Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Pole Stars Showcase 2014

Siirry alas 
+8
helmilinnea
mujuvaa
Ezeei*Roxx
anjariik
JenniM
Martta
kisulady
Jennn
12 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2
KirjoittajaViesti
Retu
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Retu


Viestien lukumäärä : 374
Registration date : 15.07.2011

Pole Stars Showcase 2014  - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Stars Showcase 2014    Pole Stars Showcase 2014  - Sivu 2 Icon_minitimeTo Syys 18, 2014 4:01 pm

Ihanaa spekulointia Very Happy Saanko kysyä ketä nää ihmiset on? Ei millään jaksais alkaa googletteleen. Saa laitta yksäriäki jossei uskalla julkisesti kirjottaa. Ite en oo ottanu selvää kisaajista sen enempää ku mitä nyt ennestään tunnen tai tiedän. Jokaisella varmasti on oma tyylinsä ja taitonsa enkä usko, että välttämättä esiintymiskokemuksella on siihen osaa eikä arpaa kuka kisat voittaa. Itellä nää on ekat kisat ja lähen hakeen sitä kokemusta ja fiilistä mitä esiintymisestä tulee, jos sattuu tuleen sijotuksia niin se on vaan plussaa Smile ilon kautta jännitystä elämään Wink
Takaisin alkuun Siirry alas
http://retaraven.blogspot.com/
Ezeei*Roxx
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Ezeei*Roxx


Viestien lukumäärä : 225
Location : Oulu
Registration date : 17.04.2012

Pole Stars Showcase 2014  - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Stars Showcase 2014    Pole Stars Showcase 2014  - Sivu 2 Icon_minitimeTo Syys 18, 2014 6:37 pm

En nyt enää ees löytäny niitä rajauksia joita alunperin kisakategorioissa oli, vain mainintaa siitä että aloittelijoissa harrastusaika max. 1,5 vuotta ja edistyneissä 2 vuotta. Silloin kun nuita rajoituksia luin totesin heti että jahas, olenkin liian "kokenut" (mikä tuntui tosi hassulta). Mutta ilmeisesti tuo maksimiharrastusaika ei ainakaan oo enää voimassa! Eipä siinä, omasta puolesta en siitä piittaa mutta harmittaa toisen oululaisen showcase-osallistujan puolesta, olis voinu hyvin mennä kilpasarjaan mutta ei sinne hakenut kun ajatteli että liian kauan harrastanut. Tai en tiiä harmittaako häntä itseään mutta mua kyllä koska tyär on niin sikahyvä Very Happy

Itse oon nyt aivan tyytyväinen ettei tarvitse kilpailla, tarpeeksi oon saanu repiä ressiä pelkästä showkeissistä Very Happy Mun koreon loppuosa tuottaa mulle harmaita hiuksia ja tuntuu että koko homma on aivan levällään vielä!

Tuomaristo. Niin, en tiiä, saahaankohan me esiintyjätkin joku palaute vaikkei kilpailla? Oli miten oli, jännittää ihan hulluna. En koe itseäni urheilijaksi, en oo tanssijakaan. En oo ees mikään muuten vain hurjapää. Tunnen itteni ihan pieneksi hiireksi. Eli mitähän hittoa mää tuolla ees teen Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
JenniM
basic spinner
basic spinner
JenniM


Viestien lukumäärä : 21
Location : Vaasa
Registration date : 02.10.2012

Pole Stars Showcase 2014  - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Stars Showcase 2014    Pole Stars Showcase 2014  - Sivu 2 Icon_minitimeTo Syys 18, 2014 7:58 pm

Mäkin kyllä tottakai lähden kisoihin sen fiiliksen, tilaisuuden ja kokemuksen takia ja tosiaan ihan "huvin vuoksi", rakastan valmistautumista ja treenaamista ja koreografian suunnittelua jne. Ja edelleen on ihan huippumahtavaa päästä kisaamaan! Jännittää ihan sikana, mutta tiedän, että siitä tulee niiiiin huikeeta!!

Mutta, munkin mielestä on ihan periaatekysymys, noudatetaanko alkuperäisiä sääntöjä ja rajoituksia vai ei. Tuonne Facebook-tapahtumaankin oli joku siis linkittänyt yhden Shining Stars -sarjan kilpailijan kisavideon vuodelta 2012, joten ainakin siinä esimerkki. Tietenkään harrastusaika ei kaikkea osaamisesta kerro, mutta kun se näiden sarjojen hakuperusteena oli, niin mun mielestä sitä vaan pitäisi noudattaa TAI ainakin sitten tiedottaa mahdollisesta muutoksesta rehellisesti kaikille. En siis tiedä, onko sarjakriteerit muuttunut, mutta alkoi vain ihmetyttää. Ja kun tällainen epäselvyys on olemassa ja kysymys muidenkin kuin minun mielessäni näköjään, niin haluaisin tietää kilpailun järjestäjän taholta selkeän kannanoton siihen, mitkä ovat sarjojen kilpailijoiden kriteerit tuon harrastusajan tiimoilta.

Mä tosiaan alunperinkin lähdin hakemaan kisoihin vähän sillä mielellä, että onko mun taidot tarpeeksi hyvät edistyneiden sarjaan. Se, mikä mua tässä harmittaa, on se, että jos olisin voinut hakea aloittelijoiden (1,5v harrastaneet) sarjaan, olisin ehdottomasti sen tehnyt koska aktiivista harrastusaikaa kohdallani on vasta about vuosi. Kilpailusta kuitenkin on kyse, niin samassa sarjassa kilpailevien pitäisi lähteä jokseenkin samalta linjalta.

Mutta, itsepähän oon tähän lähtenyt, omaan sarjaani hakenut ja siihen päässyt, ja sillä tosiaan mennään mitä itsellä on! En tiedä miksi mua vaan epäilyttää niin hirveästi olenko ihan väärässä sarjassa Very Happy Mun taidot ei tästä viikossa muuksi muutu eikä tarvitsekaan, ja oon todella tyytyväinen omaan koreooni tällä hetkellä Smile Odotan innolla ens perjantaita, myös kauhulla, mutta siis ennenkaikkea innoissani!
Takaisin alkuun Siirry alas
anjariik
intermediate spinner
intermediate spinner
anjariik


Viestien lukumäärä : 69
Registration date : 04.02.2013

Pole Stars Showcase 2014  - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Stars Showcase 2014    Pole Stars Showcase 2014  - Sivu 2 Icon_minitimePe Syys 19, 2014 9:16 am

Haluan nyt vielä korostaa, että ei ollut tarkoitus spekuloida liiallisuuksiin tai levittää mitään perätöntä tietoa tänne. Vaikkei kukaan niin tietysti väittänytkään.  lol!  Tapaamme varmasti sitten pääkallopaikalla, niin ehdimme me esiintyjät ja kisaajat sielläkin jutustelemaan tarkemmin.

Ehkä mä olen vaan kukkahattutäti, kun minusta reiluuden nimissä etukäteen ilmoitettuja sääntöjä noudatetaan. Se on oikeudenmukaisinta jokaista osallistujaa kohtaan, oltiin sitten vakavissaan kisaamassa tai ei. RTP on sittemmin reagoinut Facebookin puolella mielestäni esimerkillisesti ja kertonut selvittävänsä asian, joten tässä kyseisessä tilanteessa järjestävä taho ansaitsee kyllä pisteet avoimuudesta.

Kaikesta huolimatta myös minulle on tietysti koko hommassa tärkeintä päästä esiintymään ja hakemaan fiilistä. Ihanaa päästä tapaamaan niin tuttuja kuin itselle vielä tuntemattomia tankoilijoita, sekä tsemppaamaan myös muita esiintyjiä! I love you

PS. JÄNNITTÄÄ!
Takaisin alkuun Siirry alas
JenniM
basic spinner
basic spinner
JenniM


Viestien lukumäärä : 21
Location : Vaasa
Registration date : 02.10.2012

Pole Stars Showcase 2014  - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Stars Showcase 2014    Pole Stars Showcase 2014  - Sivu 2 Icon_minitimeTi Syys 23, 2014 7:04 pm

Äääääks enää pari päivää! Jännitys alkaa nousta aikalailla ihan uusiin sfääreihin… Kenelläkään vinkkejä miten pitää pää kasassa kisoihin asti?! Shocked Jotenkin kaikki ajatukset vaan pyörii kisoissa, ja tiedän, että pitäisi vaan rentoutua ja antaa sekä kehon että mielen palautua, mutta kun en vaan osaa! Tiedän, että tässä vaiheessa itse treenin kannalta tässä vaiheessa on kaikki olennainen jo tehty, nyt pitää vaan rauhoittua. Mutta MITEN?! scratch
Takaisin alkuun Siirry alas
Jenny K
pole beginner
pole beginner



Viestien lukumäärä : 1
Location : Helsinki
Registration date : 16.09.2014

Pole Stars Showcase 2014  - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Stars Showcase 2014    Pole Stars Showcase 2014  - Sivu 2 Icon_minitimePe Syys 26, 2014 12:16 pm

Katsomaan tulossa! Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
kisulady
intermediate inverter
intermediate inverter
kisulady


Viestien lukumäärä : 123
Ikä : 46
Location : Kuopio
Registration date : 23.11.2011

Pole Stars Showcase 2014  - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Stars Showcase 2014    Pole Stars Showcase 2014  - Sivu 2 Icon_minitimeLa Syys 27, 2014 9:56 am

Oli todella hienoja esityksiä kaikilla cheers
Pitää vaan kattoa uudestaa et pole rankingistä et näkee lattia homma kohat Embarassed
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.pusku.net
hemuliini
Superman
Superman
hemuliini


Viestien lukumäärä : 1067
Ikä : 41
Location : Porvoo
Registration date : 10.08.2009

Pole Stars Showcase 2014  - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Stars Showcase 2014    Pole Stars Showcase 2014  - Sivu 2 Icon_minitimeTi Loka 07, 2014 3:11 pm

Vihdoin sain Pole Stars Showcasessa mun napsimat kuvat ladattua, eli tässä linkki kansioon:

Pole Stars Showcase 2014

"pieniä" teknisiä ongelmia valotuksen ja rajauksen kanssa, mutta onpas nyt jotain.  Smile  Palkintojen jako jäi valitettavasti kuvaamatta, kun piti rientää jo seuraavaan paikkaan.

Enjoy! I love you
Takaisin alkuun Siirry alas
mujuvaa
Superman
Superman
mujuvaa


Viestien lukumäärä : 697
Ikä : 36
Location : Hyvinkää
Registration date : 14.01.2012

Pole Stars Showcase 2014  - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Stars Showcase 2014    Pole Stars Showcase 2014  - Sivu 2 Icon_minitimeTi Loka 07, 2014 7:44 pm

tosi kauniita kuvia I love you I love you
Takaisin alkuun Siirry alas
tuhoelain
intermediate inverter
intermediate inverter
tuhoelain


Viestien lukumäärä : 184
Ikä : 37
Location : Tampere
Registration date : 15.10.2012

Pole Stars Showcase 2014  - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Stars Showcase 2014    Pole Stars Showcase 2014  - Sivu 2 Icon_minitimeTi Loka 07, 2014 9:01 pm

Yritin etsiä jostain noita tuloksia, mutten löytänyt. Olenko vain sokea?

Katsoin esitykset youtubesta ja on kyllä ollut tosi hienoja! Hyvä te:)
Takaisin alkuun Siirry alas
hemuliini
Superman
Superman
hemuliini


Viestien lukumäärä : 1067
Ikä : 41
Location : Porvoo
Registration date : 10.08.2009

Pole Stars Showcase 2014  - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Stars Showcase 2014    Pole Stars Showcase 2014  - Sivu 2 Icon_minitimeKe Loka 08, 2014 9:40 am

mujuvaa kirjoitti:
tosi kauniita kuvia I love you I love you

Iso kiitos! Embarassed I love you
Takaisin alkuun Siirry alas
mujuvaa
Superman
Superman
mujuvaa


Viestien lukumäärä : 697
Ikä : 36
Location : Hyvinkää
Registration date : 14.01.2012

Pole Stars Showcase 2014  - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Stars Showcase 2014    Pole Stars Showcase 2014  - Sivu 2 Icon_minitimeKe Loka 08, 2014 4:00 pm

Kisoissa oli mukana yks mun oppilas, niiiin taitava kaunokainen I love you ja oli tosotositosi kaunis kuva I love you I love you
Takaisin alkuun Siirry alas
anjariik
intermediate spinner
intermediate spinner
anjariik


Viestien lukumäärä : 69
Registration date : 04.02.2013

Pole Stars Showcase 2014  - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Stars Showcase 2014    Pole Stars Showcase 2014  - Sivu 2 Icon_minitimePe Loka 17, 2014 9:01 am

hemuliini ihania kuvia, minäkin jopa pääsin yhteen. Kiitos!! Smile

Harmittaa kyllä kun niin vähän on tuota kuvasaldoa kisoista. Meille kerrotiin että paikalla on 7 kuvaajaa, joista itse olen nähnyt jotain vasta parilta. En tiiä onko mulla ollu liian kova vauhti vai oonko muuten vaan ollut epäkuvauksellinen, kun huimat 2 kuvaa olen yhteensä itsestäni koko hommasta nähnyt. Toinen niistä oli tuolta hemuliinin kansiosta.

Tulokset löytyy ainakin Polerankingin ja RTP:n Facebookista, mutta tässä vielä Polerankingin päivitys:

Results (AND VIDEOS!) from Pole Stars Showcase 2014 (Finland)

Shining stars:

#1 Emilia Saarela (photo)
#2 Santeri Koivisto (photo)
#3 Heidi Mäkinen

Rising Stars:

#1 Jasmiina Riikonen
#2 Salla Sormunen
#3 Ida-Sofia Rissanen

Congratulations!

All videos from the event on our youtube channel:
https://www.youtube.com/watch?v=8aK-f8qjfNs&list=PLR-3_cfPPB2g6UZeQomafFVm_uprUWV2g&index=9

Voi kun olen erityisen ylpeä sekä Heidistä, jonka ansiosta itse aloitin tankotanssin aikanaan kun hän ylipuhui mut menemään alkeistunnille, että Empusta, jonka ihanaa naurua saa kuunnella säännöllisesti treeneissä. Unohtamatta RSP:n ihanaa Vilmaa, joka pokkasi parhaan tekniikan palkinnon Showcase-sarjassa I love you
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Pole Stars Showcase 2014  - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Stars Showcase 2014    Pole Stars Showcase 2014  - Sivu 2 Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Pole Stars Showcase 2014
Takaisin alkuun 
Sivu 2 / 2Siirry sivulle : Edellinen  1, 2
 Similar topics
-
» NORDIC POLE EVENT Pole Dance Showcase Oulussa la18.4 su19.4
» Pole Academy presents: MJ - The One 20.12.2014
» Pole Night Showcase Vol.2
» Pole Night Showcase Vol.3
» Pole Night Showcase 28.2.2015

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Tapahtumat ja Workshopit-
Siirry: