| Pole Stars Showcase 2014 | |
|
+8helmilinnea mujuvaa Ezeei*Roxx anjariik JenniM Martta kisulady Jennn 12 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Jennn intermediate inverter
Viestien lukumäärä : 159 Ikä : 36 Location : Hämeenlinna Registration date : 28.03.2012
| Aihe: Pole Stars Showcase 2014 Ma Elo 18, 2014 8:08 pm | |
| Moikka! Miten tätä ei oo kukaan linkittänyt tänne??? Bongasin tällasen kisan tossa surffaillessani: http://www.rockthepole.fi/#!fin--pole-stars-showcase-2014/cibb Ite aattelin ainakin osallistua, vieläkin harmittaa niin paljon reilu vuoden takanen Pole Debut | |
|
| |
kisulady intermediate inverter
Viestien lukumäärä : 123 Ikä : 46 Location : Kuopio Registration date : 23.11.2011
| Aihe: Vs: Pole Stars Showcase 2014 Ma Elo 18, 2014 8:27 pm | |
| Minä olen tulossa kattomaan ainakin | |
|
| |
Martta Superman
Viestien lukumäärä : 645 Ikä : 38 Location : Jyväskylä Registration date : 21.03.2011
| Aihe: Vs: Pole Stars Showcase 2014 Ma Elo 18, 2014 9:18 pm | |
| Mun oli tarkoitus osallistua mutta selkä perhana kipeytyi taas, ei taida ehtiä. Mutta yleisön puolelta käsin saatan osallistua. Ps. Perustettiin Facebookiin taannoin tämmöinen ryhmä kaikille kisaamisesta kiinnostuneille: https://www.facebook.com/groups/300572396792369/. Tuolla pyöritetään myös tapahtumakalenteria, näkee yhdestä paikasta kaiken jäsenten löytämän tankoactionin | |
|
| |
Jennn intermediate inverter
Viestien lukumäärä : 159 Ikä : 36 Location : Hämeenlinna Registration date : 28.03.2012
| Aihe: Vs: Pole Stars Showcase 2014 Ma Elo 18, 2014 9:25 pm | |
| Kiitti vinkistä, laitoin liittymispyynnön | |
|
| |
JenniM basic spinner
Viestien lukumäärä : 21 Location : Vaasa Registration date : 02.10.2012
| Aihe: Vs: Pole Stars Showcase 2014 Ma Elo 25, 2014 9:25 am | |
| Mä aion kanssa hakea, vaikka mietityttääkin millainen pro-taso tuolla oikein on. Oon aloittanut 2012 syksyllä joten siihen sarjaan siis haen, mutta onkohan kaikki siihenkin hakevat aivan jäätävän hyviä?! No, haen joka tapauksessa ja jos pääsen kisaamaan niin ihan mahtavaa olisi!! Hakemalla ainakaan ei voi menettää mitään! Kisaamaan joka tapauksessa HALUAN, jos ei nyt niin seuraaviin mahdollisiin kisoihin sitten Oon tuota hakuvideota yrittänyt kasailla pari viikkoa ja nyt se pitäisi kyllä saada jo purkkiin... Itsekritiikki vaan meinaa iskeä niin pahasti että mikään ei kelpaa ja aina tulee joku pikkuvirhe minkä haluaa korjata, jos se on tällaista jo tuon videon kanssa ni mites sitten itse kisakoreografia | |
|
| |
JenniM basic spinner
| Aihe: Vs: Pole Stars Showcase 2014 Ke Syys 03, 2014 8:35 pm | |
| Hmm, onko kukaan saanut mitään tietoa kilpailijavalinnoista? Niidenhän olis pitänyt tänään tulla sekä sähköpostilla tieto valituille että myös nettisivuille, mutta eipä näy mitään missään. Ärsyttävää, oon koko päivän päivittänyt sivuja ja sähköpostia, haluaisin niiiin tietää pääsenkö vai en | |
|
| |
Viestien lukumäärä : 123 Ikä : 46 Location : Kuopio Registration date : 23.11.2011
| Aihe: Vs: Pole Stars Showcase 2014 To Syys 04, 2014 6:52 pm | |
| tänään oli ainakin aamulla fb:ssä valittujen nimet | |
|
| |
JenniM basic spinner
| Aihe: Vs: Pole Stars Showcase 2014 To Syys 04, 2014 8:58 pm | |
| Juu nyt helpotti, kisoihinhan sitä siis mennään JEE! | |
|
| |
anjariik intermediate spinner
Viestien lukumäärä : 69 Registration date : 04.02.2013
| Aihe: Vs: Pole Stars Showcase 2014 Pe Syys 05, 2014 12:01 pm | |
| Samoin, eli eikun kisaamaan kolmen viikon kuluttua. Jännää!! | |
|
| |
| Aihe: Vs: Pole Stars Showcase 2014 Pe Syys 05, 2014 4:11 pm | |
| Minä huudan yleisössä | |
|
| |
Ezeei*Roxx hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 225 Location : Oulu Registration date : 17.04.2012
| Aihe: Vs: Pole Stars Showcase 2014 Pe Syys 05, 2014 11:36 pm | |
| Minäkin tulossa "näyttäytymään" eli showcase sarjassa. Tulkaapa sitten moikkailemaan foorumilaiset Mites Jennn oletko tulossa | |
|
| |
mujuvaa Superman
Viestien lukumäärä : 697 Ikä : 37 Location : Hyvinkää Registration date : 14.01.2012
| Aihe: Vs: Pole Stars Showcase 2014 Su Syys 07, 2014 9:59 am | |
| mäkin tuun kattomaan | |
|
| |
helmilinnea basic inverter
Viestien lukumäärä : 32 Ikä : 25 Location : Turku Registration date : 02.11.2013
| Aihe: Vs: Pole Stars Showcase 2014 Su Syys 07, 2014 10:58 am | |
| Olen tulossa katsomaan! Tavoitteena olisi ensi vuonna sitten kisata... Tänä vuonna ei olisi ikäkään riittänyt. Tietääkö joku milloin ja minne liput tulevat myyntiin? | |
|
| |
Retu hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 374 Registration date : 15.07.2011
| Aihe: Vs: Pole Stars Showcase 2014 Su Syys 14, 2014 9:29 pm | |
| Kukaan ei tiedä millon liput tulee myyntiin, mitä ne maksaa tai edes sitä mihin aikaan kilpailut pidetään...nice Terveisin epätietoinen kilpailija... | |
|
| |
| Aihe: Vs: Pole Stars Showcase 2014 Ma Syys 15, 2014 6:25 am | |
| No, uusi viikko uudet kujeet. Toivottavasti ollaan viisaampia useammasta asiasta jo pian! Mua helpotti henkisesti eniten tieto tangoista ja niiden sijoituksesta lavalla. Ainakin Facebookin perusteella tapahtuma alkaa klo 18, joten villi veikkaukseni on että esitysten määrästä johtuen alkeissarja alkaa jo niihin aikoihin. Esitysten kesto antaa ainakin vähän osviittaa siitä, että jos sarjojen välissä on taukoa niin ainakaan jatkosarja ei ihan heti kuudelta ala. Mut tietysti olis kiva tietää millon pitää olla paikalla, tai onko esiintyjillä kenraalimahdollisuutta vai ei. Tosiaan, toivottavasti tämä epätietoisuus hälvenee pian. | |
|
| |
Retu hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 374 Registration date : 15.07.2011
| Aihe: Vs: Pole Stars Showcase 2014 Ti Syys 16, 2014 11:48 am | |
| Liput ovat tulleet myyntiin http://www.lippupalvelu.fi/event/pole-stars-showcase-lippuja/140969 | |
|
| |
JenniM basic spinner
| Aihe: Vs: Pole Stars Showcase 2014 Ti Syys 16, 2014 12:35 pm | |
| Mä lähetin just sähköpostia ja kyselin vähän järjestelyistä ja mm. lavan mittasuhteista... Stressaa noi lattialiikkeet ja siirtymiset tangolta toiselle kun ei tiedä yhtään paljonki tilaa on tankojen välissä! Ja, no, stressaa muutenkin!! Tuntuu että aika loppuu kesken | |
|
| |
| Aihe: Vs: Pole Stars Showcase 2014 Ti Syys 16, 2014 12:54 pm | |
| JenniM mietin eilen just samaa kun viimeistelin omaa koreografiaa... Mulla tulee aika kiire siirtymissä niin jännittää! Mut kerrothan täällä jos/kun saat vastauksen | |
|
| |
JenniM basic spinner
| Aihe: Vs: Pole Stars Showcase 2014 Ti Syys 16, 2014 12:56 pm | |
| Juu, tottakai kerron! | |
|
| |
Martta Superman
Viestien lukumäärä : 645 Ikä : 38 Location : Jyväskylä Registration date : 21.03.2011
| Aihe: Vs: Pole Stars Showcase 2014 Ti Syys 16, 2014 2:58 pm | |
| Eikä mitä tiedotusta... Tsemppiä kisoihin Jasmiina, tuut kai myös Jyväskylään ensi kuussa? | |
|
| |
| Aihe: Vs: Pole Stars Showcase 2014 Ti Syys 16, 2014 6:33 pm | |
| Kiitos Martta, nyt tuntuu siltä et tsemppi tulee kyl tarpeeseen. Tuleeko sieltä muuten porukkaa katsomaan? Ehkä tiedotus laahaa ainakin osittain siitä syystä, että järjestäjät eivät vielä tiedä kaikkea... Eka kerta näinkin ison tapahtuman järjestämisessä voi olla melkoinen harjoitus, mut positiivisesti ajatellen ainakin tästä jää paljon opittavaa tulevia tapahtumia ajatellen. Ja joo ainakin teen parhaani että pääsisin myös esiintymisjeejeehen ens kuussa! | |
|
| |
JenniM basic spinner
| Aihe: Vs: Pole Stars Showcase 2014 Ke Syys 17, 2014 8:29 pm | |
| Jes, nyt onneksi tuli sähköpostia noista lavan mitoista ja kenraaleista! anjariik varmaan sullekin nää siis selvisi jo? Mutta joo morjes vaan mikä pelko päällä koko kisoista. Miks musta tuntuu että noita sarjojen kriteerejä on muutettu siitä, mitä ne hakuaikana oli?! Joo, pitäisi keskittyä vaan omaan tekemiseensä jne, mutta jos tuohon Shining Stars -sarjaan onkin nyt otettu jo esim. vuonna 2012 kilpaillut henkilö, niin tuntuu TODELLA epäreilulta olla näin 2012 aloittaneena (mikä oli tämän sarjan tarkoitus alunperin) niin esiintymis- kuin kilpailuekakertalaisena siellä. Toooosi kiva. Ei muuten mitään jos tää olis ollut tiedossa alusta asti (olisin voinut miettiä kannattaako mun tähän sarjaan sitten edes hakea jos siihen kerran otettiin ihan ketä vaan), mutta nyt mun mielestä pitäisi kyllä mennä niillä säännöillä, kuin mitä alussakin ilmoitettiin. | |
|
| |
| Aihe: Vs: Pole Stars Showcase 2014 To Syys 18, 2014 7:32 am | |
| Joo, selvisipä hyvinkin nyt. Täällä kans kauhee jännitys päällä! Sarjakriteerit on tainneet vähän muuttua tosiaan ja ihmetyttää tietysti kuinka oman maansa mestaruuskisoissa avoimen sarjan hopeamitalisti, joka on kisannut jo ennen sallittua aloitusaikaa, voi päästä samaan sarjaan. Etenkin, kun edistyneille tarkoitetusta showcase-sarjasta rajattiin pari jo tankotanssipiireissä tunnetumpaa nimeä esityssarjan ulkopuolelle sillä linjauksella, että he ovat liian kokeneita. Kumpikaan näistä tilanteista ei vielä kosketa omaa sarjaani, mutta myös risingiin eli alottelijoihin tulee tyttö jolla on ainakin edustamansa koulun instagramin perusteella kokemusta pohjoismaisista kisoista alkusyksyltä. Ehkä muista Pohjoismaista tai Baltiasta saapuneita kisaajia ovat koskeneet eri kriteerit, mene ja tiedä kun sitä ei ole ainakaan missään kerrottu. En nyt halua liikaa täällä pauhata ja lietsoa aiheesta, mutta ihmettelen näitä yksittäisiä erikoisuuksia ja toivon, että ainakin mahdolliset väärinkäsitykset tai virheet oikaistaan ja niistä kerrottaisiin avoimesti. Ja jos jotain hyvääkin, niin tuomariston kokoonpanoon olen kohtuullisen tyytyväinen! | |
|
| |
Martta Superman
| Aihe: Vs: Pole Stars Showcase 2014 To Syys 18, 2014 8:12 am | |
| Luulen että täältä on joitakin ihmisiä tulossa Vilmaa katsomaan, ainakin Saara oli menossa siihen Hankan workshoppiin. Ite olisin kovasti halunnut tulla mutta oon niin köyhä että ei pysty, menee uuteen kämppään kaikki rahat ja vähän päälle Vanhana niuhottajana ihmettelen kovasti tällaista toimintaa, mutta en nyt viitsi enempi ottaa kantaa kun en tiedä asiasta tämän tarkemmin. Itse inhoan yli kaiken sitä että tiedotus ontuu (terveisin stressi-erkki) ja tuota että sääntöjä ja käytäntöjä muutellaan perustelematta ja kertomatta asiasta julkisesti mitään. Ketäs siellä tuomaroi? | |
|
| |
| Aihe: Vs: Pole Stars Showcase 2014 To Syys 18, 2014 8:37 am | |
| Juu itsekin olen sääntöjen ja periaatteiden nainen mitä peleihin, kisoihin tai muihin vastaaviin tulee, sekä tietysti tehokkaan ja avoimen tiedotuksen kannattaja ihan jo ammatillisistakin syistä. Tuomariston puheenjohtaja on Henriikka Roo. Toisena tankotanssia edustavana tuomarina Hanka Venselaar, sirkusmaailmasta Petri Tuominen ja tanssipuolelta Dean Phan. | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Pole Stars Showcase 2014 | |
| |
|
| |
| Pole Stars Showcase 2014 | |
|