voi tulla joskus Imagen nettisivujen juttuarkistoon.
Mä luin ite lehden Tampereen Sampolassa ja olin varmaan lehtienlukusalin unelma-asiakas, kun tyrskähtelin epäuskoisena kovaan ääneen, enkä tiennyt olisiko pitänyt itkeä vai nauraa : D
Mut toi burleski-kolumni kertoo kaiken... | |
|
| |
hansi Superman
Viestien lukumäärä : 547 Ikä : 33 Location : Helsinki Registration date : 10.12.2009
| Aihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa Ti Marras 02, 2010 2:50 pm | |
|
Viimeinen muokkaaja, sini pvm Ti Elo 09, 2011 12:17 pm, muokattu 1 kertaa | |
|
| |
Hennu/Henriikka Superman
Viestien lukumäärä : 988 Ikä : 38 Location : Tampere Registration date : 23.11.2008
| Aihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa Ti Marras 02, 2010 5:16 pm | |
| Hih laitoin imagen toimitukseen asiallista ja ystävällistä viestiä mm. että ipdfa-liiton kisoissa on suomalainen finaalissa ja että näiden kisojen finaalissa on kiellettyä käyttää korkokenkiä tai muuta "stripparimaista" toisinkuin wpd:n kisoissa. | |
|
| |
Ewy Superman
Viestien lukumäärä : 965 Ikä : 36 Location : Järvenpää Registration date : 24.09.2009
| Aihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa Ti Marras 02, 2010 5:40 pm | |
| - sini kirjoitti:
Musta pöyristyttävintä tossa jutussa oli yhden yksittäisen kilpailijan haukkuminen. No nyt muakin alkoi kiinnostaa ja pelottaa. Todella törkeää, jos siellä on yksittäisiin ihmisiin käyty käsiksi | |
|
| |
hemuliini Superman
Viestien lukumäärä : 1067 Ikä : 42 Location : Porvoo Registration date : 10.08.2009
| Aihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa Ti Marras 02, 2010 8:14 pm | |
| Ei oo totta tota Imagen juttua! Järkyttävää p*skaa!! Meni oikeesti totaalisesti hermot, etenkin tohon yksittäisen kilpailijan asiattomaan arvosteluun. Ämmältä joka ei tajua itse lajista yhtään mitään! Käsittämätöntä, että tollasta julkaistaan. Ja vielä noin iso juttu! Miten se kehtaa arvostella Sm-avoimen sarjan kilpailijoita, kun joka paikassa tuli selväksi, että se on AVOIN SARJA, ts. aloittelijoille? Ihan kuin menisi nauramaan paskaisesti jonnekin Keravan yläasteen jumppasalissa järjestettävälle zumba-tunnille, että "v*ttu te mitään osaa ämmät tanssia, säälittävää räpellystä!" Tästä lähtee kyllä Imagelle palautetta, että en osta lehteä enää ikinä. Tack och adjö. | |
|
| |
hansi Superman
Viestien lukumäärä : 547 Ikä : 33 Location : Helsinki Registration date : 10.12.2009
| Aihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa Ti Marras 02, 2010 8:39 pm | |
|
Viimeinen muokkaaja, sini pvm Ti Elo 09, 2011 12:18 pm, muokattu 1 kertaa | |
|
| |
Ewy Superman
Viestien lukumäärä : 965 Ikä : 36 Location : Järvenpää Registration date : 24.09.2009
| Aihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa Ti Marras 02, 2010 8:44 pm | |
| Eipä sitä nimellä tarvikaan mainita, ihan yhtä törkeää, että tunnistettavasti puhuu En ole lukenut juttua, eli en tiedä kenestä siellä puhutaan, mutta voin kuvitella jos omalle kohdalle sattuisi/sattui Mulla jäi sm:istä muutenkin niin paha mieli ja sitten jos vielä lehdessä aletaan mollaamaan Olen todella pahoillani sen puolesta, jonka kohdalle tämä sattui... | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa | |
| |
|
| |
| Tankotanssia eri medioissa | |
|